6B02114 Музыкатану (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Зерттеу жұмысының бастапқы дағдыларын меңгерген, педагогикалық жұмысты жоғары кәсіби деңгейде жүзеге асыратын, ағартушылық, редакторлық, сыни қызметпен айналысатын жоғары білікті музыкатанушы даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B022 Музыкатану
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Міндетті фортепиано -1
Пән шеңберінде аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленді, үш бағыт бойынша технологияны дамытудағы мақсаттар көрсетілген: интерпретация, көру-оқу және технологияны дамыту. Сабақтың жеке жоспары құрылады, оның ішінде арнайы жаттығулар, зерттеулер мен интерпретация (стандартты репертуардың орындалуы).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Гармония - 1
Пән орта буында алынған дағдыларды дамытуды жалғастыруға бағытталған. Бұл курста күрделі гармоникалық бұрылыстар зерттеледі, оның ішінде II саты мен DD ауыспалы аккордтары, ауытқулар және туыстықтың I және II дәрежелеріндегі модуляция. Кеш романтизмнің әуендері талданады, оларға сәйкес аккордтар таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сольфеджио - 1
Пәннің мақсаты студенттердің орта буында алған есту және ән айту дағдыларын бекіту, одан әрі дамыту және жетілдіру, сондай-ақ музыкалық тілді үнемі жаңартып отыру жағдайында жұмыс істей алатын икемді, белсенді есту қабілетін тәрбиелеу болып табылады. Ол келесі модульдерді қамтиды: интракональды хроматизм, диатоникалық туыстық және жартылай хроматикалық туыстық тоналдылықтағы модуляция.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
XVIII ғасырға дейінгі шетел музыкасының тарихы
Пән кәсіби музыкалық өнердің пайда болуы мен тарихи даму процесін оның маңызды құбылыстарында – ежелгі дәуірден XVIII ғасырға дейін зерттейді; әр түрлі халықтар арасында музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін түсінуге, музыканың қоғамның тарихи даму процесімен байланысын ашуға; музыкалық өнердегі шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшелігін және жетекші композиторлар шығармашылығының қоғам өміріне әсерін түсінуге тәрбиелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Антика дәуірден Бароккоға дейінгі Музыка
Курс ежелгі дәуірден бастап музыканы, сол кездегі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін зерттеуге, аспаптардың дамуын зерттеуге бағытталған. Орта ғасырлардағы полифониялық жүйенің кристалдану процестері, оның Голландия полифониялық мектебінің композиторларының шығармаларындағы гүлденуі қарастырылады. Еуропа елдерінде ARS nova.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано - 2
Пән үш бағыт бойынша практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастыруда (интерпретация, көру-оқу, техникалық даму). Музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын дамыту үшін күрделі репертуар таңдалады. Ұжымдық (ансамбльдік) орындау сыныптары қосылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Гармония - 2
Пән Гармония 1 курсының жалғасы болып табылады. III дәрежелі туыстық модуляциялар, эллипсис, энгармоникалық модуляциялар және модуляциялар алыс туыстық дәрежелерде зерттеледі. Мажор-минор және минор-мажор жүйелерінен басқа, секвенциялар мен аккордтық тізбектер ойынына көп көңіл бөлінеді. ХХ ғасырдың әуендері талданады, оларға аккордтар таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сольфеджио - 2
Сольфеджио 2 пәні Сольфеджио 1 пәнінің жалғасы болып табылады. Курс келесі модульдерден тұрады: хроматикалық туыстық тоналдылықтағы модуляция, мажор-минорлық жүйелер және энгармониялық модуляция.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халык музыка шығармашылығы-1
Пән студенттерді қазақ және көрші / туыс халықтардың фольклорлық музыкалық мәдениетімен таныстырады, дәстүрлі ән мәдениетінің әр түрлі жанрлары - салт -дәстүрлік әндер, айтыс пен эпостар туралы теориялық ақпаратты қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
XVIII-XIXғ.Шетел музыка тарихы-1
Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді; ағартушылық музыкалық мәдениеттің дамуы, композиторлардың көркем ойлауына дәуір идеяларының әсері, классицизм стилистикасының дамуы, жаңа жанрлық құбылыстардың қалыптасуы, классикадан романтикалық стильге көшу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классицизм музыкасы
Курс бағдарламасында классицизм дәуірінің жарқын өкілдері – Вена классиктері, олардың шығармашылық қызметі қарастырылады. Ірі сахналық (опера) және аспаптық (симфония, концерт) жанрларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түркітілдес халықтардың фольклоры-1
Бұл пән түркі халықтарының фольклорын, мифологиясын, дәстүрлері мен аңыздарын, эпикалық-батырлық аңыздарды, ертегілерді зерттейді. Фольклортанудың басқа халықтармен байланысын, фольклорлық мәтінді зерттеу аспектілерін, түркі халықтары туралы жалпы мәліметтерді, түркі халықтарының тарихы, мәдениеті мен дүниетанымын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» курсы бүтін биосфераның негізгі тіршілік ету заңдылықтарын, өмір тіршілігінің қауіпсіздігінің экологиялық аспектілерін, сондай-ақ жемқорлыққа қарсы мәдениет туралы заманауи түсініктермен таныстырады. Пән аясында студенттерде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру және зияткерлік меншікті қорғау үшін қажетті нормативтік - құқықтық база туралы білім қалыптасады. Білім алушылар экономиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгереді, оларда экономикалық ойлау тәсілі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полифония
Пән студенттердің музыкалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, полифониялық есту қабілетін, полифониялық музыканың ерекшелігі туралы кәсіби түсініктерін одан әрі дамытуға бағытталған. Пән әр түрлі дәуірлер мен стильдердің музыкасында қалыптасқан негізгі контрапункционалды әдістерді зерттеу мәселелеріне арналған. Курс көп дауысты, қарапайым қарсы дауысты, күрделі, тігінен және көлденеңінен жылжымалы қарсы нүктелерді бастапқы формаларынан екі, үш, төрт дауысты имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Міндетті фортепиано-3
