6B01513 География-Биология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "География-Биология" білім беру бағдарламасын оқыту кезеңінде түлек жан - жақты дамыған, өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларда шығармашылық әлеуетті іске асыруға қабілетті, кәсіби білімі, шеберлігі, дағдылары бар, АКТ арқылы үздіксіз білім алуға қабілетті негізгі құзыреттіліктерді игереді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы жертану
Пән географиялық қабықшаны планетарлық табиғи кешен ретінде түсінуді қалыптастыруға бағытталған, қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында табиғаттағы географиялық қабықшалар, заңдар мен заңдылықтар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздардың ұйымдастырылу деңгейлері
Омыртқасыздардың зоологиясы жануарлар дүниесінің ең үлкен тобы – омыртқасыз жануарлардың әртүрлі таксономиялық топта-рын, олардың құрылысын, тіршілік ету үрдістерін, экологиясын, эволюцияның тара-луын және олардың табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитология
Цитология курсы жасушаның құрылысын, қызметін және дамуын зерттейді. Жасушаның негізгі компоненті және өмір негізі. Сондай-ақ жасушалардың мамандану ерекшеліктерін қарастырады. жасушалардың құрылысы мен химиялық құрамын, жасушаішілік құрылымдардың функцияларын, жануарлар мен өсімдіктер организміндегі жасушалардың функ-цияларын, жасушалардың көбеюі мен дамуын, жасушалардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Омыртқасыздарды зерттеу саласында білім мен пайымдауға дайын болуды қамтамасыз етеді. Омыртқасыздар зоологиясы жануарлар әлемінің ең кең тобының әртүрлі таксономиялық топтарын – омыртқасыз жануарларды, олардың құрылымын, тіршілік процестерін, экологияны, эволюцияның таралуын және олардың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын зерттейді. Ғылыми жабдықтар мен АКТ-ны қолдана отырып, Омыртқасыздардың биологиялық эксперименті, зертханалық және далалық зерттеулері кіреді; пән мазмұны омыртқасыздар зоологиясының бөлімдерін оқытуға танымдық дайындығын қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гистология
Тірі организмдердің құрылымын, тіршілік әрекетін және тіндердің дамуын зерттейді. Гистология тіндердің негізгі топтарын зерттейді: интегралды, негізгі, бұлшықет, жүйке. Жасушалар құрылысының ерекшеліктерін, жасушааралық өзара әрекеттесуді, жасушааралық зат құрылымын, жасушалар арасындағы байланыс түрлерін зерттейді. Гистология адамның анатомиясы мен физиологиясын зерттеуге негіз болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Community Service
Пән қоғамға қызмет ететін маңызды және тұлғалық маңызды оқиғаларды, қоғамдық жұмыстардың маңыздылығын тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарға жету үшін оқыту стратегиясы ретінде қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер өз бетінше жоспарлайды, әртүрлі әлеуметтік жобаларды жүзеге асырады, оқу орындарымен бірлесіп туристік-экскурсиялық, туристік-өлкетану іс-шараларын ұйымдастырады және өткізеді, олардың қызметіне, оның сапасына объективті баға береді, сонымен қатар өз дамуындағы ілгерілеушілік, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, дағдыларды басқару және алға қойылған мақсаттарға жету және нақты мәселелерді шешу үшін ынтымақтастық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Аймақтық заңдылықтар қалыптасу заңдылықтарын, әрекетін, Қазақстан Республи-касы табиғи ортасының кеңістіктік дифферен-циациясын оқу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемнің географиялық дереккөздер
Пән курсы географиялық карталар бойынша географиялық объектілердің негізгі номенклатуралық тізімін зерттеу арқылы материктер мен мұхиттардың табиғи кешендері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан табиғатының географиялық зерттеулері
Курс жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелерді кеңістіктік– уақытша ұйымдастыру заңдылықтарының негізгі принциптерін қалыптастыруға, табиғи-антропогендік геожүйелер, жер мен Қазақстанның ландшафтық сферасының құрылымы туралы бағытталған. Аудандастырудың географиялық әдістерін қолдану, далалық бақылауларды талдау және синтездеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер систематикасы
