6B11106 Туризм және қонақжайлылық в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм және қонақжайлылық нарығы үшін білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, мобильді, оқуға бейім, сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін мамандарды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Екінші шетел тілі (неміс, француз, испан, түрік, жапон, қытай, араб, корей)
Курсының мақсаты – студенттердің шет тілін оқыту үдерісінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілін меңгеру қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі. Пәндік мазмұн қарым-қатынастың салаларынан, тақырыптарынан, ішкі тақырыптарынан және типтік жағдаяттарынан тұратын когнитивтік-лингвомәдени кешендер түрінде беріледі. Тіл деңгейлерін жүйелі меңгеру нәтижесінде студенттер өз тілінде сөйлейтіндердің сөзін түсіну, әртүрлі дереккөздерден алынған ақпаратты синтездеу және дәлелдеу дағдыларын меңгереді; өз пікірін сенімді айта алады және әртүрлі тақырыптардағы пікірталастарға белсенді қатыса алады; әртүрлі грамматикалық құрылымдарды және кең сөздік қорды қолдана алады.
Несиелер - 20
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
Курс қонақжайлылық пен туризм индустриясының іргелі негіздерін қамтиды: қазіргі заманғы әлемдік тенденциялар, тұжырымдамалар, саланың ерекшеліктері мен проблемалары, оның құрылымы, қажеттіліктері және даму перспективалары. Саланың дамуына жергілікті, халықаралық деңгейге әсер ететін әлеуметтік факторлар қарастырылады. Қызметтерді алға жылжытуды және саланың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын - маркетинг сияқты, саладағы персонал мен менеджменттің кәсіби біліктілігін, қонақжайлылық индустриясында өнімдер мен қызметтердің ілгерілеуі мен жылжуына ықпал ететін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды анықтайтын -менеджмент сияқты салалармен байланыс көрсетілген. Студенттер сабақ барысында салалық талдау әдістемесін қолдана отырып, қонақжайлылық пен туризмді дамытудың тиімділігін анықтайтын факторларды, атап айтқанда, ҚР белгілі бір аймағында анықтайды. Болашақты болжау негізінде осы саланың Қазақстан үшін өзекті және перспективалы жаңа бағыттары айқындалады.Студенттер орналастыру базалары, тамақтану орындары, туристік ресурстар туралы мәліметтер банктерімен топта жұмыс істейді, сонымен қатар өздік жұмыстарды орындайды. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен ҚР жетекші туристік қауымдастығының менеджерлері қатысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикаға кіріспе
Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және инновация
Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Курс білім алушыларда құқық пен заңнама негіздерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздерін, құқық көздерінің жүйесін, құқықтық қатынастардың түсінігі, элементтері мен мазмұнын, құқықтық жауапкершіліктің мәнін, сондай-ақ салалық (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) заңнаманың негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер түрлі практикалық жағдайларды талдау және құқықтық кейстерді шешу арқылы құқықтық санаттармен жұмыс істеу, азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған өтініштер мен арыздарды құрастыру, заңнама нормаларын қолдану дағдыларына ие болады. Курсты оқу нәтижелері бойынша студенттер сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекет саясатының негізгі үрдістеріне бағдар алады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күресте сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас теориясы және практикасы
Пән негізгі дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді: эмоционалды интеллект, командада жұмыс істеу қабілеті; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдылары. Liberal arts, симуляция, геймификация және кейс әдістері арқылы білім алушылар тиісті ақпаратты зерттей, жинақтай және пайдалана алады; жазбаша және ауызша сөйлеу, белсенді тыңдау және әртүрлі көзқарастарды құрметтеу дағдыларын көрсете отырып, сындарлы диалог пен пікірталастарға қатыса алады; тұлғааралық, ұйымдық мәселелерді қоса алғанда, әртүрлі контексттердегі коммуникативтік кедергілер мен мәселелерді тану және жою және мәдениетаралық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм негіздері
