Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10109 Жалпы медицина интернатура 1 ж в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеке тұлғаларға, отбасыларға және жалпы халыққа дербестендірілген алғашқы және үздіксіз медициналық көмек көрсету үшін медициналық білімі мен дағдылары бар, денсаулық сақтау саласындағы жаңа білімдерді игеруге және қалыптастыруға қабілетті бәсекеге қабілетті медицина мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Интернантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Бастапқы күтім бағдарламасы

    1. пациенттерге көмек көрсету кезінде сапаға, қауіпсіздікке назар аудара отырып, МСАК жүйесі шеңберінде тиімді жұмыс істеу қабілетін көрсету; МСАК ұйымдарында есептік-есептік, оның ішінде электрондық құжаттаманы жүргізу үшін білімді тиімді қолдану; 2. тиісті араласуларға бастамашылық жасауды қоса алғанда, ауруды диагностикалау және басқару жоспарын жасау үшін тиісті деректердің басымдығын түсіндіру, талдау, бағалау және айқындау; 3. ғылыми негізделген медициналық практика негізінде БМСК-дағы пациенттердің проблемаларын шешу үшін медициналық практикада Дағдылар мен білімді қолдану; 4. МСАК-да тиімді алдын алу; вакцинопрофилактика, созылмалы инфекциялық емес ауруларға скрининг жүргізу (Нормативтік-құқықтық база, скринингтік бағдарламаларды ұйымдастыру, жүргізу және мониторингілеу)); 5. МСАК жағдайларында неғұрлым кең таралған аурулары бар ерекшеліктерін ескере отырып, кез келген жастағы пациенттерге динамикалық бақылау жүргізу; пациенттерді және олардың отбасы мүшелерін оқыту және консультация беру; 6. алдыңғы оқу жылы ішінде алған кәсіби білімді, дағдыларды тереңдету; 7. тәлімгердің басшылығымен университеттің университеттік және аккредиттелген емханаларында мультидисциплинарлық команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу; біліктілік талаптарына сәйкес MD біліктілігін алу. 8. Денсаулық сақтау саласындағы процестер мен құбылыстарды болжау, жобалау және модельдеу әдістерін пайдалана отырып, ғылыми жобаларға қатысуға және әзірлеуге құқылы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Медициналық құқық және сот медицинасы

    Медициналық тәжірибедегі құқық нормалары, денсаулық сақтау саласындағы қазіргі заманғы заңнаманың негізгі мәселелері; денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігер жұмысының нормативтік-құқықтық базасы. Тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездік көрсету жағдайларын анықтаудағы дәрігердің рөлі.Сот-медициналық сараптаманы тағайындау және жүргізу принциптері, себептері, тәртібі. Жәбірленушілерге, айыпталушыларға және т.б. жарақаттарды сипаттау және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пациенттерді пәнаралық басқару

    Денсаулық сақтаудың ұлттық саясаты шеңберінде адам денсаулығы мәселелеріне кешенді пәнаралық көзқарас: Балалар денсаулығы мәселелері (күтім, емханалардағы БЖАБЖ стратегиясы, Негізгі балалар ауруларының диагностикасы және емдеу, алдын алу және оңалту); егде және қарт жастағы пациенттер (геронтология және гериартрия, Қарт адамдардың медициналық-әлеуметтік патронажы); жыныстық және репродуктивті денсаулық, отбасын жоспарлау, ментальды Денсаулық - Mental Health GAP (ДДҰ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Жүктілікке байланысты патология

    Экстрагенитальды патология және жүктілік және босанғаннан кейінгі кезеңде пайда болады. Бауырдың гестациялық патологиясы (холестаз, БЖМД, HELLP), жүкті әйелдердегі вирустық гепатиттер; ССС гестациялық патологиясы (АГ, кардиомиопатиялар, миокардиттер, ССС ақаулары); өкпе және жүктілік (АД кезіндегі жүктілік); инфекция және жүктілік (ЖРВИ, тұмау, COVID-19, пневмония, сепсис); бүйрек және жүктілік, гестациялық қант диабеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдер медицинасы

    Гебология/гебиатрия: жасөспірімдер организмінің ерекшеліктері, жасөспірім ағзасының жыныстық жетілу, өсу және даму процестері, сонымен қатар өмірдің жасөспірімдік кезеңіне тән ерекше аурулар. Жасөспірімдердегі соматикалық аурулардың клиникалық көріністерінің ерекшеліктері жыныстық жетілудің ерекшелігімен, барлық ағзалар мен жүйелердің айқын өсуімен және жетілуімен, жеке тұлғаның белсенді жеке әлеуметтенуімен байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы тәжірибелік дәрігердің жұмысын ұйымдастыру

