7M02106 Театр режиссурасы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Театр режиссурасы саласында терең ғылыми-педагогикалық даярлығы бар жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M029 Театр өнері
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
ЖОО-нда бұқаралық қойылымдар мен шоу режиссурасын оқытудың әдістемесі
Пән магистранттарда бұқаралық қойылымдар мен шоу режиссурасын жүргізу барысында қолданылатын заманауи әдістерді, білім, білік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бұқаралық қойылымдар мен шоу режиссурасының педагогикалық аспектілері: режиссура саласында театрландырылған бұқаралық қойылымдар мен мерекелерге маман дайындаудың шетелдік тәжірибесі; театрландырылған көріністер мен мерекелер режиссурасы аясындағы білім беру қызметі әдістемесі; жоғары және арнайы орта білім беру аясындағы «Театрландырылған қойылымдар мен мерекелер режиссурасы» бағытында жүргізілетін пәндер аясын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Art және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО-нда режиссураны оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты: режиссура дамуының тарихи кезеңдері, мәні, заңдылықтары туралы ғылыми білімдер жүйесін қалыптастыру; актерлік шеберлікті оқытудың заманауи әдістерін меңгеру. Театр өнері аясындағы құбылыстарды, үдерістерді, теориялық және әдістемелік зерттеу негіздерін игеру. Оқулықтар, оқу құралдары материалдарын талдау және сыни тұрғыда бағалау. Білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес дидактикалық міндеттері бар тапсырмалар және материалдар таңдай отырып, сабақ жоспарын құрастыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік театрлық авангард
20-21 ғасырлардағы театр авангарды-өткен ғасырдың эстетикалық нәтижелерінің көрінісі және келе жатқан ғасырдың эксперименттері, эстетикалық сананың мәдениеттегі жаһандық бетбұрысқа реакциясы, ғылыми-техникалық прогресс пен 21 ғасырдың әлеуметтік катаклизмдерінен туындаған. Пән әлемдік театр авангардының қалыптасуына ықпал ететін әлеуметтік-мәдени кеңістікті зерттеуге бағытталған. Театр өнеріндегі осы құбылысты тұжырымдамалық түсіну қажеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдік театрдың даму үрдісін зерттеудің теориялық аспектілері
Пәнді меңгерудің міндеттері: магистранттарды ХХІ ғасырдағы әлемдік театрдың негізгі театрлық тенденциялары бойынша хабардар болуға, заманауи спектакльді «оқу» жолдары мен әдістеріне, қазіргі өнер теориялары мен концепцияларының театр тәжірибесімен байланысын түсінуге үйрету. Сондай-ақ жаңа драмалық мәтіндерді, театрландырылған дискурстарды, әртүрлі театр объектілерін, жанрларды, стильдерді, тілдік құралдарды талдауға баулу. Режиссердің ой-өрісіне ене білу, спектакльді басқа өнертану және гуманитарлық ғылымдар контекстінде ой елегінен өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Драматургиядағы қақтығыстар жүйесі
Пән «драмалық қақтығыс» ұғымының теориялық негіздемесіне, оның дүниетанымдық және философиялық компонентіне бағытталған. Курс барысында драмалық қақтығыстың құрылымы, типологиясы, олардың өзара әрекеті мен өзара әсері қарастырылады. Жүйе құраушы қағидаттар мен тәсілдер айқындалады. Курс барысында драматургиядағы қақтығыстар жүйесін қалыптастыратын негізгі аспектілер ретінде драмалық жанжалды зерттеу әдістері маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Театр теориясындағы ғылыми-теориялық зерттеулер мен концептуалды процестер