Курс Туризм негіздерін қарастырады: кәсіби терминология, туризмнің қалыптасуының негізгі кезеңдері, оны дамытудың негізгі тұжырымдамалары, жіктелуі, сала проблемалары, сыртқы орта факторларының әсері, маусымдылық түріндегі ерекшелік, әлемдегі және ҚР туризм саласын дамыту перспективалары. Туристік-рекреациялық әлеуетті, туристік көрікті жерлер мен аттракциондар дамудың негізі ретінде туризм салалары. Жіктелімдер мен түрлерге талдау берілген туризм, туризм саласының инфрақұрылымы. Студенттер кәсіби терминологиямен жұмыс істей алады, туристік-рекреациялық әлеуетке талдау жасай алады, туристік пакеттің мазмұнын және туристік өнімнің түрлерін анықтай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерін туристік фирмалардың жетекші менеджерлері ұсынады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Курс бакалавриаттан магистратураға өту кезінде туристік саланың маңызды құрамдас бөлігі және деңгейаралық сабақтастықтың маңызды құрамдас бөлігі ретінде экскурсиялық істің даму ерекшелігін, жай-күйі мен перспективаларын; экскурсиялардың түрлерін, олардың құрылымы мен ерекшелігін, экскурсоводтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін, оның ішінде экскурсоводтың еңбек мәдениетін және әртүрлі экскурсиялық топтарға қызмет көрсету ерекшеліктерін; экскурсияларды әзірлеу, дайындау және өткізу әдістемесін қарайды. Студенттер туристердің әртүрлі топтары үшін әртүрлі сипаттағы экскурсияны дайындап, өткізе алады. Курс жеке экскурсия жобасын қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістерін Алматы және ҚР жетекші экскурсоводтары ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент негіздері
Курстың негізгі мақсаты ретінде студенттерді менеджменттің заманауи ұғымдарымен таныстыру, ұйым менеджменті саласында негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер: басқарудың қажеттілігі мен табиғатын; басқару деңгейлері мен еңбек бөлінісінің түрлерін; қазіргі заманғы бизнес пен кәсіпкерлікті дамыту бағыттары тұрғысынан менеджерлердің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптарды; негізгі функцияларды, олардың ұйым мақсаттарына қол жеткізу үшін өзара байланысы мен маңыздылығын; ұйымдық құрылымдардың әртүрлі түрлерін, менеджменттің байланыстырушы процестері және адами ресурстарды басқарумен байланысты негізгі ұғымдарды меңгереді. Кәсіби қызметтерді жүзеге асырумен байланысты мақсаттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады; басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қолдана алады. Студенттер білім алу барысында менеджменттің негізгі аспектілері бойынша дағдыларға кейс-стади, пікірталас, талқылаулар, топтық және жеке жұмыстар, презентациялар жасау арқылы ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес этика
Пән өзін-өзі және контрагенттерді құрметтеуге, іскерлік тәжірибе контекстіндегі моральдық құқық мәселелерін зерттеуге, ұйымдардың талаптардың сақталуын бақылау кезінде этикалық мәдениетті қалай құруға және ынталандыруға, іскерлік этиканы дамытуда қолданылатын негізгі этикалық шеңберлерді сипаттауға негізделген адал бизнес жүргізу принциптері туралы идеяны қарастырады. Сондай-ақ, дұрыс келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасау, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жайлы қабілеттіліктерді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық туристік бағыттар
