7M01402 Дене шынықтыру және спорт в Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01402 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша магистрлерді бейінді даярлаудың білім беру бағдарламасы дене шынықтыру және спорт саласында тереңдетілген кәсіби даярлыққа ие, басқару, менеджмент саласында жүйеленген білімі бар, практикалық іс-әрекетте инновациялық технологияларды қолдана алатынбәсекеге қабілетті білікті мамандар мен жаттықтырушы кадрларды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы және менеджменті
Пән басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін;басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын зерделеуге; жеке тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, кәсіби, тұлғааралық және тұлғааралық мәселелерді басқару психологиясының құралдарымен таныстыру және магистранттарда дене шынықтыру және спорт саласындағы менеджмент негіздерін меңгеру үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыруға бағытталған. Оқыту барысында басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиялары, мемлекеттік және коммерциялық ұйымдардағы менеджмент ерекшеліктері, мамандарды даярлау жүйесі және персоналды басқару қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән кәсіби бағытталған тақырып аясында сөйлеу, оқу, жазу және тыңдалым дағдыларын жетілдіруге, арнайы әдебиетпен, энциклопедиялық, түсіндірме және терминологиялық сөздіктермен жұмыс істеу тәсілдерін үйретуге, мамандық бойынша мәтіндерді ауызша және жазбаша аудару дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі спорттағы жаттығу процесін басқару
Пән жаттығу үдерісін басқарудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін ашуға, спортшылардың физикалық, техникалық - тактикалық, психологиялық, функционалдық дайындығын және жарыс қызметін бақылауды ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи дамытудағы спорттың жалпы теориясы
8. Пән әртүрлі аспектілердегі спорт теориясының мәселелерін қарастыруға бағытталған: спорт феномені және оның теориясының сипаты; жарыс іс-әрекетінің теориясы және спорттық жарыстар жүйесі; спортшыны дайындау жүйесі (жеке спорттық бейімділігін анықтау, алғашқы спорттық бағдарлау, ұзақ мерзімді мақсаттарды қою), оның мазмұны, құралдары мен әдістері, қоғамның тарихи дамуындағы спорттың маңызы мен құрылуының негізгі заңдылықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көпжылдық дайындықтың заманауи жүйесіндегі, жаттықтыру барысын жоспарлау
Пән таңдалған спорт түрін жоспарлаудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін, таңдалған спорт түріндегі ұзақ мерзімді жаттығулардың теориясы мен әдіснамасының өзекті мәселелерін, дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде жаттығу сабақтарын құрудың ғылыми негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спортшыларды даярлауды жоспарлау
Пән спортшыларды дайындауды жоспарлаудың педагогикалық негіздерін, ағзаның бейімделу резервтерін, жеке бейімделу қабілеттерін және олардың нәтижелерге әсерін, спорттық жаттығуды жоспарлау процестерін ғылыми физиологиялық негіздеуді анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаттығу үдерісін медициналық-биологиялық бақылау
Пән спортпен шұғылданушылардың денсаулығы мен функционалдық жағдайына дене жүктемелерінің әсерін бағалау үшін медициналық-биологиялық бақылау әдістерін, жаттығуда дене көрсеткіштерін түзетудің сәйкестігін, спорттық іріктеу заңдылықтарын, спорттық қорды сапалы дайындау және спорттың әр түріне іріктеу үшін спортшының антропометрикалық, денелік және физиологиялық параметрлерін анықтау бойынша қазіргі заманғы әдістемелерді қолдана отырып, балалар мен жасөспірімдер спортының және жоғары жетістіктер спортының спорттық бағдарлану заңдылықтарын бағалауды оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спортшылар даярлығын медициналық-биологиялық қамтамасыз ету
