Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02110 Хореография өнерінің педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Университетте студенттердің оқуы мен жасампаздығы үшін мотивацияны қамтамасыз ететін білім беру және тәрбиелеу ортасын қалыптастыру; - хореографиялық өнер педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау, хореографиялық өнер салаларында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерге ие, қазіргі заманғы қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарында және оның шегінен тыс жерлерде білім беру мекемелерін, кәсіби би топтарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 оқу жылы)
Орындаушылық кызметiнiң практикумы I
Балалар хореографиясындағы музыкалық-ырғақты тәрбие
Шетелдік және отандық хореография тарихы I
Балет гимнастикасы мен ритмиканы оқыту әдістемесі
Сахналық тәжiрибе I
Фортепиано
Фортепианода ойнау негіздері
Музыка тарихы мен теориясы
Шетелдік және отандық хореография тарихы II
Сахналық тәжiрибе II
Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2-ші оқу жылы)
Орындаушылық кызметiнiң практикумы II
-
2 Оқу жылы
Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (3 курс)
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Ансамбль I
Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы I
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 жыл оқу)
Халықтық-сахналық биді оқыту негіздері (1-ші оқу жылы)
Хореографиялық педагогика негіздері
Педагогтың концертмейстермен жұмысы
Хореографиялық пәндердің музыкалық безендірілуі
Халықтық-сахналық биді оқыту негіздері (2 оқу жылы)
Халықтық-сахналық би жаттығуларының кешені (экзерсис)
Халықтық-сахналық би жаттығулары
Ансамбль II
Орта мектепте классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4-ші оқу жылы)
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2 жылдық оқу)
Хореографиялық ұжымдағы жұмыс практикумы II
-
3 Оқу жылы
Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі (3 оқу жылы)
Хореографиядағы анатомия, физиология және биомеханика
Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 оқу жылы)
Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (3-ші оқу жылы)
Қазіргі заманғы хореография практикумы
Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5-ші оқу жылы)
Қазақ биінің мұрасы
Хореографиядағы медицина негіздері
Қазақ биінің композициясы
Тарихи-тұрмыстық биді орындау техникасы
Тарихи-тұрмыстық биді оқыту теориясы мен әдістемесі
Контемпорари стилінің техникасы
Өнер тарихы
Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг
Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік негіздері
Қазіргі заманғы биді оқыту теориясы мен әдістемесі
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (әйелдер сыныбы)
Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (6 жылдық оқу)
Ғылыми-зерттеу жұмысы
Қазіргі хореографияны оқыту әдістемесі мен практикасы
Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (6 жылдық оқу)
Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі (4 оқу жылы)
Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 оқу жылы)
-
4 Оқу жылы
Шығыс халықтарының дәстүрлі би мектебі
Балеттегі дуэтті-классикалық бидің әдістемесі мен практикасы
Қазақ биін оқыту теориясы мен (ерлер сыныбы)
Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (7 оқу жылы)
Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (7 оқу жылы)
Шығыс биінің композициясы
Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 жылдық оқу)
Шығыс биін оқытудың әдістемелік негіздері
Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5 жыл оқу)
Шығыс биін оқытудың әдістемелік негіздері
Қазіргі заманғы би композициясы
Спорттық бал билерінің негіздер
Дуэтті-классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесі
Спорттық бал билерінің практикумы I
Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (8 оқу жылы)
Спорттық бал билерін орындау техникасы
Классикалық биді жоғары сыныптарда оқытудың теориясы мен әдістемесі (оқу мерзімі – 8 жыл)
Балет спектакльдерінен сипатты билер мұрасы
Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері
Классикалық хореографияның мұрасы
Спорттық бал билерінің практикумы II
Оқыту нәтижелері
- Классикалық және спорттық бал билерін практикаға үйрете отырып, жоғары сыныптарда кәсіби оқытушылық қызметті қолдану, музыкалық негізді талдау, бітіруші курстар бағдарламасы бойынша қимылдарды сауатты орналастыруды жүзеге асыру, білім алушылардың қателіктерін бағалау және түзету, үнемі өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін тәрбиелеу; төзімділікті, музыкалылықты және орындаудың мәнерлілігін, білім алушылардың техникалық және көркемдік мүмкіндіктерін арттыру қабілетін дамыту. Солистермен, кордебалетпен кәсіби жұмыс істеу, орындаушылардың техникалық, стильдік қателерін түзету; орындаушыларды іріктеудің айқын көркемдік критерийлеріне ие болу, кастингті объективті түрде жүргізе білу және орындаушыларды олардың мүмкіндіктеріне сәйкес рөлдер бойынша бөле білу; пікірлестер ұжымын құру қабілеті
- Әр түрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, отандық хореографиялық өнер мен шығармашылықтың даму ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; оқушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоционалды және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті
- Қойылым жұмысының музыкалық-теориялық және әдістемелік білімдерін практикада қолдану (стилистикалық ерекшеліктерді, лексикалық материалды және әлемдік хореографияның нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіптік қызметте практикалық-кәсіптік пәндер блогынан пәндерді жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайындық; хореография мектептерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер педагогикасының әдістері мен қағидаттарын талдау; таңдаған мамандық туралы жалпы түсінікке ие болу
- Бұрын жазылған хореографиялық мәтінді түрлендіру, жасалатын, редакцияланатын немесе қайта жаңғыртылатын хореографиялық шығарманы стильдеу қабілеті; бұрын жасалған би мәтінін қайта құру қабілеті, хореографиялық шығарманы белгілі бір қағидаттарға стильдеу қабілеті; хореографиялық есте сақтау дағдыларын дамыту, репертуарды білу, орындаушыларға бұрын қойылған хореографиялық нөмірді қалпына келтіру және беру, сондай-ақ бұрыннан қойылған хореографиялық шығарманы стильдеу қабілеті; репертуарға сыни және шығармашылық тұрғыдан қарай білу, бұрын қойылған хореографиялық шығармаларды
- Мәдени-ағарту қызметіне қатысушылармен кәсіби өзара іс-қимылды көрсету; талаптарға сәйкес хореографиялық өнер саласында өзіндік педагогикалық және ғылыми-әдістемелік, практикалық, репетиторлық жұмыс істеу қабілеті; білім алушыларды музыкалық-ырғақтық тәрбиелеу саласында бағдарлану
- Бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін көрсету; арнайы хореографиялық пәндер саласындағы білімді қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу қабілеті; ғылыми теория мен көркемдік-шығармашылық практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, би және теориялық пәндерді оқыту қабілеті
- Қазіргі заманғы би техникаларының негізгі принциптерімен жұмыс істеу; едендегі қимылдардың рөлін анықтау (партер бөлімі); қазіргі заманғы би композициясын құру тәсілдері мен принциптерін қамту; жаттығуларды, сабақтарды, тұтас композициялар мен билерді музыкалық сүйемелдеуді таңдауды талдау; заманауи хореографияны оқытудың міндеттерін, бағдарламалық мазмұнын және әдістерін білу, сабақ өткізу әдістерін меңгеру, көркемдік-шығармашылық қабілеттерін, жеке қасиеттерін және орындаушылық дағдыларын дамыту принциптерін практикада қолдана білу; білім беру процесінің мақсаттары мен міндеттерін білу, оқу процесін бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыра білу, оқытудың негізгі әдістерін, білім алушыларға педагогикалық ықпал ету тәсілдерін, оқу-білім беру процесін бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің заманауи бағыттарын білу, оқытудың негізгі әдістерін практикада меңгеру
- Қазақстанның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру
- Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында классикалық және тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік тәсілдері мен қағидаттарын, балет сыныбында жеке адамды оқыту және тәрбиелеу процесіне дәстүрлі тәсілдерді пайдалана отырып, хореографиялық пәндерді (практикалық және Теориялық) оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті; балет әртістерінің анатомиясы мен физиологиясын және хореографиялық сыныптарда еңбекті
- Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін әдістемелік әзірлеуге және енгізуге қатысу; педагогикалық практикада хореографиялық репертуарды орындаудың өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; кәсіби қызмет үшін ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық-білім беру ресурстарына шолулар дайындау қабілеті; хореографиялық білім беру әдістемесі мен технологиясы және өнер тарихы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру, заманауи білім беру технологиялары мен педагогикалық инновацияларды ескере отырып, классикалық халықтық-сахналық және ұлттық хореография элементтерін
- Тұлғаны оқыту және тәрбиелеу үрдісіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық өнер бейіні бойынша кәсіби және қосымша білім беру оқу орындарында классикалық хореография пәндерін оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілетіне ие болу
- Орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, әдістемелік қиын тәсілдерді түсіндіру, орындаушылар алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалылығын ашу; хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, хореографиялық мәтін принциптерін талдай білу, ойды, шығарманың көркемдік бейнесін көрсету; балетмейстермен нәтижелі жұмыс істеу; оқыту мен тәрбиелеудің жеке-бағытталған стратегияларын әзірлеудегі негізгі тәсілдерді меңгеру; әртүрлі елдердің ұлттық билерін оқытудың әдістемелік қағидаттары мен педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында ұлттық би мәдениеті бөлімінен хореографиялық пәндерді оқыту
- Теориялық және әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану( ұлттық би блогының пәндерін оқыту әдістемесі; халықтық хореография мұрасынан бидің стилистикалық ерекшеліктерін, лексикалық материалын және нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіби қызметте халықтық-сахналық би пәндерін жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайындық
- Классикалық және дуэтті-классикалық би сабақтарын ұйымдастыру принциптері мен композициялық құрылымының ерекшеліктерін меңгеру; классикалық хореография саласында би мәдениетінің мәні мен құрылымын жүзеге асыру, өнердің өзіндік бір түрі ретінде би мәдениетінің практикалық және теориялық білімін меңгеру; өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеруге және қолдануға дайындық
- Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді қолдану