Курс туризмнің макроөңірлері, маңызды туристік орталықтар ретіндегі елдер, олардың туристік-рекреациялық әлеуеті және әлемдік туристік орталықтардың қалыптасуына әсер ететін факторлар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: әлемнің қазіргі саяси картасын қарау және оны UNWTO туристік классификациясына сәйкес макроөңірлер бойынша бөлу. Макроөңірдің және әрбір елдің, арал елдерінің туристік сипаттамасының жоспары мен ерекшелігі, туризм тұрғысынан көрнекті елдердің ерекшеліктері. Студенттер Туризмдегі аймақтық зерттеулер әдістемесін игере алады, жекелеген елдер мен аймақтардың тартымдылығын анықтайтын туристік көрікті жерлердің сипаттамасын жасай алады, туризмді дамытудың континентальды, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерін талдай алады, демалыс пен туризмнің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуіне шолу жасай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мансаптық даму
Пән студенттерді таңдаған бағдарлама аясында бағдарлауға бағытталған. Студенттер түйіндеме жазуды үйренеді; жұмыс ерекшеліктерін меңгеру және іздеу платформаларын талдау арқылы олар еңбек нарығында зерттеулер жүргізе алады, қызығушылық танытатын лауазымды қалыптастырады және өтінім бере алады; тайм-менеджмент және тұлғалық даму әдістері арқылы олар сұхбатқа және өзін-өзі таныстыруға дайындалу дағдысын, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы академиялық зерттеулер
Курс ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыруға, ғылыми жұмыстарды академиялық ресімдеуге (эсселер, мақалалар, рефераттар, есептер, шолулар, шолулар және т.б.) арналған. Курсты игеру барысында теориялық және эмпирикалық әдістер, ғылыми зерттеулер арқылы студент алынған деректерді пайдалана отырып, туризм және қонақжайлылық нарығына зерттеулер жүргізе алады, оларды түсіндіре алады, пікірталас, ғылыми дау, дәлелдер келтіру және өз пікірін қорғау дағдыларын қалыптастыра алады; орындалатын зерттеудің сипаты мен тақырыптық бағытына сәйкес ұсыныстар әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі көлік операциялары
Курс қолданыстағы стандарттар мен талаптар негізінде автокөлікпен, теміржолмен, авиациямен, шағын авиация күштерімен, ат-арба көлігімен туристік тасымалдарды ұйымдастыру және қауіпсіздігі бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер көлік құралдарының сапасына, жүргізушінің кәсіпқойлығына және туристік қызметтерге қойылатын талаптар негізінде ілеспе құжаттарды, бағыт парақтарын ресімдей алады, қауіпсіздік техникасы бойынша жадынамалар әзірлейді, көліктің әртүрлі түрлерін ескере отырып, маршруттың калькуляциясын жүргізеді, жол жүру билеттерін резервте сақтай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сервисті басқару және сапаны құру
Курс халықаралық және отандық стандарттар негізінде әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарымен, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметтерімен қызмет көрсету сапасының түрлі элементтерін, қызмет көрсетудің технологиялық тізбектерін түсінуге мүмкіндік береді. Клиенттермен қарым-қатынасқа бағытталған және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер әртүрлі санаттағы қонақтардың ерекшелігін ескере отырып, топтастыру мен бағалауға, сапалы қызмет пен жоғары сервис компоненттеріне, мейманмен байланыс негіздерін, даулы жағдайларды басқару принциптерін меңгереді. Көшпелі және қонақ дәрістер, практикалық сабақтар байланыс аймағы (Frot office, F&B) мамандықтарының ерекшелігі мен мәнін және олардың қиындықтарын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық маркетингі
Курс туристік индустрия контекстіндегі маркетингтің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: туризм маркетингінің экономикалық мәні мен тұжырымдамасы, туристік нарық, Туризмдегі маркетингтің ерекшелігі, туризм нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы, Туризмдегі маркетингтік зерттеулер, туристік өнімді әзірлеу және басқару, туристік кәсіпорынның баға саясаты, туристік өнімді жылжыту жүйесі, дистрибьюция және туристік сауда жүйесі, курсты игеру шетелдік және отандық жағдайларды шешуді қарастырады, сондай-ақ отандық туристік қызметтерді ішкі және сыртқы нарықтарға ілгерілетуге бағытталған командалық жобаны орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы құқықтық қамтамасыз ету