Пәннің негізгі міндеті - студенттің пианистік дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті дәрежеде тереңдету, фортепианода өз бетінше практикалық жұмысқа дайындалу. Музыкатанушының педагогикалық репертуарына, көрнекі оқу дағдыларын терең меңгеруге, ансамбльдік ойынға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Орыс музыкасының тарихы
Пән орыс музыкалық өнерінің даму тарихы туралы, Әлеуметтік-Тарихи процеспен байланысты тұтас, тарихи дамып келе жатқан құбылыс ретінде, орыс композиторларының шығармашылығы, негізгі музыкалық шығармалар, музыкалық стильдер мен жанрлар туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс орыс музыкасының даму процесін орыс музыкалық мәдениетінің қалыптасуынан бастап, орыс музыкалық классикасының қалыптасуынан 1917 жылға дейін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
XVIII-XIXғ. Шетел музыка тарихы-2
Пән музыка тарихы курсының жалғасы болып табылады және музыка өнеріндегі романтизм кезеңін қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыда романтизм дәуірінің музыкасының музыкалық формаларын, жанрларын және стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлай білуді дамыту; романтизм дәуірінің негізгі композиторларымен (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.) және олардың шығармаларымен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Романтизм музыкасы
Бұл пән романтизмнің қалыптасу тарихын лирикалық, жарқын құбылыстардың бірі ретінде зерттейді. Осы дәуірдің пайда болуымен туындаған барлық экспрессивті музыкалық құралдар зерттелуде. Осы дәуір композиторларының шығармашылығы зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырға дейін Орыс музыкасы
Пән ХХ ғасырдағы орыс музыкасын зерттеуге бағытталған. ХХ ғасырдағы орыс композиторларының шығармашылығы И.Стравинский, С.Рахманинов шығармашылығынан бастап, С.Прокофьев, Д. Шостакович және басқалардың жұмысын жалғастыра отырып қарастырылады. Курс соңында студенттер музыкалық викторина жазады және курстық жұмыстарды қорғайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этносольфеджио - 1 (этномузыкатану)
Пән оқу жұмысының түрлі формаларын (екі дауысты домбыра диктанты, импровизация және т. б.) қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді меңгеру арқылы қазақ аспапты фольклорымен есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге негізделеді. «Этносольфеджио 1» курсының мазмұны күй формаларын игерумен және импровизация дағдыларымен сипатталады. «Төкпе» стиліндегі күйлер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халык музыка шығармашылығы-2
Пән халықтық-аспаптық мәдениеттің жанрларын, құралдарын, ерекшеліктерін, сонымен қатар теориялық және әдістемелік мәселелерді зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-аспаптық халық музыкасының тарихы мен теориясын, қазақ және туыстас түркі-моңғол халықтарының дәстүрлі музыкасының әр түрлі формалары мен жанрларын тарихи, мәдени, эстетикалық және музыкалық стильдегі мәселелердің кең ауқымында жан-жақты зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония тарихы (музыкатану)-1
«Гармония тарихы 1» ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, музыкалық-теориялық ойлауды дамытуға және арнайы білім мен дағдыларды игеруге; гармония туралы тарихи дамып келе жатқан жүйе ретінде, гармонияның негізгі нысандары мен түрлері туралы, гармониялық ойлау мен тілдің неғұрлым жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Журналистика негіздері
Пән журналистің кәсіби қызметі туралы негізгі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған, оның объектісі Республиканың музыкалық өмірі туралы ақпарат болып табылады, бұқаралық ақпарат құралдарының әртүрлі арналары арқылы таратылады және әртүрлі аудиторияларға жіберіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түркітілдес халықтардың фольклоры - 2
Түркі тілдес халықтардың фольклоры 2 пәні мәдени әмбебаптар мен түркі халықтары фольклорының ерекшеліктерін тереңірек зерттейді. Атап айтқанда, жекелеген түркі халықтарының түпнұсқалық эпикалық туындылары «Алпамыш», «Идегей», «Қозы-Көрпеш пен Баян-Сұлу» т.б. Азия мен Қазақстан, Сібір мен Еділ бойында. «Оғыз-наме», эпостардың сюжеттік-композициялық және стильдік ерекшеліктері, дәстүрлі түркі верификациясының ырғақ қалыптастырушы принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Журналистикаға кіріспе
Пән журналистік қызмет саласындағы бастапқы дағдыларды қалыптастыруға, оның қазіргі әлемдегі рөлі мен орнын түсінуге бағытталған. Отандық және әлемдік тәжірибедегі музыка журналистикасының қызметі туралы түсінік беріледі. Журналистік мәтіндердің форматтары мен жанрлары теория мен практикада зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония тарихы - 1
Бұл пән полифонияның музыкадағы, полифонияның пайда болу көздерін ғылым ретінде қарастырады, Полифонияның дамуы, ырғақты режимдер, орта ғасырлардағы Полифонияның ерекшеліктері, жанрлар, композиторлар және полифонияның жанрларын мотивтер, мадригалдар, массалар сияқты жеке түрге айналдырған басқа тұлғалар. Музыканың полифониялық формалары, сондай-ақ ХХ ғасырдағы полифониялық музыканың жаңа аспектілері зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптану негіздері (музыкатану)
Пән оркестрлік аспаптардың техникалық және мәнерлі мүмкіндіктерін, олардың оркестрдегі рөлін, оркестрлік аспаптар мен қосымшалардың репертуарын (ішекті-ысқылы және ағаштан жасалған үрмелі аспаптар) зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау (музыкатану) - 1
Пән студенттердің музыкалық ойлау мен форманың даму заңдылықтары туралы идеяларын байытуға және оларды нақты музыкалық материалда практикалық игеруге бағытталған. Игеру нәтижесінде студент музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтары, қалыптасу принциптері, музыкалық формадағы бөліктердің функциялары, музыкалық экспрессивтілік құралдары, музыкалық синтаксис туралы білімді теориялық тұрғыдан игеруі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күйді ажырату (этномузыкатану)
