Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02110 Хореография өнерінің педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Университетте студенттердің оқуы мен жасампаздығы үшін мотивацияны қамтамасыз ететін білім беру және тәрбиелеу ортасын қалыптастыру; - хореографиялық өнер педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау, хореографиялық өнер салаларында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерге ие, қазіргі заманғы қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарында және оның шегінен тыс жерлерде білім беру мекемелерін, кәсіби би топтарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 оқу жылы)

    Курс шеңберінде студенттер классикалық бидің теориясы мен әдістемесін оқып, 1 жылдық оқу бағдарламасы бойынша сабақтарды практикалық оқыту дағдыларына ие болады. Олар қимылдарды үйрету әдістемесі бойынша білімдер алады: аяқтар мен қолдардың орналасуы, дене мен бастың орналасуы.Қозғалыстарды орындау техникасында практикалық дағдыларды дамытады, жаттығу комбинацияларын құру принциптерін оқиды. Сабақтар «қарапайымнан қиынға» принципі бойынша құрылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық кызметiнiң практикумы I

    Курс би қойылымдарын үйрету процесінде би суретті орналастыра отырып, музыкалық материалдармен, образды бере білу мен бидің көңіл-күйін жеткізу құралдарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар хореографиясындағы музыкалық-ырғақты тәрбие

    Пән практикалық сабақтарды музыкалық-ырғақты және дене тәрбиесін қамтитын музыкалық сүйемелдеу арқылы жүргізуді білдіреді. Қимыл арқылы, музыкалық шығармалардың көлемі мен шапшаңдығына сәйкес вариативтік есеп жүргізе білу шеберлігі арқылы музыкалық ұғымын қалыптастырады, музыкалық, шығармашылық, физикалық қабілетін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы I

    Әлемдік хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, уақыттың тарихи лентасы контексіндегі оның даму үрдістерін талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балет гимнастикасы мен ритмиканы оқыту әдістемесі

    Курс кәсіби деректерді жақсарту үшін жалпы дамыту жаттығуларын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді: аяқтарды тарту, дислокация, қадам, негізінен хореографиялық мектептердің бастауыш және орта сыныптарынан секіру. Музыкалық сүйемелдеумен әр түрлі жаттығулар жүргізе білу, сабақтарды эстетикалық мазмұнмен байыту, оқушыларды мәнерлі, дәл және әдемі қимылдарға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық тәжiрибе I

    Пән стиль, манера, қимыл-қозғалысты орындау техникасы мен сипаты сынды басты ұғымдарды меңгертуге бағытталған. Білім алу процесінде білім алушылар терминдерді меңгереді, олардың көру түсінігі мен кеңістік ұғымы дами түседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано

    "Фортепиано" курсы студенттің музыкалық қабілеттерін дамытуға әсер етеді, одан әрі кәсіби қызметте қажет болатын фортепианода жұмыс түрлерін үйретеді. Бұл пән музыкалық білім берудің көптеген мәселелерін біріктіреді және осы мамандық студенттерінісабақ беру процесінде көмекші буын ретінде қызмет етеді, көркем-образдық ойлауды, көркемдік талғамды, сондай-ақ әртүрлі жанрлар, стильдер, музыкалық бағыттар туралы толық түсініктерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді. Фортепиано сабақтары гармоникалық, әуезді естуді, ырғақ сезімін, синхрондылықты дамытады, болашақ режиссер - хореографтар үшін маңызды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепианода ойнау негіздері

    оқу процесінде студенттерді әртүрлі музыкалық жанрлардың шығармаларымен таныстыру, қиын емес шығармалар мен сүйемелдеу парағынан оқу дағдыларын қалыптастыру қажет. Студенттер негізгі ережелерді білуі керек, терминологияны меңгеруі керек; фортепианода ойнау дағдыларын игеруі керек: дененің, қолдың дұрыс орналасуын бақылау; дыбыс шығару, иілу, педальдеу техникасымен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы мен теориясы

    Музыканың тарихы мен теориясын, әлемдік музыканың даму кезеңдерін және оны өнердің музыкалық түрлерінде (опералар, симфониялар, балеттер) интерпретациялауды зерттеу. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін (дыбыс қатарлары, ладтар, интервалдар, аккордтар), музыкалық шығармадағы тональды ауысу тәсілдерін, құрылымын, текстураны үйрену. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы II

    Ресейлік және қазақстандық хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды,отандық хореографиялық өнердің қазіргі даму үрдістерін талдау, отандық хореографтардың шығармашылығымен танысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық тәжiрибе II