Пән спортшының функционалдық жағдайының медициналық-биологиялық сипаттамасы; спортшының ағзасының жаттығу және жарыс жүктемелеріне бейімделуінің негізгі заңдылықтары; спортшының ағзасының функционалдық жағдайының мониторингі негізінде спорттық нәтижені болжаудың теориялық негіздері бойынша білім алуға бағытталған. Жаттығушылардың спорттық шеберлігін жетілдіру мақсатында спорттық қызметтің медициналық-биологиялық негіздерін ескере отырып, жаттығу сабақтарының әртүрлі нысандарын жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттың жалпы теориясын дамытудың заманауи күйі мен бағыттары
Пән спорт теориясы саласында фундаменталды білімді қалыптастыруға, кәсіби қызметтің мәнін толық ұғынуға, жалпы заңдылықтарды, педагогикалық қағидаларды, құралдарды, әдістерді, спорттық қозғалысты ұйымдастыру формаларын қалыптастыруға, сондай-ақ оларда мамандық бойынша кәсіби-педагогикалық біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спортшылардың физикалық және техникалық-тактикалық дайындығын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету
Пән магистранттарды таңдап алынған спорт түріндегі жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті білімдер мен дағдылармен қаруландыруға, таңдаған спорт түріндегі техникалық, тактикалық дайындық әдістері мен құралдарын, жоспарлау заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спортшылар дайындығын жетілдірудің өзекті бағыттары
Пән спортшылардың даярлығын жетілдірудің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін, жаттығу үрдісін ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгеруге, жаттығуларды таңдаудың ғылыми негіздерін қолдануға, заманауи технологияларды қолдана отырып, әр түрлі бағыттағы сабақтарды өткізуге үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Пән әртүрлі саладағы эксперименталды мәліметтерді өңдеу теориясының іргелі негіздерін, компьютерлік диагностиканың заманауи әдістерін, экспериментті кезең-кезеңмен моделдеуді, көпфакторлы талдауды және дене мәдениеті мен спорт саласындағы кәсіби қызметте мәліметтерді қолдануды оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағзаның функционалды қызмет жүйелерінің дене жүктемелерін бейімделуі
Пән магистранттардың әртүрлі спорт түрлерінде, гендерлік, жас, жеке аспектіде, әр түрлі дайындық кезеңдерінде және эргогениялық факторлардың әрекеті кезінде ағзаның функционалдық жүйелерінің дене жүктемелеріне бейімделуінің ерекшеліктерін бағалау саласындағы ғылыми-практикалық білім мен іскерлікті меңгеруіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық жүктемелердің спортшылардың ағзасына әсері
Пән дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері бойынша мамандарға қажетті дене жүктемелерінің ТСТ-дегі спортшылардың ағзасына әртүрлі бағыттардағы әсері, әр түрлі дайындық кезеңдерінде және әр түрлі сыртқы орта жағдайында дене шынықтырудың дағдыларын қалыптастыруға бағытталған .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында шет тілін меңгеруді көрсету
- Кәсіби қызметтің бағытын өзгерту кезінде жаңа білімдерді талдау мен оларды ықпалдастыру.
- Спорттық даярлықты басқару бойынша міндеттерді шешуге арналған қажетті кәсіби қызметтің әдіснамасы туралы түсініктерді меңгеру.
- Басқарманың психологиялық негіздерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік қызметті жоспарлау.
- Даярлықтың әртүрлі бөлімдерін жетілдірудің заманауи құралдары мен әдістерін таңдау және оларды жаттығу үдерісіне енгізу дағдыларын көрсету.
- Дене тәрбиесі құралдарының шұғылданушылардың ағзасына әсер ету дәрежесін бағалау кезінде аралас пәндер әдістерін түзу.
- Спортшылардың таңдаған спорт түрлерінен максималды дене мүмкіндіктерін басқаруға арналған заманауи медициналық-биологиялық инновациялық технологиясының білімі мен әдістерін қолдану.
- Спорттық-сауықтыру қызметтері саласындағы маркетингтік қызмет дағдыларын меңгеру.
- Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, спортшылардың және дене шынықтырумен шұғылданатындардың ағзасына дене жүктемелерінің әсерін өзіндік бағалау дағдыларын меңгеру.