7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта, техникалық, кәсіби және жоғары білім беру жүйесіндегі оқытушы және әлеуметтік педагог ретінде кәсіби іс-әрекетті жоғарғы деңгейде іске асыра алатын, әлеуметтік педагогика саласындағы бәсекелестікке қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Пән әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы, оның категориялары мен ғылыми тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы әлеуметтік-педагогикалық ғылым әдіснамасы және әлеуметтік-педагогикалық қызмет мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижелері Әлеуметтік педагогиканың ғылыми негіздерін талдау және оларды практикалық қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық виктимология
Пән әлеуметтік-педагогикалық виктимологияны сипаттауға тұжырымдамалық тәсілдерді ұсыну мақсатында зерттеледі. Сұрақтар қарастырылады: негізгі ұғымдар (жәбірленуші, жәбірленуші, әлеуметтенудің қолайсыз жағдайларының құрбаны және т.б.) оқыту нәтижесінде зорлық-зомбылық құрбандарын диагностикалау дағдылары, қиын жағдайға тап болған жасөспірімдерге көмек көрсету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің болжамды мәндерін оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профильде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салыстырмалы педагогика
Пәнді оқытудың мақсаты салыстырмалы педагогика теориясын, әртүрлі елдерде білім беруді дамыту ерекшеліктерін, қазақстандық және халықаралық білім беру кеңістігінің инновацияларын дамыту үрдістерін игеру болып табылады. Білім алушыда білім беруді дамытуды салыстырмалы талдау білігі, білім берудің білім беру жүйесінің шетелдік тәжірибесін бағалау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулығында мүмкіндігі шектеулілермен оңалту орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі
Курс мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту процесін зерттеуге арналған. Курсты игеру нәтижесінде оңалту орталықтарында мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдерді қалпына келтірудің әдістері мен нысандары туралы Білім, мүмкіндігі шектеулі балаларды алып жүрудің әдістері мен нысандарын білу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қиын өмірлік жағдайда отбасыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу
Курс қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау туралы білім жүйесін зерттеуге арналған. "Қиын өмірлік жағдай" ұғымдары, өмірге бейімделу мәселелері, балалардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде қиын өмірлік жағдайға тап болған отбасыларға кәсіби көмек көрсету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жүйе туралы, жоғары білімнің негізгі принциптері, жоғары білім берудегі дидактикалық технологиялар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жоғары мектепте Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру негіздерін, Педагогикалық шеберлік пен техниканы меңгеру білім алушыларға ЖОО-да пәндерді оқыту біліктері мен дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты басқару психологиясы мен кәсіби этика мәселелерін қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде менеджмент теориясы, басқару принциптері мен заңдылықтары, басқару стильдері, менеджердің рөлі, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, кәсіби қызметтегі өзіндік мінез-құлықты басқару және жоспарлау дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән кәсіби білім алу процесінде шет тілі білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім алушылар кәсіби қызмет контекстінде және кәсіби жағдайларды шешуде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгереді. Ғылыми ақпаратты шет тілінде аудару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік тәрбиенің заманауи теориялары мен технологиялары
Пәннің мақсаты-әлеуметтік білім беру теорияларын, қоршаған ортаның жеке тұлғаны әлеуметтендіруге әсер ету факторларын зерттеу. Пәнді оқу барысында білім алушыларда әлеуметтік тәрбиенің ұғымдары мен санаттары, технологиялары туралы білім, бала тұлғасына тұлғалық-бағдарлы тәсілді пайдалану білігі, балалармен педагогикалық өзара іс-қимыл дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі инновациялар
Пән әлеуметтік педагогтың инновациялық қызметінің мәні туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практикадағы инновациялар мен инновациялар, инновациялық қызметтің құрылымы мен түрлері туралы мәселелер қарастырылады. Кәсіби салада инновациялық технологияларды қолдану дағдылары мен дағдылары әлеуметтік педагогтың инновациялық мәдениетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі әлеуметтік педагогикадағы кәсіби терминология
