Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01732 Орыс тілі мен әдебиеті орыс мектептерінде оқытпайтын в Alikhan Bokeikhan University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде кәсіби қызметте қажетті және ҚР қоғамының қажеттіліктеріне жауап беретін педагогика, психология, Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында іргелі білімі, іскерліктері мен құзыреттері бар, бәсекеге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психология және адам дамуы
Педагогика
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Ғылыми және экологиялық білім негіздері
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі менеджмент
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттануға кіріспе
Жалпы тіл білімі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Орыс диалектологиясы
Балалар әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Қазіргі орыс тідінің лексикология мен фразеологиясы
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесіне кіріспе
19 ғасырдағы қазақ әдебиеті
Ұлттық мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Оқыту үрдісінде АКТ қолдану әдістемесі
Абай әлемі
Халық ауыз әдебиеті
Инклюзивті білім беру
9 – 18 ғасырлардағы орыс әдебиеті
-
3 Оқу жылы
Кәсіби қазақ(орыс) тілІ
Қарым-қатынас теориясы
Орыс әдебиетінің тарихы
Орыс тілінің тәжірибелік курсы
Ауызша және жазбаша сөйлеудің теориясы мен практикасы
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиясы
Жай сөйлемнің синаксисы
17 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы
Антикалық әдебиет
19 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
19 ғасырдағы орыс әдебиетінің поэзиясы
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Әдебиет теориясы
19 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
-
4 Оқу жылы
Филологиялық мәтінді талдау
Әдеби сын
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Әлем әдебиеті
Салыстырмалы грамматика
20 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
Қазіргі орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы
Қазіргі қазақ әдебиеті
17-20 ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
Әуезов және әлемдік мәдениет
Күрделі сөйлем синтаксисі
Орыс әдеби тілінің тарихы
20 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Қазіргі орыс әдебиеті
Әлихан Бөкейхановтың шығармашылығы және Алаш-Орда мұрасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тілді тарихи құбылыс ретінде білу және түсіну, диахрондық көзқарас тұрғысынан қазіргі орыс тілінің фактілеріне түсінік беру
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін дамытуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу қызметін жүзеге асыру; білім беру мазмұны мен білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
- Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдіснамалық білім жүйесін меңгеру, оларды кәсіби қызметте іске асыру, жаңа педагогикалық идеяларды жинақтауға, сыни ойлауға қабілетті болу; ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) әзірлеу, ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары атқарушылық тәртіпті көрсету;
- Көркем шығармаларды зерделеу мен талдаудың неғұрлым тиімді әдістері мен әдістерін қолдану және қолдану; орыс және шетел әдебиеті шығармаларының тұтас сипаттамасын жасау; көркем және публицистикалық шығармалардың әдеби түсіндірмелерін бағалау; тарихи-әдеби материалды аналитикалық тұрғыдан өңдей білу, оның рухани-адамгершілік әлеуетін анықтау;
- Тіл білімі және қазіргі орыс тілі саласындағы іргелі, жүйелі білімді синхронды, диахронды және практикалық аспектілерде, лингвистиканың терминологиялық базасында көрсету; тілдің алуан түрлілігін (әдеби тіл, диалектілер, ауызекі сөйлеу тілі) білу және фонетика, лексикология, стилистика және грамматика тұрғысынан қазіргі тілдік фактілерді сауатты талдау
- Өзінің зияткерлік дамуы, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру, өз денсаулығын, адамгершілік және физикалық өзін-өзі жетілдіру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдануға; әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сондай-ақ гигиеналық талаптарды ескере отырып, балалармен және жасөспірімдермен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; оқу-тәрбие процесінде және сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге әзірлігін
- Білім алушылардың тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттерін қалыптастыру және дамыту; ауызша және жазбаша кәсіби-бағдарланған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және пайдалану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.
- Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ете отырып, ғылыми зерттеулер негізінде кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдыларын ояту үшін қазіргі заманғы құқықтық мемлекет идеясы туралы білімді көрсету.
- Білім алушылардың нақты өмірлік тәжірибесін пайдалана отырып, қазіргі заманғы орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес келетін сындарлы диалог жүргізу, көп мәдениетті, көп этностық және көп конфессиялық қоғамдағы қарым-қатынас дағдыларын қолдану;
- Педагогикалық әдепті сақтай отырып, тәрбие процесін жүзеге асыру және патриотизм сезімін нығайтуға, білім алушылардың өзге мәдениетке, қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтарына толерантты көзқарасын қалыптастыруға ықпал ететін қолайлы білім беру ортасын құру;
- Педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімді біріктіре отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарын жоспарлау, құрастыру және өткізу, сабақ жоспарларын жасау, дәстүрлі, инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу-дидактикалық материалдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу, а сондай-ақ, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктер
- Педагогикалық этика нормаларын сақтау, ұжымда жұмыс істеген кезде компаға келу және кәсіби қоғамдастықтағы Ынтымақтастық нысандары мен әдістеріне және әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара іс-қимылға негізделген әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлау; педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъект-субъектілік өзара іс-қимылын ұйымдастыру, білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру, стейкхолдерлерді біріктіретін инновациялық идеяларды бастау білім беру және оларды оқу-тәрбие процесіне тарту