Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01720 Шетел тілі: екі шет тілі в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Аудиолингвистикалық әдіс әдістерін меңгеру (фриз, Ладо (ересектер үшін), жаһандық (тілдік курстарда қолданылады). Шет тілін оқыту әдістерінің шығу тегі, міндеттері, қызметі туралы хабардар болу.
  • Жобалық оқыту әдісін, модельдеу әдістерін және т.б. меңгеру. Сөйлеу нормативтерін, сөйлеу мәдениетін сақтау. Норманы ескере отырып, тілдік пәндерді оқудағы қателіктерді өз бетінше түзете білу. Қашықтықтан білім беру магистранттың өздік жұмысын жоғары деңгейде жандандыру, жеке тапсырмаларды қашықтықтан орындау және тапсыру үшін жағдай жасау дағдыларын меңгеру.
  • Магистранттың танымдық қызығушылықтарын арттыру, ойлау және сөйлеу әрекеттерін, әлеуметтік белсенділікті, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Кез-келген қызмет түріне өз бетінше дайындық дағдыларын арттыру. Мамандығы бойынша кәсіби жұмысқа дайын бәсекеге қабілетті маман болу.
  • Мынадай педагогикалық технологияларды меңгеру: А) деңгейлік оқыту; Б) серіктестікте оқыту; В) жеке оқыту; Г) сараланған оқыту; Д) жобалық оқыту. Оқытушының ойлауын оқытудың жаңа техникасымен дамыту: әдістемелік тілдің айқындылығы, жүйелілігі, айқындылығы, жаңартылған әдістемеге негізделген нормаларды қалыптастыру.
  • Ғылыми материалдарды ұсыну мәнерлерін, ғылыми жұмыстың мақсатын, зерттеу объектісі мен нысанасын, практика, бақылау және сараптама нәтижелеріне ғылыми қатынасты, ғылыми жарияланымдарды, мақалаларды, журналдардағы, жинақтардағы жарияланымдарды білу.
  • Тілдік материалды таңдау, анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу нәтижелерін кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде ұсыну. Магистрант өз тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасай алады, оқыған ғылыми жұмыстарын талқылай алады. Туынды сөздерді құру процесін меңгеру, мәтіндегі кілт сөздерді тану, сөзжасамның жолдарын, түрлерін, модельдерін білу оңай.
  • Магистрантқа нормативтік дыбыс (айтылу) дағдыларын жалпылауға мүмкіндік беру. Пән терминдерін меңгеру, оқу кешенінің материалына сәйкес түзету жаттығуларын дайындау жақсы. Дыбыстық қателерді анықтауға және түзетуге қабілетті болу. Өз пікірін, гипотезаларын, мәлімдемелерін дәлелдей білу.
  • Өзінің ғылыми еңбектері туралы түсінікке ие болу, шет тіліндегі ғылыми әдебиеттерді ұсыну, Ұсыну, шолу жасау, қызықтыратын тақырып бойынша шетелдік әріптестерімен қарым-қатынас жасау. Өзінің техникалық, қаржылық және тілдік білім деңгейіне сәйкес оқыту нысанын таңдай білу.
  • Әр түрлі лингвистикалық парадигмалардың теориялық және әдістемелік аспектілерін талдау. Ғылыми-зерттеу жұмысында теориялық және арнайы қолданбалы әдебиеттерді қолдана білу. Қазіргі лингвистиканың әртүрлі теориялық және қолданбалы әдістері мен әдістерін меңгеру.
  • Автордың қандай себеппен және қандай себеппен мәтіннің мазмұнын белгілі бір жолмен оқырманға жеткізгенін анықтаңыз. Мәтінді шағын тақырыптарға бөлу. Ауызша сөйлеу мәнерін анықтай білу. Авторлық бағалауды, эмоционалдылықты белгілі бір белгілермен тану (леп белгісі және т.б.). Мәтіндегі антоним, синонимдердің функцияларын анықтай білу.
Top