Пәннің негізгі мақсаты-оқушының есту қабілетін есту әдісімен дамыту, сонымен қатар нотаның кәсіби дамуына назар аудару. Сонымен қатар, студентті Мәдени мұра үлгілерін ажырата білуге және мұқият қарауға, олардың ең жақсысын таңдауға үйрету; оның орындаушылық деңгейін көтеру; ноталау кезінде орындаудың әртүрлі мелизмдерін және басқа да күрделі сәттерді естуге мүмкіндік беру; орындаушылық домбыра мектептері мен аймақтарын ажырату; автор туралы деректерді және орындаушы туралы барлық ақпаратты нақтылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы - 1
Пән қазақ музыкасының ән мен аспаптық дәстүрінің қалыптасуы мен дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазақ музыка тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдері мен ғылыми кезеңділігі; көне түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұны, олардың мәдени маңызы; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму кезеңдерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы класс
Пән музыкалық мәдениет пен білім беру саласындағы дербес педагогикалық, ғылыми, ағартушылық және басқа да қызметке дайындалған кәсіби сауатты заманауи музыкатанушыны қалыптастыруға бағытталған. Пән дипломдық жобаны құруға бағытталған, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында тақырыпты, өзектілігін, мақсаттары мен міндеттерін, жұмыстың теориялық және/немесе практикалық маңыздылығын айқындау, кіріспе эскизін орындау және зерттеуді жоспарлау көзделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әндерді ажырату (этномузыкатану)
Пәннің негізгі мақсаты-студенттің есту қабілетін дамыту, оның этникалық ән шығармашылығын кәсіби меңгеруіне назар аудару, студентті Мәдени мұра үлгілерін ажырата білуге үйрету, олардың ең жақсысын таңдау; оның орындаушылық деңгейін көтеру; әр түрлі орындау ерекшеліктері мен басқа да қиын сәттерді естуге мүмкіндік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыни жазу негіздері
Пән қазіргі музыкалық сынның теориясы мен практикасына кіріспе ұсынады. Курс аясында студенттерге сыни мәтін форматтарымен, заманауи сын сөздігімен, музыкалық сынның ерекшеліктерімен танысуға шақырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этносольфеджио-2 (этномузыкатану)
Пән оқу жұмысының түрлі формаларын (екі дауысты домбыра диктанты, импровизация және т. б.) қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді меңгеру арқылы қазақ аспапты фольклорымен есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге бағытталған. «Этносольфеджио 2» курсының мазмұны «шертпе» стиліндегі күй формаларын меңгерумен сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасы - 1
Қазақ музыкасы 1 пәні - практикалық бөлім. Студенттер пәнді оқу аясында әуендерді талдайды, қазақ музыкасының басынан XIX ғасырға дейінгі ерекшеліктерін зерттейді, кәсіби ауызша халық шығармашылығының алғашқы мектептерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тіліндегі музыкалық терминология (музыкатану)
Бұл пән музыкалық стильдерге, аспаптарға, орындаушылық техникаға, музыкалық шығармалардың құрылымдық компоненттеріне және музыкалық қауымдастықтарға қатысты концептуалды кешендерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық фольклор шығармаларын талдау (этномузыкатану)
Пән талдау дағдыларын игеруге және фольклорлық шығармалардың музыкалық қалыптасу принциптерін игеруге бағытталған. «Фольклордың музыкалық шығармаларын талдау» курсы әртүрлі аймақтық дәстүрлердің халықтық ән үлгілерін талдау әдістерін дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гармония тарихы-2 (музыкатану)
Пән гармония туралы теориялық түсініктерді тарихи дамып келе жатқан жүйе ретінде, гармонияның негізгі формалары мен түрлері, гармоникалық ойлау мен тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы қалыптастыруға бағытталған. «Гармония тарихы 2» музыканы дыбыссыз ұйымдастырудың негізгі принциптері туралы, гармониялық ойлаудың жалпы заңдылықтары туралы білім алуға; заманауи шығармашылық тәжірибе мен заманауи музыкатанудың өзекті мәселелері шеңберіне енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық сынның тарихы
Пән музыкалық мәдениеттегі сыни ойлаудың қалыптасуы мен тарихи дамуын, оның даму кезеңдерін және ең көрнекті тұлғаларды-музыкалық сыншылардың шығармашылығын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс-кеңес музыкасының тарихы (музыкатану)
Орыс музыкасының тарихы пәні КСРО музыкалық мәдениетінің даму кезеңін (1917 жылдан бастап) ХХ ғасырдың 80-жылдарына дейін қамтиды. Бұл пән білім алушыларда кеңестік музыканың қалыптасуының музыкалық-тарихи процесінің, кеңестік музыкалық классиканың қалыптасу кезеңі мен гүлдену кезеңінің тұтас бейнесін қалыптастырады. Курстың мақсаты мен міндеттері - кеңестік кезеңдегі негізгі композиторлардың (Мясковский, Прокофьев, Шостакович, Хачатурян, Свиридов және т.б.) шығармашылығы және олардың музыкалық стилінің ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахналық шығармаларды талдау
Пән студенттердің опера және балет театры туралы түсініктерін көркем мәдениеттің маңызды тілдерінің бірі ретінде қалыптастыруға арналған. Курста опера және балет шығармаларымен және олардың сахналық бейнелерімен; опера және балет спектакльдеріндегі тарихтың, мәдениеттің және қоғамның көрінісі және театрдың тарихқа, мәдениетке және қоғамға әсері; мәдени қозғалыс процесінде музыкалық театрдың өзгеруі, оның өмір сүру моделі және жұмыс істеу механизмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы класс-2
Арнайы сынып шығармашылық пәннің бір түрі ретінде музыкатанушы студенттің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды жалғастыруда. Тапсырма-мазмұны жағынан шағын, хатты, автордың стилін, қолжазбасын ашатын мақалалар жазу. Студенттер өздерінің көкжиегін кеңейтуге көп күш жұмсайды, онсыз мақалалар жазу мүмкін емес.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық фольклортанудың тарихы (этномузыкатану)
Пән студенттердің музыкалық фольклористиканың негізгі тарихи кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы сольфеджио әдістемесі мен практикасы