Курстың мақсаты-ағылшын тілінде кәсіби терминдерді меңгеру. Пәнді игеру нәтижесінде кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін білу, халықаралық тәжірибе жинау және кәсіби саладағы ғылыми жарияланымдарға шолу жасау мақсатында ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас жасау дағдылары мен біліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты-тұлғаның дамуының әлеуетті мүмкіндіктерін зерттеу үшін өзін-өзі тану теориясы мен әдіснамасы саласындағы білімді игеру. Курсты игеру нәтижесінде қазіргі білім беру кеңістігін ізгілендірудің жаңа әдіснамалық тәсілдері туралы білім, кәсіби өзін-өзі тану мен өзін-өзі жүзеге асыруды ұйымдастырудың дағдылары мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері, Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижелері бойынша әлеуметтік педагогтың зерттеу мәдениетінің ғылыми негіздері қалыптасады. Білім алушылар ғылыми зерттеудің теориялық және қолданбалы әдістерін пайдалану; зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік тілдегі кәсіби қарым-қатынас
Пән әлеуметтік педагогты мемлекеттік тілде кәсіби қарым-қатынасқа дайындау мақсатында оқытылады. Қазақ тілінің Қазақстандағы мемлекеттік тіл ретіндегі мәртебесі, кәсіби қызметтегі терминология мәселелері қарастырылады. Мемлекеттік тілде кәсіби қарым-қатынас және тілдік және технологиялық сауаттылық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қосымша білім беру мекемелері жұмысының теориясы мен практикасы
Пәнді оқытудың мақсаты-қосымша білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың теориясы мен практикасын игеру. Оқушыларды тәрбиелеудің заманауи тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру және қосымша білім беру мұғалімінің қызметін жүзеге асыру. Бос уақыт іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын игеру, қосымша білім беруді әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі инклюзивті білім беру технологиясы
Курс әлеуметтену проблемаларын, мүмкіндігі шектеулі балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістерін зерттеуге, инклюзивті білім беру жағдайында қарым-қатынас және оқыту процесін ұйымдастыруға, үйде көмек көрсетуге арналған. Пәнді зерделеу нәтижесінде мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің білім, білік және дағды жүйесі қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Курс ЖОО-да оқытудың әдістемелік тәсілдерін, нысандары мен құралдарын, білім беру процесіндегі инновациялық технологияларды, әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін зерделеуге арналған. Курсты игеру нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі туралы білім қалыптасады, жоспарларды әзірлеу және сабақтың әртүрлі формаларын жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызмет жүйесіндегі квалитология
Пәннің мақсаты квалитология және квалиметрия ұғымдарын және олардың әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың сапасын, әлеуметтік-педагогикалық саладағы квалиметрияның тиімділік көрсеткіштерін бағалауға қолданылуын зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде мұғалім өткізетін іс-шаралардың сапасын бағалау әдістері туралы білім, квалиметрия әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәдени плюрализм теориясы
Курс мәдени плюрализм теорияларын, олардың мәні мен өзара байланысын зерттеуге арналған. Оқыту нәтижесінде білім берудегі мәдени плюрализм тұжырымдамалары туралы білім қалыптасады, жаһандану процесінің олардың дамуына әсері, жеке тұлғаның басқа мәдениеттерге толерантты дүниетанымының негіздері, көп мәдениетті тұлғаны дамыту дағдылары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты жастар арасындағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ғылыми тәсілдері, әдістері мен технологиялары болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде этносаралық, діни және басқа да жанжалдардың алдын алу жөніндегі алдын алу іс-шараларын ұйымдастыруда және әлеуметтік педагогтің жастар ортасындағы өзге де проблемаларды шешуінде дағдылар алынады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық имиджелогия
Пән мұғалімнің кәсіби имиджін түсіну мақсатында оқытылады. Сұрақтар қарастырылады: Имидж түрлері, мұғалімнің жағымды кәсіби имиджін қалыптастыру жолдары. Пәнді оқу нәтижесінде мұғалімнің имидждік құзыреттілігі қалыптасады: жеке тұлғаның имиджі туралы Білім, өзін-өзі тану дағдылары, "білімді адам имиджінің моделі", "қоғамдық мұғалімнің имиджі".