    Пән би репертуарын орындау кезінде сауатты практикалық қойылымды көрсете отырып, бидің түрлі суреттері мен ережелері туралы білімін қолданып, мінез пен образды берудің жеке шығармашылығын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2-ші оқу жылы)

    Курс шеңберінде студенттер өтілген материалды қайталайды және станоктың экзерсисінде жатық башпаймен қозғалыстарды пысықтау әдістемесін меңгереді. Олар жартылай айналу, екі аяқпен айналу, бір аяғымен секіруді оқыту әдістемесін үйренеді. Олар күрделі қимылдарды, станоктың жанында және залдың ортасында түрлі кейіпті енгізу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орындаушылық кызметiнiң практикумы II

    Білім алу процесі кезінде студенттер би репертуарын оқу жолдары арқылы орындаушылық қызметін жетілдіріп, педагогикалық және репетициялық (дайындық) қызмет дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері

    Курс - кәсіби цикл пәндерінің қатарына кіреді (таңдау пәндері). Пәнді оқу студенттер алған білімге негізделеді: базалық бөлімнің Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық циклінің пәндері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (3 курс)

    Пән аяқ күшін, тұрақтылықты, қимылдарды орындау қарқынын жеделдету арқылы үйлестіруді және де pirouette оқыту тәсілдерін үйрену әдістерімен таныстырады. Студенттер En tournant оқытудың негізгі ережелерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбль I

    Курс күрделілік деңгейі әртүрлі хореографиялық мәтіндердің көркем-мәнерлі бояуларын бере отырып, бірлесе орындау кезіндегі негізгі қимылдар мен элементтердің кәсіби шеберлігі мен дағдыларын танытуға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы I

    Пән түрлі жанр мен стильдердегі хореографиялық мәтіндерді сауатты түрде көрсетуге бағытталған. Білім алушылар би композицияларын құру әдістерін игеріп, қойылым жұмыстарының дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 жыл оқу)

    «Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 жылдық оқу)» курсы аясында білім алушылар халық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесін зерделейді. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда халық биін оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ халық билерін орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқыту негіздері (1-ші оқу жылы)

    Курс аясында студенттер халықтық-эстрадалық би негіздерін және 1 жылдық бағдарлама бойынша сабақ өткізудің педагогикалық технологияларын зерттейді. Кәсіби қасиеттер қалыптасады: төзімділік, күш, орындау техникасы, эмоционалды мәнерлілік, музыкалық шеберлік, шеберлік, ансамбльде жұмыс істей білу, сахналық тәртіп, орындау “мәдениеті”, халықтық-сахналық билерді орындау техникасындағы практикалық дағдылар музыкалық материалды таңдауда концерт шеберімен жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық педагогика негіздері

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі хореографиялық педагогика процестерін түсіну және бағалау. Білім берудің психологиялық - педагогикалық тәрбие әдістері, ұжымдағы коммуникативті қарым-қатынас және ата-аналармен кері байланыс арқылы студенттерге жеке көзқарас ретінде ұғымдарды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогтың концертмейстермен жұмысы

    балет сыныбының концертмейстерімен ынтымақтастықты дамытудың әдістемесін, тәсілдері мен қағидаттарын, хореографиялық пәндерді музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктерін ашады. Музыкалық ойды дамытудың маңызды кезеңдерін, интонациялық және метроритмикалық, комбинациялардың құрамымен сауатты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық пәндердің музыкалық безендірілуі

    Би жанрларының пайда болуы мен даму тарихы, музыкалық теорияның негіздері, хореографиялық пәндерді музыкалық сүйемелдеу ерекшеліктері туралы түсінік береді. Драматургия заңдарына, орындаушылық шеберлік пен көркемдік-бейнелік мазмұнды түсіндіруге негізделген музыкалық шығарманы тұтас қабылдауды, оның композициялық құрылымын білдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді оқыту негіздері (2 оқу жылы)

    Курс шеңберінде білім алушылар 1 жылдық оқу бағдарламасы бойынша Халықтық-сахналық бидің негізін және сабақ жүргізудің педагогикалық технологияларын зерделейді. Кәсіби қасиеттер қалыптасады: шыдамдылық, күш, орындау техникасы, эмоционалды экспрессивтілік, музыкалық, әртістік, ансамбльде жұмыс істей білу, сахналық тәртіп, "орындау мәдениеті", халықтық-сахналық билерді орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар және музыкалық материалды таңдау кезінде концертмейстермен жұмыс істеу тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық би жаттығуларының кешені (экзерсис)

