6B01732 Орыс тілі мен әдебиеті орыс мектептерінде оқытпайтын в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде кәсіби қызметте қажетті және ҚР қоғамының қажеттіліктеріне жауап беретін педагогика, психология, Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында іргелі білімі, іскерліктері мен құзыреттері бар, бәсекеге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Психология және адам дамуы
Бұл пәнді оқу барысында психологияның ерекшеліктері адамның психикасы мен санасын білу тәсілі ретінде, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Бұл пәнді оқыту студенттерді ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерімен, тұтас педагогикалық процестің мазмұнымен және құрылымымен таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу процесінің негізгі формалары мен құрылымы айқындалады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістер, формалары және құралдары анықталады, сондай-ақ педагогикалық этиканың негіздері мен педагогикалық қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға негіз болады. Қазіргі заманғы білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттамасын басқару мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән мемлекет және құқық, норма түсінігі және құқықтық мемлекеттің әрекеті, құқықтық қатынастар және құқықтық жауапкершілік, нарықтық экономика саласындағы білім, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлық көріністерінің заңдылықтары мен механизмдерін және онымен күресу әдістерін, заманауи нарықтық инфрақұрылымның негізгі элементтерін зерттейді және өз ісін ашу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми және экологиялық білім негіздері
Ғылыми және экологиялық ойлаудың даму тарихы. Ғылым әдістемесі. Ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерінің сипаттамасы. Ғылыми зерттеудің кезеңдері мен реттілігі. Ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау және зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми жұмыстар зерттеу нәтижелерін ұсыну нысаны ретінде: түрлері мен ерекшеліктері. Экологиялық зерттеулердегі жүйелік тәсілдің негіздері: мақсаты мен міндеттері. Биологиялық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде адам өмірінің қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған.Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіл біліміне кіріспе
Тіл білімнің негізгі ұғымдар жүйесімен және тілдік терминдермен таныстырады, тілдің ішкі және сыртқы заңдылықтарын, тілдің қоғаммен, ойлаумен, сөйлеумен, мәдениетпен байланысы, тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық болмысы, мәні жайлы түсінікті және студенттердің тілдік талдау дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән мазмұнында әдебиеттану ғылымы және оның салалары, басқа ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, әдебиет пен эстетика, сөз өнері жайлы ұғым, әдебиеттану ғылымының туу, даму және қалыптасу кезеңдері, Қазақстандағы әдеби-эстетикалық ойдың даму тарихы, көркем әдебиеттің образдылығы, образ және образдылық, көркем образ түрлері, оның жасалу жолдары, тақырып пен идея, мазмұн мен пішін, сюжет пен композиция, әдебиеттегі тек пен түр тақырыптары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Тіл біліміндегі негізгі теориялармен таныстырады, тіл туралы ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, алда тұрған міндеттерінен, шешілген және шешілмеген проблемаларынан жан- жақты мәлімет береді. Тіл білімінің даму тарихында қолданылған, қазір қолданып жүрген, жаңадан туа бастаған арнаулы әдістер мен әдістемелерді саралап түсіндіреді. Тіл білімініңбасқа қоғамдық жаратылыстану және техникалық ғылымдар ішінде алатын орнын, олармен байланысын анықтайды. Тіл білімін дамытуға өз үлестерін қосқан ғалымдармен, тіл білімі мектептерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бұл пән тәрбиені тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі", «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау , сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттері бар орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс диалектологиясы
