Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 География в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Жалпы биология

    Пәнді игерудің мақсаты – тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы, планетарлық процестердегі биотаның рөлі туралы тұтас түсінік беру, ағзалар арасындағы өзара әрекеттесуді ашу және олардың жеке топтарының биосферадағы рөлін анықтау, кеңістіктегі де, уақыттағы да өзгеретін экологиялық ортаға байланысты тірі табиғаттың өзгеруін көрсету. Сондай-ақ өсімдіктер, жануарлар және басқа организмдер қауымдастығының географиялық таралуы мен орналасу заңдылықтарын анықтау және кәсіби пәндерді зерттеуге негіз беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топырақтану негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – табиғаттың дербес денесі ретінде топырақтың құрылымы, құрамы және қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру, топырақтың географиялық таралуы, оның пайда болу және даму заңдылықтары туралы түсінік беру, топырақ генезисі теориясының негізгі мәселелері, Қазақстан мен ТМД табиғи аймақтары мен аймақтарының топырақ жамылғысы, топырақтың табиғаттағы қызметі мен рөлі, экологиялық жағдайы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе

    Пәнді игерудің мақсаты әлеуметтік-экономикалық және саяси география саласында жалпы және арнайы білім алу, оларды географиялық зерттеулерде қолдану дағдыларын қалыптастыру, қоғамның кеңістіктік ұйымының формалары мен құрылымдары, оның жұмыс істеуі мен даму заңдылықтары туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, қазіргі заманның маңызды жаһандық және аймақтық мәселелерін шешуде экономикалық-географиялық тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы жертану

    Пәнді игерудің мақсаты – құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесе отырып, үздіксіз дамитын Жер планетасы біртұтас материалдық жүйе ретінде идеяны қалыптастыру, Жерді ғарыштық дене ретінде сипаттау, жердің құрамдас қабықтарын зерттеуге ықпал ету, физикалық географияның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және студенттерді физикалық географияның келесі курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология және геоморфология негіздері

    Пәнді меңгерудің мақсаты: геология және геоморфология ғылым ретінде, олардың зерттеу әдістерімен, Жердің құрылымы мен жасы, оның Күн жүйесінің басқа планеталар арасындағы орны туралы негізгі мәліметтерімен таныстыру; экзогендік және эндогендік процестер туралы білімдерін қалыптастыру; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерін және олардың даму заңдылықтарын; қазіргі тектоникалық түсініктер; геологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен таныстыру, жер қыртысының материалдық құрамы – минералдар мен тау жыныстары және олардың түзілуі туралы алғашқы мәліметтер, геологиялық процестердің маңызды заңдылықтарын қарастыру, Жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамасымен, олардың құрылымы мен эволюциясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің шет елдердің әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы, қазіргі заманның маңызды аймақтық және жаһандық мәселелерін шешудегі экономикалық-географиялық тәсілдің маңыздылығы туралы, экономикалық және әлеуметтік географияның ғылыми ілімдері, теориялары мен тұжырымдамалары, отандық және шетелдік мектептердің ғылыми идеялары, экономикалық-географиялық талдау әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, пәнді оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану

    Пәнді игерудің мақсаты геожүйелердің негізгі қасиеттері, географиялық қабықтың аймақтық және жергілікті дифференциациясының заңдылықтары, Ландшафттардың жіктелуі және оның морфологиялық бірліктері, ландшафт компоненттері мен ландшафт түзуші факторлар, ландшафттарды оқшаулау принциптері және олардың морфологиялық бірліктері, ландшафттағы заттардың биогендік және абиогендік айналымының негізгі заңдылықтары, табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызметі, динамикасы мен эволюциясы, ҚР аумақтарын ландшафты аудандастыру мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гидрология

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің гидросфераның және оның құрамдас бөліктерінің негізгі қасиеттері: мұхиттар, теңіздер, өзендер, мұздықтар, көлдер мен су қоймалары, батпақты сулары туралы, гидросферада болып жатқан процестердің жалпы заңдылықтары, гидросфераның планетаның басқа қабықтарымен (сфераларымен) байланысы туралы білімдерін қалыптастыру, су объектілерін зерттеу әдістерін қолдану және су объектілерінің гидрологиялық режимінің негізгі көрсеткіштерін есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Метеорология және климатология