Ол таксономия ережелерін, өсімдіктердің биоалуантүрлілігін, негізгі таксономиялық топтардың өкілдерін, олардың таралуын, шығу тегі мен бейімделуін зерттейді. Өсімдіктер таксономиясы курсы негізгі таксономиялық бірліктер, практикалық маңызы туралы білімді қабылдайды. Өсімдіктердің биоәртүрлілігін жіктеудің негізгі тәсілдері, қазіргі заманғы өсімдік жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі замаңғы жаратылыстану концепциялары
Тәртіп әлемнің қазіргі заманғы ғылыми бейнесі туралы түсінік береді. Ол іргелі және заманауи ғылымда қолданылатын зерттеу принциптері мен әдістерін зерттейді. Ол ғылыми мәліметтердің сенімділігі критерийлері және материяны ұйымдастырудың құрылымдық деңгейлері, әлемнің ғылыми бейнесінің қазіргі аспектілеріндегі кеңістік пен уақыт туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән білім алушылардың таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби міндеттерді шешу бойынша практикалық қызметті жүзеге асыруға қажетті жалпы мәдени, кәсіби және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ландшафттану
Жер ландшафттарының құрылысын, пайда болуын, жұмыс істеуін және өзгеруін зерттейді. Ландшафттардың түрлері: Құрылымдық-генетикалық, құрылымдық-функционалдық, эволюциялық-динамикалық, өңірлік және жергілікті деңгейдегі ландшафттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ географиясы
Пән топырақ-географиялық аудандастыру үшін жер беті бойынша катушкалардың таралу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Жалпы әлеуметтік география топырақ түзілу факторларын және топырақтың географиялық таралуының жалпы заңдылықтарын, топырақ жамылғысы құрылысының типтерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлауды қалыптастырады, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Бизнесті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары және бизнес-жоспар жазу туралы білімдерін кеңейтеді және нақтылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пайдалы қазбалар кен орындарының геологиясы мен географиясы
Табиғатта пайдалы қазбалар мен жер минералдарының пайда болуының геологиялық жағдайларын, генезисін, қорларын, физикалық қасиеттерін, өнеркәсіптік маңыздылығын, сондай-ақ олардың таралу географиясын зерттеу. Пән аясында өңір минералдарының географиясы ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік және педагогикадық психология
Пән интегративті болып табылады және жас кезеңі, жас нормасы, тәрбие мен оқытудың әсерінен психологиялық жаңадан қалыптасу факторлары туралы білімді игеруге, сондай-ақ студенттердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық ықпал ету әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық жағдайларды талдауға, жалпы және жеке ерекшеліктер мен педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдануға бағытталған. Курстың мазмұны адамның жас дамуының оқу мен тәрбиемен ажырамас байланысы туралы, оқу іс-әрекетінің құрылымы мен қалыптасуы туралы, білім беру процесінің субъектісі ретінде тұлғаның психикалық даму заңдылықтары, педагогикалық қызметтің психологиялық мәні туралы ғылыми-теориялық білімді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Географияны оқыту әдістемесі
Географияны оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысын зерттейді: география, дидактика, психология, логика. Әдістемелік ғылымды зерттеу әдістері. География бойынша мектеп оқулықтарының мазмұны, оқыту әдістерін, заманауи педагогикалық, ИК технологияларын, практикалық, зертханалық жұмыстарды орындауды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заманғы географиясы