«Орыс диалектологиясы» пәні орыс диалектологиясының теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған; орыс ұлттық тілінің әртүрлілігі ретіндегі диалектілердің негізгі белгілерін анықтау; әдеби тіл мен диалектінің түбегейлі әртүрлі нормаларын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Бұл пән студенттердің балалар әдебиетінің өнер, ерекше шындық ретіндегі ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер балаларға арналған әдебиеттің даму тарихымен және фольклорлық шығармалармен танысады; балалардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып арнайы жасалған жұмыстар кешені.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Пән филолог-студенттерді орыс тілінің фонетикалық деңгейінің негізгі бірліктерімен, фонетика және фонологияның маңызды түсініктерімен, ғылыми ережелерімен, жалпы заңдылықтар мен спецификалық ерекшеліктердің сипаттарымен, қазіргі заманғы идеялармен және қорытындылармен таныстыруға бағытталған; студенттердің фонетикалық деңгей бірліктерін кәсіби талдауға қабілетін қалыптастыру; студенттерді оқыту және оқыту пәні ретінде тілді саналы, филологиялық меңгеруге, сонымен қатар өзіндік зерттеу жұмысына дайындау.; оқушылардың орыс тілінің фонетикалық жүйесін меңгеру және меңгеру көмегімен тілдік ойлау мен олардың тілдік құзыреттілігін (тіл сезімін) қалыптастыруға ықпал етуді үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тідінің лексикология мен фразеологиясы
"Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы" пәні Білім берудегі орталық орындардың бірі болып табылады студент-филолог, себебі болашақ орыс тілі мен әдебиеті оқытушыларының лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді дамытудың негізгі заңдылықтарымен және сонымен қатар, оның диахроникалық қалыптасуының кейбір ерекшеліктерін ескере отырып, орыс тілінің сөздік құрамының синхронды деңгейде жұмыс істеуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Курсты оқытудың мақсаты-тілдің номинативті бірлігі туралы ғылым ретінде лексикологияға жүйелік-функционалдық көзқарас негізінде парадигматика және синтагматика туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі орыс тілі жүйесінде сөздік құрамын зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесіне кіріспе
"Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесіне кіріспе" пәні білім алушыларды шет тілі ретінде орыс тілін оқытудың заманауи әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру; орыс тілін шет тілі ретінде оқыту тұрғысынан тілдік құбылыстардың ерекше көзқарасын қалыптастыру; магистранттарды шет тілі ретінде оқыту бойынша практикалық сабақтар өткізуге дайындау. шетел аудиториясындағы орыс тілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 ғасырдағы қазақ әдебиеті
Пән қазақ әдебиетінің қалыптасу кезеңдерін зерттеуге, осы кезеңдегі әдеби үдерістің даму ерекшеліктерін қарастыруға арналған. студенттерді қазақ әдебиетінің тарихымен, оның әр түрлі даму кезеңдерін бейнелейтін түрлі әдеби ағымдармен, прозаның, поэзия мен драматургияның жанрлық- стилистикалық формаларымен, көрнекті қазақ жазушылары мен ақындарының шығармашылығымен және көркемдік жүйелерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұлттық мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі
«Ұлттық мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі» пәні орыс тілін ана тілі ретінде оқыту әдістемесінде қолданылатын пәнді, тапсырмаларды және зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған; ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың негізгі ұйымдастырушылық формаларын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру; әдістеменің негізгі (негізгі) категорияларын меңгеру; педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты болашақ педагогтарды оқыту құралы ретінде инновациялық технологияларды пайдаланудың мүмкіндіктерімен, ерекшеліктерімен және негізгі бағыттарымен таныстыру және мұғалім деңгейінде оқыту процесін басқару, сондай-ақ білім беру мекемелерінің білім беру процесінде IT қолданумен байланысты технологиялар мен жүйелерді практикалық игеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту үрдісінде АКТ қолдану әдістемесі
Пән студенттерді білім беру жүйесінде жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінде АКТ құралдарын қолдану және қолдануға үйретуге бағытталған, оқу және оқудан тыс қызметте іске асырылатын оқу сабақтарының әртүрлі түрлерін өткізу, білім беру қызметіндегі АКТ құралдары;