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің атмосфераның құрылымы, ауа массаларының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер (температура, ауа ылғалдылығы, жауын-шашын, ылғалдың булануы, желдің бағыты мен жылдамдығы, т.б.) туралы, климат және олардың өзгеру болжамдары, метеорологиялық мәліметтерді өлшеу әдістері мен техникалық құралдары туралы білімдерін қалыптастыру; пәнді оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Картография және топография негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты географиялық карталар мен картографиялық туындылардың негізгі түрлері мен типтері туралы, негізгі картографиялық проекцияларды құрастыру әдісі бойынша жіктеу туралы білімді қалыптастыру; тақырыптық жоспарлар мен карталарды құру және пайдалану үшін негізгі технологияларды, соның ішінде компьютерлік технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру; топография және картография саласындағы білімді, орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми зерттеулерде қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоршаған ортаның геохимиясы мен геофизика

    Пәнді меңгерудің мақсаты – жер бетіндегі химиялық элементтердің пайда болу тарихы, қоршаған ортадағы химиялық элементтердің миграциясының процестері туралы, жер қыртысының, гидросфераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы түсінік қалыптастыру, және олардағы химиялық және физикалық процестердің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; биосфераның химиялық ұйымдастырылуын сақтау және қорғау мәселесін шешу үшін, қоршаған ортаны ластанудан бақылау және қорғау әдістерін жасау және жетілдіру үшін геохимия мен геофизиканың маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің саяси географиясы

    Пәнді меңгеру мақсаты –дүние жүзінің саяси географиясының қалыптасуы, дүние жүзінің саяси картасының қалыптасуы, саяси география бойынша сыртқы және ішкі саяси ойлардың теориясы мен тұжырымдамасы, географиялық орны туралы, мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы, әлемдік аренадағы саяси күштердің қазіргі кездегі позициясы мен орны, географиялық мемлекеттану контекстінде әлемдік саяси процестің негізгі заңдылықтары мен тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру; Қазақстан Республикасының қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайының ерекшеліктерімен танысу, ішкі табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикалық-географиялық жағдайын, еңбек ресурстарын және экономиканың қалыптасқан салалық және аумақтық құрылымын қарастыру, Қазақстан Республикасының территориясының саралануын зерделеу; республиканың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бойынша, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми ізденістерде пайдалана білу дағдыларына баулу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Курс студенттердің географияны оқытуда шығармашылық көзқарасты қамтамасыз ететін теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімін қалыптастырады; Қазақстан Республикасындағы географиялық білім берудің заманауи бағыттарымен таныстырады, студенттердің педагогикалық ғылымға деген қызығушылығын, педагогикалық жұмыс пен ғылыми жұмысты ұтымды ұйымдастыра білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру; Қазақстан Республикасының қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайының ерекшеліктерімен таныстыру, ішкі табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикалық-географиялық жағдайын, еңбек ресурстарын және экономиканың қалыптасқан салалық және аумақтық құрылымын қарастыру, Қазақстан Республикасының территориясының саралануын зерделеу республиканың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бойынша, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда және ғылыми ізденістерде пайдалана білу дағдыларына баулу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік шаруашылық географиясы

    Курс әлемнің өндіргіш күштерін территориялық ұйымдастыру, әлемдік экономиканың географиясы саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдылары туралы идеяларды қалыптастырады; табиғи ресурстардың, әлемдік экономиканың салалық және аумақтық құрылымдарының сипаттамаларын ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстар географиясы

    Пәнді игеру мақсаттары: табиғи ресурстардың жер бетінде таралуын реттейтін заңдылықтарды түсіну; табиғи ресурстардың біркелкі орналаспауының аумақтық ерекшеліктері мен проблемаларын, сондай-ақ құрлықтар мен әлемнің әртүрлі аймақтарын ресурстық қамтамасыз етуді зерттеу, сонымен қатар әлемнің табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын және оларды шешу жолдарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы географиялық әдістер

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – ғылыми географиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін ашу, студенттерді өз бетінше кешенді физикалық-географиялық зерттеулер жүргізе білуге дайындау; табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелерді кешенді физикалық-географиялық зерттеу әдістерімен және қазіргі физикалық географияның ақпараттық базасымен таныстыру, мектепте географияны оқытуда және ғылыми мәселелерді шешуде географиялық әдістерді тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – Қазақстан Республикасының табиғи ерекшеліктері, табиғи кешендері мен ландшафттарының даму тарихы, табиғи және антропогендік өзгерістер факторлары туралы тұтас білім беру; Қазақстан Республикасы аумағының жалпы дамуы және зерттелу тарихы туралы, аймақтық және жергілікті деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастырылу ерекшеліктері, физикалық-географиялық аудандастыру әдістері және принциптері туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығын дамыту географиясы: жаһандық үрдістер, аймақтық контрастар

