Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04124 Сандық маркетинг в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
  • Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына негізделген әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Бизнеске қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды кең академиялық пән ретінде тізімдеу және түсіндіру, соның ішінде менеджмент, экономика және логистика
  • Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды таңдау және пайдалану
  • Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
  • Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
  • Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын пайдалану
  • Идеяны құру процесін қалай құру керектігі туралы практикалық білімге ие болу - проблемаларды іздеу, оны шешу үшін гипотезалар құру, құндылық ұсынысын әзірлеу, unfair advantage - бірегей артықшылықты анықтау және алынған нәтижелерге талдау жасау веб-қызметтерге негізделген жобаларды іске қосу нәтижелері.
  • Пайдаланушылар санын көбейтуге бағытталған әлеуметтік желілерде компания брендін жылжытудың тиімді маркетингтік бағдарламаларын әзірлеу, әлеуметтік желілер беттеріне және басқа да қоғамдық орындарға келушілерді қалыптастыру үшін заманауи көрсеткіштерді пайдалану
  • Бағдарламалау мәселелерін шешуге арналған алгоритмдерді жүзеге асыру, күрделі деректер құрылымдарын құру, деректерді өңдеу мен визуализацияның заманауи технологияларын қолдана отырып, әр түрлі деректерді одан әрі талдау және өңдеу, сондай-ақ үлкен массивтермен жұмыс істеу
  • Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг қоспасы, портфолио, Стратегиялық талдау және коммуникация, зерттеудің негізгі әдістері мен құралдарын қолдану және тұтынушының шешім қабылдау процесінде сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу
Top