    Орындау техникасы бойынша теория жүзінде алған білімін, әдіс-тәсілдерін практика жүзінде қолдана білу. Қимылдың стилін, мәнері мен сипатын таныта отырып, сауатты түрде практикалық орындауға қажетті кәсіби қасиетін жетілдіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық би жаттығулары

    Халықтық-сахналық бидің бағдарламалық қимылдарын орындау техникасы бойынша практикалық шеберлік пен дағдыларды қалыптастырады. Музыкалық қабілетінің, әртістік шеберлігінің төзімділігін дамытады және жеке тұлғалық қабілетін анықтайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ансамбль II

    Білім алу процесі кезінде академиялық стильді, әсем мәнерлілікті, шеберлікті, музыканың эмоциялық мазмұны мен сипатын, ансамбльдің көңіл-күйін аша білу шеберлігін қатаң сақтай отырып, өтілген материалды жоғары орындаушылық мәдениетпен көркем түрде іріктей білуді танытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орта мектепте классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4-ші оқу жылы)

    Үлкен кейіптерде tour lent әдістемелік негіздерін үйрену, айналуға дайындықтың барлық түрлерін оқыту принциптерін игеру. Аяқ алмастыруды үйретудің педагогикалық тәсілдерімен танысу және үлкен секірістерді зерттеу әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2 жылдық оқу)

    Екінші оқу жылының бағдарламасы бойынша станокта жаттығулар мен қозғалыстардың күрделі түрлерін зерттеу. Станок жанында оқу комбинацияларын және зал ортасындағы күрделі емес би этюдтерін өз бетінше құрастыру. Бағдарлама болашақ халық-сахналық би педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы II

    В основу курса входит раскрытие профессиональной подготовки и творческой индивидуальности обучающихся, свободное владение стилевыми особенностями и техникой танца, применение, полученных знаний и навыков в области постановочно-репетиторской деятельности.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі (3 оқу жылы)

    Курс станокта және залдың ортасында секіру қимылдарын, жұптық бидің әртүрлі ережелерін және серіктестердің қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған. 32-64 тактіге би этюдтерін одан әрі күрделендіру есебінен күш пен шыдамдылықты дамыту, мәнерлі және музыкалық орындауды игеру, қимыл стилін, мәнерін, сипатын көрсету, білім алушылардың шығармашылық даралығын анықтау бойынша жұмысты жалғастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиядағы анатомия, физиология және биомеханика

    "Хореографиядағы анатомия, физиология, биомеханика" болашақ түлектерді адам ағзаларының анатомиясы мен физиологиясы туралы біліммен, адамның қозғалтқыш аппараты құрылымының биомеханикалық негіздерімен және физикалық жаттығулармен, балетпен айналысатын адам ағзасының анатомиялық және кәсіби ерекшеліктерімен, олардың одан әрі табысты жұмыс істеуі үшін қажетті біліммен қысқаша таныстыруға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 оқу жылы)

    Курстың негізі-tours техникасының әдістемелік тәсілдерін игеру, станоктың экзерсисінде үйлестіруді дамыту принциптерін меңгеру; комбинация ішінде ауыспалы қарқынмен адажионың күрделі формасын оқыту процесіне енгізу, экспрессивтілікті, музыкалылығын, әртістігі мен орындау шеберлігін анықтауда және оны одан әрі дамытуда жас және жеке ерекшеліктерін қолдана білу. Allegro бөлімінде en tournant бірқатар секірістерді және үлкен секірістерде элевацияны дамыту тәсілдерін зерттеу әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (3-ші оқу жылы)

    Қимылдарды орындау техникасын жетілдіруді және жеке деректерді ашуды, би этюдтерін күрделендіруді, сабақ өткізу қарқынын сақтауды талап етеді, физикалық белсенділікті бөлу және студенттердің кәсіби деректерін, психологиялық жағдайын және физикалық мүмкіндіктерін есепке алу. Серіктеспен қарым-қатынас дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы хореография практикумы

    Қазіргі хореографияның әртүрлі бағыттарын орындау техникасы бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Оқу барысында студент түрлі ұғымдарды («ауа», «су», «көлденең жұмбақ», «навигациялық нүктелер») меңгереді; музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктері; дене пластикасы арқылы мінезді, әдепті беру. Қазіргі заманғы бидің техникасын игеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5-ші оқу жылы)