Курс туристік формалдылық, туризм саласын дамыту және туристік қызмет қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық база мен актілерді зерделеуді көздейді. Курс туризм саласындағы кәсіпорындардың қауіптерін жіктеуді, оның сақтандыру саласымен тығыз өзара әрекеттесуін, визалық, санитарлық-эпидемиологиялық, шекаралық және басқа да формалдылықтарды қамтиды. Студенттердің жеке тапсырмалармен қатар ситуациялық тапсырмаларды шешу бойынша топтардағы жұмысы қарастырылған. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туристік кәсіпорындар менеджерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй менеджменті
Қонақ үй менеджмент курсы қонақ үйді басқару процесімен танысуға бағытталған. Курс басқарудың негізгі принциптері туралы соңғы білімді және халықаралық қонақ үй индустриясының аспектілері мен ерекшеліктерін кеңінен түсінуді қамтамасыз етеді. Студенттер әлемдік қонақ үй желісінің стандарттарына назар аудара алады, оның қағидаларын ұстанады, қонақ үйдің тұжырымдамасы мен мақсаттарын біледі, корпоративтік кодекстің негізгі талаптарын ұстанады, қызмет көрсету сапасын талдайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді,қонақ үй қызметін жақсарту және қонақтармен жұмыс жасау бойынша ұсыныстар енгізеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Курорттарды басқару
Курс туристік индустрияның мамандандырылған кәсіпорындары ретінде курорттар мен санаторийлердің қызмет ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ҚР рекреациялық ресурстарының шоғырлану аймақтарымен таныса алады,табиғи емдік факторларды қолданудың заманауи әдістерімен, осы кәсіпорындар деректерін басқару ерекшеліктерімен танысады, олардың мақсаты тек орналастыру қызметтерін ұсыну ғана емес, сонымен қатар емдік-сауықтыру, профилактикалық және дұрыс тамақтану қызметтерін ұсыну болып табылады. Курстың мазмұны сонымен қатар нақты орналастыру орындарына арналған стандарттардың талаптарын,олардың жабдықтары мен персоналы; қонақжайлылық қызметтерінің тізіміндегі жаңа бағыт ретінде қалпына келтіру медицинасы, денсаулық сақтау профилактикасы; курорттардағы емдік тамақтануды ұйымдастыруды қамтиды. Студенттер санаторий-курорттық өнімді қалыптастыру үшін мәліметтер базасын қолдана отырып, оның ерекшеліктері мен қонақжайлылық нарығындағы жаңа тенденцияларды ескере отырып, территориялардың рекреациялық ресурстарын бағалау технологиясын игере алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм үшін ағылшын тілі
Пән туризм және қонақжайлылық саласы бойынша тілдік нақты білімді қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Білім алушылар қонақжайлылық пен туризмнің түрлі тақырыптары бойынша арнайы техникаларды, шынайы іскерлік мәтіндер мен аудиоматериалдарды игере отырып, тиісті бизнес-форматтағы туристік компаниялардың бейіні бойынша тиімді хаттар, есептер, таратылымдар жасау дағдысын қалыптастыра алады; іскерлік кездесулерге, соның ішінде ауызша презентацияға, панельдік пікірталасқа және басқа да форматтарға еркін қатыса алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалалық туризм
Пән қалалық туризмнің серпінді өрісін және оның қалалар мен жергілікті қауымдастықтарды қалыптастырудағы рөлін түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушылар кейстер, Liberal Arts, геймификация әдістері арқылы гентрификацияның, әлеуметтік теңсіздіктің, мәдени коммерцияландырудың тиісті әдістемелерін игере алады және қала дамуындағы қалалық туризмнің рөлін көрсете алады, Экономикалық туризмді ескере отырып, қалалық туризмнің тұрақты дамуына ықпал ету және бағалау дағдысын қалыптастырады, әлеуметтік, мәдени және экологиялық факторлар топтық жобаны қорғауға ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқиғалық менеджмент