«Қазіргі заманғы сольфеджионың әдістемесі мен практикасы» ХХ ғасырдың музыкалық тіліне тән қиындықтарды (лад және әуезді құрылымдар, аккордика, ырғақ) ескере отырып, есту қабілетін дамыту дағдыларын игерудің жаңа бағыты болып табылады. Заманауи нота мәтінін парақтан оқу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Пәнде интонациялық, ырғақтық және нотографиялық жаттығулардың арнайы кешендері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық музыкалық аспап (этномузыкатану)
Пән ұлттық музыкалық аспапта (домбыра, қобыз, жетіген, сыбызғы және т.б.) ойнаудың бастапқы және жалғастырушы дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы-1
Пән дипломдық жобаны орындауды жалғастырады, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында зерттеу әдіснамасын әзірлеу, ғылыми зерттеу түрлерін (эмпирикалық, теориялық, Тарихи) зерделеу, терминологиялық аппаратты айқындау, зерттеудің бастапқы нәтижелерін талдау және өңдеу, жұмыстың негізгі мәтінін орындауды бастау көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау - 2 (музыкатану)
Пән музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыка шығармаларының классикалық түрде бекітілген түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалдық камералық музыка түрлері) зерттеуге арналған. Ол сонымен қатар әр түрлі жанрдағы және стильдегі шығармаларды талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Курс білім алушылардың зерттеу дайындығын тереңдетуге, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған мәліметтерді өңдеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту әдістемесі
Пән студенттерде музыкалық практика талаптарының заманауи деңгейінде музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту саласында қажетті әдістемелік білім кешенін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау - 1 (этномузыкатану)
Пәннің бағдарламасы стильдің негізгі ерекшеліктерін, типтік тұтас композицияларды, барокко, классицизм, романтизм мен XX ғасырдың музыкалық формасының ерекшеліктерін зерттейді. Курстың соңында 20 ғасыр шығармаларына көзқарас қағидалары анықталады. Меңгеру нәтижесінде студент алған теориялық білімдерін практикада қолдана білуі, кешенді талдау дағдыларын меңгеруі қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Театр драматургиясының негіздері
Пән музыкалық спектакльдің идеялық мазмұнын ашатын, актерлерге тән образдар жасайтын, оларды драмалық жағдайларда, қақтығыстарда және дамуда көрсететін музыкалық экспрессивті құралдар кешенін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Домбыра музыкасының теориялық негіздері (этномузыкатану)
ХХ-ХХI ғғ. (А.Затаевич, П. Аравин, Н. Тифтикиди, және т. б.) қазақстандық этномузыкологтардың жұмыстарымен танысу кезінде қазақтардың домбыра музыкасының теориялық негіздерін меңгеру, төкпе және шертпе күйлеріндегі ырғақ пен метр, «Тематизм» мәселелері, негізгі интонациялық-ырғақтық кешен түсінігі, төкпе және шертпе күйлердегі Лад және дыбыс-жоғары ұйым, лад тіректері жүйесі, домбыра музыкасындағы аймақтық, жергілікті және жеке стильдік айырмашылықтар туралы түсінік, күйлердің бейнелі мазмұны, олардың тақырыбы мен домбыра музыкасындағы жанр мәселелері және күйлерді ноталық тіркеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық фольклортанудың тарихы және әдіснамалары (музыкатану)
Пән отандық және шетелдік этномусикологияның тарихи қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдеріне шолу жасауды, қазіргі энтомусия әдіснамасына қатысты негізгі ережелерді ұсынуды, сонымен қатар этномусикологтардың ғылыми-практикалық қызметінің негізгі аспектілерін қарастыруды қамтиды. Бұл курс музыкатанушы-студенттердің және этномусикологтардың кәсіби дайындығының бір бөлігі болып табылады және оларда дәстүрлі музыкалық мәдениеттің ерекшелігін ұғынудың қажетті дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді игеру жалпы студенттерде музыкалық фольклордың тарихи қалыптасуы мен дамуы және этномусикологияның негізгі бағыттарын қалыптастыру туралы идеяларды дамытуға бағытталған. Пән студенттерді дәстүрлі музыкалық мәдениетті зерттеудің әдіснамалық және теориялық принциптерімен таныстыруға ықпал етеді. Курс халық шығармашылығын зерттеу саласында бұрын алған білімдерін теориялық жалпылау деңгейінде жүйелеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Полифония тарихы-2 (музыкатану)
Пән барокко полифониясын зерттеуді аяқтауға бағытталған. Классикалық үлгілері И.С.Бахтың «Хорошо темперированный клавир» жинағында ұсынылған күрделі (көптомдық) фуганың құрылымы мен семантикасы егжей-тегжейлі қарастырылады. XVII ғасырдағы Полифонияның формалары мен жанрлары зерттеледі-канцона, қиял, капричио, добаховская фуга, ричеркар, хорға арналған фуга, барокко дәуірінің остинаттық-Вариациялық формалары (пассакалья және чакона), кіші полифониялық формалар (фугетта, фугато, инвенция). Пәннің мазмұны Генделдің фугасы және Вена классиктерінің полифониясы бойынша тақырыптарды аяқтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
1945 жылға дейінгі шетел музыка тарихы
Пән XX ғасырдың бірінші жартысындағы музыка тарихының әлемдік мәдениетке және оның ұлттық формаларына байланысты тарихи даму процесін зерделеуге; музыкалық шығармалардың тарихи ерекшелігін, сондай-ақ әлемдік музыка мәдениеті мен ұлы музыканттар қызметінің көрнекті үлгілерінің қоғам өміріне әсерін ашуға; түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық өнер туындыларының мазмұнын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық фольклортанудың әдіснамасы (этномузыкатану)
Пән студенттерде қазіргі заманғы этномусиковтік ғылымның аса маңызды және өзекті әдіснамалық қағидаттары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы класс-3
Пән дипломдық жобаны құруға бағытталған, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында тақырыпты, өзектілігін, мақсаттары мен міндеттерін, жұмыстың теориялық және/немесе практикалық маңыздылығын айқындау, кіріспе эскизін орындау және зерттеуді жоспарлау көзделеді. Дипломдық жұмыс тақырыбы да таңдалады, әдебиеттерді неғұрлым жетілдірілген деңгейде іздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы-2