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абай әлемі
Курсты оқу барысында студенттер ақынның өмірі мен шығармашылығы, поэзия, поэмалар, афоризмдер, Абай Құнанбаевтың "Қара сөздері", ақын лирикасының тақырыптық байлығы, Абай өмір сүрген қоршаған ортасы мен қоғамдық жағдайлары, Абай шығармашылығы мен шабытының қайнар көздері, абайтанудың ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері сияқты сұрақтармен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық ауыз әдебиеті
Пән студенттерде орыс фольклоры туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, олардың орыс мәдениетінің эстетикалық және рухани тәжірибесін ұғынуына ықпал етуге, әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіндегі орыс халық шығармашылығының рөлі, орны мен маңызын түсінуге тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас көзқарасты, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму және мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыста кәсіби әрекеттердің алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
9 – 18 ғасырлардағы орыс әдебиеті
«9 –18 ғасырлардағы орыс әдебиеті» пәні 9 – 18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің пайда болуы мен қалыптасу тарихын, қалыптасқан жанрлар жүйесінің ерекшеліктерін, стильдердің табиғатын және олардың қызметін зерттеуге бағытталған. әдеби процесте; орыс ағартушылығы концепциясының мәнін ашу, осы кезең әдебиетіндегі іргелі ағымдарды – классицизм мен сентиментализмді қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ(орыс) тілІ
«Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәні өзінің кәсіби қазақ (орыс) тілдік көрінісінде ақпараттық - коммуникациялық бағыттағы пәндердің базалық категориялық-ұғымдық аппаратын және кәсіби терминологиясын меңгеруге бағытталған. Мамандық бойынша қазақ (орыс) тілінде пәндік сала мазмұнының сипаттамасын қалыптастырады, кәсіби қазақ (орыс) тілінің мамандық пәндерімен байланысын орнатады; мамандық бойынша дипломдық жұмысты жазу және қорғау біліктері мен дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қарым-қатынас теориясы
«Қарым-қатынас теориясы» пәні студенттердің әлеуметтік коммуникацияның теориялық негіздерін меңгеруіне, студенттердің қарым-қатынастың жалпы заңдылықтары, әртүрлі түрлері, деңгейлері мен формалары туралы жүйелі білімдері мен түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс әдебиетінің тарихы
XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті туралы орыс әдеби мәдениеті тарихындағы өтпелі кезең ретінде (ежелгі кезеңнен жаңа уақытқа дейін), сонымен қатар студенттерді кейінгі тарихи және әдеби пәндерді зерттеуге дайындайды ("XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы" және одан әрі); студенттерді Ресейдегі 1700-1800 жылдардағы әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасымен таныстырады және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуы (классицизм авторларынан бастап алғашқы орыс романтикаларына дейін).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тәжірибелік курсы
Пәннің мазмұны: Фонетика тақырыптарын ұғынуды қарастырады. Орфография. Пунктуация. Лексикология. Сөзжасам. Морфологиясы. Синтаксис. Сабақ барысында студенттердің мектеп бағдарламасы аясында алған білімдері тереңдейді; олар сөздің мағынасын терең түсінуге үйренеді; дыбыстарды, сөз құрамын және ұсыныстар құрамын сауатты талдай алады; іс жүзінде тіл білімінің бөлімдерін түсінеді,қарым-қатынас этикасын және қоғамдағы әдеби сөйлеу нормаларын ұстануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша және жазбаша сөйлеудің теориясы мен практикасы
«Ауызша және жазбаша сөйлеудің теориясы мен практикасы» пәні студенттердің орыс тілінде практикалық дайындығын жетілдіруге, сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша жеткілікті еркін, нормативтік дұрыс және функционалдық барабар білім беруді қамтамасыз етуге және сөйлеу әрекетінің дамуына ықпал етуге бағытталған. болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән қолданбалы ғылым ретінде әдебиет әдістемесін зерттеуге, оның негізгі ұғымдары мен категорияларының мазмұнын ашуға, ғылым ретінде оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, әдістемелік ұғымдар жүйесін, қазіргі мектепте әдебиетті оқыту процесін ұйымдастырудың психологиялық және лингвоәдістемелік негіздерін қарастыруға, оқу іс-әрекетінің негізгі формаларымен, тиімді әдістер мен тәсілдер, сондай-ақ әдебиет сабақтарында қолданылатын оқыту құралдарымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиясы
Пәнді оқу барысында студенттер сөзжасам және морфология теориясымен, сөзжасам және морфология саласындағы қазіргі орыс тілінің нормаларымен, сондай-ақ сөйлеудің әр бөлігінің сөздерінің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктерімен, сөйлеу бөліктерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарымен танысады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жай сөйлемнің синаксисы
"Қазіргі орыс тілінің жай сөйлем синтаксисі" курсы - болашақ сөздік-мұғалімдердің кәсіби дайындығын анықтайтын арнайы пән. Осы оқу курсының мазмұнында синтаксис бірлігін тілдің жоғары деңгейі — синтаксис, сөз тіркесі, қарапайым сөйлем ретінде қарастырады. Оны зерттеу барысында негізгі синтаксистік ұғымдар қарастырылады: синтаксистік бірліктер жүйесі, синтаксистік қатынастар және олардың арасындағы байланыстар. Мақсаты: құрылымдық, семантикалық, номинативті, логикалық, коммуникативтік аспектілердің жүйелік, функционалдық және құрылымдық – семантикалық тәсілдерге сүйене отырып өзара байланысында орыс тілінің синтаксистік жүйесін - бірліктерді, қарым-қатынас пен байланысты оқыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
17 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы
"17 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы" курсы жалпы танысу бөлімдерімен қатар, шетел әдебиеті саласындағы ғылыми-зерттеу қызметіне қатысты тар тақырыптардан тұрады және негізгі әдеби ұғымдарды тарта отырып, көркем шығармаларды талдаудың бастапқы дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Нәтижесінде студенттер Батыс Еуропа әдебиетінің пайда болуының өзіндік ерекшеліктері және оның ежелгі дәуірден 17 ғасырға дейінгі дамуы туралы қажетті ақпарат алады, сонымен қатар дәуір контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын игереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Антикалық әдебиет
"Антикалық әдебиет" курсы Батыс Еуропа әдебиетін зерттеудегі алғашқы қадам болып табылады және осы кезеңде қалыптасқан негізгі әдеби ұғымдарды қолдана отырып, көркем шығармаларды талдаудың бастапқы дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Нәтижесінде студенттер Батыс Еуропа әдебиетінің пайда болуының өзіндік ерекшеліктері туралы қажетті ақпарат алады, сонымен қатар дәуір контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
19 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
Пән ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби үрдістің заңдылықтары туралы қазіргі теориялық және тарихи-әдеби түсініктерді есепке ала отырып, орыс әдебиетінің аталған даму кезеңін зерттеуге бағытталған. – ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі ерекшеліктерін тарихизм тұрғысынан зерттеу-әдеби дәуірдің әдеби және мәдени-тарихи болмысын талдауға негіз қалаушы көзқарас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
19 ғасырдағы орыс әдебиетінің поэзиясы
Пән XVIII ғасырдың аяғы мен XIX ғасырдың алғашқы онжылдықтарындағы орыс лирикалық және философиялық поэзиясының дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады; 1910 жылдардағы поэтикалық процесс; осы онжылдықтардағы Ресейдің поэтикалық мәдениетіндегі негізгі жанрлардың, стильдер мен бағыттардың өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, осы кезеңдегі поэзия жанрларының жүйесін, олардың функцияларын, мазмұны мен поэтикасын, орыс поэзиясының тарихын зерттеу саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Орыс тілін оқыту әдістемесі (МПРЯ) – оқытудың мазмұнын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, жеке пәнді меңгеру заңдылықтарын анықтайтын педагогикаға қатысты жеке ғылым. Әдістеме пәні-оқу мазмұнын, тілдік материалды, тілдік және сөйлеу іскерліктерін, мұғалімнің оқу материалын іріктеу және беру жөніндегі қызметін және оқушылардың қызметін, оның ішінде өзіндік және шығармашылық еңбегін қамтитын оқыту процесі. Оқыту нәтижесі-орыс тілінен берік, саналы, жан-жақты білім, білік және дағды (ЗУН).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Бұл курста қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесінің дәйекті сипаттамасы, студенттердің синтаксистік бірліктердің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