    Пәнді меңгерудің мақсаты – кеңістікте әртүрлі типтегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуын, мұндай орналастырудың себептері мен факторларын, жер қорының құрылымы мен өнімділігін, дүние жүзінің қазіргі агрогеографиясын, функционалдық рөлін зерттеу болып табылады; әртүрлі елдердің халық шаруашылығын дамытудағы ауыл шаруашылығы, әртүрлі елдердің аумақтық және салалық құрылымының аймақтық ерекшеліктерін анықтай отырып, алған білімдерін орта мектепте география пәнін оқытуда пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның геоэкологиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттерді геоэкология саласындағы базалық білімдер жүйесімен таныстыру, геоэкологияның басқа табиғатты қорғау ғылымдарынан айырмашылығымен таныстыру, Жер геосферасының құрамдас бөліктері мен адамның шаруашылық қызметі арасындағы қазіргі кезеңдегі байланыс туралы теориялық және практикалық білімдермен таныстыру; Жер геосфераларының қызмет ету ерекшеліктері туралы; күрделі динамикалық өзін-өзі реттейтін жүйе ретінде жердің экосферасы туралы; табиғи-техногендік жүйелердің қызмет етуінің геоэкологиялық аспектілері туралы, Қазақстан Республикасының географиялық, биологиялық (экологиялық) және әлеуметтік-өндірістік жүйелерінің өзара байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдалану

    Пәнді меңгерудің мақсаты – Жердің геосфераларының құрылымы және олардың құрамдас бөліктері туралы; олардың өзара әрекеттесуі мен эволюциясы, экожүйелердің кеңістіктік дифференциациясының факторлары туралы, заттар мен энергия ағындарының айналымдарының жалпы заңдылықтары туралы түсінік беру; күрделі тіршілік жүйелерінің ерекшеліктерін білу негізінде табиғатты қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану саласындағы білімді, экологиялық көзқарасты; қоршаған ортаны қорғау және оның ресурстарын ұтымды пайдалану принциптері мен ережелері туралы білімді қалыптастыру; экологиялық мәдениет дағдыларын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоэкологиялық мәліметтерді өңдеудің геоақпараттық технологиялары

    Пәнді меңгерудің мақсаты кеңістіктік мәліметтерді цифрлық модельдеу бойынша білім алу және меңгеру, географиялық және геоэкологиялық зерттеулерде геоақпараттық технологияларды қолдану принциптерін оқып үйрену. Курсты оқу барысында студент кеңістіктік мәліметтерді цифрлық модельдеу бойынша білім алады; зерттеуде геоақпараттық технологияларды қолдану принциптерін оқып үйренеді, ландшафттарды зерттеу құралдарының бірі ретінде геоақпараттық жүйелерді құру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоурбанистика

    Пәнді меңгерудің мақсаты қала орталықтарының жұмыс істеуі мен дамуымен байланысты мәселелерді зерттеу, қаланың географиялық орналасуының ерекшеліктері, қалаларды жобалау негіздері, қалалардың типологиясы мен классификациясы туралы білімдерді қалыптастыру; урбанизацияның ерекшеліктері, тарихи және заманауи контексте қала және қалалық ортамен жұмыс істеу принциптері, пәнді игеру кезінде алған білімдерін педагогикалық және ғылыми қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлік және инфрақұрылым географиясы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары материалдық өндіріс саласы және инфрақұрылымның маңызды құрамдас бөлігі ретінде көлік туралы білім жүйесін құру, экономиканың аумақтық құрылымы жүйесіндегі көліктегі аумақтық айырмашылықтарды анықтайтын заңдылықтар мен факторларды зерттеу; табиғи жағдайлардың, табиғи-географиялық ортаның көлікке әсер ету мәселелерін зерттеу; әртүрлі көлік түрлерінің орналасуы мен жұмысын зерттеу; көлік желілерінің құрылымын талдау; әртүрлі аймақтар мен елдердегі көлік жүйелерінің дамуы мен қызметін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық географиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаттары халық географиясының теориялық және практикалық негіздері, халық географиясының даму тарихы, халықты және демографиялық процестерді зерттеудің қазіргі әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, демографиялық географияның жалпы және аймақтық ерекшеліктері, көші-қон, этникалық процестер, отырықшылық және урбанизация процестері туралы дағдыларды қалыптастыру, алған білімдерін мектепте география пәнін оқытуда, сонымен қатар практикалық іс-әрекеттерде қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география және туризм

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді мемлекет және жекелеген объектілер шегінде рекреациялық ресурстарды кеңістіктік бөлу жүйесімен таныстыру, қазақстандық және әлемдік ауқымда аса маңызды объектілер туралы білім алу, сондай-ақ оларды ұқыпты және тиімді пайдалануға және туристік қызметте қолдануға тәрбиелеу; туристік аудандастырудың сипаты мен ерекшеліктері туралы білім алу болып табылады .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ГАЖ-технологияларды қолдану арқылы аймақтық талдау әдістері