Пән дипломдық жобаны орындауға бағытталған, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында әдебиетпен жұмыс, кіріспе мәтінін нақтылау және толықтыру, дипломдық жұмыстың негізгі бөлігін орындау, жариялауға мақала дайындау, жұмыстың маңызды бөлімінің мәтініне негізделген курстық жұмысты орындау көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау - 3 (музыкатану)
Пәннің бағдарламасы стильдің негізгі ерекшеліктерін, типтік тұтас композицияларды, барокко, классицизм музыкалық формасының ерекшеліктерін зерттейді. Пән барокко және классикалық аспаптық және аспаптық-вокалдық формаларды - риторелле бар арияларды, сюита, концерттік форма, соната формаларын зерттеуге бағытталған. Зерттеу нәтижесінде студент тарихи қалыптасқан музыкалық формалар-композицияларды және оларды түрлендіру жолдарын білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық жарнамаларды басқару
Пән музыкалық жарнама режиссурасының ерекшелігі туралы, Жарнама туындысын жасау процесінде режиссердің рөлі мен функциялары туралы, режиссураның әдістері мен құралдары туралы түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ жарнамалық өндіріс саласындағы шығармашылық шығармашылық қызмет ретінде жарнамалық роликтер жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық ғылым тарихы
Бұл пән музыка ғылымын тереңдетіп оқытуға бағытталған. Музыка ғылымының мәселелері, құрылымы, үйлесімділік, әуен, ырғақ, пішін, тембр, құрылым түсінігі зерттеледі. Пифагор, Гвидо Аретино, Джозеффо Царлино және т.б. жүйелер зерттелуде, ХХ ғасыр музыкасы мен оның философиясының аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық фольклор үлгілерін талдау (музыкатану)
«Музыкалық фольклор үлгілерін талдау» пәні фольклорлық шығармалардың музыкалық формасын зерттейді. Курс студенті әр түрлі аймақтың халықтық ән үлгілерін талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық жарнама және қоғаммен байланыс
Пән нарықтық ортадағы қарым-қатынас түрлерін, құралдарын, нысандары мен әдістерін зерттейді. Студенттер қоғаммен байланыс, баспасөз қызметтерінің жұмысы, PR-науқандарды Стратегиялық жоспарлау тәсілдеріне оқытылады. Курс аясында отандық және Батыс музыкалық институттарының мысалында заманауи кураторлық тәжірибеге талдау жасалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы 1
Пән студенттердің ой -өрісін кеңейтеді, музыкалық бейнелеудің күрделі аспектілері мен құралдарын ашуға көмектеседі. Шығыс музыкасын зерттеу шығыс елдерінің музыка тарихының тақырыптарына негізделген. Пән Дүние жүзі халықтарының музыкасымен байланыстыра оқытылады. Сонымен қатар курс Египет, Марокко, Түркия және басқа таяу және шығыс елдерінің музыкасын тыңдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Модернизм дәуірдің музыкасы
Пән ХХ ғасырдың музыкалық композициясының әдістері мен стильдерін зерттеуге негізделген, бірақ сонымен бірге қалыптасқан тарихи аспектілер қарастырылады. Жеке шығармалар зерттеледі, олардың формалары, мазмұны, жазу әдістері талданады. Композиторлар А.Шоенберг, А. Берг, А. Веберн және басқалардың музыкалық шығармашылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасы-3
Қазақ музыкасы 3 пәні Қазақ КСР музыкасының, ХХ ғасырдың 90 -жылдарына дейінгі музыканың жаңа тенденцияларын ашады. 60-90 жылдар композиторларының шығармашылығы, өткен ғасырдағы, сол кездегі ең жарқын туындылары терең зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ заманауи музыкасының тарихы - 1
Пән XX ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті (1980 жылдарға дейінгі кеңестік кезең) туралы біртұтас идеяларды қалыптастыруға бағытталған, олар өмір тәжірибесімен өзектендірілген және бұл процеске әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесі, оның қалыптасуы мен одан әрі дамуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық-теориялық жүйелердің тарихы
Курс музыкалық-теориялық ғылым мәселелерін енгізуге, маңызды теориялық жүйелердің негізгі ережелерін жариялауға, музыкалық теорияның дамуындағы маңызды кезеңдерді зерттеуге бағытталған. Курстың негізгі пәні-олардың тарихи дамуындағы музыкалық-теориялық жүйелер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау - 2 (этномузыкатану)
Пән музыкалық шығармалардың құрылымын, вокалды және аспаптық музыканың нақты түрлерін (күрделі формалары) зерттеуге арналған. Ол сонымен қатар әр түрлі жанрдағы және стильдегі шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ ХХ ғасыр музыкасын этникалық мазмұнмен талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы - 2
Пән ХІХ - ХХ ғасырдың басын қамтиды, негізгі аймақтық мектептер мен дәстүрлердің музыкалық -стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді; 19 ғасырда қазақ музыкасы классиктерінің - Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша және кәсіби әндері мен күйлерінің қалыптасуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Полифония тарихы (музыкатану)-3
Пән XIX ғасыр композиторларының полифониясын зерттеуге бағытталған: батыс еуропалық романтиктер мен орыс композиторлары. Фактураның құрылымы мен семантикасы, XIX ғасыр композиторларының романтикалары: Шуберт, Шопен, Лист, Вагнер, Франк, Глинка, Мусоргский, Чайковский, Танеев және т.б. музыкасындағы фуганың негізгі стильдік типтері егжей-тегжейлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасы-2
Пән бойынша бірінші кәсіби қазақ музыкалық мектептері, техникумдары зерттеледі. А.Жұбановтың, Е.Брусиловскийдің, Л.Хамидидің және осы дәуірдің басқа замандастарының шығармашылығы мен өмірлік ұстанымына ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының музыкасы-1
Пән Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкалық мәдениеттерінің қалыптасу тарихын, сонымен қатар мұсылмандық шығыста музыка ғылымының дамуын, музыканың ислам мен сопылықпен өзара байланысын қамтиды. Түркия, Ежелгі және қазіргі Египет, Марокко музыкалық мәдениетінің тарихи даму кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі орындаушылық (этномузыкатану)