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балаларды қорғау бойынша үкіметтік емес ұйымдардың жұмыс тәжірибесі
Пәнді оқытудың мақсаты-балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ негізгі түрлері, функциялары туралы білімді игеру. Балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ функцияларын нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады. Балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ жұмысының ерекшеліктері бойынша дағдылар, балалардың проблемаларын шешу үшін үкіметтік емес ұйымдарда жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды жобалау әдістемесі
Пән әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу, оларды жобалау әдістері, оларды кәсіби қызметте жүзеге асырудың формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жобалық құзіреттіліктер, зерттеу әдістерін қолдану дағдылары, жобалар мен әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу дағдылары және оларды кәсіби қызметте қолдану қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару
Пән менеджмент негіздері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік-педагогикалық қызметте басқаруды бақылау және үйлестіру, кадрларды даярлау жүйесін басқару мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық басқаруды ұйымдастыру дағдылары, әлеуметтік-педагогикалық қызмет көрсетудің сапалы жүйесін әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік педагогиканың инновациялық теориялары мен әдіснамаларын түсіндіреді. Оңалту орталықтары жағдайында зорлық-зомбылық құрбандарымен, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс әдістерін түсіндіреді, квалиметрия және әлеуметтік педагогика әдістерін қолдана отырып, қиын өмірлік жағдайда отбасыларды қолдау бағдарламаларын әзірлейді. Мәдени плюрализм теорияларын білуді қолдана отырып, бос уақытты өткізеді. Балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ жұмысының ерекшеліктерін анықтайды, шетелдік тәжірибені жинақтайды.
- Ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның формалары мен әдістерін қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы саласында алған білімдерін жаңартады.
- Жоғары мектеп педагогикасы туралы білімдерін көрсетеді, инновациялық технологияларды, оқыту нысандары мен әдістерін, білім алушылармен психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылды пайдалану негізінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытуда іскерліктерін көрсетеді, оқу процесінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешуде кәсіби дағдыларын көрсетеді.
- Университетте, мектепте сабақтың әртүрлі формаларын жоспарлайды, білім беру мекемесінің педагогикалық процесінде алған кәсіби білімдерін, дағдыларын, дағдыларын біріктіреді. Тәрбие іс-шараларын әзірлейді және ұйымдастырады. Электрондық материалдарды әзірлеу процесінде ақпараттық және электрондық ресурстарды пайдалану біліктері мен дағдыларын ұсынады. Тест жасайды, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді.
- Ағылшын және қазақ тілдерінде кәсіби қызметте ауызша коммуникация дағдыларын көрсетеді. Жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгерген.
- Әлеуметтік-психологиялық білімнің бағыттарын түсіндіреді. Жоғары білім беру ұйымдарында білім беру процесін басқару психологиясының нысандарын, құралдары мен әдістерін біледі. Басқару психологиясын білу негізінде басқару әдістерін дұрыс қолданады. Командада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, жанжалды жағдайларды шешеді.
- Балалар мен жастардың ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиеленушілермен бос уақыт іс-шараларын ұйымдастырады. Кәсіби имиджді модельдейді. Оқытудың интерактивті түрлерін пайдалана отырып сабақтар өткізеді. Жеке тәсілді ескере отырып, әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу қабілетін көрсетеді және командалық жұмысты талап ететін әлеуметтік-педагогикалық жобаларға белсенді қатысады.
- Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің инновациялық модельдері мен технологияларын, оның ішінде инклюзивтік білім беруде, оларды өз кәсібінде одан әрі пайдалана отырып талдайды. Жас ұрпақты әлеуметтік-педагогикалық процеске және әлеуметтік тәрбиелеуге инновациялық тәсілдерді қолданады.
- Кәсіби деңгейде ғылыми мақалалар, тезистер мен баяндамалар жазады. Әдебиеттерге шолу жасау үшін ғылыми дереккөздерді талдайды, библиографиялық ресурстарды саралайды, ғылыми ақпараттың деректер базасын пайдаланады. Ғылыми зерттеу нәтижелерін сипаттауда ғылыми ақпаратты жинауда цифрлық және электрондық технологияларды қолданады. Магистрлік диссертацияны зерттеудің нәтижелері мен перспективаларын болжайды. Ғылыми нәтижелерді таныстырады.