    5-ші оқу жылының бағдарламасында станок жанында экзерсисте айналу техникасын меңгеру; залдың ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірулерін және үлкен секірістерді орындау қарастырылады. Меңгерілетін қимылдарға әдістемелік талдау; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ жүргізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; бағдарламалық қимылдарды сауатты практикалық орындау; кәсіби педагогикалық қасиеттерді қалыптастыру. Пән практикалық материалды есепке ала отырып,, оны теориялық және әдістемелік біліммен нығайтып қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биінің мұрасы

    Қазақ биінің шығуын зерттеу; қазақ сахналық биінің негізін қалаушылардың өмірі мен шығармашылығымен танысу; мұрадан алынған хореографиялық шығармаларды практикалық тұрғыдан меңгеру. Хореографиялық мәтінді жазу, бейнематериалмен және дереккөздермен жұмыс жасау бойынша талдау дағдылары қалыптасады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы медицина негіздері

    Хореографиядағы медицина негіздерін зерттеу студенттерді Адам анатомиясы мен физиологиясы, балетпен айналысатын адам ағзасының анатомиялық және кәсіби ерекшеліктері және одан әрі табысты жұмыс істеу үшін қажетті балет медицинасының негіздері туралы біліммен қамтамасыз етуге арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің композициясы

    Курс түрлі стильдер мен ерекшеліктердің хореографиялық туындыларын жасауға үйретеді,композициялық құрылыс дағдыларын дамытады; қазақ халқының салт-дәстүрлеріне қызығушылықты қалыптастырады; би лексикасы арқылы әйелдер билерін, эмоционалдылықты, ерлер биінің темпераментін жырлауға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді орындау техникасы

    Қарапайым комбинациялар мен би этюдтерін орындау техникасына машықтану. Жұпта қарым-қатынас жасай білу дағдылары, би және оны музыкалық орындау және де берілген үлгіні орындау қабілеті. XVI-ХІХ ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би элементтері. Бидің композициялық үлгісінің өзіндік ерекшелігі. Музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту теориясы мен әдістемесі

    XVIII-XIX ғасырлардағы билермен таныстырады. 3-ші оқу жылының бағдарламасы бойынша мазурка, раѕ de trios, полка-мазурка, полонез-мазурка, Француз кадрили (4, 5, 6 фигуралар) элементтерін оқыту әдістемесін игеруді жалғастырады. 4-ші оқу жылының бағдарламасы XVI-XVII-XVIII, XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық билерді және ХХ ғасырдағы бал билерін оқытудың әдістемелік принциптерін және орындау тәсілін қарастырады: әдістемелік талдау, құрастырылған оқу мысалдары үшін музыкалық материалды таңдау, бағдарламалық билерді өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Контемпорари стилінің техникасы

    Станокта экзерсистің музыкалық сүйемелдеуінің ерекшеліктері, залдың ортасында партерде, кросста би комбинациялары меңгерілген, орындау техникасы күрделене отырып, оқу комбинациялары мен этюдтерді орындау кезінде мінез-құлық мен әдептілік меңгерілген; оқу процесінің құрамдас бөлігі ретінде импровизацияның әртүрлі түрлерін меңгеру; оқу мысалдарын әдістемелік құрастыру, заманауи би, хореографиялық композициялар, этюдтер сабағын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Пән әлемдік өнер туындыларының мәнімен, ұлттық және әлемдік стильдер мен көркемдік бағыттардың пайда болуы мен даму заңдылықтарымен, өнердің мәдени және қоғамдық-саяси өмірдің басқа салаларына әсерімен, өнердің тарихтағы және қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретіндегі маңыздылығымен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг

    Ұйымдастырушылық даму заңдылықтары және өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді зерттеу. Кәсіби менеджерлердің мінез-құлық этикасы. Өнер саласындағы қызметтерді маркетингтік зерттеу, талдау және жылжыту әдістемесі. Өнер саласындағы басқарудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік негіздері

    Орта ғасырлардағы би композициясын зерттеу. XVI-XIXғ.ғ тарихи-тұрмыстық би элементтерін оқытудың әдістемелік негіздері, XVIғ.ғ кавалердің тағзымы және реверанс. XVII ғ.ғ тарихи-тұрмыстық би элементтерін зерттеу әдістемесі. XVII ғасырдағы билердің композициялық құрылысының ерекшеліктерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы биді оқыту теориясы мен әдістемесі