Курс оқиғалар индустриясы туралы, қоғамдағы жаңа құбылыс ретінде, осы саланың ерекшеліктері мен болашағы туралы, оның қонақжайлылық және туризм индустриясымен тығыз байланысы туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұнына кіреді: іс-шаралар типологиясы, әлемдік тенденциялар, іс-шаралар қызметтерінің ерекшеліктері; серіктестік және шарттық қатынастарды ұйымдастыру; іс-шараны жоспарлау кезеңдері және оның бағдарламасы (сценарийі), оқиғаларға бағытталған технологиялар; маркетинг құралдарын іс-шаралар қызметін жылжыту кезінде қолдану, есептеу, бюджетті есептеу және іс-шараның қаржылық тиімділігін талдау, инвесторларды тарту құралдары. Студенттер әр түрлі іс-шаралар мен оқиғаларды (ивенттер) тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу құралдарын игере алады. Курсты меңгеру топтық жоба- іс-шарамен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушының мінез-құлқы
Курс туристердің/туристердің және қонақжайлық индустриясының қонақтарының мінез-құлқын, олардың саяхаттарының мотивтерін, сол немесе басқа туристік өнімді таңдауы мен қалауын, орналастыру орындарын, тамақтану орындарын зерттейді. Курста қызмет көрсету секторы клиенттерінің тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқын басқару принциптері, қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқару стратегиялары қамтылған; тұтынушылардың көзқарасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес қызметті таңдаудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған; Студенттер топтарда, шағын топтарда, сонымен қатар жеке жұмыс жасап, туристердің/ қонақтардың типологиясын анықтайды, өнімдер мен қызметтерді ұсыну стратегияларын тұжырымдайды, әлеуметтік-экономикалық және сатып алушылық мінез-құлық арасындағы байланысты анықтайтын әсер етуші факторларды талдайды; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін қолданады. Курсты меңгеру жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетинг бөлімінің мамандары қатысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
MICE туризм
Бұл курс B2B туризміне, әсіресе MICE секторына бағытталған, ол соңғы жылдары Ивент-индустриясының пайда болуына белсенді үлес қосып келеді. MICE негізгі бағыттарына: Meeting (Кездесу), Incentive (Ынталандыру, инфотурлар), Conference (Конференция) and Exhibition (Көрмелер). туралы тереңірек сипаттама берілген. Студенттер топтарда жұмыс істей отырып, конференция мысалында (кәсіби конференция ұйымдастырушысы ретінде) Ивент- ұйымдастыру технологиясын игереді және оны іс жүзінде қолданады. Курстың қорытындысы ивент ретінде конференция ұйымдастыру түрінде немесе студенттер таңдауы бойынша басқа ивент ұйымдастырылады. Қонақ дәрістерімен ивент индустриясының жетекші кәсіпкерлері қатысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агротуризм
Курс Қазақстанда агротуризмді (ауылдық) дамыту үшін жарамды туристік-рекреациялық ресурстарды оқшаулау бағыттары туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: ауылдық аумақтарда агротуризмді дамыту қызметінің базалық қағидаттары мен негізгі бағыттары; шетелдік тәжірибені және қазіргі заманғы үрдістерді талдау; аумақтың туристік әлеуетін бағалау; Көліктік қызмет көрсетуді, орналастыруды және тамақтандыруды ұйымдастыруға, бос уақытты ұйымдастыруға, болу қауіпсіздігіне, туристерге қызмет көрсету ерекшелігіне қойылатын талаптарды зерделеу ауылдық жерлерде. Ауылшаруашылық алқаптарын жоспарлаудың негізгі кезеңдері, баға белгілеу және Қызметтерді маркетингтік жылжыту. Топтарда, сондай-ақ жеке жұмыс істейтін студенттер туристік пакет пен агротуризмге арналған өнімді жасай алады. Мамандандырылған фермаларға экскурсиялар қарастырылған агротуризм. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үйдің нөмірлік қорын басқару
Бұл курс қонақ үй нөмірлерін басқаруға қажетті негізгі дағдыларды, бөлмелерді брондау ерекшеліктерін дамытады. Нөмірлерді сатудан түскен кірістерді жоспарлауға, болжауға, бюджеттеуге байланысты мәселелерді қарайды. Студенттер болашақта брондау жүйесімен жұмыс істей алады, сонымен қатар әр түрлі нөмірлерді жинау стандарттарын біліп алады және тұрмыстық химия, тоқыма және т. б. құралдарын қолдана отырып, қонақ үй желісінің дамыған стандарттары бойынша тазалау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымдық мінез-құлық