«Дәстүрлі орындаушылық» пәні этномузыкатану мамандығының екінші курс студенттерін оқытудың негізгі бағдарламасына кіреді. Бұл пән студенттерге кәсіби дәстүрлі музыкалық өнерді насихаттайтын ХХ ғасырдағы музыкалық өнер қайраткерлерінің (әншілер, күйшілер, жыршы-жыраулар) шығармашылық келбеті туралы жан-жақты түсінік беруге және олардың өнерін дәстүрлердің сабақтастығы мен жаңалығы тұрғысынан сипаттауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курс педагогиканың құрамдас элементтерінің мәні, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастырады. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологияларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Партитураларды оқу
Пән жекелеген партияларды, оркестрлік топтарды және фортепианода күрделі емес партитураларды талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классиктерінің, сондай-ақ қазіргі заманғы авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерін білуге; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композиция негіздері
Пән композициялық техниканың теориялық және практикалық негіздерін, оны әртүрлі стильдерде, жанрлар мен формаларда қолдануды, тақырыптар мен периодтарды құруды зерттейді. Көптеген композиторлардың шығармашылығымен және стилінің ерекшеліктерімен таныстырады, студенттің өз композициясын жазу кезінде басшылыққа алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы-3
Пән дипломдық жобаны орындауды жалғастырады, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында әдебиетпен жұмыс, зерттеу әдіснамасын нақтылау, енгізу бойынша жұмыс, дипломдық жұмыстың негізгі бөлігін орындау, қорытындының эскизін анықтау, жариялауға мақала дайындау, жұмыстың маңызды бөлімінің мәтініне негізделген курстық жұмысты орындау көзделеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ музыкасы - 4
Пән ХХ ғасырдың 90 -шы жылдарынан ХХІ ғасырдың 20 -жылдарына дейінгі Қазақстанның қазіргі заманғы музыкасын зерттеуге бағытталған, отандық композиторлардың шетелдегі шығармашылығы, олардың ХХІ ғасырдағы қазақ музыкалық мәдениетіне қосқан үлесі зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Редакциялық мәтінді талдау әдісі-1
Пән мәтінді талдаудың әдістемелік негіздерін зерттеуге бағытталған. Ақпараттық мазмұн, өзектілік және т. б. контекстінде сыни мәтіндерді редакциялаудың қалыптасқан тәсілдерімен танысу жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы-2
Пән кеңейтілген, ол Үндістан, Корея, Жапония, Қытай халықтарының нақты шығармаларын зерттеуге бағытталған, сонымен қатар осы елдердің жеке авторларын, композиторларын зерттеуге бағытталған. Бұл үдерісте композиторларға өтілген халықтардың сол немесе басқа халықтық музыкалық үлгісіне еліктей отырып, шағын этюдтер жазуға шақырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау - 4 (музыкатану)
Пән стильдің негізгі ерекшеліктерін, типтік тұтас композицияларды, романтизм мен ХХ ғасырдың музыкалық қалыптасу ерекшеліктерін зерттейді. XIX ғасырдағы романтизмнің аралас түрлері, ірі циклдік аспаптық, вокалдық-аспаптық формалар (сонаталық-симфониялық цикл, сюита, кантата, оратория, опера, балет) қарастырылады. Курстың соңында ХХ ғасырдың шығармаларына көзқарас принциптері анықталады. Игеру нәтижесінде студент алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана білуі, тұтас талдау дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлем халықтарының музыкасы-2
Пән Қытай, Үндістан, Корея мен Жапония мәдениеті мысалында Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия халықтарының тарихи даму кезеңдерімен, жанрлары мен аспаптық музыкасының жанрлары мен стильдерімен толық танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы класс-4
Пән музыкатанушыларға көмектесуге бағытталған. Дипломдық жұмысты жазуда және баяндауда. Жазу жоспары, мазмұны нақты көрсетілген. Рецензенттер, қарсыластар ізделуде. Қажет болса, материалды кеңейтілген іздеу үшін шетелдік сапарларға рұқсат етіледі. Дипломды жазу үшін курстың соңында материалдар толығымен беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық әні (этномузыкатану)
Пән домбырамен ән айтудың бастапқы және жалғастырушы дағдыларын игеруге бағытталған. Курс мазмұны дәстүрлі музыкалық орындаушылықтың жалпы заңдылықтарын білуді және қазақ халықтық-кәсіби орындаушылықтың негізгі жанрлық-стильдік және аймақтық бағыттарымен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стилистика және әдеби редакциялау-1
Пән студенттердің әдеби редакциялау саласындағы практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осыған байланысты курс аясында қазіргі отандық және шетелдік сыншылардың сыни мәтіндерін талдау мен талқылауға; сыни мәтіндердің жанрларымен танысуға және оларды игеруге байланысты семинарлар мен практикалық сабақтарға маңызды орын беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Монодиялық жүйелер теориясы
Курс монодиялық жағынан жүйелерді қарастырады. Монодияның пайда болу дәстүрлері, оның өзіндік ерекшелігі зерттеледі. Монодия музыканың барлық тарихи кезеңдерінде – ежелгі дәуірден, орта ғасырлардан, Қайта өрлеу дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейін қарастырылады. Курс музыкалық талдау, полифония, полифония тарихы сияқты пәндерге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ заманауи музыкасының тарихы - 2
Пән Қазақстанның музыкалық мәдениетіндегі 1980 -ші жылдардан біздің заманымызға дейінгі тарихи процестерді зерттейді. Соңғы кеңестік онжылдық пен посткеңестік кезеңдегі музыкалық-стилистикалық өзгерістер осы кезеңнің таңғажайып туындылары мен олардың авторларының шығармашылық өмірбаянын терең зерттеу арқылы ұсынылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заман музыкасы
Бұл курс ХХ ғасырдың екінші жартысындағы композиторлардың шығармашылығымен танысу бағытталған. Мысалы, Л.Ноно, Я.Ксенакис, Т.Мюрай, Дж.Гризе. Сондай-ақ, ХХІ ғасырдың қазіргі заманғы музыкалық өнерімен байланысты барлық жаңа оқиғаларды қарастыру заңды болып табылады. IRCAM мектебінің электронды музыкасы мен технологиясы оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