    Денсаулық сақтау жүйесі аясындағы тиімді жұмыс, сондай-ақ денсаулық сақтаудағы жаңа IT-технологиялардың мүмкіндігін қолдану, емдеу-диагностикалық процесті құқықтық қамтамасыз ету негізінде халықтың әртүрлі топтарының науқастарға көмек көрсету кезінде сапаға, қауіпсіздікке назар аудара отырып, оны жетілдіруге ықпал ету; кәсіптік деңгейді арттыру және кәсіптік білімді тереңдету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жедел медициналық көмек және қарқынды терапия

    Мақсаты - денсаулық жағдайына елеулі зиян келтірмеу немесе өмірге қауіпті аурулар, жарақаттар, денсаулықтың күрт нашарлауы, созылмалы аурулардың өршуіне, сыни апаттардың, эпидемияның, табиғи апаттардың алдын алу үшін шұғыл медициналық араласуды қажет ететін жағдайлар мен жағдайлардағы медициналық көмек көрсету дағдыларын дамыту; сапаға, пациенттерге күтім жасаудағы қауіпсіздікке назар аудару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 16
  • Жалпы тәжірибе дәрігеріне арналған қоғамдық денсаулық сақтау

    Белгілі бір науқастың, науқастардың топтарының, популяциялардың және жалпы халықтың мәселелерін шешу үшін денсаулық пен сырқаттану көрсеткіштерін бағалау және түсіндіру. Аурулардың алдын алуға және оның сапасы мен қауіпсіздігіне назар аудара отырып, медициналық көмек көрсетуді жақсартуға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге қатысу. Биостатистика, дәлелді медицина және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, IT технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Клиникалық фармакология

    Белгілі бір науқасты емдеуде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін фармакодинамика, фармакокинетика, дәрілік препараттардың өзара әрекеттесуі және жанама әсері туралы білімді қолдану, диагностиканың ұтымдылығын талдау және дәлелді медицина принциптері негізінде, әсіресе төтенше жағдайларда кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену. Жаңа дәрі-дәрмектер туралы білімді кеңейту және тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарт науқас-жүйелі интеграцияланған тәсіл

    Қартаю медико-әлеуметтік мәселе ретінде. Мультинозологиялық, полиморбидтілік, инволюция аясында созылмалы аурулардың ағымын өзгерту. Фармакотерапияға жеке көзқарас. АГ және қант диабеті, АГ және ЖИА, АГ және АІЖ патологиясы, АГ және буындар аурулары, АГ және СӨОА, АГ және ЖСЖ үйлесуі. Медициналық көмек көрсетудегі қателіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Нақты науқасты жүргізуде (курациялауда) жеке көзқарасты қамтамасыз ету және оның қажеттіліктері мен денсаулық сақтау жүйесінің мүмкіндіктеріне сәйкес оның денсаулығын нығайту үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру
  • Дәлелді және кәсіби медицина принциптерін қолдана отырып, диагностика мен емдеу нәтижелерінің ұтымдылығы мен тиімділігін талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдау
  • Этика және деонтология қағидаларын сақтай отырып, емдік-диагностикалық үдерісті жүзеге асыруда дәрігер мен науқастың динамикалық қарым-қатынасын тиімді құру, науқас пен оның отбасына қолдау көрсету үшін адам мінез-құлқының негізгі принциптері туралы білімдерін қолдану.
  • Басқа денсаулық сақтау мамандарымен кәсіпаралық/көп салалы топта диагностикалық және емдеу процесін тиімді ұйымдастыру және басқару
  • Төтенше жағдайларда денсаулыққа айқын зиян келтірудің алдын алу немесе өмірге қауіпті жою үшін тиімді және жекелендірілген медициналық көмек көрсету, медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігіне назар аудару
  • Кәсіби қызметте дәрігер мен пациенттің, оның ішінде баланың науқас ретіндегі құқықтары, міндеттері және құқықтарын қорғау жолдары туралы білімдерін қолдану
  • Кәсіби міндеттерді, оның ішінде ғылыми зерттеулерді шешу үшін заманауи ақпараттық-цифрлық технологиялар мен ақпараттық ресурстарды пайдалана отырып, денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы талдау және жүргізу
  • Денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар мен процестер кешені туралы білімдерді олардың алдын алу мақсатында қолдану негізінде жеке адамның және халықтың денсаулығын сақтау, адам мен отбасының салауатты өмір салтын қалыптастыру жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
  • Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарын ұстану; науқастармен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби қарым-қатынаста этикалық принциптерді сақтау
  • Бағалау, талдау, өз біліміндегі олқылықтарды анықтау және кәсіби даму үшін білім мен дағдыларды қолдану, тұлғалық өсу мен өмір бойы білім алуға көңіл бөлу.
Top