Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02169 Сән және костюм дизайны в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық және жергілікті тәжірибені, сондай-ақ ізгілікті дүниетанымымен, креативті ойлауымен ерекшеленетін, аналитикалық қабілеттері мен заманауи әлемдік үрдістерге сәйкес сән және костюм дизайны бейіні бойынша шығармашылық, жобалау және ұйымдастыру-басқару қызметі саласындағы білім, білік және дағдылар жиынтығы бар өнерді басқару саласындағы жетістіктерді қорытындылауға және тестілеуге дайын жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды-магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 62
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Қазақстан Республикасындағы киім дизайны және сән индустриясы
Пән Қазақстан Республикасындағы киім дизайнының тарихы мен қазіргі жағдайы туралы білім кешенін құрайды. Қазақ киім үлгісінің дамуының тарихи кезеңдері мен қазақ киім дизайнерлерінің шығармашылығы, жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарының қызметі қарастырылады. Пән диссертациялық зерттеудің ерекшеліктеріне сәйкес дәрістер мен семинарларды, ғылыми зерттеулерді және тапсырмаларды орындауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арт-индустриядағы стратегиялық менеджмент
Курс өнер индустриясындағы стратегиялық позициялау мүмкіндіктерін жүйелейді. Магистранттар схемалар, диаграммалар, жол карталары және питчингті дайындау арқылы өз жобаларында стратегиялық жоспарлау құралдарын зерттейді және қолданады. Оқыту әдістеріне: ұсынылған жағдайларды талдау және синтездеу, олардың жобаларында тестілеу, пікірталас, топтық жұмыс жатады. Нәтижесінде олар өнер жобаларын жоспарлап, оларды саналы және кәсіби түрде басқарады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент
Курстың мақсаты -магистранттарда шығармашылық индустриядағы арт-менеджменттің негізгі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында магистранттар кешенді әлеуметтік-мәдени басқару қызметі ретінде арт-менеджменттің ғылыми-теориялық негіздерін, сонымен қатар профиттік емес саладағы арт-менеджменттің ерекшеліктерін түсінеді. Курс өнерді басқару практикасын және басқа да әр түрлі басқару процесінің көп қырлы материалдары мен практикалық кейстерін ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Өнер және cтартап технологиялары
Курс өз стартаптарын іске асыру үшін өнердегі кәсіпкерлік қызметті жоспарлау мен модельдеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ осы қызмет түрін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты өнердегі стартаптарды әзірлеу мен басқарудың теориясы мен технологиясын игеру, бизнес-идеяларды құру және дамыту, инновациялық жобалардың шешімдерін іске асыру үшін қажетті ресурстарды бағалау әдістерін игеру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шет тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Заманауи костюм дизайнындағы инновациялық технологиялар
Дәрістер барысында заманауи костюмдер дизайнындағы цифрландыру процестері, сән индустриясына инновациялық технологияларды енгізу жолдары мен әдістері қарастырылады. Пәннің практикалық бөлімі Clo3D/Marvelous Designer инновациялық 3D графикалық бағдарламасын және оны тәжірибелік киім үлгілерін жобалауда, шығармашылық және ғылыми жобаларды құруда қолдану принциптерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Костюмді жобалаудың эксперименталық әдістері
Деконструкция, трансформация инверсиясы, кинематика, бионика, модульдік жобалау және т.б. өзекті әдістері қарастырылады. Киім заманауи дизайны туындыларының үлгілерін өнертанушылық талдау дағдылары қалыптасады. Пән лекцияларды, тәжірибелік сабақтарды және жобамен жұмысты қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи костюмнің этнодизайны
Пән заманауи этникалық киім дизайны, сән трендтері мен стильдері концепцияларын ескере отырып, костюмдік формаларды жобалау әдістерінің кең спектрін зерттеуге арналған. Қазіргі дизайн тәжірибесінде қолданылатын дәстүрлі костюмнің көркемдік құрылымының элементтері жан-жақты қарастырылады. Пән аясында магистранттың таңдаған эксперименттік-зерттеу жұмысының бағытына сәйкес келетін тапсырмаларды орындау мақсатында дәрістер мен семинарлар өткізіледі, ғылыми-шығармашылық ізденіс жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғаның интеллектуалдық, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін, психологиялық және адамгершілік дамуын арттыру
- Өнер саласындағы жобаларды басқару дағдыларын кеңейту
- Өзінің шығармашылық және эксперименттік-зерттеу қызметінің нәтижелерін қорытындылау, бағалау
- Мамандық профилі бойынша шығармашылық, практикалық және басқарушылық қызметті жүзеге асыру
- Қазіргі заманғы өнер мен костюм дизайнындағы және қоғамның өзекті ақпараты мен қажеттіліктерін ескере отырып, шығармашылық жобаларды әзірлеудегі үдерістерді өзектендіру
- Шығармашылық және эксперименттік-зерттеу қызметінде жобалаудың инновациялық әдістерін және компьютерлік графика құралдарын жетілдіру
- Заманауи вестиментальды сән және костюм дизайны теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді шығармашылық және эксперименттік-зерттеу қызметінде қолдану және кеңейту
- Халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес сәтті коммуникация және шығармашылық жобалармен жұмыс істеу үшін шетел тілін қолдану