Пән ХХ ғасырдың екінші жартысындағы музыка тарихының әлемдік мәдениет пен оның ұлттық формаларына байланысты тарихи даму процесін зерделеуге; музыкалық шығармалардың тарихи ерекшелігін, сондай-ақ әлемдік музыка мәдениеті мен ұлы музыканттар қызметінің көрнекті үлгілерінің қоғам өміріне әсерін ашуға; түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық өнер туындыларының мазмұнын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық ағарту - 1
Музыкалық сын мен журналистика шеңберіндегі бұл пән студентті музыкалық өнер саласында тәрбиелеуге бағытталған. Мұражайларға, көрмелерге, концерттерге, галереяларға бару, музыкалық өнердің ықпалы мен қалыптасуына байланысты барлық нәрсе бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Монодия теориясы
Курс монодиялық фактураны зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін, Орталық Азия монодиялық музыкалық дәстүрлерінің теориялық негіздерін игеруге бағытталған. Түркі музыкалық дәстүрлерінің теориялық мәселелері қарастырылады: ладтық және метроритмиялық жүйелер, өлең мен әуен, этникалық нұсқалардағы музыкалық форма және стадиалдық даму.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық сын және журналистика-1
Пән музыкалық сынның өзіндік ерекшелігін, қоғамның мәдени өміріндегі әдеби-көркем сынның орнын, рөлін, міндеттерін, музыкалық сын туралы білімді жүйелеуді, тарихи және теориялық материалдарды еркін бағдарлауды және игеруді, тарихи теориялық негіздерді зерттеуді ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы класс-5
Бұл тезисті жазуды аяқтауға көмектеседі. Студент екі-үш мұғалімнің пікірлерін тыңдай алады, белгілі бір қорытынды жасай алады, қажет нәрсені түзете алады, қорғауға дайындала алады. Студенттер сонымен қатар алдын-ала қорғау үшін эссе жазады, онда олар өз жобаларының мазмұнын жинақтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық ағарту 2
Пән оқудың жалғасы болып табылады музыкалық ағарту 1, әртүрлі іс-шараларға, жалпы концерттерге сапарлар. Курстың соңында музыкалық өнер саласындағы соңғы немесе одан да көп маңызды оқиғалар туралы БАҚ-та мақала жазу қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бұқаралық музыка мәдениеті
Пәнге жаппай музыкалық мәдениет феномені туралы теориялық түсінік, сонымен қатар ХХ ғасырдың екінші жартысы – ХХІ ғасырдың басындағы жаппай музыкалық мәдениеттің негізгі бағыттары, стильдері, жанрлары, тұлғалары мен шығармалары туралы материалдар кіреді. Поп, рок, хип-хоп және музыканың басқа стильдері, ХХ ғасырдың екінші жартысынан бастап бүгінгі күнге дейінгі танымал орындаушылар зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы-4
Пән дипломдық жобаның орындалуын аяқтайды, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында әдебиеттермен жұмыс, зерттеу әдіснамасын нақтылау, дипломдық жұмыстың негізгі бөлігін аяқтау, кіріспе мен қорытындыны орындау, зерттеудің редактурасы, анықтамалық аппарат пен қосымшаны жасау, дипломдық жобаны қорғауға дайындау көзделеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Джаз стильдерінің тарихы
Курс ХХ-ХХІ ғғ. композиторларының әртүрлі джаз стильдерінің тарихын зерттеуге бағытталған. Үш дәуірдің джаз стильдері-дәстүрлі джаз, өтпелі кезең, заманауи джаз зерттеледі. Жаңа Орлеан, Чикаго, диксиленд, коммерциялық джаз, свинг және басқа да стильдер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курстың мақсаты экономика және қаржы саласындағы құзыреттерді дамыту. Ол қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаларымен, қаржы құралдарымен және ҚР аумағында қолданылатын нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы композиция жүйелері (музыкатану)
Пән ХХ ғасыр композиторларының теориялық тұжырымдамаларын зерделеуге, осы теориялардың терминологиялық аппаратын игеруге, музыкалық-тілдік жүйелердің әдістемелік-аналитикалық мәселелерін түсінуге, музыкалық шығармаларды талдау процесінде осы теориялардың аналитикалық қолданылуын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық сын және журналистика-2
Пән музыкалық-сыни және журналистік қызметтің негізгі жанрлары мен формалары туралы білімді таныстыруға және жүйелеуге, музыкалық сынның практикалық дағдыларын дамытуға және еркін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері
Бұл курс студентке басқару мәдениетін, мәдениет саласындағы кәсіпкерлікті игеруге, студент үшін басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдауға және жобалауға мүмкіндік береді. Практикалық және теориялық тұрғыдан басқару тұжырымдамасын және кәсіпкерлік пен менеджмент туралы негізгі білімді қалыптастырады. Қазақстанда және шетелде мәдениет саласындағы кәсіпкерлік және басқару әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Редакциялық мәтінді талдау әдісі-2
Пән мәтінді редакторлық талдау әдістемесі туралы теориялық білімді қолдануға бағытталған. Өзіңіздің әдеби стиліңізді дамыту үшін сыни мәтіндерді жазу ұсынылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стилистика және әдеби редакциялау-2
Бұл пән cтилистика және әдеби редакциялау саласындағы алғашқы дағдыларды дамытудың жалғасы болып табылады. Негізгі назар студенттер арасында жазудың бірегей стилін қалыптастыруға, пәнаралық дискурс аясында мәдени ой-өрісті кеңейтуге, сондай-ақ концерттік және сахналық іс-әрекеттегі заманауи құбылыстарға сыни көзқарасты тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ фольклорының тарихы (этномузыкатану)
Пән Қазақ фольклористикасының пайда болу, даму және қалыптасуының негізгі кезеңдерімен 18 ғасырдан қазіргі заманға дейінгі музыкатанудың бағыты ретінде танысуға бағытталған. Курстың материалдары-көрнекті этномусикологтардың ғылыми іргелі теориялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық идеяларды зерттеу мен бағалаудың негіздерін білу; шығармашылық, сыни және зерттеушілік ойлау арқылы түсініктер мен процестерді түсіну; оқу, кәсіби және педагогикалық қызмет саласындағы практикалық дағдыларды қолдану.
