Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01513 Физика (ағылшын) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің физикалық көрінісі

    Физиканы қоршаған дүние туралы білімдер жүйесі болып табылатын ғылым ретінде таныстыру. Әлемнің физикалық көрнін дүниенің жаратылыстану-ғылыми көрнісінің бөлігі ретінде физикалық сипаттамасын беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту мазмұнының ғылыми жетістіктері

    Курс физиканың дамуындағы соңғы және алдыңғы ашылған жаңалықтарының арасындағы байланыстының даму логикасын, физика пәні мұғалімінің физика ғылымына және нанотехнологияға бағытталған кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Механиканың негізгі заңдары

    Пән механиканы және оның жаратылыстану және техникалық ғылымдар арасындағы орнын, қазіргі техника салаларының механикалық және теориялық негізін зерттейді. Механика заңдарының объективті сипатын, механикадағы аксиома мен абстракцияның рөлі мен маңызын көрсетеді. Статиканың негізгі түсініктері мен аксиомалары. Байланыс және байланыстардың реакциясы реакциялары. Қорытқы күштердің жүйедегі мәні және тепе-теңдік шартының геометриялық анықтамасы туралы заңдылықтарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және геометрия

    Алгебралық геометрия-алгебра мен геометрияны біріктіретін математиканың бір саласы. Классикалық алгебралық геометрияны, сондай-ақ кең мағынада және қазіргі алгебралық геометрияны зерттеудің негізгі пәні алгебралық теңдеулер жүйесінің көптеген шешімдері болып табылады. Қазіргі алгебралық геометрия негізінен геометрияда пайда болатын есептерді шешу үшін жалпы алгебраның (әсіресе коммутативті) әдістеріне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика

    Механика – іргелі тәжірибелер негізінде негізгі заңдар тұжырымдалатын іргелі теория: Галилейдің салыстырмалылық принципі, жылдамдықтарды қосудың классикалық заңы, динамика заңдары, бүкіләлемдік тартылыс заңы, қозғалыс және сақталу заңдары. Пән механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін механиканың іргелі заңдары тұрғысынан зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макрожүйелердің негізгі заңдары

    Макрожүйелердеп аталатын өте көп бөлшектерден тұатын жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу әдістерінмен танысу. Жүйелердің, процестердің күйін талдау. Максвелл, Больцманның таралуын тексеру. Термодинамиканың екінші бастамасының сипаттамасы және процестің сипаттамасы – энтропиямен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика теориялық негіздері

    Студенттер қазіргі заманғы экономикалық ойлауды қалыптастыруды қамтамасыз ететін негізгі экономикалық білімге ие болады. Олар қазіргі экономикалық шындықтың категориялық аппаратын, Экономикалық талдаудың негізгі әдістерін игереді. Олар қоғамның даму заңдылықтарын әртүрлі деңгейлерде зерттейді: микроэкономика, макроэкономика, әлемдік қатынастар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пәнді оқытудың мақсаты жеке тұлғалардың қаржылық сауаттылығын арттыру, жеке қаржыны басқару саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеті жеке тұлғалардың қаржылық сауаттылығын тиімді арттыру үшін қаржы және қаржы институттары бойынша тәжірибені іс жүзінде қолдану болып табылады. Алынған білім қаржыны басқару саласында өзін-өзі дамыту, қаржылық ресурстарды басқару саласында жауапты және негізделген шешімдер қабылдау және осы шешімдерді іске асыру қабілетін арттыру үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 1 (механика, молекулалық физика)

    Студенттерді физикадан ториялық және әдістемелік жағынын дарлаудың қорытындысы (механика, молекулалық физика) қиындығы жоғары есептерді шешуге үйрету болып табылады. Оның физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды. Курс орта мектепте физиканы жоғары білікті сапалы оқытуды қамтамасыз ете алатын физика пәні мұғалімін дайындауға зор үлес қосуда. Курс студенттерді есеп шығарудың түрлі әртүрлі әдістерін таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару

    Бағдарламаның педагогикалық орындылығы-оны жүзеге асыру барысында студенттер теориялық білім мен осы білімді практикалық және эксперименттік мәселелердің барлық түрлерін шешу үшін қолдана алады. Жұмыс барысында логикалық ойлау қалыптасады, сонымен қатар икемділік, конструктивтілік және сыншылдық сияқты ойлау қасиеттері қалыптасады. Бағдарлама пәнге терең үңілуді көздейді және физика мен астрономия бойынша олимпиадалық міндеттерді шешуге жоғары қызығушылық танытатын дарынды студенттерге арналған, білім алушылар тұлғасының зияткерлік және рухани дамуына, олардың әлеуметтік, мәдени және кәсіби өзін-өзі анықтауына және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм бойынша негізгі заңдары

    Табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесулердің бірі ретінде электромагниттік әсерлесуді, электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдылықтарын, электромагниттік теорияның қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Электр және магнетизм

    Электростатика. электр өрісіндегі өткізгіштер. Диэлектриктегі электр өрісі. Электростатикалық өрістің энергиясы. DC Қатты денелердің электр өткізгіштігі. Электролиттердегі электр тогы. Газдардағы электр тогы. Магниттік өріс. Заттың магниттік қасиеттері. Электромагниттік индукция. Электромагниттік өріс. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған, салалық )

    Курстың мақсаты студенттердің тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Алдыңғы деңгейлерде қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жүйелеу және жетілдіру; дыбыс жазбасының табиғи дыбысында тыңдау дағдыларын қалыптастыру, оқыған материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер негізінде әр түрлі жанрдағы шынайы мәтіндерден берілген оқу стратегиясына сәйкес оқудың және ақпаратты алудың барлық түрлерін оқу дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілінің лексикасын, грамматикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика есептеріндегі математикалық аппарат

    Физика есептерді шығаруға математикалық аппараттарды қолданудың әдістерін қарастырады: Векторлық талдау. Полюстердің математикалық теориясы. Гибридті гиперболалық түрі. Тең параболалық түрі. Эллиптикалық түрі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология жəне наноматериалдар негіздері

    «Нанотехнология негіздері» пәнін меңгерудің мақсаты – нанохимия және нанотехнология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қазіргі өркениет алдында тұрған мәселелерді шешуге байланысты ғылыми-педагогикалық қызметке дайындау. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде нанохимия мен нанотехнологияның заманауи концепциялары туралы түсініктер қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физиканың оқыту әдістемесі

    Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқып-үйрену. Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы, мәні және мазмұны. Оқыту әдістерін таңдау. Тәрбие формалары. Тәрбие құралдары. Физика сабағын ұйымдастыру. Сабақ құрылымының әртүрлілігі. Сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты жоспарлау кезеңдері. Жалпы білім беретін мектеп дамуының қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Білім беру процесіне тән барлық құрамдастарды (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсетеді және Интернет технологияларының немесе басқа құралдардың нақты құралдарымен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Векторлық талдау. Математикалық өріс теориясы. Гиперболалық типті теңдеулер. Параболалық типті теңдеулер. Эллиптикалық типті теңдеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көрінетін электромагниттік толқындардың негізгі заңдары

    Көрінетін электромагниттік толқындардың заңдылықтарын, көрінетін сәулелену шекараларының сипаттамаларын, көрінетін сәулелену спектрлерін және олардың тарихын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Оптика, фотометрия ұғымдары туралы түсінік береді. Интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Дисперсия. Оптикалық голография туралы түсінік береді. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың изотропты және анизотропты орталарда таралуы. Кристалл оптикасының негіздері. Жасанды анизотропия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы, сәулелену түрлері, жарықтың әрекеті, қозғалыстағы ортада жарықтың таралуы, сызықты емес оптика заңдылықтарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді математикалық жəне компьютерлік моделдеу

    Курс физикалық процестерді компьютерлік модельдеу негіздерін қамтиды және физикалық процестердің компьютерлік модельдерін құру үшін қолданылатын математикалық әдістерді сипаттайды: жоғары деңгейлі тілдік бағдарламалау негіздері. Matlab программалау тілінің синтаксисі және осы тілдің негізгі мүмкіндіктері, Matlab ортасында программалау әдістері. Курстың мазмұны MATLAB жүйесінің өзегімен алынған нәтижелерді есептеу және визуализациялаудың негізгі ерекшеліктерімен анықталады. Сондай-ақ MATLAB құралдар жинағы кеңейтімі танымал - Symbolic Math.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кванттық және статистикалық физика