    Білім алушыларды оқытудың барлық деңгейлерінде кәсіби оқу орындарында және би ұжымдарында қазіргі заманғы биді оқытуды жүзеге асыруға дайындайды. Қазіргі заманғы хореографияның түрлі бағыттарын орындау техникасы бойынша практикалық, әдістемелік дағдыларды қалыптастырады; кәсіби орындаушылық, педагогикалық дағдылар; музыкалық сүйемелдеудің ерекшелігін меңгереді; дене пластикасы арқылы мінезді, мәнерді беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (әйелдер сыныбы)

    Негізгі бағдарламалық қозғалыстар теориясы мен әдістемесін және әйелдер бөлімінің қазақ биінің элементтерін үйрену. Қазақ биі сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, өзіндік практикалық көрсету және тапсырманы орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (6 жылдық оқу)

    Пән практикалық материалды дәйекті игеруді ескере отырып, оны теориялық ұстанымдармен нығайта отырып оқытылады және үш бөлімнен тұрады: - классикалық би теориясы мен әдістемесі (теориялық сабақтар); - классикалық бидің қозғалысын зерттеу әдістемесі (практикалық сабақтар); - педагогикалық жұмыс әдістемесі (практикалық сабақтар)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы

    Бітіру біліктілік жұмысын өзекті талаптарға сәйкес орындау. Кәсіби қызмет саласындағы өзекті мәселелерді зерттеу, теория білім алуды, түлектің практикалық дағдыларын жүйелеу, жинақтау және практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі хореографияны оқыту әдістемесі мен практикасы

    қазіргі заманғы хореографияның әртүрлі бағыттарын оқыту негіздері бойынша білім қалыптасады, қазіргі заманғы биді орындау мен өткізудің практикалық дағдылары алынады. Импровизацияның әртүрлі түрлерін игереді; музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктерін және оқу мысалдарын құрастыруды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (6 жылдық оқу)

    Бағдарламалық материалды зерделеу және меңгеру – қимылдардың музыкалық және әдістемелік орналасуы; 6 жылдық оқу бойынша бағдарламалық материалды әдістемелік талдау; классикалық би бөлімдері бойынша оқу мысалдарын құрастыру; оқу мысалдарын әдістемелік талдау, орындаушыларда өзіндік практикалық көрсету және оларды практикалық өткізу; музыкалық материалды іріктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі (4 оқу жылы)

    Сабақтың құрылымы өзгеруде: жұмыстың негізгі бөлігі залдың ортасында, станокта - ең қиын қимылдарға машықтану. Секіру мен айналуды орындау техникасы жетілдірілуде, нәтижесінде күш, төзімділік және кәсіби ерік дамиды. Шығармашылық даралықты ашудағы үздіксіз жұмыс бидің мейлінше мәнерлі пластикалық өрнегі арқылы бишінің орындауындағы кең және жарқын мәнерді Студенттердің әр түрлі ұлттардың билерінің ұлттық ерекшеліктерін жаңғыртудағы жеке қабілеттерін анықтауды жалғастырады. Орындау мәнерін, сипаты мен стилін көрсетуді талап етеді.Сабақтың барлық бөлімдерін талдау дағдыларын және олардың болашақтағы кәсіби педагогикалық қызметке әсерін қалыптастырады дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 оқу жылы)

    Орындау мәнерін, сипаты мен стилін көрсетуді талап етеді.Сабақтың барлық бөлімдерін талдау дағдыларын және олардың болашақтағы кәсіби педагогикалық қызметке әсерін бойын сіңіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шығыс халықтарының дәстүрлі би мектебі

    Оқытылатын курс халықтың тарихын, әдет-ғұрпын, дәстүрін, би мәдениетін білуге міндеттейді; әр түрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктері және олардың халықтың кәсіби хореографиялық өнерінің қалыптасуы мен дамуына әсері; білім алушылар орындау стилін, сипаты мен мәнерін меңгереді; шығыс биінің бағдарламалық материалын оқытудың әдістемелік негіздері бойынша білім алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балеттегі дуэтті-классикалық бидің әдістемесі мен практикасы

    Білім алушыларды дуэтті бидің даму тарихымен, классикалық балет үлгілерімен, балет спектакліндегі дуэттің мағыналық жүктемесімен, партерлік және әуеде қолдаудың негізгі техникалық тәсілдерімен таныстырады, өзіне тән қателерді анықтауға және оларды түзетуге үйретеді;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқыту теориясы мен (ерлер сыныбы)

