7M01402 Дене шынықтыру және спорт педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктері қалыптасқан дене шынықтыруды оқыту саласындағы бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Спорт ойындарын оқытудың заманауи әдістері
Оқытудың қазіргі заманғы әдістері-бұл белгілі бір дәйектілікте орналасқан кезеңдерден тұратын және дағдыларды қалыптастырудың педагогикалық және психофизиологиялық заңдылықтарын көрсететін нақты міндеттер, құралдар мен әдістерді қамтитын тұтас процесс, жүйе ретінде қарастырылады. Осы жүйенің құрамдас бөлігі ретінде: білім, техникалық – тактикалық әрекет және сапа; оқыту және оқытушы; білім алушы және оқыту; білім алушы мен білім алушының бірлескен қызметінің нәтижесі ретінде моторикалық шеберлік пен шеберлік-оқыту субъектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектеп педагогика негіздерін, педагогикалық ғылымның мәнін және негізгі категорияларын, әлемдік білім беру дағдарысы мәселелерін, қазіргі білім берудің дамуының мегатенденцияларын, жаңа педагогикалық технологияларды оқу-тәрбие процесінде пайдалану және жоғары мектеп оқытушыларына негізгі кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгерту жолдарын, әлемдік білім беру кеңістігін, жоғары кәсіби білім берудің реформаларын, жоғары оқу орнының оқыту және тәрбие теориясын, басқару, жоғары мектеп ғылыми іс-әрекеті теориясын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтарын, сондай-ақ зерттеу әдістерін қарастырады. Оқыту технологиялары туралы білімдерін жүйелеу және тереңдету, олардың дағдыларын іске асыру, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін жетік меңгеруге толық бағыт беру кәсіби тұрғыда біліктіліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі курсы магистранттардың мәдениаралық, коммуникативті және функционалдық құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған; ағылшын тілінің лингвистикалық ерекшеліктері туралы білімдерін игеру және көрсету; зерттелетін тіл елдерінің мәдени ерекшеліктерін түсінуді одан әрі жетілдіру мақсатында шет тілінде пайымдау мен дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру. Тілдерді меңгеру деңгейі халықаралық стандарттардың С2 деңгейіне сәйкес келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Психологиялық феномендер, категориялар және психиканың қызмет етуі мен дамуының заңдылықтарын зерттеу әдістері туралы ғылым ретіндегі психологияны білу, еңбек ұжымдарындағы әрекеттесу формаларын талдау, өндірісті оптимизациялауға ықпал ететін психологиялық ахуалды қалыптастыру, қызметкерлердің жетілуіне және жеке тұлғалар мен топтардың денсаулығын қорғауға бағытталған интерактивті әдістер мен психологиялық технологияларды жүзеге асыру, магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы негіздері
Спортшының биомеханикалық аппаратының (СБА) жұмысын, СБА-ның қоршаған ортамен, спорттық құрал-саймандармен, механизмдермен өзара іс-қимылын зерделейтін биомеханика бөлімі. Спорттық биомеханиканың мақсаты-спортшылардың шеберлігін арттыру, олардың рекордтарын орнату, сонымен қатар жарақаттанудың алдын алу, бұлшықет тонусын жоғарылату, оңтайлы спорттық жабдықтар, механизмдер, тренажерлер құру. Сондай-ақ, спорттың биомеханикасы дене тәрбиесі практикасында тікелей қолданылады. Спорттың биомеханикасы жалпы, дифференциалды және жеке болып бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің гигиеналық негіздері
Оқушылардың физиологиялық өсіп-дамуының ерешеліктерін, заңдылықтарын, гигеналық талаптарды дұрыс қолдана білуін, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелерін қарастырады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, балалардың денсаулығын қорғау, гигеналық талаптарды сақтауға, нығайтуға қатысты зерттеу әдістерін оқыту саласында одан әрі жалғастыру үшін пәндік білімдерін интеграциялай біледі, кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене мәдениетінің зерттеу теориясы мен әдістемесі
Дене мәдениетінің зерттеу теориясы мен әдістемесі бойынша берілетін білім оның мазмұнын негіздеп оқытудың тиімді әдістерін қарастырады. Дене мәдениетінің теориясы мен әдістемесінен білім берудің мазмұндық моделін құрады, талдайды және өңдеп даярлайды, идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырып, өзінің іс-әрекетінде біліктілікпен қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары жетістіктер спортындағы бәсекеге қабілеттілікті зерттеу және талдау
Жоғарғы нәтижелер спорты бойынша пәндерден берілетін білім көлемі мен оның мазмұнын негіздеп оқытудың тиімді әдістерін қарастырады. Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелесті зерттеу, идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыра біледі, оқытудағы жаңа тәсілдерге кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудың кәсіптік білім берудегі сауықтыру-оңалту әдістері
Әлеуетті деңгейдің негізінде-Өзін-өзі жетілдіру және кәсіби қызмет мақсатында студенттердің дене шынықтыруға деген оң саналы қарым-қатынасы жатыр. Дене жаттығуларын ауруларды емдеу және аурулардың, жарақаттардың, артық жұмыстың және басқа себептердің салдарынан бұзылған немесе жоғалған дене функцияларын қалпына келтіру құралы ретінде мақсатты пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлерін оқытуда инновациялық әдістерді қолдану
Ұлттық спорт түрлерін оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданудың заңдылықтарын, принциптері, әдістері мен формаларын, заманауи жетістіктері мен кәсіби ойлау көзқарасы туралы білімін қалыптастырады. Ұлттық спорт түрлерін оқытуды одан әрі жалғастару үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, толық теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру мен спорттағы функционалды диагностиканың заманауи әдістері
1. Спортшыларды даярлаудың заманауи жүйесі ағзаның бейімделу реакцияларын жедел бақылауды және резервтік мүмкіндіктерді бағалауды, бейімделу процестерінің динамикасын талдауды және бейімделуді бұзбай жаттығуды басқаруды талап етеді. Бұл міндеттерді шешу негізгі органдар мен жүйелердің ағымдағы функционалдық жағдайын тиісті диагностикалау кезінде ғана мүмкін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудың рекреациялық формасының теориясы мен әдістемесі
Халықтың денсаулығын нығайту және дене шынықтыру-ойын-сауық демалысын ұйымдастыру туралы біліммен қамтамасыз ету.Таңертеңгі гигиеналық гимнастика, оның негізгі мақсаты. Таңертеңгі гимнастиканың гигиеналық әсері. Дене шынықтырудың рекреациялық түрінің жаппай түрлері. Жұмыс күнінен кейін жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру құралдары.Адам ағзасын жедел оңтайландыру..
