7M07115 Машиналық оқыту және дерек өңдеу в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Машинаны оқыту және деректерді талдау» білім беру бағдарламасының мақсаты машиналық оқыту әдістеріне негізделген үлкен деректерді өңдеу және талдау үшін бағдарламалық шешімдерді енгізумен байланысты деректерді өндіру әдістерін қолдана отырып, ғылым, білім беру және өндірістік салаларында өндірістік жүйелердің интеграциялық платформаларында өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізе алатын мамандарды сапалы дайындауды қамтамасыз ету болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M100 Автоматтандыру және басқару
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болжаулы талдау
Пәннің мақсаты болжамды деректерді талдау үшін статистикалық әдістер мен машиналық оқыту үлгілерін қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Деректерді болжамды талдау тәсілдері. Мәліметтерді талдаудың статистикалық әдістері. Мәліметтерді өңдеу. Болжалды талдау үшін машиналық оқыту. Үлкен деректер қоймаларында үлгілер мен қатынастарды іздеңіз. Болжалды модельдеу. Үлгіні бағалау және қолдану. визуализация құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Data Science -қа арналған бағдарламалау
Пәннің мақсаты – деректерді алу, түрлендіру және алдын ала өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, деректерді талдау және визуализациялау үшін бағдарлама құру. Пәннің мазмұны: Шикі деректерді құрылымдық түрге түрлендіру. Деректерді талдау құбырын әзірлеу. Мәліметтерді өңдеу. Деректерді визуализациялау. Машиналық оқыту шеңберлерімен өзара әрекеттесу. Деректерді талдау және визуализациялау үшін бағдарлама құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Есептеудің компьютерлік модельдері
Пәннің мақсаты: уақыт пен кеңістікті пайдаланудың қатаң теориялық шектеулері бар нақты есептердің алгоритмдік шешімдерін ұсыну үшін қажетті құралдар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: асимптотикалық белгілеу, рекурсия, "бөл де басқар" парадигмасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді өңдеу және талдау
Пәннің мақсаты - MATLAB көмегімен мәліметтерді талдау және өңдеу қабілеттерін қалыптастыру, болжамды модельдеуге қосымшалар құру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректерді өңдеу және талдау принциптері. Деректерді импорттау. Көрнекілік және деректерді сүзу. Есептеулерді орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілер
Пәннің мақсаты - үлкен есептеу ресурстарын қажет ететін деректерді талдау мәселелерін шешу үшін терең нейрондық желілерді құру, үйрету және қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Нейрондық желілердің архитектурасы. Терең емес нейрондық желілер. Терең оқытудың негізіндегі негізгі есептеулер. Терең нейрондық желілерді құру және оқыту. Гиперпараметрлерді баптау, реттеу және оңтайландыру. Білім сапасын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді көпөлшемді талдаудың әдістері мен модельдері
Пәннің мақсаты - әр түрлі процестер мен құбылыстарды талдау есептерін шешуде заманауи көпөлшемді статистикалық әдістер мен заманауи бағдарламалық жүйелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бір өлшемді және көпөлшемді кездейсоқ шамалардың ықтималды модельдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдерді құру және талдау
Пәннің мақсаты: әр түрлі саладағы іргелі есептеу есептері үшін жоғары тиімді алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын қолдану қабілеттерін қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Негізгі алгоритмдер: асимптотикалық жазу, рекурсия, бөлу және жеңу парадигмасы, негізгі мәліметтер құрылымы. Теңдестірілген екілік ағаштар, 2-3 ағаш, В-ағаштар, жинақтарға арналған құрылымдар, хэшинг, мәтінді сығымдау (Хаффман кодтау). Максималды ағын алгоритмдерін қолдану Кездейсоқ таңдау және сұрыптау. Автоматика, жолды сәйкестендіру (Бойер мен Мур алгоритмі, Кнут-Моррис-Пратт алгоритмі), үлгіні сәйкестендіру. Күрделілік сыныптары P және NP, NP-толықтығы, кейбір NP-толық есептер. Параллель дизайн стратегиялары. Таратылған есептеу алгоритмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Академиялық ортадағы тиімді қарым-қатынас, ғылыми шолулар мен зерттеулердің нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Медициналық зерттеулер саласында ғылыми ақпаратты іздеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми мәтінді безендіру, дәйексөз ережелері, ескертулерді рәсімдеу нұсқалары. Түйіндеме, реферат, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты-кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректерді визуализациялау
