Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01110 Педагогика және психология в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: психологиялық- педагогикалық ғылымдар әдіснамасының негіздерін, сол сияқты сабақтас ғылымдар саласының әдіснамасын, жүйелі білімдер мен құзыреттіліктерді және цифрлық технологияларды меңгерген, ғылымды дамытуға қажетті тұжырымдамалық білімдерді жасауға қабілетті, халықаралық деңгейдегі ғылыми пікрталастарда жұмыс тілін қолдана отырып оларды презентациялай алатын және зерттеушілік пен инновациялық психологиялық-педагогикалық қызметке қабілетті жоғары кәсіби ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Оқыту нәтижелері

  • Квалиметриялық бағалауды қолдануды жоспарлап және квалиметриялық құзыреттіліктерді меңгеріп, өзінің қызметтік жұмысы аясында басқару функцияларын кәсіби деңгейде жүзеге асыру арқылы кәсіби мәселелерді білім беру ұйымдарының мүддесіне сәйкес шешіп, басқарушылық - аналитикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
  • Өзінің психологиялық-педагогикалық кәсіби қызметін жобалап, білім берудегі психологиялық ұйымдардың қызметін сараптамалық бағалап; жоспар құру арқылы оның нәтижелерін көріп, орындалатын кәсіби педагогикалық әрекеттерді түсініп және негіздеп, ғылыми педагогикалық білімдерді жаңа жағдайларға көшіру;
  • Қоғамның әлеуметтік маңызды мәселелерін білім беру үдерісімен өзара байланыста ғылыми тұрғыда талдап, маңызды тұжырымдар мен жинақтауларды жасап, ғылыми зерттеу әдістерін талдап, салыстырмалы- педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
  • Психологиялық-педагогикалық ақпараттарды сыни талдап, жинақтап, жүйелеп, зерттеу мақсаттарын қоя біліп және оларға жетудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау.
  • Әлем елдерінде білім беруді тарихи және салыстырмалы талдау негізінде салыстырмалы білім беріп, соның ішінде білім беру саясатының өзекті мәселелерін құрастырып және олардың шешімін табуда ғылыми ұсыныстар беру;
  • Білім беруге басып кіру үшін заманауи психологиялық теорияларды пайдаланып, тұлғаның жеке өміріндегі мәселелерді оның рухани, әлеуметтік контексінде байқап, тұлғаның өмірлік мәселелерін және әлеуметтік білім беруді шешуде басып кірудің мүмкіндіктерін бағалау;
  • Мектепке және ЖОО арналған білім беру бағдарламаларын, оқулықтар мен білім беру құжаттарын, білім беру мазмұнын тұтастықта жобалап және сараптамалық бағалау жасап, Қазақстандағы орта және жоғары білім беруді реформалаудың кейбір мәселелерін бағалап, орта және жоғары білім беруді тереңдетіп реформалау бойынша өзінің ұсыныстарын беру;
  • Білім беру жүйесінің қызметін тиімді қамтамасыз етуге бағытталған шешімдерді жобалап, білім беру сапасын арттырып, білім беру аймағында тестілеу технологиясын және білім беру аймағында тестілеу картасын жобалау;
  • Кәсіби қызметтің кең аумағында шығармашылықпен өзін жүзеге асырып, өзінің мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсініп, кәсіби міндеттерді орындауда жоғары мотивацияларды иеленіп, өз ісіне және азаматтық кәсіби борышына деген жоғары сезімін, жауапкершілігін дамыту;
  • Тұжырымдамалық түрде ойлап, педагогика мен психологияның өзекті бағыттары бойынша жаңа ғылыми жобалардың мазмұны мен құрылымын дайындап, зерттеудің әдіснамалық аппаратын жобалап, зерттеу міндеттерін жүзеге асыру үшін талданатын ғылымның әдістерін таңдап, әдіснамалық эксперименттің әдіснамасын меңгеру арқылы терең және жүйелі талдау негізінде әртүрлі құбылыстарды болжамдай алу мен сипаттаудың моделін жобалап, оларға сапалық және сандық талдау жасау;
Top