Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01407 Бейнелеу өнері және сызу педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасын зерттеудің бағыттарын, құрылымын, жалпы гносеологиялық нұсқаулар жүйесін, педагогиканың ғылыми жүйе ретінде дамуының жаңа әдістерін және эмпирикалық жүйесін, онтогенездің кезеңдеріндегі тұлғаның қалыптасуын, психика дамуының ерекше заңдылықтарын, қазіргі психологиялық басқарудың негізгі бағыттары мен принциптерін, психологиялық білімдер мен іскерліктерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көркем білім берудегі жобалық қызмет және инновациялық үрдістер

    Көркемдік білім берудегі жобалық қызмет және инновациялық үрдістер теориялық оқыту мен практикалық шығармашылықты біріктіретін жобалар түрінде оқу процесін ұйымдастыруды қамтиды. Жобалау қызметі барысында студенттер нақты тақырыптарды немесе мәселелерді зерттейді, өздерінің шығармашылық идеяларын әзірлейді және жүзеге асырады, жобаның басқа қатысушыларымен ынтымақтасады және өз жұмысының нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері және сызуды оқытудағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    "Бейнелеу өнері және сызуды оқытудағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау" пәні бейнелеу өнері мен сызу студенттерінің ғылыми көзқарасы мен зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған білім беру бағдарламасының бөлігі болып табылады. Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттерге бейнелеу өнері мен сызу контекстінде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау әдістерін үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері

    Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы заңнамасы, жоғары мектептің білім беру тұжырымдамалары, жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен заңдылықтары, кәсіптік оқыту педагогін даярлау үдерісінің әдістемелік негіздері, ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін технологияландыру қарастырылады. Педагогикалық бақылауды ұйымдастыруда шығармашылық білімдерді, тиянақты хабарлауды, ұғымдар мен тәсілдерді қолдану арқылы сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық феномендер, категориялар және психиканың қызмет етуі мен дамуының заңдылықтарын зерттеу әдістері туралы ғылым ретіндегі психологияны білу, еңбек ұжымдарындағы әрекеттесу формаларын талдау, өндірісті оптимизациялауға ықпал ететін психологиялық ахуалды қалыптастыру, қызметкерлердің жетілуіне және жеке тұлғалар мен топтардың денсаулығын қорғауға бағытталған интерактивті әдістер мен психологиялық технологияларды жүзеге асыру, магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалды құзыреттілігін қалыптастырады; ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерін дамытады; шетел тілінде дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады және ағылшын тілде сөйлейтін елдерінің мәдени ерекшеліктерін түсінеді; әлеуметтік-мәдени нормаларды ескере отырып, кәсіби (химия) тілдік құралдарды дұрыс пайдалану және таңдаумен ойларын жеткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер семантикасы

    "Өнер семантикасы" пәнінің мақсаты-өнердің мағыналарын, символикасы мен семантикалық аспектілерін зерттеу және талдау. Ол көркем шығармалардың ерекшеліктерін, олардың мазмұны мен идеялық мазмұнын түсінуге және түсінуге бағытталған. Пән аясында студенттер өнердегі Семантиканың әртүрлі аспектілерін, мысалы, рәміздер, аллегориялар, метафоралар, сюжеттік және бейнелі құрылымдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері және сызуды оқыту ерекшеліктері

    "Бейнелеу өнері және сызуды оқыту ерекшіліктері" пәнінің мақсаты студенттердің көркемдік дағдыларын, шығармашылық ойлауы мен қабылдауын дамыту болып табылады. Ол көркемдік талғамды, эстетикалық сананы және бейнелеу өнері арқылы өзін-өзі көрсету қабілетін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пән аясында студенттер сурет, кескіндеме, графика және композиция негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері және сызуды оқытудын негізгі парадигмалары

    Бұл пәннің мақсаты студенттерді бейнелеу өнерінің негізгі парадигмаларымен таныстыру және оларға сурет салу дағдыларын үйрету болып табылады. Пән студенттердің бейнелеу өнерінің әртүрлі стильдерін, бағыттары мен әдістерін түсінуі мен қабылдауын дамытуға, сондай-ақ олардың қарындаш, қалам және басқа да кескін жасау құралдарын меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік және қазіргі заман бейнелеу өнер тарихының теорялық тұжырымдамалары

    Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихын зерттеу: пән студенттерге ежелгі өркениеттерден бастап бүгінгі күнге дейінгі бейнелеу өнері тарихының негізгі кезеңдерімен танысуға көмектеседі. Бұл студенттерге өнер стильдерінің, әдістерінің және тақырыптарының эволюциясы туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.Теориялық тұжырымдамаларды талдау: формализм, символизм, экспрессионизм, концептуализм және басқалары сияқты өнерге әртүрлі теориялық көзқарастарды зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері және сызуды оқыту теориясы мен практикасы

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді бейнелеу өнері мен сызуды оқытудың негізгі теориялық принциптері мен практикалық әдістерімен таныстыру. Студенттер өнерді оқытудың тарихи және заманауи тәсілдерін, осы оқытудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын зерттейді. Пән аясында студенттер сурет салу мен сызудың әртүрлі әдістері мен әдістерін, сондай-ақ композиция, түстану және пропорция негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері және сызуды оқытуда цифрлық білім ресурстарын пайдалану әдістері