Пән ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтардың тәртібін талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларды жасау негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның тәртіптілік, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және түрақты даму
Пән экология мен тұрақты дамудың өзекті білімдерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Білім алушылар экологиялық сараптаманың сапалық және сандық әдістері мен әдістерін игере отырып, бизнес кейстер арқылы өзекті ақпаратты ұсына алады, шешімдер қабылдай алады және олардың салдарын бағалай алады; әртүрлі аналитикалық және жобалық әдістердің көмегімен экологиялық тәуекелдерді болдырмау үшін кәсіпорындарда орнықты даму қағидаттарын енгізу бойынша әдістемелік нұсқаулар жасау дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Белсенді және экстремалды туризм
Курс белсенді және экстремалды туризмнің негіздері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді; Алматы қаласы мен облыстың туристік-рекреациялық әлеуетін және оны туризмді дамыту мақсатында пайдалану мүмкіндіктерін кеңейтеді; ұғымдық-терминологиялық аппаратты кеңейтеді. Студенттер маршрутта, тау өзендері арқылы өтетін өткелдерде қауіпсіздік техникасының, мұздықтар мен қарлы беткейлерде қозғалу техникасының талаптарын ескере отырып, турпоходты ұйымдастырып, өткізе алады; туристік құралдармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады; гид-нұсқаушы ретінде жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады; мотивацияны қалыптастырады және кәсіпкерлік қызметтің қосымша мүмкіндіктері мен бағыттары туралы түсінік береді (туризм мысалында). Сабақтардың бір бөлігі аудиториядан тыс өткізіледі, өңірдің туристік әлеуетінің мүмкіндіктері барынша пайдаланылады. Курсты меңгеру теориялық сұрақ пен практикалық тапсырманы қамтитын жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне туризм нарығының еңбек сіңірген нұсқаушылары мен тәжірибешілері қатысады .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гастрономия және қонақжайлылық мәдениеті
Курс қонақжайлылықтың ерекшеліктері, тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті және әлем халықтарының асханаларының алуан түрлілігі туралы білімді, қонақжайлылық дәстүрлеріне сәйкес шетелдік қонақтарға сапалы қызмет көрсету дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді. Студенттер іс-шара, шоу, инновация элементтерін қолдана отырып, әртүрлі ұлттар мен діндердің туристерінің қажеттіліктеріне сәйкес тамақтандыруды ұйымдастыруда, мәзір құруда сапалы қызмет көрсете алады, ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар негізінде шетелдік қонақтар үшін мәдени бағдарлама жасай алады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтану және сусындар бөлімін басқару
Курс студенттерге қонақ үйлерде тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша қызметті тиімді басқару үшін практикалық дағдылар мен білім береді. Курста қызмет көрсетудің негізгі принциптері, сонымен қатар қонақтардың қажеттіліктерін толық қанағаттандырудың немесе күткеннен асып түсуінің маңыздылығы аталып көрсетіледі. Студенттер әр түрлі іс-шараларға қызмет көрсету стандарттарын, сондай-ақ 1-5 адамға қызмет көрсету нұсқасын игере алады; әр түрлі қызмет түрлерін (неміс, ағылшын, орыс және т.б.); қолданылатын ыдыс-аяқтың түрлерін; таңғы асқа, түскі асқа, кешкі асқа тамақтануды ұйымдастыру, мейрамхана, бардың қызмет көрсету ерекшеліктері, сонымен қатар қонақ бөлмесіне тамақ ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үйлер тізбегінің стандарттары
Курс орналастыру кәсіпорындарының қызмет стандарттарын қарастырады, даму бағыттарын, басқару нысандарын, ұйымдық құрылымын, корпоративті құндылықтар,персоналды басқару стандарттарын және қонақ үйдің барлық бөлімдері мен қызметтерінің жұмыс ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер қонақ үй желісінің стандарттары негізінде фронт және бэк кеңсе қызметкерлерінің жұмысын, тамақ және сусындар қызметін, маркетинг және сату бөлімін, брондауды және т.б. біледі және ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі тұрақтылық және әлеуметтік жауапкершілік