- Қазақ және шетелдік, халықтық және классикалық музыканың тарихи даму кезеңдері мен стильдік ерекшеліктерін, оны құру шарттарын білуге сүйене отырып, музыкалық өнер саласындағы мәдени-ағартушылық жұмысқа дайындығын көрсету.
- Музыкалық аспапты (фортепиано, домбыра) және дауысты меңгерудің, әр түрлі жанрдағы жеке және ансамбльдік шығармаларды орындаудың, формалар мен стильдердің дамыған дағдыларын, шығармаларды парақтан еркін оқу дағдыларын көрсетеді.
- Зерттеу дағдыларын, әдістерін меңгергендігін көрсету кәсіби міндеттерді шешу және музыкалық-фольклорлық және басқа да қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін көркем процестерді музыкатану, музыкалық шығармаларды талдау, Заманауи компьютерлік жинау және ғылыми ақпаратты өңдеу.
- Менеджмент негіздері мен қаржылық сауаттылықты білуге сүйене отырып, шығармашылық-өндірістік қызмет саласында әкімшілендіруге, шығармашылық ұйымдардың даму тәуекелдері мен перспективаларын бағалауға, шығармашылық жобаның өтелуіне дайындығын көрсету.
- Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтарын білу, музыкалық талдау мен шығарманы эстетикалық бағалау әдістемесін түсіну; музыкалық тілді, форманы, шығарманың мазмұнын ашуда гармония мен полифонияның рөлін анықтау тұрғысынан әр түрлі тарихи дәуірдегі музыкалық шығармаларды талдауда білімді қолдану, формативті функцияларды, стиль тұрақтыларын, дәстүр мен жаңашылдық құбылыстарды анықтау.
- Музыкалық сын мен журналистиканың тарихы мен теориясын білу; сыни және публицистикалық мазмұндағы жазбаша мәтіндерді орындау дағдыларын түсіну; музыкалық сынның әр түрлі жанрларын жазуда білімді қолдану - ақпараттық хаттарды, шолуларды, эсселерді, шолуларды және т.б. Сын тұрғысынан ойлау призмасы арқылы сахналық қойылымдарды, концерттік бағдарламаларды талдай білу; сыни мәтіндерді редакциялауда, сондай-ақ оларды жазуда білімдерін қолдана білу.
- Әр түрлі физикалық жаттығулар арқылы денсаулықты сақтау және нығайту жолдарын білуді көрсету; өзекті ақпаратты талдау дағдылары, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдылары және шығармашылық өнімді насихаттау.
- Есту, гармониялық және полифониялық талдау дағдыларын білу - нотамен және есту қабілеті арқылы классикалық және халық музыка материалдарын түсіну, анықтау, түсіндіру, өңдеу, есте сақтау, қолдану; шығармашылық немесе зерттеу процесінде теориялық, гармониялық және полифониялық стильдердің, формалардың, жүйелердің және дәстүрлі музыкалық орындаушылықтың қалыптасуының тарихи процестері туралы білімді қолдану.
- Монодикалық музыкалық дәстүрлер мен онымен байланысты ладтық жүйелердің негізін, өлең құрылысын, әуен, әр түрлі этникалық нұсқалардағы формаларды зерттеу дағдыларын білу; терминологияны, киномузыканың негізгі даму жолдарын түсіну; білімді еркін бағдарлауды симфониялық партитурада қолдану (оқу мен дирижерлікті) және бұл партитураларды фортепианода қарап отырып ойнай білу.
- Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым -қатынастың басты дағдыларын білу, тіл мен мәдениет нормаларына сәйкес кәсіби қызметті түсіну; байланыс саласының ерекшеліктерін қолдану; музыкалық стильдер, аспаптар, орындау техникасы, құрылымдық компоненттер терминдерін түсініп, шет тілінде сөйлей білу.
- «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контекстінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы негіздерді білу. Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқытудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану және білу.
- Фольклордағы қалыптастырушы факторлардың принциптерін білу, халық музыкасының шығармаларын кешенді бағалау мен талдауды түсіну: Қазақстан, Таяу және Орта Шығыс, Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия; алынған білімді осы елдердің, құрлықтардың авторларының шығармаларын ойнау кезінде, сонымен қатар өз әуендерін немесе шығармаларын шығару барысында қолдана білу.