Пән студенттерді Қазақстан Республикасының мысалында экономиканың әр түрлі салаларын-да, тау-кен, энергетика, металлургия, машина жасау, ауыл шаруашылығында технологиялық үрдістермен,өндіріс кезеңдерімен таныстыру. Сондай-ақ экологиялық жағдайды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның дамуы мен қалыптасуын оқыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Пікір білдіру үшін мектепте оқыту мен бағалаудың белсенді тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдері жүйесі. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; Пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалайтын критерийлерді жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау. Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингіне қойылатын талаптарды анықтау, АКТ және ҚБТ пайдалану, психологиялық-педагогикалық объектілерді талдау құралы ретінде оқу және кәсіби қызметтің рефлексиясы мен өзін-өзі бағалауы. Пәнді оқу студентке педагогикалық зерттеу шарттарын, АКТ қолдануды, сыни және креативті ойлау әрекетін дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетика
Пән генетиканың қазіргі жағдайы мен генетиканың ғылым ретінде даму перспективаларын қамтиды, белгілердің тұқым қуалауының негізгі генетикалық түсініктері мен заңдылықтарын ашады, генетикалық талдаудың негіздерін зерттейді, генетикалық мәселелерді шешуде дағдыларды қалыптастырады. Курста зерттеулер, ғылыми жабдықтар мен АКТ, виртуалды модельдеу және болжау қолданылады. Пән мектепте биологияның тиісті бөлімін оқытудың негізін құрайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары-қазіргі биологияның негізі тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдарын ашу. Ата –аналардан-ұрпақтарға тұқым қуалайтын белгілерді беруде сабақтастықты; геннің өзгеру механизмдерін, гендер мен хромосомалардың репродукцияларын, гендердің әсерін және олардың қарапайым реакцияларын бақылауы және тұтас ағзаның күрделі белгілері мен қасиеттерінің түзілуін; тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және органикалық табиғаттың дамуындағы іріктеудің өзара байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялауға, инклюзивті білім берудің заманауи педагогикалық стратегиялары негізінде жаңартылған мазмұн бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталған. Пән инклюзивті білім берудің түрлі модельдері бойынша іргелі білім қалыптастырады. жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздерін талдаумен интеграцияланатын (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенеді) ерекше білім беру қабілеті бар балалардың әртүрлі санаттарының инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Студент толеранттылық пен гуманизм қағидаттарына негізделген инклюзивті мектепте интеграцияланған оқыту жағдайында ЕБҚ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері бойынша пікір білдіруге және тұжырымдауға дайын боладыв. Кәсіби және қоғамдық қызметті табысты жүзеге асыру үшін мәдени және моральдық құндылықтар негізінде тиімді қарым-қатынас жүзеге асырылады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару қоғамдық сананы дамытудағы құндылық ретінде көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Пән мектепте биологиялық цикл пәндерін оқыту мен тәрбиелеудің маңызды мәселелерін игеруге, студенттерді оқу процесінің ұйымдастырушылық формаларымен, биология сабақтарын өткізудің әдістері мен әдістемелік әдістерімен таныстыруға ықпал етеді. ХХІ ғасырдағы меташеберліктің дамуы. Рефлексивті тәсілдерді кәсіби өзін-өзі тану перспективасындағы педагогикалық өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі тәрбиелеу және жеке даму ресурсы ретінде сынау. Өзінің оқу және кәсіби қызметінің өзін-өзі көрсету әдістерін, сыни және шығармашылық ойлауды дамыту технологиясын меңгеру. Студенттер биологияны оқытудың заманауи педагогикалық стратегияларын сынақтан өткізу бойынша зертханалық семинар өткізеді. Жаңартылған білім беру технологияларының педагогикалық әдістемелерінің тиімділігіне талдау жүзеге асырылады. Студент кәсіби және қоғамдық қызметті сәтті жүзеге асыру үшін тиімді қарым-қатынасты көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топонимика