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологиялары
Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданудың заңдылықтарын, принциптері, әдістері мен формаларын, заманауи жетістіктерін қарастырады. Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологияларын одан әрі жалғастару үшін пән аралық білімдерін интергациялайды, теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ЖОО-да сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыруы мен әдістемесі
Жоғары оқу орындарында сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыруы мен әдістемесін, заңдылықтарын, жетістіктерін қарастырады. Жоғары оқу орындарында сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістемесін оқыту саласында одан ары жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, кәсіби ойлау және шығармашылық көзқарасы туралы білімін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дене шынықтыруда жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемелері
Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезіндегі дене шынықтыру тәрбиесін жас ерекшелік негіздерге арналған өзіндік білім алу деңгейін көтеру бойынша білім беру және дағдыландыруды қарастырады. Дене шынықтыру жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемесін оқыту саласында одан ары жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, жұмысқа қабілеттілікті арттыру туралы ғылыми дүниетаным қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Спорттық адаптология
Жаттығу және бәсекеге қабілетті қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде спортшылардың денесіндегі морфологиялық, биохимиялық, физиологиялық және биомеханикалық өзгерістерді, сондай-ақ спорттың ұзақ мерзімді салдарын зерттеудің ғылыми бағыты. Спорттық адаптологияны ғылыми зерттеу саласы-дене жаттығуларын орындау кезінде және қалпына келтіру кезінде спортшылардың жүйелері мен мүшелерінің тұтас мінез-құлқын зерттеу. Зерттеудің негізгі әдісі-спортшылардың денесіндегі жедел және ұзақ мерзімді бейімделу процестерін модельдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы нормативтік қамтамасыз ету және басқару
Дене шынықтыру және спорт қызметін нормативтік қамтамасыз етуді зерделейтін спорт саласындағы әкімшілік-құқықтық реттеудің негізгі бағыттары; осы органдардың құзыретін және олардың ұйымдастырушылық бағыныстылығын белгілей отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару органдарының жүйесі мен құрылымын айқындау; дене шынықтыру және спорт саласында қолданыстағы қағидалардың сақталуын бақылау; осы қағидаларды бұзғаны үшін жауапкершілікті белгілеу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
"Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық-прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорт психологиясы
Спорт психологиясын оқыту, теориялық ілімі, техникалық, тактикалық және физикалық дайындық, жаттығу мен жарыстың психологиялық негізі, спортшыларды дайындаудың психологиялық аспектілері, сондай-ақ спортшылардың психикалық жағдайын басқаруды қарастырады. Спорт психологиясы тұлғаның мінез құлқын және өзін-өзі жетілдіруі, қоғам мен кәсіби ортадағы қарым-қатынасы туралы өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Білім алушыларға арналған оқыту, тәрбиелеу және дамытудың әртүрлі теориялық және әдістемелік негіздерін, зерттеу, ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерін қарастырады. Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесін оқытуды одан әрі жалғастару үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, толық теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, оның ішінде бейіндік пән бойынша оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу, кәсіби-педагогикалық дағдыларды меңгеру
- дайындық бейіні бойынша өзекті ғылыми-педагогикалық мәселелерді анықтау және оларды анатомиялық - физиологиялық, медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық құралдар мен бақылау әдістерін пайдалана отырып шешу
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін шет тілін меңгеріп, мәдениеттілігін көрсету
- заманауи ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми мәселелерді шешу, кешенді кәсіби міндеттерді жүзеге асыру
- стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуге пәнаралық контексте білімді, түсінуді және шығармашылық көзқарасты қолдану
- дене тәрбиесі саласындағы оқушылармен жұмыс кезінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
- дене тәрбиесі саласындағы білім мен түсініктің дамуын, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және пайдалану кезіндегі зерттеу әдістерін көрсету
- пәндік білім мен пәнаралық байланысты дене шынықтыру және спорт саласында келешекте қолдану үшін біріктіру