Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02114 Музыкатану (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Зерттеу жұмысының бастапқы дағдыларын меңгерген, педагогикалық жұмысты жоғары кәсіби деңгейде жүзеге асыратын, ағартушылық, редакторлық, сыни қызметпен айналысатын жоғары білікті музыкатанушы даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B022 Музыкатану
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Гармония 1
XVIII ғасырға дейінгі шетел музыкасының тарихы
Антика дәуірден Бароккоға дейінгі Музыка
Сольфеджио - 1
Міндетті фортепиано -1
Гармония 2
Халык музыка шығармашылығы 1
XVIII-XIXғ.Шетел музыка тарихы 1
Сольфеджио - 2
Түркітілдес халықтардың фольклоры 1
Классицизм музыкасы
Міндетті фортепиано - 2
-
2 Оқу жылы
Романтизм музыкасы
Түркітілдес халықтардың фольклоры 2
Этносольфеджио 1 (этномузыковедение)
Журналистикаға кіріспе
Полифония
XVIII-XIXғ. Шетел музыка тарихы 2
ХХ ғасырға дейін Орыс музыкасы
Міндетті фортепиано-3
Гармония тарихы (музыкатану) 1
Журналистика негіздері
Орыс музыкасының тарихы
Халык музыка шығармашылығы 2
Этносольфеджио 2 (этномузыковедение)
Күйді ажырату (этномузыковедение)
Музыкалық фольклор шығармаларын талдау (этномузыковедение)
Арнайы класс
Әндерді ажырату (этномузыковедение)
Аспаптану негіздері (музыковедение)
Қазақ музыкасы 1
Полифония тарихы 1
Гармония тарихы 2 (музыковедение)
Музыкалық сынның тарихы
Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы 1
Ағылшын тіліндегі музыкалық терминология (музыковедение)
Сыни жазу негіздері
Музыкалық шығармаларды талдау (музыковедение) 1
-
3 Оқу жылы
Музыкалық фольклортанудың тарихы (этномузыковедение)
Музыкалық шығармаларды талдау 2 (музыковедение)
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сахналық шығармаларды талдау
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 1
Арнайы класс 2
Полифония тарихы (музыковедение)
Музыкалық фольклортанудың тарихы және әдіснамалары (музыкатану)
Домбыра музыкасының теориялық негіздері (этномузыковедение)
Театр драматургиясының негіздері
Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту әдістемесі
Музыкалық шығармаларды талдау 1 (музыковедение)
Ұлттық музыкалық аспап (этномузыковедение)
Орыс-кеңес музыкасының тарихы (музыковедение)
Музыкалық шығармаларды талдау 2
Шығыс музыкасы 1
Қазақ музыкасы 3
Музыкалық жарнамаларды басқару
1945 жылға дейінгі шетел музыка тарихы
Музыкалық фольклортанудың әдіснамасы (этномузыковедение)
Музыкалық фольклор шығармаларын талдау
Менеджмент және маркетинг негіздері
Модернизм дәуірдің музыкасы
Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы 2
Музыкалық шығармаларды талдау 3 (музыковедение)
Музыкалық-теориялық жүйелердің тарихы
Музыкалық жарнама және қоғаммен байланыс
Әлем халықтарының музыкасы 1
Полифония тарихы (музыковедение) 3
Арнайы класс 3
Қазақ заманауи музыкасының тарихы 1
Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
Музыкалық ғылым тарихы
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 2
Дәстүрлі орындаушылық (этномузыковедение)
Қазақ музыкасы 2
-
4 Оқу жылы
Қазақ музыкасы 4
Музыкалық ағарту 1
Монодиялық жүйелер теориясы
Редакциялық мәтінді талдау әдісі 1
Стилистика және әдеби редакциялау 1
Арнайы класс 4
Музыкалық сын және журналистика 1
Қазіргі заман музыкасы
Монодия теориясы
Халық әні
Қазақ заманауи музыкасының тарихы 2
Педагогика
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 3
Әлем халықтарының музыкасы 2
Композиция негіздері
Партитураларды оқу
1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
Музыкалық шығармаларды талдау (музыковедение) 4
Шығыс музыкасы 2
Бұқаралық музыка мәдениеті
Редакциялық мәтінді талдау әдісі 2
Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 4
Арнайы класс 5
Музыкалық ағарту 2
Стилистика және әдеби редакциялау 2
Музыкалық сын және журналистика 2
Джаз стильдерінің тарихы
ХХ ғасырдағы композиция жүйелері (музыковедение)
Қазақ фольклорының тарихы (этномузыковедение)
Қаржылық сауаттылық
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық идеяларды зерттеу мен бағалаудың негіздерін білу; шығармашылық, сыни және зерттеушілік ойлау арқылы түсініктер мен процестерді түсіну; оқу, кәсіби және педагогикалық қызмет саласындағы практикалық дағдыларды қолдану.
- Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде шетелдік, орыс, кеңестік, дәстүрлі, отандық және қазақ музыкалық өнерінің даму ерекшеліктерін, тарихи кезеңдерін білу; музыкалық шығарманың көркемдік ұғымдарын тарихи контексте түсіну, осы ерекшелікке байланысты музыкалық шығармаларды талдауда алған дағдыларын қолдану.
- Түрлі жанрдағы, форма мен стильдегі бірқатар жеке фортепиано шығармаларын білу; ансамбльдік ойын дағдыларын түсіну; ноталарды парақтан еркін оқу қабілеті мен эскиздер және шығармаларды ойнау дағдысын қолдану.
- Қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан процестер мен құбылыстарды талдауға, кәсіпкерлік және шығармашылық міндеттерді шешу кезінде жағдайды дұрыс бағалауға, білім алушылардың өздерінің пікірлерін дәлелді түрде қорғай білуге талпындырады.
- Кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында компьютерлік бағдарламаларды білу, әр түрлі қызметте заманауи ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды алу; мәдениет пен өнердің ағымдағы қызметінің жоспарлануын, ұйымдастырушылық аспектілерін, оның ішінде коммерциялық, маркетингтік, қаржылық, жарнамалық және ақпараттық-насихаттық, қызметкерлермен жұмыс, концерттерді, спектакльдерді және басқа да шығармашылық іс -шараларды ұйымдастыру бойынша қызметті түсіну. Шығармашылық жобаның өтелу дәрежесін, мүмкін болатын тәуекелдер мен перспективаларды бағалай отырып, шығармашылық және өндірістік қызметті әкімшілік басқару әдістерін қолдану.
- Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтарын білу, музыкалық талдау мен шығарманы эстетикалық бағалау әдістемесін түсіну; музыкалық тілді, форманы, шығарманың мазмұнын ашуда гармония мен полифонияның рөлін анықтау тұрғысынан әр түрлі тарихи дәуірдегі музыкалық шығармаларды талдауда білімді қолдану, формативті функцияларды, стиль тұрақтыларын, дәстүр мен жаңашылдық құбылыстарды анықтау.
- Музыкалық сын мен журналистиканың тарихы мен теориясын білу; сыни және публицистикалық мазмұндағы жазбаша мәтіндерді орындау дағдыларын түсіну; музыкалық сынның әр түрлі жанрларын жазуда білімді қолдану - ақпараттық хаттарды, шолуларды, эсселерді, шолуларды және т.б. Сын тұрғысынан ойлау призмасы арқылы сахналық қойылымдарды, концерттік бағдарламаларды талдай білу; сыни мәтіндерді редакциялауда, сондай-ақ оларды жазуда білімдерін қолдана білу.
- Әртүрлі дене жаттығулары арқылы денсаулықты сақтау және жақсарту жолдарын білу; өз бетінше білім алуды түсініп, тәжірибеде тиісті ақпаратты талдау дағдыларын және топта жұмыс істеу қабілетін қолдану, ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын көрсету, меңгеру.
- Есту, гармониялық және полифониялық талдау дағдыларын білу - нотамен және есту қабілеті арқылы классикалық және халық музыка материалдарын түсіну, анықтау, түсіндіру, өңдеу, есте сақтау, қолдану; шығармашылық немесе зерттеу процесінде теориялық, гармониялық және полифониялық стильдердің, формалардың, жүйелердің және дәстүрлі музыкалық орындаушылықтың қалыптасуының тарихи процестері туралы білімді қолдану.
- Монодикалық музыкалық дәстүрлер мен онымен байланысты ладтық жүйелердің негізін, өлең құрылысын, әуен, әр түрлі этникалық нұсқалардағы формаларды зерттеу дағдыларын білу; терминологияны, киномузыканың негізгі даму жолдарын түсіну; білімді еркін бағдарлауды симфониялық партитурада қолдану (оқу мен дирижерлікті) және бұл партитураларды фортепианода қарап отырып ойнай білу.
- Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым -қатынастың басты дағдыларын білу, тіл мен мәдениет нормаларына сәйкес кәсіби қызметті түсіну; байланыс саласының ерекшеліктерін қолдану; музыкалық стильдер, аспаптар, орындау техникасы, құрылымдық компоненттер терминдерін түсініп, шет тілінде сөйлей білу.
- «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контекстінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы негіздерді білу. Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқытудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану және білу.
- Фольклордағы қалыптастырушы факторлардың принциптерін білу, халық музыкасының шығармаларын кешенді бағалау мен талдауды түсіну: Қазақстан, Таяу және Орта Шығыс, Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия; алынған білімді осы елдердің, құрлықтардың авторларының шығармаларын ойнау кезінде, сонымен қатар өз әуендерін немесе шығармаларын шығару барысында қолдана білу.