    Пән студенттердің цифрлық құралдармен және бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ бейнелеу өнері саласындағы цифрлық ресурстармен қамтамасыз етілетін мүмкіндіктерді түсінуді дамытуға бағытталған. Студенттер бейнелеу өнерінде қолданылатын графикалық планшеттер, графикалық редакторлар, векторлық бағдарламалар, үш өлшемді модельдеу және басқалары сияқты әртүрлі сандық құралдар мен бағдарламаларды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерінің инновациялық материалдары мен технологиялары

    Бұл пәннің мақсаты студенттерді дизайнда қолданылатын заманауи инновациялық материалдар мен технологиялармен таныстыру болып табылады. Пән студенттердің жаңа материалдар, олардың қасиеттері мен мүмкіндіктері, сондай-ақ дизайнда қолданылатын озық технологиялар туралы түсініктерін, білімдерін дамытуға бағытталған.Студенттер композиттер, смарт материалдар, қайта өңделетін материалдар және т.б. сияқты инновациялық материалдардың әртүрлі түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заман мәдениеті мен өнер мәселелері

    "Қазіргі заман мәдениеті мен өнер мәселелері " пәнінің мақсаты қазіргі заманғы мәдениет пен өнерге қатысты өзекті мәселелерді, сын-қатерлер мен үрдістерді зерттеу және талдау болып табылады. Бұл пән қазіргі мәдени процестерді, олардың қоғам мен өнерге әсерін түсінуге және түсінуге, сыни ойлау мен талдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінде жобалау және макеттеу

    Бейнелеу өнеріндегі дизайн және макет пәнінің негізгі мақсаттары мыналарды қамтуы мүмкін: Шығармашылық ойлауды дамыту: студенттер идеяларды құруды, әртүрлі тұжырымдамаларды зерттеуді және жобалар мен макеттерді жасау үшін шығармашылық тәсілдерді қолдануды үйренеді. Дизайн дағдыларын дамыту: студенттер өз идеяларын жоспарлауды және құрылымдауды, композициялар жасауды, жобаны жүзеге асыру үшін материалдар мен құралдарды таңдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерінде оқушылардың білім сапасын критериалды бағалау

    "Бейнелеу өнеріндегі оқушылардың білім сапасын критериалды бағалау" пәнінің мақсаты бейнелеу өнері саласындағы оқушылардың білім сапасы мен деңгейін, дағдылары мен құзыреттерін анықтауға мүмкіндік беретін бағалау және бағалау критерийлері жүйесін дамыту болып табылады. Бейнелеу өнері білім берудің маңызды бөлігі болып табылады, өйткені ол оқушылардың шығармашылық ойлауын, эстетикалық қабылдауын және өзін-өзі көрсетуін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем еңбек және сызуды оқыту үдерісін гуманизациялау

    Көркем еңбек және сызуды оқыту жүйесіндегі оқу үдерісін гуманизациялауды ғылыми түсіну, мақсатты бағдарлар, принциптер, технологиялық негіздер, және көркем еңбекті оқыту жүйесінде кәсіби жағдайларда, оқу үдерісін гуманизациялаудың тиімділігіне қойылатын талаптар қарастырылады. Заманауи жағдаяттар – көркем еңбекті одан әрі жалғастырып оқу тәсіліне баулиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бейнелеу өнері және сызуды оқытудын интегративті тәсілдің теориясы мен практикасы

    Пәннің нақты мақсаттары бағдарлама мен оқу орнына байланысты өзгеруі мүмкін, бірақ олар әдетте мыналарды қамтиды: интегративті тәсілді түсіну: студенттер бейнелеу өнері мен сызуды оқытудағы интегративті тәсілдің теориялық негіздерін үйренеді. Олар кескіндеме, мүсін, сәулет және дизайн сияқты әртүрлі жасанды пәндер арасындағы байланыстар тұжырымдамасымен танысады және оларды оқу процесінде біріктіру жолдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бейнелеу өнерінде графика және жобалауды оқыту әдістемесі

    "Бейнелеу өнеріндегі графика мен жобалауды оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты студенттердің графикалық материалдармен жұмыс істеуге, бейнелеу өнері контекстінде жобалауға қажетті дағдылары мен білімдерін қалыптастыру болып табылады. Әдістеменің негізгі мақсаты-студенттерге шығармашылық қабілеттерін дамытуға, графикалық туындылар мен жобаларды жасаудағы техникалық дағдыларды жақсартуға көмектесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    "Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық-прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бейнелеу өнерінде білім сапасын бағалаудың өлшемдік критериялары

    Бейнелеу өнеріндегі бағалау критерийлері келесі аспектілерді қамтуы мүмкін: техникалық шеберлік: әр түрлі көркем материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын бағалау, сурет салу, кескіндеме, мүсін және басқа да көркемдік формалардағы шеберлік деңгейі. Композиция: өнер туындысындағы элементтердің үйлесімді және эстетикалық тартымды орналасуын жасау қабілетін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдаланады
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыруда ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсетеді
  • зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде бейнелеу өнері және сызу педагогін даярлау саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, зерттеу әдістерін игеруді көрсетеді
  • идеяны, қорытындылар мен проблема шешімдерін көпшілік алдында нақты және тиянақты хабарлауды ұйымдастырады
  • бейнелеу өнері және сызу педагогін даярлау саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәндік білімдерін интергациялай біледі
Top