Курс қазіргі экономикалық жүйеге қатысты жаһандық мәселелерді қарастырады және экономика /қоршаған орта/ қоғам арасындағы қатынастарды зерттейді, туризмге және оның қазіргі әлемдегі рөліне, әлемдегі жауапты турист болуға жан-жақты көзқарас береді; теріс әсерді азайту және туризмнің оң әсерін күшейту стратегиялары тұтас көзқарас аясында анықталады. Студенттер топтарда, шағын топтарда және өз бетінше жұмыс істей отырып, алынған технологиялар негізінде әлемнің әртүрлі аймақтарында туризмді дамыту нәтижелеріне талдау жүргізуге, алғышарттарды, факторларды анықтауға, сондай-ақ белгілі бір аймақтың тұрақты туризмін дамытуға ықпал ететін бағдарлама ұсынуға қабілетті. Қонақ дәрістеріне туризм нарығының өкілдері қатысады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік өнімді өңдеу және сату
Курс білім қалыптастыруға ықпал етеді туристік өнімді әзірлеу ерекшеліктері мен технологиялары. Студенттер алады халықаралық және қазақстандық стандарттарға сәйкес әртүрлі туристік өнімдерді әзірлеу; туристік қызметтердің калькуляциясын жүргізу; маркетинг құралдарын пайдалана отырып, туристік өнімді жылжыту және сату, туристік құжаттаманы қалыптастыру. Курс өзінің туристік өнімінің жобасын қорғаумен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
CBT дамыту және жоспарлау
Курс негізінен ірі қалалардан алыс, тартымды туристік объектілердің жанында орналасқан туристік қоғамдастықтың (ЕТҚ) қызметін ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. ЕТҚ қызметі отандық және шетелдік туристерге туристік қызмет көрсетуге бағытталған, олар тартымды туристік тартымдылыққа баруға тырысады, оларға бірқатар қызметтер ұсынады. Студенттер: ауылдық жерлерде туризм қауымдастығын жоспарлау, ұйымдастыру және ұйымдастыру бойынша қадамдық іс-қимылдар жоспарын әзірлей алады; серіктестерді, инвесторларды тарту бойынша жоспар әзірлеу; Дүниежүзілік желі мен халықаралық брондау жүйелерінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жеке туристік өнімді/қызметтерді құру және ілгерілету. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы цифрлық технологиялар және инновациялар
Курс белсенді өзгеріп, жаппай онлайн кеңістігіне көшіп, делдалдарды айналып өтіп, соңғы тұтынушыға қол жетімді болатын туризм мен қонақжайлық секторын дамыту үшін телекоммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін зерттейді. Бұл бағыт электронды коммерциямен, блогерлармен, электронды резервтеумен және әр түрлі қызметтерді брондаумен: booking.com, expedia.com, bookhotel.kz және т.б.; және электронды төлемдер, электронды брошюралар, аудиогидтер мен виртуалды қалалар және т.б. үйлеседі. Студенттер шағын топтарда жұмыс істейді, сонымен қатар жеке тапсырмаларды жеке орындай отырып, электронды бизнес саласында сатып алу-сату, халықаралық электрондық жүйелерді қолдана отырып брондау технологияларын меңгереді. Курсты меңгеру қорытынды жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының кәсібт мамандары, ірі брондау жүйесінің өкілдері, тәжірибелі блогерлер және жеке саяхатшылар қатысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризм
Курс ҚР 2025 жылға дейінгі туризмді дамытудың мемлекеттік тұжырымдамасына сәйкес Алматы туристік кластерінде туризмнің сұранысқа ие бағыттарының бірі ретінде экологиялық туризмнің негіздері туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді. студенттер туристік-рекреациялық әлеуетті талдаудың заманауи технологияларын қолдана отырып, топтарда жұмыс істей отырып, кейстерді шешу бойынша туризм индустриясының қоғамдастық пен жергілікті, өңірлік экономиканы дамытудағы рөлін бағалайды, өзекті маршруттарды әзірлей алады, маршрутта топты сүйемелдеу дағдыларын меңгереді. Курсты игеру теориялық сұрақ пен жобаны топтық қорғауды қамтитын кешенді жазбаша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дестинация менеджменті