    Негізгі бағдарламалық қозғалыстар теориясы мен әдістемесін және ерлер бөлімінің қазақ биінің элементтерін үйрену. Қазақ биі сабағын өткізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, өзіндік практикалық көрсету және тапсырманы орындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (7 оқу жылы)

    7 жылдық оқу бағдарламасында айналу техникасын игеру; залдың ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірулерін және үлкен секірулерді орындау. Оқытылатын қозғалыстарды әдістемелік талдау; жасына сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ өткізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; бағдарламалық қозғалыстарды сауатты практикалық орындау; кәсіби педагогикалық деректерді қалыптастыру. Allegro бөлімінде бір орында және алға жылжуда аралас айналуларды орындау техникасы, үлкен қалыптарда айналу, қараю техникасы және әртүрлі тәсілдерден үлкен секірулер бойынша практикалық дағдыларды, классикалық бидің қозғалысын зерделеу әдістемесі бойынша білімді жетілдіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (7 оқу жылы)

    Координация мен айналу техникасын дамытуды жалғастырады; комбинациялардың ішінде ауыспалы қарқынмен және үлкен секірулерді қосумен адажионың күрделі формасын енгізу; en tournant және sissonne секірулерін орындау; мәнерлілік, музыкалық, әртістік бойынша жұмыс жетілдіріледі; үйретілетін қимылдарды әдістемелік талдау;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығыс биінің композициясы

    Шығыс билері модулі бойынша білім алушылардың алған білімдерін жинақтайды және хореографиялық шығармаларды жасауға алып келеді; сазды құралдарының барлық жүйесімен таныстырады: музыкамен, би мәтінімен, костюмдермен, атрибуттармен; композициялық құрылыс дағдыларын дамытады; Шығыс халықтарының әдет-ғұрыптары мен дәстүрлеріне қызығушылықты қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 жылдық оқу)

    Халық-сахналық биді оқыту әдістемесін меңгерудің соңғы кезеңін, 5 жылдық оқытудың оқу бағдарламасын зерделеу. Орындау, оқыту, іс жүзінде жүргізу әдістемесі жетілдіріледі. Халық биінің күрделендірілген элементтерімен әр түрлі кезеңдерге арналған би жаттығуларының мысалдары мен этюдтерін құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Шығыс биін оқыту әдістемесін, оның ерекшеліктерін зерттейді. Шеберлікті, әртістікті, музыкалық және мәнерлі орындауды, стильді, мақамды, мінезді беруді, практикалық орындаудағы асқан шеберлікті күшейтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5 жыл оқу)

    Оқытудың әртүрлі оқу кезеңдерінде халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесін, станокта жеке оқу комбинацияларын құрастырудың әдістемелік тәсілдерін, 5 жылдық оқу бағдарламасы бойынша залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді меңгеру. Барлық бөлімдер бойынша оқу материалдарын іс жүзінде көрсете білу, халық-сахналық биді оқыту және орындау әдістемесінде бағдарлай білу, оқу комбинациялары мен тұтас сабақтарды құрастыру, сабақты сүйемелдеуге арналған музыкалық материалды таңдай білу. Халық-сахналық би сабағын және жеке оқу комбинацияларын теориялық-әдістемелік талдау, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалын, комбинацияларды, халық-сахналық бидің жекелеген қимылдарын әдістемелік орналастыру, халық-сахналық би бөлімдерін әдістемелік-құрылымдық және мазмұндық талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Оқытылатын курс халықтың тарихын, әдет-ғұрпын, дәстүрін, би мәдениетін білуге міндеттейді; әр түрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктері және олардың халықтың кәсіби хореографиялық өнерінің қалыптасуы мен дамуына әсері; білім алушылар орындау стилін, сипаты мен мәнерін меңгереді; шығыс биінің бағдарламалық материалын оқытудың әдістемелік негіздері бойынша білім алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы би композициясы

    Композициялық жоспар жасау, тиісті музыкалық материалды таңдау, бейнелі пластиканы жетілдіру, орындаушылармен жұмыс істеу, би кеңістігін сауатты пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық бал билерінің негіздер

    Курс еуропалық және латынамерикандық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша "Е" класындағы фигуралар көлемінде еуропалық және латынамерикалық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді: Баяу вальс, Квикстеп, Ча-ча-ча, Самба. Базалық байланыстарды, оқу-жаттығу қосындылары мен композицияларды жасау және орындау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру және пысықтау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дуэтті-классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мәнерлеп, музыкалық орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады; классикалық бидің теориясы мен әдістемесі бойынша алған білімдерін практикада қолданады. Орындауда академизм қалыптасады, айналу және секіру техникасы жетілдіріледі, білім алушылардың даралығы анықталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық бал билерінің практикумы I