    Микрообъектілердің әрекетінің ерекшеліктері. Кванттық механикада бөлшек күйінің сипаттамасы. Кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар. Өкілдік теориясының элементтері. Бөлшектердің кванттық механикасының динамикалық теңдеулері. Кванттық механиканың жуықтау әдістері. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы. Релятивистік емес кванттық механикада бөлшек спинін есепке алу. Кванттық механикада физикалық шамалардың сақталу заңдары. Кванттық күйлер арасындағы ауысулар. Кванттық механиканың кейбір қолданбалары. Спинсіз бөлшектердің серпімді шашырауы. Атом Статистикалық физика негіздері. Статистикалық термодинамика. Термостаттағы жүйенің статистикалық таралулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық және релятивтік электродинамика

    Максвеллдің электродинамикасы – алғашқы релятивистік физикалық теория. Максвеллдің классикалық электродинамикасын негіздеу және оның заңдары мен формулаларын төрт өлшемді Минковский кеңістігінде релятивистік инварианттық формада тұжырымдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электроника

    Қатты дене электроникасы, радиоэлектрондық компоненттер, кванттық әсерлерге негізделген микро және наноэлектроника. Вакуумдық және плазмалық электроника. Кванттық электроника. Пассивті электронды компоненттер. Біріктірілген радиоэлектрондық құрылғылар. Жартылай өткізгіштерді, материалдарды және электронды құрылғыларды өндіру технологиясы мен жабдықтары. Электрондық жабдықты өндіруге арналған жабдықтар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микрожүйелердің негізгі заңдары

    Мақсаты: микрожүйелердің негізгі заңдылықтары қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Физикалық заңдар белгілі бір объектілер үшін белгілі бір жағдайларда жүргізілген тәжірибелер негізінде тұжырымдалады. Бұл шарттар мен объектілер тұжырымдалған заңдардың қолданылу шегін анықтайды. Макрожүйелер үшін тұжырымдалған заңдар әрқашан микрожүйелер үшін қолданыла бермейді. Ұсынылған пән микрожүйелерді, молекулаларды, атомдарды зерттеуді қамтиды. Бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғатын көрсететін сұрақтар қамтылған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканың компьютерлік әдістері ағылшын тілінде

    Ағылшын тілінде ДК-де математикалық физика теңдеулерін және интегралдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін оқып үйрену және меңгеру, статистикалық сынақтар әдісін (Монте-Карло әдісі) пайдалана отырып физикалық процестерді модельдеу, Maple ортасында Pascal, C++ алгоритмдік тілдерінде практикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеру және жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Астрономия

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физиканы ағылшын тілінде оқыту әдістемесі

    Ағылшын тілінде оқушылардың сөздік қорын кеңейту, CLIL әдісі арқылы мектепте физиканы оқытудың түрлі әдістерін меңгеру, физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формаларын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп курсының физикасы (ағыл.тіл)

    Педагогикалық ғылымдардың физиканы оқыту әдістемесі. Мектепте физиканы оқытудың негізгі мақсаттары. Дене тәрбиесінің қазіргі концепциясы. Пәнаралық байланыс, оның әдістемелік және дидактикалық мәні. Физикадан оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік есептер

    Пәннің мақсаты – эксперименттік есептерді шығару арқылы студенттердің физикадан теориялық білімдерін тереңдету. Физиканың барлық салаларындағы эксперименттік есептерді шешу, қажетті эксперименттік құралдарды таңдау және енгізу, эксперимент нәтижесінде алынған сандық мәндерді өңдеуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 2 (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) "

    Cтуденттердің әдістемелік және физикалық білімдерін жүйеге келтіріп қорытындылау, қиындығы жоғары есептерді шешу (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) болып табылады, физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі физикалық экспериментін теориясы

    Пәннің негізгі мақсаты – мектептегі физикалық оқу эксперименттерінің түрлерін, оның классификациясын, сонымен қатар ұйымдастыру мен өткізудің және қорытынды жасаудың әдістемесін зерттеу және үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика есептерде