Тәртіп туристік аумақтарды басқару дағдыларын қалыптастырады. Пайдалану жобалау әдістері, статистикалық деректерді талдау, командалық жұмыс, жетекшілік ету туризм саласының практиктері білім алушылар даму жобасын әзірлеп, қорғай алады туристік - рекреациялық ресурстардың барлық әлеуетін, қызметтердің болжамды ассортименті мен туристік өнімдердің негіздемесін ескере отырып, туристік дестинация. Курс өндірістік практикамен синергияда игерілетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Релевантты ақпаратты талдайды және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлейді, қазіргі заманғы халықаралық қызмет көрсету стандарттарына сәйкес туристік маршруттар мен сапалы қонақжайлылық қызметтерін әзірлеуді қоса алғанда, басым туристік аумақтарды, оның ішінде емдеу-профилактикалық бағытты дамытуды жобалаумен айналысады.
- Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшелігін, туризм мен қонақжайлылық индустриясының жаңа үрдістерін, жалпы пандемия және сыртқы ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайындағы басқа да стандартты емес жағдайларды ескере отырып, тасымалдау кезеңінен бастап, әдеттегі режимде де, сондай-ақ әртүрлі сипаттағы бұқаралық іс-шаралар өткізуде де клиенттердің үміттерін қанағаттандырады.
- Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, құқықтың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды мен теориялық әзірлемелерді біріктіреді.
- Академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсете отырып, туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілеттілік.
- Ішкі және халықаралық нарықта туризм және қонақжайлылық саласындағы инновацияларды басқару бойынша хабардарлықты және дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізілген сыни талдау негізінде қонақжайлық индустриясының әртүрлі туристік бағыттары мен үрдістері туралы ақпаратты ұсынады.
- Туризм және қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, деректер базасын құра отырып, тиісті бағдарламалық қамтылым мен цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдаланады.
- Ұйымның мүдделі тараптарының, шешім қабылдаушылардың әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету құралдарын пайдалана отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас және сөйлеу дағдыларын, соның ішінде көптілділікті көрсетеді, фактілер мен зерттеулерге негізделген дәлелдерді нанымды тұжырымдайды, сонымен қатар топта жұмыс істеу қабілетін көрсетеді.
- Көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді және жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін де, қоғамға қызмет ету игілігі үшін де, оның ішінде кәсіби белсенділіктің жоғары деңгейін, өз денсаулығына қамқорлықты көрсете отырып, орнықты даму қағидаттары негізінде де дербес оқытуды қолданады.
- Туризм, қонақжайлылық, көлік кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде, осы саладағы қолданыстағы стандарттар, нормативтік-құқықтық талаптар мен кәсіби этикалық стандарттар негізінде экскурсиялық қызметте қызмет көрсетудің, еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын орындаудың толық технологиялық циклдерін басқарады, олардың тиімділігін бағалай отырып, олардың дамуын реттейді.
- Туризм және қонақжайлылық саласындағы қызметтер мен өнімдерді жылжыту мен сатуды тиімді басқаруға, маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлық тұжырымдамалары негізінде әртүрлі сипаттағы іс-шараларды дайындауға, ұйымдастырады және өткізеді.
- Стандартты емес шешімдерді өз бетінше қабылдауға және олардың салдарын бағалауға, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын, этикалық салдарлар мен зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен қауіпсіздік талаптарының құндылықтарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қаржылық және басқарушылықns қоса алғанда, өзекті ақпаратты талдайды. және қауіпсіздік талаптарының мәндері
- Бөлімшеде бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауға, бағыныштылар мен туристерге қызмет көрсетумен байланысты бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіруге және бақылайды.