    Курс еуропалық және латынамерикалық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша билердегі "Е" сыныбы фигураларының көлемінде білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді: Баяу вальс, Квикстеп, Ча-ча-ча, Самба. Базалық қосылыстарды, оқу-жаттығу қосындылары мен композицияларды жасау және орындау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру және пысықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (8 оқу жылы)

    Өткен материалды орындаудың мәнерлілігі, музыкалығы, әртістігі бойынша жұмыс; кәсіби педагогикалық деректерді қалыптастыру;. сабақ өткізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық бал билерін орындау техникасы

    Бағдарлама "Е", "D" кластарын орындаушылар үшін латынамерикалық би сабақтарын оқыту әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді. Оқу процесін жоспарлау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді жоғары сыныптарда оқытудың теориясы мен әдістемесі (оқу мерзімі – 8 жыл)

    Бағдарлама классикалық биді соңғы бітіруші кезеңде оқыту әдістемесін қамтиды. Сабақтар білім алушылардың бойында болашақ хореограф мамандардың практикалық қойылым, музыкалық сүйемелдеуді іріктей білу, оқу мысалдарын және емтихан комбинацияларын құру мен жүргізудің әдістемелік әдіс-тәсілдері сынды кәсіби қасиеттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балет спектакльдерінен сипатты билер мұрасы

    Олар өткенде құрылған, тұрақты көркемдік құндылығы бар және қазіргі өмірін жалғастыратын хореографиялық туындылармен танысады. Классикалық мұраның ең жақсы спектакльдерін өзіне тән билерді қолдана отырып зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Әйелдер мен ерлер биінің негізгі элементтерінің әдістемесін үйрену. Станоктың экзерсисінде әйелдер мен ерлер биінің сипатында оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, зерттелген бөлімдер бойынша этюдтер. Жұп биі қолдарының негізгі ережелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық хореографияның мұрасы

    Балетмейстерлердің үздік хореографиялық туындыларын зерделеу, Классикалық хореография мұраларының үлгілері. Бастапқы дереккөздің хореографиялық мәтінін, мәнерін, стилі мен сипатын сақтау. Хореографиялық өнердің өзіндік туындылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорттық бал билерінің практикумы II

