Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01720 Шетел тілі: екі шет тілі в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: оқу процесіне оқытудың инновациялық технологияларын енгізу және бәсекеге қабілетті маман - педагогтарды даярлау жолымен практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар жоғары білікті кадрларды даярлауға бағытталған білім беруді іске асыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі оқытудағы сандық технологиялар
Шет тілін оқыту әдіснамасында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Шет тілі (кәсіби)
Мектепте ағылшын тілін оқытудағы заманауи әдістері
Шетел тілдерін үйрету интерактивті моделі
Шет тілдерін оқытудың сандық технологиялары мен ұқсас жүйелер
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары оқу орындарында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
Қашықтықтан оқытуды қолданудағы педагогикалық коммуникация
Басқару психологиясы
Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі
Шетелдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тіліндегі морфологиялық парадигма
Тілдік біліміндегі қатысымдық және танымдық аспекті
Лингвомәдениеттану мен цивилизация мәселелері
Ғылыми қызметкерлерге арналған шетел тілінен арнайы курсы
Шетел тілін оқытудың жаңа әдістері
Екінші шетел тілінің фонетикасы мен грамматикасы
Білім саласында ғылыми-зерттеу жұмысы
Фразеологияның іргелі мәселелері
Ғылыми мәтіндердің лингвистикалық анализы
Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері
Оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Шет тілін интенсивті тұрғыдан оқыту әдістемесі
Ағылшын тілінің идеоматикасының орнықты мәселелері
Әдеби мәтінді стилистикалық талдау
Лингвоелтану
Екінші шетел тілінің оқыту әдістемесіндегі заманауи білім беру технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аудиолингвистикалық әдіс әдістерін меңгеру (фриз, Ладо (ересектер үшін), жаһандық (тілдік курстарда қолданылады). Шет тілін оқыту әдістерінің шығу тегі, міндеттері, қызметі туралы хабардар болу.
- Жобалық оқыту әдісін, модельдеу әдістерін және т.б. меңгеру. Сөйлеу нормативтерін, сөйлеу мәдениетін сақтау. Норманы ескере отырып, тілдік пәндерді оқудағы қателіктерді өз бетінше түзете білу. Қашықтықтан білім беру магистранттың өздік жұмысын жоғары деңгейде жандандыру, жеке тапсырмаларды қашықтықтан орындау және тапсыру үшін жағдай жасау дағдыларын меңгеру.
- Магистранттың танымдық қызығушылықтарын арттыру, ойлау және сөйлеу әрекеттерін, әлеуметтік белсенділікті, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Кез-келген қызмет түріне өз бетінше дайындық дағдыларын арттыру. Мамандығы бойынша кәсіби жұмысқа дайын бәсекеге қабілетті маман болу.
- Мынадай педагогикалық технологияларды меңгеру: А) деңгейлік оқыту; Б) серіктестікте оқыту; В) жеке оқыту; Г) сараланған оқыту; Д) жобалық оқыту. Оқытушының ойлауын оқытудың жаңа техникасымен дамыту: әдістемелік тілдің айқындылығы, жүйелілігі, айқындылығы, жаңартылған әдістемеге негізделген нормаларды қалыптастыру.
- Ғылыми материалдарды ұсыну мәнерлерін, ғылыми жұмыстың мақсатын, зерттеу объектісі мен нысанасын, практика, бақылау және сараптама нәтижелеріне ғылыми қатынасты, ғылыми жарияланымдарды, мақалаларды, журналдардағы, жинақтардағы жарияланымдарды білу.
- Тілдік материалды таңдау, анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу нәтижелерін кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде ұсыну. Магистрант өз тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасай алады, оқыған ғылыми жұмыстарын талқылай алады. Туынды сөздерді құру процесін меңгеру, мәтіндегі кілт сөздерді тану, сөзжасамның жолдарын, түрлерін, модельдерін білу оңай.
- Магистрантқа нормативтік дыбыс (айтылу) дағдыларын жалпылауға мүмкіндік беру. Пән терминдерін меңгеру, оқу кешенінің материалына сәйкес түзету жаттығуларын дайындау жақсы. Дыбыстық қателерді анықтауға және түзетуге қабілетті болу. Өз пікірін, гипотезаларын, мәлімдемелерін дәлелдей білу.
- Өзінің ғылыми еңбектері туралы түсінікке ие болу, шет тіліндегі ғылыми әдебиеттерді ұсыну, Ұсыну, шолу жасау, қызықтыратын тақырып бойынша шетелдік әріптестерімен қарым-қатынас жасау. Өзінің техникалық, қаржылық және тілдік білім деңгейіне сәйкес оқыту нысанын таңдай білу.
- Әр түрлі лингвистикалық парадигмалардың теориялық және әдістемелік аспектілерін талдау. Ғылыми-зерттеу жұмысында теориялық және арнайы қолданбалы әдебиеттерді қолдана білу. Қазіргі лингвистиканың әртүрлі теориялық және қолданбалы әдістері мен әдістерін меңгеру.
- Автордың қандай себеппен және қандай себеппен мәтіннің мазмұнын белгілі бір жолмен оқырманға жеткізгенін анықтаңыз. Мәтінді шағын тақырыптарға бөлу. Ауызша сөйлеу мәнерін анықтай білу. Авторлық бағалауды, эмоционалдылықты белгілі бір белгілермен тану (леп белгісі және т.б.). Мәтіндегі антоним, синонимдердің функцияларын анықтай білу.