Топонимикалық зерттеулер әдістерін, географиялық атаулар мен олардың шығу тегін, дамуын, қазіргі заманғы жағдайын, жазылуы мен айтылуын оқыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Студент функционалды маңызы бар адам мен жануарлар физиологиясы саласында білім жүйесін қалыптастырады, өйткені ол теориялық білімді практикалық маңыздылықпен біріктіруге мүмкіндік береді. Білім алушы ағзаның бейімделу механизмдерін (норманы) және қоршаған ортадағы адаптивті өзгерістерді түсіндіру кезінде пікір білдіре отырып, коммуникация деңгейін дамытады, адам мен жануарлар организмдерінің функционалдық анатомиясын олардың құрылымдары мен функцияларымен логикалық және дәлелді байланыстырады. Курсқа биологиялық эксперименттер, ғылыми жабдықтар мен АКТ-ны қолдана отырып, адам мен жануарлардың тұтас ағзасының, физиологиялық жүйелерінің, мүшелерінің, жасушаларының және жеке жасушалық құрылымдарының өмірін зерттеу үшін зертханалық зерттеулер кіреді. Студент биологиялық объектілерге зерттеу жүргізеді, қандай механизмдер іске асырылатынын және осы немесе басқа физиологиялық функция қандай мақсатта қамтамасыз етілетінін талдайды және анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Картография және топография негіздері
Пән географиялық карталар мен басқа да картографиялық жұмыстар туралы шындықты көрсетудің ерекше тәсілі ретінде тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Топографиялық түсірілімдердің түрлері, модельдеу, жергілікті жерде геодезиялық өлшеулер жүргізу зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық даму
Тарихи дамудың заңдылықтары мен қозғаушы күштерін зерттеу. Эволюциялық процестеріндегі барлық тізбектерін: популяцияның өзгергіштігінен бастап, түр түзумен аяқталатын кең тәжірибелік зерттеу. Тарихи эволюцияның негізгі кезеңдерін зерттеу. Эволюциялық процестің теориялық концепциялары. Эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерінің теориялық зерттеулерінің дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоэкология
Пәннің мақсаты - геосфераны зерттеу. Планетадағы биохимиялық циклдардың маңызы, табиғи және техногендік сипаттағы геоэкологиялық мәселелер қарастырылады. Студенттер геосфераларды бағалау үшін геоэкологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерін қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше қорғалатын табиғи аймақтар
Биосфера құрылымын зерттеу; ғаламшар заттарының типтері; БиоСфера қабықтары. Ноосфера биосфераның дамуының жоғары сатысы ретінде. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды (ЕҚТА) ұйымдастырудың жалпы принциптері, түрлері және жұмыс істеуі; ЕҚТА-ның негізгі түрлері және олардың әлемдегі және ҚР-дағы ұсынылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік география
Әлеуметтік географияның дамуы мен қалыптасуын оқыту. Жердің географиялық қабығының қоныстанған, игерілген немесе басқа жолмен қоғам өміріне тартылған, өзіне тән шаруашылығының кеңістіктік құрылымы мен қоғамдық өмірді ұйымдастырудың нысаны бар бөлігі жатады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және табиғатты пайдалану
Биосфера, табиғаттағы адам орны, адамзат жасаған табиғатты қорғау қызметінің негізгі бағыттары, проблемалық мәселелер, міндеттерді шешу туралы білім жиынтығын меңгеру мүмкіндігін қалыптастырады.келтірілген залалды бағалау ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ болашақ мамандардың ластанған заттардың шығарындылары, төгінділері, қалдықтарды жинау салдарынан табиғи ортаға келтірілетін залалды есептеу бойынша практикалық дағдыларды, табиғи ортаны ластағаны үшін төлемдерді есептеу, табиғат қорғау шығындарының тиімділігін есептеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемнің экономикалық географиясы
Пән даму мақсаттарының, ресурстары мен жағдайларының өзара байланысын, кәсіпорындар мен еңбек ресурстарын орналастыру бойынша үдерістердің жиынтығын, өндірістік күштерді ұйымдастыру нысандарын, белгілі бір кезеңде оларды аумақ бойынша бөлудегі жылжуларды және әртүрлі экономикалық-географиялық объектілерді дамытудағы әлеуметтік-экономикалық саясаттың бағыттарын зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Жаратылыстану-ғылыми циклдің басқа пәндерімен қатар адам анатомиясы әр түрлі деңгейде тірі ағзалар құрылысының заңдылықтары туралы білімнің негізін құрайтын теориялық пән болып табылады. Адам анатомиясы-бұл синтетикалық, көпжоспарлы ғылым, зерттеу пәні-адам және оның шығу тегі, эволюциясы, географиялық таралуы, ағзаның жеке дамуы және оның морфологиялық вариабельділігі туралы мәліметтерді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризм географиясы
