Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11106 Туризм және қонақжайлылық в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм және қонақжайлылық нарығы үшін білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, мобильді, оқуға бейім, сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін мамандарды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Релевантты ақпаратты талдайды және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлейді, қазіргі заманғы халықаралық қызмет көрсету стандарттарына сәйкес туристік маршруттар мен сапалы қонақжайлылық қызметтерін әзірлеуді қоса алғанда, басым туристік аумақтарды, оның ішінде емдеу-профилактикалық бағытты дамытуды жобалаумен айналысады.
  • Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшелігін, туризм мен қонақжайлылық индустриясының жаңа үрдістерін, жалпы пандемия және сыртқы ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайындағы басқа да стандартты емес жағдайларды ескере отырып, тасымалдау кезеңінен бастап, әдеттегі режимде де, сондай-ақ әртүрлі сипаттағы бұқаралық іс-шаралар өткізуде де клиенттердің үміттерін қанағаттандырады.
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, құқықтың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды мен теориялық әзірлемелерді біріктіреді.
  • Академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсете отырып, туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілеттілік.
  • Ішкі және халықаралық нарықта туризм және қонақжайлылық саласындағы инновацияларды басқару бойынша хабардарлықты және дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізілген сыни талдау негізінде қонақжайлық индустриясының әртүрлі туристік бағыттары мен үрдістері туралы ақпаратты ұсынады.
  • Туризм және қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, деректер базасын құра отырып, тиісті бағдарламалық қамтылым мен цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдаланады.
  • Ұйымның мүдделі тараптарының, шешім қабылдаушылардың әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету құралдарын пайдалана отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас және сөйлеу дағдыларын, соның ішінде көптілділікті көрсетеді, фактілер мен зерттеулерге негізделген дәлелдерді нанымды тұжырымдайды, сонымен қатар топта жұмыс істеу қабілетін көрсетеді.
  • Көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді және жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін де, қоғамға қызмет ету игілігі үшін де, оның ішінде кәсіби белсенділіктің жоғары деңгейін, өз денсаулығына қамқорлықты көрсете отырып, орнықты даму қағидаттары негізінде де дербес оқытуды қолданады.
  • Туризм, қонақжайлылық, көлік кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде, осы саладағы қолданыстағы стандарттар, нормативтік-құқықтық талаптар мен кәсіби этикалық стандарттар негізінде экскурсиялық қызметте қызмет көрсетудің, еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын орындаудың толық технологиялық циклдерін басқарады, олардың тиімділігін бағалай отырып, олардың дамуын реттейді.
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы қызметтер мен өнімдерді жылжыту мен сатуды тиімді басқаруға, маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлық тұжырымдамалары негізінде әртүрлі сипаттағы іс-шараларды дайындауға, ұйымдастырады және өткізеді.
  • Стандартты емес шешімдерді өз бетінше қабылдауға және олардың салдарын бағалауға, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын, этикалық салдарлар мен зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен қауіпсіздік талаптарының құндылықтарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қаржылық және басқарушылықns қоса алғанда, өзекті ақпаратты талдайды. және қауіпсіздік талаптарының мәндері
  • Бөлімшеде бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауға, бағыныштылар мен туристерге қызмет көрсетумен байланысты бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіруге және бақылайды.
Top