    Оқу пәнін меңгерудің міндеттері студенттерге ГАЖ технологияларын, қашықтықтан зондтау және картографиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, аймақтанудың заманауи әдістерін үйрету, аймақтық жүйенің құрылымы мен функциялары, оны талдау әдістері мен аналитикалық модельдері туралы білімдерін қалыптастыру; экономикалық және кеңістіктік байланыстарды құрайтын аймақтың, аймақтың халық жүйесінің құрылымы мен динамикасын, шаруашылық салаларының аумақтық ұйымдастырылуын және олардың кешендерін талдау негіздері бойынша білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның киелі географиясы және топонимика

    Курс жас ұрпаққа қалыптасу және даму тарихы, аймақтың археологиялық ескерткіштері, халықтың этноәлеуметтік және этносаяси тарихы, өлкенің тарихи тұлғаларының рөлі мен орны, сакралды география (топонимика, ономастика) мәселелері арқылы өзінің кіші Отаны туралы толық және терең білім алуға көмектесу мақсатында киелі жерлерді зерттеудің негізгі мәселелерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР және әлемнің табиғи және мәдени мұрасы

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары мұра феноменін, адамзаттың маңызды ресурстарының бірі ретінде табиғи және мәдени мұраны сақтау және тиімді пайдалану стратегияларын зерттеу, оның әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуын, қалыптасуын анықтау, жаһандық құбылыс ретіндегі табиғи және мәдени мұра туралы студенттердің заманауи ғылыми идеяларын және оны тұрақты даму үшін басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Географиялық ғылымның даму жағдайы мен перспективалары туралы және оның қазіргі ғылыми білімдегі рөлін; географиялық қабықшаның кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары мен факторларын; жердің шығу тегі, даму шарттары және қазіргі заманғы құрылысы, жер қыртысы мен топырақтың пайда болуы мен эволюциясының шарттарын, олардың құрылысы мен құрамын; жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастыру заңдылықтарын; ландшафт динамикасы мен қызмет ету ерекшеліктерін; ҚР КБП орналастыру ерекшеліктері, гидрология саласындағы негізгі білім жүйесін білу.
  • Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік психологиясы мен физиологиясын, білім беруде географияны оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың негізгі принциптерін, ерекшелігін білу; оқу мазмұнының логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауын орындай алу, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастыруға дайын.
  • Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалану.
  • Геохимия, геофизика, қоршаған орта геоэкологиясы, геоурбанистиканың теориялық негіздері туралы базалық жалпы кәсіби түсінігі бар, геохимиялық, геофизикалық, геоэкологиялық зерттеулер әдістерін меңгеру; жер қыртысының, гидрофераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы, қоршаған ортада химиялық элементтердің көші-қон процестері туралы білімді көрсету, қоршаған ортаны қорғау, жасыл экономика және тұрақты даму мәселелерін түсіну.
  • Рекреациялық география және туризм ұғымдық аппаратын меңгеру, әртүрлі түрдегі аумақтық рекреациялық жүйелерді зерттеудің негізгі әдістерін қолдану, рекреациялық аудандастыру негіздерін білу, ҚР және әлемнің табиғи-мәдени-тарихи мұрасының аса қастерлі ескерткіштерін білу; ҚР тарихи тұлғаларының, киелі географияның рөлі мен орнын анықтау (топонимика, ономастика).
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Әлем халқы мен әлемдік шаруашылық экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуы, кеңістікте әртүрлі түрдегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуының ерекшеліктері туралы білімді көрсету, қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің тенденциялары мен заңдылықтарын білу, әлеуметтік-демографиялық процестердің, халықтың этникалық топтарының дамуын моделдеу, демографиялық көрсеткіштерді болжау, елде, өңірде, қалада, жергілікті қоғамдастықта демографиялық диагностиканы жүзеге асыру.
  • Әртүрлі дәрежедегі географиялық кешендерде экономикалық және әлеуметтік компоненттердің өзара байланысын анықтау; өңірлік саясаттың, саяси географияның және геоурбанистиканың теориялық білімі мен қолданбалы негіздерін практикада қолдану, географиялық кеңістіктегі көліктік-логистикалық жүйелердің қызмет етуінің мәні мәселелерін талдау.
  • Географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу үшін географиялық зерттеулер әдістерін: картографиялық, аэроғарыштық, кешенді географиялық, географиялық аудандастыру және болжау әдістерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын және оқу процесін ұйымдастыру және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру; баланың барлық қызмет түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, балаларды дамыту мәселелері бойынша білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен және басқа да мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады, әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдануға, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
Top