Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01732 Орыс тілі мен әдебиеті орыс мектептерінде оқытпайтын в Alikhan Bokeikhan University

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тілді тарихи құбылыс ретінде білу және түсіну, диахрондық көзқарас тұрғысынан қазіргі орыс тілінің фактілеріне түсінік беру
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін дамытуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу қызметін жүзеге асыру; білім беру мазмұны мен білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
  • Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдіснамалық білім жүйесін меңгеру, оларды кәсіби қызметте іске асыру, жаңа педагогикалық идеяларды жинақтауға, сыни ойлауға қабілетті болу; ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) әзірлеу, ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары атқарушылық тәртіпті көрсету;
  • Көркем шығармаларды зерделеу мен талдаудың неғұрлым тиімді әдістері мен әдістерін қолдану және қолдану; орыс және шетел әдебиеті шығармаларының тұтас сипаттамасын жасау; көркем және публицистикалық шығармалардың әдеби түсіндірмелерін бағалау; тарихи-әдеби материалды аналитикалық тұрғыдан өңдей білу, оның рухани-адамгершілік әлеуетін анықтау;
  • Тіл білімі және қазіргі орыс тілі саласындағы іргелі, жүйелі білімді синхронды, диахронды және практикалық аспектілерде, лингвистиканың терминологиялық базасында көрсету; тілдің алуан түрлілігін (әдеби тіл, диалектілер, ауызекі сөйлеу тілі) білу және фонетика, лексикология, стилистика және грамматика тұрғысынан қазіргі тілдік фактілерді сауатты талдау
  • Өзінің зияткерлік дамуы, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру, өз денсаулығын, адамгершілік және физикалық өзін-өзі жетілдіру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдануға; әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сондай-ақ гигиеналық талаптарды ескере отырып, балалармен және жасөспірімдермен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; оқу-тәрбие процесінде және сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге әзірлігін
  • Білім алушылардың тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттерін қалыптастыру және дамыту; ауызша және жазбаша кәсіби-бағдарланған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және пайдалану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.
  • Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ете отырып, ғылыми зерттеулер негізінде кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдыларын ояту үшін қазіргі заманғы құқықтық мемлекет идеясы туралы білімді көрсету.
  • Білім алушылардың нақты өмірлік тәжірибесін пайдалана отырып, қазіргі заманғы орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес келетін сындарлы диалог жүргізу, көп мәдениетті, көп этностық және көп конфессиялық қоғамдағы қарым-қатынас дағдыларын қолдану;
  • Педагогикалық әдепті сақтай отырып, тәрбие процесін жүзеге асыру және патриотизм сезімін нығайтуға, білім алушылардың өзге мәдениетке, қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтарына толерантты көзқарасын қалыптастыруға ықпал ететін қолайлы білім беру ортасын құру;
  • Педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімді біріктіре отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарын жоспарлау, құрастыру және өткізу, сабақ жоспарларын жасау, дәстүрлі, инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу-дидактикалық материалдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу, а сондай-ақ, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктер
  • Педагогикалық этика нормаларын сақтау, ұжымда жұмыс істеген кезде компаға келу және кәсіби қоғамдастықтағы Ынтымақтастық нысандары мен әдістеріне және әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара іс-қимылға негізделген әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлау; педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъект-субъектілік өзара іс-қимылын ұйымдастыру, білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру, стейкхолдерлерді біріктіретін инновациялық идеяларды бастау білім беру және оларды оқу-тәрбие процесіне тарту
Top