Білім беру бағдарламасы бойынша базалық пән болып табылады және халықаралық туризм, даму факторлары мен үрдістері туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, туризм түрлерінің географиясы мен туристік ағындардың географиясын қарайды. Өңірлер мен континенттердің тақырыптары мен ерекшеліктерін ескере отырып, коммерциялық турларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бұл елдердің елдерімен, дәстүрлерімен, көрікті жерлерімен егжей-тегжейлі танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүние жүзі аймақтарының географиясы
Әлемдік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымының географиялық аспектілері. олардың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі, халықаралық географиялық бөлу жүйесіндегі мамандануы бойынша айырмашылықтары; адамзаттың жаһандық проблемаларының географиялық аспектілері. Демографиялық процестер, адамзаттың жаһандық мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биофизика
Биофизика-бұл білімнің интегративті функционалды саласы, организмнің тұтас қызметін, физиологиялық жүйені, биофизикалық процестер мен органдардың үйлесімін, функциялардың биотехникалық орындалуын анықтауға бағытталған. Физикалық және химиялық процестердің өзара әрекеттесуіндегі биологиялық мәселелерді зерттеу студентке осы пән саласында өз пікірін білдіруге және биофизика туралы білімді ғылым дамуының заманауи бағыттарын игеру процесінде жобалауға дайын болуға мүмкіндік береді. Пәннің биологиялық объектілерге талдау жүргізу ресурсы бар, оларды зерттеу нәтижелерін ғылыми және әлеуметтік бағалау жүзеге асырылады. Студенттер ғылыми жабдықтар мен АКТ көмегімен биофизикалық жүйелерді эксперименттік модельдеуді жүргізеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білім беру қызметінде әлеуметтік-саяси, экономикалық және кәсіпкерлік білімді түсінеді және пайдаланады; еріктілік қозғалысқа қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды; географиялық қабықшаның тұтастығы мен саралануын түсінуді көрсетеді, әртүрлі КБП түсіндіреді; географиялық, биологиялық деректер базасын жасайды
- сараланған тәсілді ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлейді; мәдени және моральдық құндылықтарды ескере отырып, оқыту процесін үлгілейді; оқушылардың ҚОТ, зерттеу және жобалық қызметі арқылы сыныптан тыс және мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру әдістерін қолданады
- далалық практикалардың білімі мен іскерлігін практикалық қолдану, зертханалық және эксперименттік зерттеулер жүргізуде арнайы географиялық, биологиялық аспаптармен жұмыс істеу
- ГАЖ пайдалануды, сондай-ақ географиялық зерттеулер әдіснамасын түсіндіреді және негіздейді; табиғи, әлеуметтік, экономикалық, саяси, физиологиялық, молекулалық-генетикалық, цитологиялық, парадигмаларды бағалайды; шынайы ақпаратты талдау үшін статистикалық және биометриялық әдістерді зерттейді
- математикалық және цифрлық сауаттылықты меңгерген, білім беру үрдісінде қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, оқушылардың жас ерекшеліктері мен мазмұнының ерекшелігіне сәйкес оқыту әдістерін, сонымен қатар ЕББҚ бар балалар үшін қолданады; оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі арқылы сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолданады, СӨС жүргізуді насихаттайды
- өз қызметінің нәтижелерін болжайды, сыни және шығармашылық ойлау, рефлексия, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі дамыту, көшбасшылық қасиеттерді дамытады
- кәсіби қызметінде география бойынша фундаменталды, қолданбалы және пәнаралық білімді пайдаланады; кәсіби терминологияны және академиялық жазуды меңгерген; өз ана тілін, екінші тілді, ағылшын тілін пайдаланады
- кәсіптік қызметте теориялық білімді, зерттеу, эксперименталды және қолданбалы географияның, биологияның практикалық білімдерін қолданады