Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 География в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Географиялық ғылымның даму жағдайы мен перспективалары туралы және оның қазіргі ғылыми білімдегі рөлін; географиялық қабықшаның кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары мен факторларын; жердің шығу тегі, даму шарттары және қазіргі заманғы құрылысы, жер қыртысы мен топырақтың пайда болуы мен эволюциясының шарттарын, олардың құрылысы мен құрамын; жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастыру заңдылықтарын; ландшафт динамикасы мен қызмет ету ерекшеліктерін; ҚР КБП орналастыру ерекшеліктері, гидрология саласындағы негізгі білім жүйесін білу.
  • Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік психологиясы мен физиологиясын, білім беруде географияны оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың негізгі принциптерін, ерекшелігін білу; оқу мазмұнының логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауын орындай алу, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастыруға дайын.
  • Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалану.
  • Геохимия, геофизика, қоршаған орта геоэкологиясы, геоурбанистиканың теориялық негіздері туралы базалық жалпы кәсіби түсінігі бар, геохимиялық, геофизикалық, геоэкологиялық зерттеулер әдістерін меңгеру; жер қыртысының, гидрофераның, атмосфераның және тірі заттың химиялық құрамы туралы, қоршаған ортада химиялық элементтердің көші-қон процестері туралы білімді көрсету, қоршаған ортаны қорғау, жасыл экономика және тұрақты даму мәселелерін түсіну.
  • Рекреациялық география және туризм ұғымдық аппаратын меңгеру, әртүрлі түрдегі аумақтық рекреациялық жүйелерді зерттеудің негізгі әдістерін қолдану, рекреациялық аудандастыру негіздерін білу, ҚР және әлемнің табиғи-мәдени-тарихи мұрасының аса қастерлі ескерткіштерін білу; ҚР тарихи тұлғаларының, киелі географияның рөлі мен орнын анықтау (топонимика, ономастика).
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Әлем халқы мен әлемдік шаруашылық экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуы, кеңістікте әртүрлі түрдегі ауыл шаруашылығы объектілерінің дамуы мен орналасуының ерекшеліктері туралы білімді көрсету, қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің тенденциялары мен заңдылықтарын білу, әлеуметтік-демографиялық процестердің, халықтың этникалық топтарының дамуын моделдеу, демографиялық көрсеткіштерді болжау, елде, өңірде, қалада, жергілікті қоғамдастықта демографиялық диагностиканы жүзеге асыру.
  • Әртүрлі дәрежедегі географиялық кешендерде экономикалық және әлеуметтік компоненттердің өзара байланысын анықтау; өңірлік саясаттың, саяси географияның және геоурбанистиканың теориялық білімі мен қолданбалы негіздерін практикада қолдану, географиялық кеңістіктегі көліктік-логистикалық жүйелердің қызмет етуінің мәні мәселелерін талдау.
  • Географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу үшін географиялық зерттеулер әдістерін: картографиялық, аэроғарыштық, кешенді географиялық, географиялық аудандастыру және болжау әдістерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын және оқу процесін ұйымдастыру және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру; баланың барлық қызмет түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, балаларды дамыту мәселелері бойынша білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен және басқа да мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады, әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдануға, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
Top