    Хореографиялық ұжымдарда бал билерін оқыту әдістемесі бойынша білім жетілдіріледі, сондай-ақ "Е", "D" сыныптарын орындаушылар үшін латынамерикалық және еуропалық билерді орындау техникасы бойынша практикалық іскерліктер мен дағдылар қалыптасады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Классикалық және спорттық бал билерін практикаға үйрете отырып, жоғары сыныптарда кәсіби оқытушылық қызметті қолдану, музыкалық негізді талдау, бітіруші курстар бағдарламасы бойынша қимылдарды сауатты орналастыруды жүзеге асыру, білім алушылардың қателіктерін бағалау және түзету, үнемі өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін тәрбиелеу; төзімділікті, музыкалылықты және орындаудың мәнерлілігін, білім алушылардың техникалық және көркемдік мүмкіндіктерін арттыру қабілетін дамыту. Солистермен, кордебалетпен кәсіби жұмыс істеу, орындаушылардың техникалық, стильдік қателерін түзету; орындаушыларды іріктеудің айқын көркемдік критерийлеріне ие болу, кастингті объективті түрде жүргізе білу және орындаушыларды олардың мүмкіндіктеріне сәйкес рөлдер бойынша бөле білу; пікірлестер ұжымын құру қабілеті
  • Әр түрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, отандық хореографиялық өнер мен шығармашылықтың даму ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; оқушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоционалды және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті
  • Қойылым жұмысының музыкалық-теориялық және әдістемелік білімдерін практикада қолдану (стилистикалық ерекшеліктерді, лексикалық материалды және әлемдік хореографияның нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіптік қызметте практикалық-кәсіптік пәндер блогынан пәндерді жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайындық; хореография мектептерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер педагогикасының әдістері мен қағидаттарын талдау; таңдаған мамандық туралы жалпы түсінікке ие болу
  • Бұрын жазылған хореографиялық мәтінді түрлендіру, жасалатын, редакцияланатын немесе қайта жаңғыртылатын хореографиялық шығарманы стильдеу қабілеті; бұрын жасалған би мәтінін қайта құру қабілеті, хореографиялық шығарманы белгілі бір қағидаттарға стильдеу қабілеті; хореографиялық есте сақтау дағдыларын дамыту, репертуарды білу, орындаушыларға бұрын қойылған хореографиялық нөмірді қалпына келтіру және беру, сондай-ақ бұрыннан қойылған хореографиялық шығарманы стильдеу қабілеті; репертуарға сыни және шығармашылық тұрғыдан қарай білу, бұрын қойылған хореографиялық шығармаларды
  • Мәдени-ағарту қызметіне қатысушылармен кәсіби өзара іс-қимылды көрсету; талаптарға сәйкес хореографиялық өнер саласында өзіндік педагогикалық және ғылыми-әдістемелік, практикалық, репетиторлық жұмыс істеу қабілеті; білім алушыларды музыкалық-ырғақтық тәрбиелеу саласында бағдарлану
  • Бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін көрсету; арнайы хореографиялық пәндер саласындағы білімді қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу қабілеті; ғылыми теория мен көркемдік-шығармашылық практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, би және теориялық пәндерді оқыту қабілеті
  • Қазіргі заманғы би техникаларының негізгі принциптерімен жұмыс істеу; едендегі қимылдардың рөлін анықтау (партер бөлімі); қазіргі заманғы би композициясын құру тәсілдері мен принциптерін қамту; жаттығуларды, сабақтарды, тұтас композициялар мен билерді музыкалық сүйемелдеуді таңдауды талдау; заманауи хореографияны оқытудың міндеттерін, бағдарламалық мазмұнын және әдістерін білу, сабақ өткізу әдістерін меңгеру, көркемдік-шығармашылық қабілеттерін, жеке қасиеттерін және орындаушылық дағдыларын дамыту принциптерін практикада қолдана білу; білім беру процесінің мақсаттары мен міндеттерін білу, оқу процесін бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыра білу, оқытудың негізгі әдістерін, білім алушыларға педагогикалық ықпал ету тәсілдерін, оқу-білім беру процесін бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің заманауи бағыттарын білу, оқытудың негізгі әдістерін практикада меңгеру
  • Қазақстанның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру
  • Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында классикалық және тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік тәсілдері мен қағидаттарын, балет сыныбында жеке адамды оқыту және тәрбиелеу процесіне дәстүрлі тәсілдерді пайдалана отырып, хореографиялық пәндерді (практикалық және Теориялық) оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті; балет әртістерінің анатомиясы мен физиологиясын және хореографиялық сыныптарда еңбекті
  • Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін әдістемелік әзірлеуге және енгізуге қатысу; педагогикалық практикада хореографиялық репертуарды орындаудың өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; кәсіби қызмет үшін ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық-білім беру ресурстарына шолулар дайындау қабілеті; хореографиялық білім беру әдістемесі мен технологиясы және өнер тарихы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру, заманауи білім беру технологиялары мен педагогикалық инновацияларды ескере отырып, классикалық халықтық-сахналық және ұлттық хореография элементтерін
  • Тұлғаны оқыту және тәрбиелеу үрдісіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық өнер бейіні бойынша кәсіби және қосымша білім беру оқу орындарында классикалық хореография пәндерін оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілетіне ие болу
  • Орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, әдістемелік қиын тәсілдерді түсіндіру, орындаушылар алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалылығын ашу; хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, хореографиялық мәтін принциптерін талдай білу, ойды, шығарманың көркемдік бейнесін көрсету; балетмейстермен нәтижелі жұмыс істеу; оқыту мен тәрбиелеудің жеке-бағытталған стратегияларын әзірлеудегі негізгі тәсілдерді меңгеру; әртүрлі елдердің ұлттық билерін оқытудың әдістемелік қағидаттары мен педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында ұлттық би мәдениеті бөлімінен хореографиялық пәндерді оқыту
  • Теориялық және әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану( ұлттық би блогының пәндерін оқыту әдістемесі; халықтық хореография мұрасынан бидің стилистикалық ерекшеліктерін, лексикалық материалын және нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіби қызметте халықтық-сахналық би пәндерін жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайындық
  • Классикалық және дуэтті-классикалық би сабақтарын ұйымдастыру принциптері мен композициялық құрылымының ерекшеліктерін меңгеру; классикалық хореография саласында би мәдениетінің мәні мен құрылымын жүзеге асыру, өнердің өзіндік бір түрі ретінде би мәдениетінің практикалық және теориялық білімін меңгеру; өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеруге және қолдануға дайындық
  • Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді қолдану
Top