Пәннің мақсаты - деректерді іздеуде үлгіні анықтау әдістері мен қосымшаларын қолдану, визуализацияны құру және интерпретациялау қабілеттерін қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады:. Визуализацияның даму тарихы. Визуализациядағы негізгі ұғымдар мен бағыттар. Деректер: деректердің абстракциялары және олардың түрлері. Визуализация алфавиты. Визуализациялық шешімдердің эскиздері мен дизайндары. Адамның визуализациялық қабылдауы. Суреттер туралы хабардар болу. Түсті қабылдау. Тапсырмалар: тапсырмалардың қысқаша мазмұны және оларды тұжырымдау әдістері. Адам мен компьютердің өзара әрекеті. Деректерді визуализациялау. Желілер және графиктер. Мәтін мен құжаттарды визуализациялау. Кеңістіктік деректерді визуализациялау. Көлемдер, ағындар, карталар. Әлеуметтік визуализация. Әлеуметтік деректерді талдау. Қоғам үшін визуализация. Визуализация және өнер. Визуализация өнер ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау нысандары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді статистикалық талдау әдістері
Пәннің мақсаты - мәліметтерді интерпретациялау және талдау үшін Python бағдарламалау тілін қолдана отырып, статистикалық талдау тұжырымдамаларын және статистикалық модельдеудің жетілдірілген процедураларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Статистикалық модельдеу әдістері. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау. Канондық талдау. Салыстыру әдістері. Жиілікті талдау. Кросстабуляция (түйіндестіру). Иерархиялық және көп деңгейлі модельдер және Байес әдістері. Кластерлік талдау. Дискриминантты талдау. Факторлық талдау. Ағаштардың жіктелуі. Python-ды құрал ретінде, оның ішінде Numpy, Pandas, Statsmodels, Matplotlib және Seaborn кітапханаларын пайдалану жолдары. Python-да визуализация және деректерді басқару. Негізгі компонентті талдау және жіктеу. Көпөлшемді масштабтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Терең оқыту
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Терең нейрондық желілердің архитектурасы. Гиперпараметрлерді және терең оқыту шеңберін теңшеу. Орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары. Объектілердің жіктелуі және ұқсас әдістер. Орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары. Рекуррентті нейрондық желілер, олардың қосымшалары. Терең оқытудың параллельді алгоритмдері. Ұюды нейрондық желілерді оқытуды жеделдету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қолданбалы машиналық оқыту
Пәннің мақсаты: машинаны оқыту мәселелерін шешу үшін мәліметтерді манипуляциялау құралдарын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, мәліметтерді іздеудің алгоритмдерін құру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Логикалық әдістер: шешім ағаштары және шешім ормандары. Метрикалық жіктеу әдістері. Сызықтық әдістер, стохастикалық градиент.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік мәліметтерді өңдеуге арналған машиналық оқыту әдістері
Пәннің мақсаты – өндірістік мәліметтердің ерекшеліктерін бағалау қабілетін қалыптастыру, өндірістік деректерді талдау және визуализациялау үшін машиналық оқыту әдістерін әзірлеу. Пәннің мазмұны: Өндірістік мәліметтер. Өнеркәсіптік деректер платформалары. Өндірістік мәліметтерді пайдалану. Интеграциялық API. Өнеркәсіптік мәліметтерді машиналық оқыту әдістері. Мұғаліммен жаттығу. Мұғалімсіз оқу. Бекіту жаттығулары. Жағдайды бақылау және цифрлық егіздер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Үлкен деректер инфрақұрылымы
Пәннің мақсаты - үлкен деректерді өңдеуге арналған жүйелерді, қолданбаларды және қызметтерді интеграциялаудың инфрақұрылымы мен құралдарын құру қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Таратылған есептеулер технологиялары. Таратылған файлдық жүйелер. Үлкен деректер инфрақұрылымының дизайны. Жүйелер, қолданбалар және қызметтер үшін интеграциялық құралдарды әзірлеу және қолдау. Үлкен деректерді пакеттік өңдеу. Үлкен деректерді ағынды өңдеу. Үлкен деректерді интерактивті өңдеу. Үлкен деректерді орналастыруды оңтайландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытуға арналған бұлтты шешімдер
Пәннің мақсаты - болжамды аналитика бұлтты қосымшаларын жасау үшін машиналық оқыту инженериясын және бұлтты есептеулер инфрақұрылымын қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Бұлтты есептеулердің негіздері. Бұлтты есептеулердің негізгі инфрақұрылымы. Бұлтты виртуалдандыру. Контейнерлер және API интерфейстері Бұлтты деректер инженериясы. AutoML пайдалану. MLOps стратегиялары мен бұлттық шешімдерді әзірлеуге арналған ең жақсы тәжірибелер. Edge Machine Learning стратегиялары. AI API пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қолданбалы кластерлық талдау
