Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01530 Химия в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ - ның мақсаты: Педагогикалық және ғылыми-практикалық қызметте алған құзыреттіліктерін қолдана алатын химияны оқыту әдістемесі және химиялық ғылымның қазіргі заманғы бағыттары бойынша терең, теориялық және практикалық білімі бар магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Заманауи химияның теориялық негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Коллоидты химияның қазіргі кездегі мәселелері
Жоғары оқу орындарында химияны оқыту технологиясы
Суда еритін полимерлерді алу және қолдану
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен заманауи технологиясы
Басқару психологиясы
Жоғары мектепте химиялық есептерді шешу әдістері
Физико-химиялық анализдеу әдістері
Органикалық және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың ғылыми әдістемелік негіздері
Бейорганикалық химияның өзекті мәселелері
Зерттеудің химиялық-педагогикалық әдістері
-
2 Оқу жылы
Металдардан катализаторларды алу әдісі
Мұнай және газды қайта өңдеу негіздері
Химиялық реакция жылдамдығы
Гетероциклді қосылыстар реакцияларының механизмі
Химиялық процестердің кинетикасы
Физикалық және коллоидты химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері
ЖОО-дағы химияны оқытудың инновациялық әдістері
Аналитикалық және элементтер химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері
Аймақтық және қолданбалы гидрохимия
Физика-химиялық зеттеулердің заманауи әдістері
Полимерлік материалдарды пайдалану
Табиғи қосылыстар негізінде биостимуляторларды алу
Полимерлерді зерттеу әдістері
Ғылыми-педагогикалық зерттеу
Фуран және гомологтарының химиясы
Химиялық заттарды анализдеудің заманауи құрылғылары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Алған білімдері мен дағдыларын сабақтас пәндердің өзара байланысы саласындағы мәселелерді талдауға қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше жүргізу, мамандармен және кең аудиториямен пікірталаста зерттеу нәтижелерін негіздеу, университеттің тұтас педагогикалық процесін ұйымдастыруда педагогика ғылымының әдіснамалық білімін қолдану.
- Ғылым мен білім беру тарихындағы білім беру парадигмаларының дамуы мен өзгеруінің негізгі кезеңдерін сипаттау; психологиялық-педагогикалық ғылымдардың дүниетанымының әдіснамалық ерекшелігін дәлелдеу;
- Ұйымдағы қызметкердің дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін әлеуметтік-психологиялық технологияларды меңгеруі.
- Кәсіби қызметтің стандартты емес жағдайларында техникалық басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау кезінде командада жұмыс істеу қабілеттерін, шығармашылық және логикалық ойлаудың болуын көрсету.
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;
- Заманауи химияны оқытудың инновациялық процестерін меңгеру, пәндік оқытуға әдістемелік талдау жүргізу, болашақ маманның кәсіби даму бағыттары мен қалыптасу заңдылықтарын зерттеу; белгілі бір саладағы әлемдік және отандық ғылыми жетістіктерді зерттеу. Кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындау білу;
- Химия саласындағы ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулер әзірлеу және жүргізу, зерттеу технологияларын әзірлеу. Дербес химиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті кешенді бағдарламалардың технологияларын қолдану.
- Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу;
- Тиісті кәсіби ортада кәсіби білім, дағдылар мен дағдылар кешенін, мінез-құлық ережелері мен нормаларын сақтау.
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазу кезінде шет тілін көрсете білу.