«Әдебиет теориясы» пәні студенттердің «Әдебиеттануға кіріспе» курсын оқу процесінде алған білімдерін жүйелеуге бағытталған; әдеби шығармаларды зерттеу мен ғылыми талдаудың заманауи әдістемесін меңгеру; әдеби білімдерін теориялық және құрылымдық аспектілерде жалпылау және тереңдету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
Бұл курсты оқу әдеби процестің негізгі заңдылықтарын (күрес, қатар өмір сүру және әр түрлі бағыттағы өзара іс – қимыл, полемика, сабақтастық және т.б.), әдебиеттің өзара іс – әрекетін анықтауға мүмкіндік береді. Әдебиеттік пәндердің барлық кешенін – негізгі және көмекші пәндерді оқуға дайындық жүзеге асырылады, көркем шығарманы талдау тәсілдері меңгеріледі және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Филологиялық мәтінді талдау
«Филологиялық мәтінді талдау» пәні көркем мәтінді филологиялық талдау теориясының негізгі ережелерін, оның түрлері мен аспектілерін зерттеуге бағытталған; көркем мәтінді оның әдеби ерекшелігін, құрылымдық-мағыналық ұйымдастығын ескере отырып талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби сын
Пән орыс әдебиеттану тарихының даму заңдылықтарын ашады, зерттелген дәуір жазушыларының көркемдік шеберлігінің жоғары маңыздылығын, сондай-ақ орыс әдеби сыни ойының әлемдік және орыс мәдениетіне әсерін баса көрсете отырып, басқа мәдениеттер контекстінде орыс мәдениетінің ұлттық ерекшелігін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Курс славян мәдениетінің тілдік аспектілерімен студенттерді таныстыруға бағытталған. Тарихи грамматиканың басқалармен байланысы ғылымдармен. Тілдің тарихи дамуын оқытудың негізгі көздері. Жазба ескерткіштерінің түрлері және олардың тіл тарихын қайта құру үшін маңызы. Тілді тарихи оқытудың негізгі әдістері. Тіл білімінде Салыстырмалы-тарихи әдіс. Отандық тілтанушылардың еңбектерінде орыс тілі тарихының негізгі мәселелерін әзірлеу. Проблема орыс тілі тарихын кезеңдеу. Халық тарихына байланысты орыс тілінің білімі мен дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиеті
"Әлемдік әдебиет" пәні студенттерге Дүниежүзілік және ең алдымен батыс әдебиетінің тарихын ашады. Курстың негізгі мақсаты: антикалық әдебиеттің көркем ерекшеліктері, оның көпғасырлық мәдени үдерістегі рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Студенттер міндет қояды: дәуірдің тарихи-мәдени контекстінде әдеби процесті қарастыру; антикалық әдебиеттің ұлттық ерекшелігін анықтау; "Мәңгілік" немесе "әлемдік" тақырыптар мен бейнелер арсеналын құрайтын жанжалдар мен көркем кейіпкерлер шеңберін белгілеу; дүниежүзілік әдебиеттің көркем құндылығын ұғынуға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы грамматика
Пән орыс және қазақ тілдері грамматикасының жүйелі салыстырмалы сипаттамасы болып табылады; салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызмет етуінің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; аударма теориясының негізі ретінде мазмұндық тілдік бірліктерді пайдалануды зерттеу; машиналық аударманы жүзеге асыру кезінде салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
Пән орыс әдебиетінің (1900-1930-е) дамуын, қоғамның әлеуметтік-саяси өмірімен, ғылыми-техникалық революцияның табыстарымен, әдебиет пен өнердің ерекше өрлеуімен сипатталатын кезеңдерді (1900-1930-е) зерттеуді көздейді. 1920-1930 жылдардағы Проза сол кезде қоғамдық зейіннің ортасында болған жазушылардың есімдерімен берілген, олардың шығармалары қайталанбас уақыт өрнегін береді (А. Серафимович, Л. Сейфуллин, Д. Фурманов және т.б.). Орыс әдебиетінің мақтанышы болып табылатын және әлемдік мойындалған аса құнды және маңызды шығармаларды жасаған жазушылардың шығармашылығы туралы сөз кейінгі дәрістерде (М. Горький, М. А. Булгаков, А. П. Платонов және т.б.), онда сол кездегі әдебиеттің бетін анықтаған шығармалардың талдауы бар. "1920-1930 жылдардағы Поэзия" дәрістік материалына 1910 жылдардағы поэтикалық процесс туралы материал енгізілген, онсыз осы жылдардың поэтикалық жағдайына бағдарлау қиын болар еді – В. Маяковский, С. Есениннің шығармашылығы талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы
Пәннің мазмұны қазіргі орыс емлесі мен пунктуациясының қағидалары мен нормаларын зерделеуді, орыс жазуының негіздерін теориялық баяндауды, орыс емлесінің қиын бөлімдерін игеруді, оның жекелеген салаларында бар даулы жағдайлармен танысуды, "орфографиялық қырағылық" пен пунктуациялық сауаттылықты дамытуды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеті
«Қазіргі қазақ әдебиеті» пәні қазіргі қазақ әдебиетінің көркемдік даму арналарын айқындау, ұлттық сөз өнеріне қосылған көркем шығармаларды талдаудың ғылыми принцптеріне теориялық тұрғыдан дәйекті дәлелдеу, әдебиетті қоғамдық ой-санамен қабаттастыра зерделеу студенттердің рухани и жетілуіне және оның қоғамдық-саяси әлеуметтік көзқарасынн қалыптастыруды мақсат етеді. Қазіргі кезеңде жазылып жарық көрген, әдебиеттің тарихы мен процесінде айрықша орны бар көркем шығармалар мен көрнекті қаламгерлердің өмірбаянын, шығармашылық ізденістерін, олар туралы ілгері зерттеулер мен еңбектерді барынша толық қамту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
17-20 ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
Осы пән бойынша сабақтарда 17-20 ғасырлардағы шетел әдебиетінің шығармалары, әлемдік мәдениет контекстіндегі шетелдік авторлардың заманауи шығармалары оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әуезов және әлемдік мәдениет
Пән М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеуге, М. Әуезовтің шығармашылығымен жан-жақты танысуға, жазушының басқа халықтардың әдебиетіне көзқарасын ашуға, шетелдік жазушылармен рухани байланысқа бағытталған. Әуезов туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Күрделі сөйлем синтаксисі
Пәнді оқу барысында студенттер күрделі сөйлем теориясының жалпы сұрақтарымен танысады, күрделі сөйлемнің грамматикалық мағынасы мен құрылымы, оның жіктелуі мен құрылымдық-семантикалық құрамының ерекшеліктері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Тілді ұсыну жүйесіне ықпал ететін тарихи-лингвистикалық цикл пәні, өйткені ол байланысты лингвистикалық курстармен байланысты (орыс тілінің тарихи грамматикасы, орыс тілінің стилистикасы, қазіргі орыс тілінің бөлімдері).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
Курс Жаңа орыс көркем әдебиеті бойынша тереңдетілген білімді, сонымен қатар ол бойынша аса маңызды теориялық және сыни жұмыстарды ұсынады; 20 ғасырдың 2-ші жартысындағы және 20-21 ғасырлар аралығындағы тарихи-мәдени контекстегі әдеби процестің ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстыру; олардың кәсіби білімін жандандыру және дамыту; өзіндік әдеби талдау дағдыларын бекіту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы-қазіргі орыс әдеби тілінің функционалды түрлерін зерттейтін пән; адам қызметінің белгілі бір салаларында және қарым-қатынас жағдайларында әртүрлі тілдік құралдарды қолдануды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-орыс тілінің функционалды стильдері мен стилистикалық ресурстарын олардың алуан түрлілігінде зерттеу, болашақ мамандардың әртүрлі стильдер мен жанрлардың мәтіндерін стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс әдебиеті
Бұл курс тарихты зерттеу тәсілдеріндегі бар айырмашылықтарды түсінуді қамтиды соңғы үш онжылдықты қамтитын әдебиет және әдеби процесс. Әдеби процесті қарастыру, әдебиет тарихынан айырмашылығы, әдеби материалды әлдеқайда көп қамту қажеттілігімен сипатталады. Нәтижесінде бұл курс аясында оқу объектісі тек элиталық әдебиет қана емес, сонымен қатар формулалық әдебиет болуы керек. Сонымен қатар, әдебиет тарихымен салыстырғанда әдеби процесс оны жіктеудің Конвенциясының үлкен дәрежесімен ерекшеленеді. ХХ-ХХІ ғасыр басындағы әдеби процестің даму заңдылықтарын оқшаулау студенттердің ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің жұмыс істеу тенденциялары туралы түсініктерін түпкілікті қалыптастыруға мүмкіндік беруі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлихан Бөкейхановтың шығармашылығы және Алаш-Орда мұрасы