    Курста студенттер физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық білімдерін тереңдету және бекіту үшін практикалық мәселелерді шешуді үйренеді. Типтің физикалық жағдайларын жасай отырып, практикалық тұрғыдан шешеді, оның әдістерін анықтауда және шешуде қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика және заттың электрондық теориясы

    Арнайы салыстырмалы теорияның тәжірибелік негіздерін қарастыра отырып, релятивистік динамика, вакуумдағы электр заряды және электромагниттік өріс табиғатын, электродинамиканың тәжірибелік негіздерін тұжырымдау. Вакуумдағы электростатикалық өріс теңдеулерін талдау. Вакуумдағы стационарлық магнит өрісінің теңдеулері, ондағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттерін қарасыру. Электромагниттік толқындардың физикасын, еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісіндегі заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік өрісінің заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік толқындар. Электродинамиканың релятивистік тұжырымы. Идеал және нақты газдардың қасиеттері. Фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар. Идеал газдың кванттық статистикасы. Флуктуациялар теориясының элементтері. Физикалық кинетиканың элементтерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептің физика курсындағы пәнаралық байланыс

    Физика математика, химия, география, биология, тарих, әдебиет және т.б пәндермен байланысты. Физиканы оқытудың пәнаралық жүйесін енгізу әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім саласындағы заманауи жобалар (STEM, CLIL, ТРИЗ)

    Білім саласыдағы заманауи технологияларды меңгерту. ТРИЗ әдістерін қолдану арқылы оқу процесін оңтайландырудың әртүрлі педагогикалық технологияларын зерттеу. TRIZ – оқу процесін дараландыруға мүмкіндік беретін студенттердің жұмысын белсендірудің бірегей әдісі. STEM – нақты өмірлік контекстте академиялық ғылым мен технология тұжырымдамаларын зерттейтін интеграцияланған оқыту тәсілі. CLIL технологиясы – пәнді шет тілі арқылы оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық және кванттық статистика

    Пән классикалық механиканың негізгі заңдарын, олардың қолданылу шегін анықтаумен, кванттық механиканың негізгі ережелерін және олардың кейбір салдарын негіздеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиоэлектроника

    Радиотехникалық схемалар және сигналдар. Жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздері. Интегралдық схемаларды құрудың физикалық принциптері. Аналогтық электроника. Сызықты емес электронды құрылғылар. импульстік құрылғылар. Сандық электроника. Электрондық радиоаппаратураның қайталама қоректендіру көздері. Электрониканың даму перспективалары және пайдаланудың жаңа бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электр тізбектер теориясы

    Электрлік тізбектерді, сұлбаларын, диодтарды, транзисторларды, күшейткіштерді, ұзын тарату желілерін, тербелмелі контурларды зерттеу. Үш фазалы электр тізбектерді үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Физикалық оқу эксперименттерінің мәліметтеріне (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) математикалық өңдеулерді жасап ұйымдастырады
  • Кәсіби қызметінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлейді;
  • Қазіргі ақпараттық технологияны қолдана отырып, ақпаратты талдайды;
  • Кәсіби қызметте және әртүрлі әлеуметтік-мәдени салаларда заманауи қарым-қатынас процесінде тілдерді қолданудың практикалық дағдыларын қолданады
  • Оқушылардың пәндік дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру әдістерін, ағылшын тілінде физикаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін тұжырымдайды;
  • Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен технологияларын, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады;
  • Оқытудың мазмұнын жаңарту жағдайында білім мен құзіреттілікке негізделген тәсілдер мен әдістерді қолданады;
  • Оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметіне талдау жасайды, әріптестерімен бірлесе отырып физика пәнін ағылшын тілдерінде зертханалық сабақтарда оқыту процесін жақсарту бойынша жұмыс жасайды;
  • Заманауи құралдарды қолдана отырып бағдарламалар жасайды;
  • Физикалық есептерді шешуде математикалық білімдері мен шешудің әртүрлі әдістерін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.
  • Адам құқықтары саласындағы (халықаралық-құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және баланың денсаулығы саласындағы заңнамасы), адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларға білімдерін қолданады, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады.
Top