Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04120 Менеджмент (ғылыми және педагогикалық) в Гуманитарлы-техникалық академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Менеджмент" білім беру бағдарламасының мақсаты менеджмент саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ коммерциялық кәсіпорынды басқарудың ғылыми, теориялық және практикалық негіздерін меңгерген сауда менеджменті саласындағы зерттеушілерді дайындау болып табылады.Жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ тиімді мемлекеттік шешімдерді әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік беретін ғылыми, теориялық және практикалық білімі бар мемлекеттік менеджмент саласындағы зерттеушілерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Дағдарысты басқарудың принциптері мен әдістерін меңгеру; нарықтағы жағдайды талдау және фирманың дағдарыстан шығуы үшін белгілі бір стратегияны ұсыну; басқарудың ұтымды шешімдерін қабылдау
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспарлаудың мәнін, құрылымын және ерекшеліктерін, инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу кезеңдерін, инновациялық жобалардың тиімділігін анықтау әдістемесін білу
  • Басқарушылық қызметтің әлеуметтік-психологиялық мазмұны мен құрылымын білу; менеджердің кәсіби қызметін оның психологиялық тиімділігін қамтамасыз ету тұрғысынан талдауды жүзеге асыра білу; басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қажетті ақпаратты жинау және талдауды жүзеге асыру; логикалық пайымдай білу, аргумент жасау, түрлі бағыттарда коммуникацияларды жүзеге асыра білу; компанияда корпоративтік тәуекелдерді басқару дағдыларын меңгеру
  • Ұйымның басқару, экономикалық және өндірістік қызметімен байланысты міндеттерді тұжырымдау; нарықта бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін қажетті стратегияны таңдау; қызметкердің психологиялық портретін жасау, оны психологиялық сипаттамаларына сәйкес жұмыс орнына бағыттау; қойылған мақсаттарға қол жеткізу және тұрақты өзгерістер жағдайында шешім қабылдау үшін уақытты басқару жүйесін құру.
  • Кәсіби қарым-қатынас деңгейінде кәсіби қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру, халықаралық кәсіби және ғылыми-педагогикалық ынтымақтастыққа дайын болу.
  • Логистика қызметінің түрлерін білу. логистикалық процестерді, транзакциялық шығындарды басқару міндеттерінің принциптері. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету логистикасын, өндірістік логистиканы, өткізу логистикасын, қорларды білу. Логистикалық шығындарды қалыптастыру әдістерін және олардың пайда болу орындарын білу. Транзакциялық шығындардың жіктелуін, пайда болу себептерін білу, оларды азайту тәсілдерін анықтау.
  • Ғылым философиясының мәнін, негізгі тұжырымдамаларын және оның мәселелерін, ғылыми білімнің пайда болу және даму тарихын, қазіргі ғылымның даму кезеңдері мен ерекшеліктерін білу. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің принциптері мен әдістері туралы түсінікке ие болу, ғылыми және зерттеу қызметінің, ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындаудың дағдылары болу, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресімдеу
  • Шығындарды басқару әдістерін, кәсіпорында қаржылық-басқарушылық талдау жүргізу дағдыларын меңгеру, оңтайлы басқарушылық шешімдер қабылдау үшін шығындар саласында ұсынымдар дайындау; экономикалық ақпаратты жинауды, өңдеуді, талдауды және жүйелеуді жүзеге асыру, теориялық білімді практикада қолдану, теория байланысын жүргізу және оны өндіріс үдерісінде қолдану жолдарын іздеу.
  • Кәсіпорындағы сату үдерісін басқару әдістерін меңгеру, сұранысты талдау және нарықтағы белгілі бір тауарды жеткізудің оңтайлы мөлшерін есептеу, делдалдармен жұмыс істей білу, маркетинг құралдарын қолдана отырып, өнімді сату нарығында жылжыту.
  • Білім алушылардың оқуы үшін пән ретінде қазіргі заманғы экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын, оның даму проблемалары мен мүмкіндіктерін анықтау; психология және педагогика негіздерін, оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану; дәріс және практикалық сабақтарды өткізу дағдыларын, білім алушылардың білімін бақылау әдістерін меңгеру.
  • Жоғары мектепте білім беру процесінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдылықтарын қолдану, мұғалімнің функциялары мен оның педагогикалық үдерістегі рөлі, педагогикалық қызметте талап етілетін, рефлексия, кәсіби өзін-өзі тану және болашақ магистрдің өзін-өзі анықтауға ықпал ететін қабілеттер мен жеке қасиеттер тізімін игеру.
Top