Пән бүгінгі театр өнерінің теориясын, атап айтқанда оның симеотикалық жүйесін, сахна белгілерінің типологиясы мен ерекшелігін, сахналық жүйелер мен құралдарын, театрлық антропологияны, жанрлық жіктелуді, оның тарихи дамуын, т.б. зерттейді. «Театр теориясы» бойынша сабақтар сахна өнерінің теориясын әлемдік драматургия, актерлік өнер мен режиссураны терең зерттеліп, түрлі театрлық бағыт-бағдарлар мен мектептердің ерекшеліктері талданады. Курс білім алушылардың театр теориясын түсінудегі театрлық көзқарасын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дайындық жүргізудің әдістемесі
Дайындық жүргізудің психологиялық-педагогикалық негіздерін, әдістемесін, тәсілдерін оқып-білу, паралингвистикалық код. Режиссер тілін логикалық-композициялық тұрғыда қалыптастыру, «өзім үшін логика», «артистер үшін логика». Репетицияны логикалық тұрғыда ұйымдастыру әдісі. Райнхард, Рикобини, Мольер, Щепкин, Ленский, Станиславский, Крэг, Мейрхольд, Брехт, Гротовский, Товстоногов, Кнебельдің жұмыс жүргізу әдістемесі. Қойылыммен жұмыс жүргізудің дайындық – өндірістік кезеңі. Қойылымды аяқтау кезеңіндегі жұмыс. Сахналық өмір сүру кезіндегі режиссердің спектакльмен жұмысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Театрландырылған концерт пен шоудың мәселелері
Пән театрландырылған қойылымды - поэзияны, музыканы, театр мен безендіру өнерін, хореографияны, кино және пиротехниканы, спорттық – гимнастиканы, көпшілік акробатикалық көрсетілімдерді, билерді, т.б. қамтиды. Көркем көріністердің дәстүрлі және жаңа келбеті мен формаларының даму бағытын, режиссердің заманауи мерекелік іс-шаралармен, қазіргі технологиямен, шығармашылық міндеттің жаңаша шешімдерін таба білу жұмысы ерекшеліктерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи актер өнерінің мәселелері
Пән актерлік өнерді зерттеудегі іргелі теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қарастырады, өнердің осы саласында қолданылатын негізгі дефинациялар туралы білім тереңдетіледі. Бұл ретте театр сахнасында эстетикалық және этикалық нормаларды нивелирлейтін жаңа театр тәсілдеріне сыни талдау жүргізіледі. Сонымен қатар , курс қазіргі актерлік өнердің проблемаларын аккумуляциялауға ықпал ететін негізгі бағыттарды репрезентациялауды меңзейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық қойылымдар мен шоу режиссурасының теориясы мен тәжірибесі
Мерекелер мен театрландырылған қойылымдардағы режиссерлік заманауи технологиялар. Мерекелік мәдени шаралардың замануи тенденциясы. Полифониялық жанрлар: театрландырылған концерттен бұқаралық қойылымға дейін. Эстрадалық номердің көркемдік құрылымы және оны құрастырудың әдістемелік негіздері. Заманауи театрландырылған қойылымдар мен мерекелер режиссурасының заманауи технологиясы. Театрландырылған бұқаралық формалар драматургиясының ерекшеліктері. Театрландырылған бұқаралық формадағы сценарий мен режиссерлік ой. Концертке дайындық және өткізу технологиялары. Көркем шығарманы инсценировкалау принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қойылымды сахналаудың әдістемесі
Қойылымды сахналау – театрлық тәрбие мен оқыту негізі. Қойылымды талқылай алу, сахнада өтіп жатқан әрекеттерге көзқарасын білдіру біліктілігін дамыту. Ұжымдық шығармашылық, ансамбльдік дағдылар, бірлесе отырып қисынды әрекет ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық психологиясы
Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық қойылымдар мен шоудағы сценарийлік өнер
Пәннің мақсаты – заманауи мерекелік мәдениеттің, заманауи театрландырылған көріністер және мерекелердің бағыттары мен формаларын бағдарлау мәселесі, сондай-ақ, режиссерлік жобалар құрастыру технологиясын меңгеру, әртүрлі сахналық алаңда көрсетілетін театрландырылған көріністер мен мерекелерді дайындау және жүзеге асыру үдерісі барысында жобалық құжаттарды құрастырудың практикалық дағдыларын білу. Сценарий драматургияның бір түрі ретінде. Театрландырылған қойылымдар мен мерекелер сценарийлерін құрастырудағы шығармашылық үдеріс. Театрландырылған қойылымдар мен мерекелер түрлерінің драматургиялық ерекшеліктері. Бұқаралық мерекелер драматургиясының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер психологиясы
Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Режиссурадағы заманауи тенденциялар мен технологиялар
Заманауи театрлық формалар мен үрдістерді игеру және тани білу. Бұқаралық көрсетілім режиссурасының этикалық негізі, театрландырылған концерттердің азаматтық және қоғамдық мақсаты, өмірімен байланысы. Заманауи режиссураның әдіснамасын, теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Инновациялық режиссерлік жобалар құрастыру және ғылыми тұрғыда негіздеме жасау. Заманауи режиссурадағы театрландырылған қойылымдарды инновациялық жобалануы. Болашақ кәсіби қызметке арналған көлемді теориялық база құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХХІ ғасырдағы жаңа драма
Қазіргі заманғы жаңа драма теоретиктерінің тұжырымдамалық және дүниетанымдық көзқарасы. М.Макдонах, М. Равенхилл, Э.Уолш, Х.Мюллер және т. б. драматургиясы мен шығармашылығын талдау, жүйеге келтіру. ХХІ ғасырдағы пост драмадан кейінгі драманы философиялық тұрғыда түсіну, жаңа кейіпкерлер түрлерін қақтығыстар және жаңа тақырыптарды классификациялау. ХХІ ғасырлардағы отандық драматургиядағы «Жаңа драма» кезеңінін мәдени-тарихи феномені. «Жаңа драма» театрлық-драматургиялық қозғалыс ретінде. «Жаңа драманың» жанрлық модификациясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық театр режиссурасының методологиясы
Режиссураның әдіснамалық негізі – әрекет интонациясының ерекшелігі. Музыкалық театр режиссурасының өзекті мәселелері. ХХI ғасырдың музыкалық композициясы: шығармашылық диалектикасы. Музыкалық театр қойылымдарын заманауи талдау әдістері. В.И.Немирович-Данченко, В.Э.Мейерхольд, Е.Б.Вахтангов, М.А.Чехов, А.Д.Попов, М.О.Кнебель, Г.А.Товстоногов, Н.В.Демидов, А.Антуан, Г.Крэг, Б.Брехт, Е.Гротовский, П.Брук т.б. режиссуралық әдіснамасы және оның заманауи театрға әсері. Кәсіби қызмет жүргізуге қажетті заманауи әдістемелер мен технологияларды қолдана білу дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп педагогикасын оқытудың барлық курсы бойынша алған білімдері негізінде театр режиссурасында практикалық тәжірибені қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады
- Басқару психологиясы мен өнер психологиясы, маркетинг туралы білімді қолдана отырып, бұрыннан бар жұмыстарды талдау және сынға сүйене отырып, өнер саласындағы жобаларды басқаруды жүзеге асырады
- Өнер режиссурасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін жүйелейді, өнер режиссурасы саласындағы көркемдік, қойылымдық қызметтің және жоғары мектептің оқу-тәрбие процесінің үздік нәтижелеріне қол жеткізу мақсатында заманауи технологияларды түсінеді
- Өнер саласының білім беру бағдарламалары бойынша мамандық бейініне сәйкес педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын
- Халықаралық стандарттар талаптарына сәйкес ғылыми мақалаларды жариялау және қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті дәрежеде шетел тілін меңгерген
- Тарихи және философиялық тұжырымдамаларға сәйкес, өнердің барлық салаларында өз ғылыми жобаларын әзірлеу кезінде ғылыми зерттеу дағдыларын қолдана алады
- Тұлғаның интеллектуалдық және жалпы ғылыми деңгейін, психологиялық-педагогикалық және адамгершілік дамуын жетілдіруге қабілетті
- Өзінің ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін қорытындылауға, бағалауға және таныстыруға қабілетті
- Іс-шараға/жобаға және оның сапасына ұйымдастырушылық және қаржылық қолдау көрсетеді
- Шығармашылық өнер жобаларына ғылым мен техниканың озық жетістіктерін енгізуді жүйелендіреді