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерді шешу үшін әртүрлі деректерді кластерлеу алгоритмдерін қолдану, қалыптасқан кластерлерді визуализациялау және нәтижелерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Кластер құруға кіріспе. K-әдіс пен модификацияларды білдіреді. Иерархиялық кластерлеу. Иерархиялық ағаш түріндегі кластерлерді ұйымдастыру. Гаусс қоспасы моделінің алгоритмі. Кластерлеуде қолданылатын қашықтық өлшемдері. Кластерлердің сәйкес санын анықтау. Кластерлеу тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған үлкен деректер технологиялары
Пәннің мақсаты: интеграциялық платформалардың архитектураларымен, қосымшалармен және үлкен деректерді сақтау және өңдеу жоғары жүктелген жүйелерінің сервистерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Үлкен деректерді мамандандырылған технологияларға енгізу. Өте үлкен деректерді өңдеу платформасы CLAVIRE 2.0. ASPEN-ағынды ақпаратты өңдеу жүйелерін жан-жақты бағалау платформасы. Біріктірілген жоспарлау механизмі бар кеңейтілген spark Streaming платформасы. Үлкен деректерді орналастыруды оңтайландыру. Семантикалық қойма Exarch. Деректерді сақтау есептеріндегі блоктау технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Терең оқуға арналған нейрондық желі архитектурасы
Пәннің мақсаты нейрондық желілерді визуалды жобалауды жүргізу, нейрондық архитектураның қабаттарын тасымалдау үшін графикалық интерфейсті пайдалану, терең оқытудың танымал ортасының көмегімен модельдерді баптау және өрістету қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Терең оқуға кіріспе. Терең оқытудың практикалық аспектілері. Тікелей таратудың терең желілері. Рекуррентті және рекурсивті желілер. Терең нейрондық желілердің озық алгоритмдері. Гиперпараметрлерді баптау. Реттеу және оңтайландыру. Фреймворктарды пакеттік нормалау және бағдарламалау. Орамалы нейрондық желілер. Гиперпараметрлерді оңтайландыру. Нейрондық желілерді визуалды жобалау. Қорғалған бұлтты инфрақұрылым.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі процестер мен құбылыстарды талдау есептерін шешу үшін қазіргі заманғы көпөлшемді статистикалық әдістерді, статистикалық модельдеу құралдары мен бағдарламалық жүйелерді қолдану.
- Әр түрлі салалардағы есептеу есептері үшін жоғары тиімді алгоритмдер мен деректер құрылымдарын жобалау және жасау, ғылыми және қолданбалы есептерді алгоритмдік шешуге қажетті құралдар мен әдістерді қолдану, бағдарламалық құжаттаманың ұжымдық ортасын қолдану.
- Жасанды интеллект жүйелері үшін бағдарламалық жасақтаманы дамытудың ұжымдық ортасының инфрақұрылымын басқару, терең есептеу орталарын қолдана отырып, үлкен есептеу ресурстарын қажет ететін, нейрондық желілік модельдерді конфигурациялау және орналастыруды талап ететін деректерді талдау тапсырмаларын шешу үшін терең нейрондық желілерді оқыту және қолдану.
- Әр түрлі әдеби көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану, оны аудиторияның ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі формада хабарламалар, презентациялар және баяндамалар түрінде ұсыну, проблемалық сұрақтарға өз көзқарасын негіздеп және сауатты баяндау. ББ ғылыми-зерттеу мәселелерін іздестіру және шешу кезінде командада тиімді жұмыс істеу.
- Үлкен деректерді өңдеуге арналған заманауи бағдарламалық шешімдерді құру және ұйымдастыру қағидаларын, жүйелерді, қосымшалар мен қызметтерді біріктіру құралдарының мүмкіндіктерін, интеграция платформасының архитектураларын, үлкен деректерді сақтау мен өңдеуге арналған жоғары жүктелген жүйелердің қосымшалары мен қызметтерін жобалау және пайдалану.
- Зерттеуді өз бетінше жүргізіп, қазіргі зерттеу мәселелерін түсініп, талдау және әртүрлі ақпарат көздеріне сыни тұрғыдан қарау, оларды құрылымдау және пайымдау үшін пайдалану.
- Әртүрлі деректер жиынын сипаттауға, зерттеуге және талдауға, деректердегі жасырын үлгілер мен қатынастарды табуға және болжамды модельдерді құруға арналған қолданбалы машиналық оқыту алгоритмдерін құрастыру
- Басқарылатын бұлтты қызметтерді машиналық оқыту әдістеріне негізделген болжамды аналитикалық шешімдерді құру және қолдану, өнеркәсіптік деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасау және енгізу үшін қолдану.
- Болжамдық модельдеуге арналған қосымшалар жасау, деректерді іздеудегі заңдылықтарды анықтауға арналған әдістер мен қосымшаларды қолдану, визуализацияны құру және түсіндіру, деректерді іздеуге арналған мамандандырылған қосымшалардың мүмкіндіктерін бағалау.
- Ғылыми және педагогикалық қызметпен айналысу, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу, ғылыми-зерттеу тобына жетекшілік ету