«Әлихан Бөкейхановтың шығармашылығы және Алаш-Орда мұрасы» пәні Әлихан Бөкейхановтың өмірі мен қызметін, оның ұлттық мәдениетті дамытуға қосқан үлесін зерттеуге, сондай-ақ ғылыми еңбектерге, публицистикалық басылымдарға талдау жасауға бағытталған. «Алаш» ұлт-азаттық қозғалысының тарихына және оның Қазақстан тәуелсіздігінің қалыптасуындағы рөліне.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тілді тарихи құбылыс ретінде білу және түсіну, диахрондық көзқарас тұрғысынан қазіргі орыс тілінің фактілеріне түсінік беру
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін дамытуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу қызметін жүзеге асыру; білім беру мазмұны мен білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
- Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдіснамалық білім жүйесін меңгеру, оларды кәсіби қызметте іске асыру, жаңа педагогикалық идеяларды жинақтауға, сыни ойлауға қабілетті болу; ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) әзірлеу, ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары атқарушылық тәртіпті көрсету;
- Көркем шығармаларды зерделеу мен талдаудың неғұрлым тиімді әдістері мен әдістерін қолдану және қолдану; орыс және шетел әдебиеті шығармаларының тұтас сипаттамасын жасау; көркем және публицистикалық шығармалардың әдеби түсіндірмелерін бағалау; тарихи-әдеби материалды аналитикалық тұрғыдан өңдей білу, оның рухани-адамгершілік әлеуетін анықтау;
- Тіл білімі және қазіргі орыс тілі саласындағы іргелі, жүйелі білімді синхронды, диахронды және практикалық аспектілерде, лингвистиканың терминологиялық базасында көрсету; тілдің алуан түрлілігін (әдеби тіл, диалектілер, ауызекі сөйлеу тілі) білу және фонетика, лексикология, стилистика және грамматика тұрғысынан қазіргі тілдік фактілерді сауатты талдау
- Өзінің зияткерлік дамуы, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру, өз денсаулығын, адамгершілік және физикалық өзін-өзі жетілдіру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдануға; әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сондай-ақ гигиеналық талаптарды ескере отырып, балалармен және жасөспірімдермен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; оқу-тәрбие процесінде және сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге әзірлігін
- Білім алушылардың тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттерін қалыптастыру және дамыту; ауызша және жазбаша кәсіби-бағдарланған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және пайдалану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.
- Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ете отырып, ғылыми зерттеулер негізінде кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдыларын ояту үшін қазіргі заманғы құқықтық мемлекет идеясы туралы білімді көрсету.
- Білім алушылардың нақты өмірлік тәжірибесін пайдалана отырып, қазіргі заманғы орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес келетін сындарлы диалог жүргізу, көп мәдениетті, көп этностық және көп конфессиялық қоғамдағы қарым-қатынас дағдыларын қолдану;
- Педагогикалық әдепті сақтай отырып, тәрбие процесін жүзеге асыру және патриотизм сезімін нығайтуға, білім алушылардың өзге мәдениетке, қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтарына толерантты көзқарасын қалыптастыруға ықпал ететін қолайлы білім беру ортасын құру;
- Педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімді біріктіре отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарын жоспарлау, құрастыру және өткізу, сабақ жоспарларын жасау, дәстүрлі, инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу-дидактикалық материалдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу, а сондай-ақ, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктер
- Педагогикалық этика нормаларын сақтау, ұжымда жұмыс істеген кезде компаға келу және кәсіби қоғамдастықтағы Ынтымақтастық нысандары мен әдістеріне және әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара іс-қимылға негізделген әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлау; педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъект-субъектілік өзара іс-қимылын ұйымдастыру, білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру, стейкхолдерлерді біріктіретін инновациялық идеяларды бастау білім беру және оларды оқу-тәрбие процесіне тарту