Білім беру бағдарламасы өзекті емес

8D02105 Дирижерлау в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылыми зерттеудің методологиясы мен негізгі принциптері, оның жұмыс істеу механизмдері, музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми танымның заманауи әдістері мен формалар жүйесі, магистрлік диссертация жазу және рәсімдеу ережелері туралы түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы

    "Заманауи мәдени процестерді зерттеу стратегиялары " докторанттарды ғылымның ғылыми парадигмасының заманауи әдіснамалық өзгерістерімен, қазіргі заманғы мәдениетті және оның көп қырлы және көп деңгейлі процестерін түсінудің негізінде жатқан теориялық тұжырымдамалар жиынтығымен таныстыруды көздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орталық Азияның түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты

    «Орталық Азия түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты» курсы бірінші рет түркі халықтары музыкасының өзіндік ерекшелігін, ең алдымен оның дыбыстық көрінісі жағынан көрсетуге арналған. Фундаментальды категория ретінде түркі музыкасының дыбыс биіктігіндегі, құбылыс ерекшеліктерін анықтайды. Бұл пәннің музыка теорияның, музыка акустиканың, сонымен қатар түркі халықтарының тарихы, этнографиясы, мәдениеті сияқты ғылымдардың пайдаланылуымен байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық шеберлік

    Өзінің кәсіби қызметінде адамгершілік, көркемдік және эстетикалық міндеттерді мақсатты түрде шешуге қабілетті жоғары білікті музыкант-маманды даярлау және қалыптастыру. "Мамандық 1" курсы бакалавриат пен магистратурада арнайы фортепианоны үйрену бойынша алынған сабақтастық байланыстарға сүйене отырып, музыкант-Орындаушының оның кәсіби қызметіндегі одан арғы іскерліктері мен білімдерін қалыптастырады. "1-докторантурадағы мамандық" курсы докторанттың бүкіл білім беру циклын табысты игерудің кепілі болып табылатын мақсаттарды айқын көру мен түсінуді анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері

    «Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері» курсы Орталық Азияның коптеген халықтарында кеңінен таралған лютня тәрізді шекті аспаптарды – құрамды хордофондарды жан-жақты зерттеуге арналған кешенді пән болып табылады. Мұнда ыспалы және шертпелі аспаптардың халықтық терминологиясына, морфологиясы мен эргологиясына ерекше мән беріледі. Түркі, иран және моңғол халықтарының аспаптық музыка үлгілері қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер философиясы

    «Өнер философиясы» пәні ҚР МЖМБС ұсынған өнертанудағы докторантураның білім беру бағдарламасының міндетті білім компоненті болып табылады. Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі өнер және мәдениет теориясы мен практикасы саласында жоғары білім деңгейінде (ғылыми-педагогикалық және зерттеу) мамандарды даярлаудың жүйелі көрінісіне негізделген. Өнер философиясы - зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізі, өнерді адамзаттың ерекше феномені ретінде және алуан түрлі мәдениет құбылысы ретінде тануға жетелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи композиторлардың вокалдық және симфониялық туындыларын түсіндіру

    Қазіргі композиторлардың вокалдық-симфониялық музыкасын зерделеуге бағытталған (оқытылатын композитор шығармашылығының тарихи маңыздылығын сипаттау, талдау және анықтау, орындаушылық жоспарын әзірлеу, дирижерлеу тәсілдері)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Опера жауһарларының интерпретациясы

    PhD докторын іргелі даярлау, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашуды қамтамасыз ететін кешенді білім мен мамандық бойынша дағдыларды меңгеру, орындаушылық міндеттерді қою және шығармашылықпен шешу, шығарманың көркемдік тұжырымдамасын қайта жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    «Академиялық жазылым» - ағылшын тілді университеттердің академиялық ортасында қалыптасқан. Оның пәні-білім алушылардың ҒЗЖ, зерттеу жарияланымдарын (кітаптар, мақалалар, оқулықтар, Рецензиялар, баяндамалар және т.б.) қоса алғанда, академиялық ортада пайдалануға арналған жазбаша мәлімдемелердің кез келген түрі. Құрылымдық әдістер, мазмұнды толтыру, мазмұндама стильдері, зерттеудің дедуктивті негізделу тәсілдері және т. б. зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дереккөзтану

    Пәннің мазмұнында музыкатанудағы "құжат" және "мәтін" ұғымдарын қарастыру үлкен орын алады. Ғылыми зерттеулердің көздерін іздеу стратегиясына ерекше назар аударылады. Оқыту процесінде шығармаларды бекітудің дәстүрлі (мәтіндік) және спецификалық (ноталық) формаларына қолдануда музыкатану зерттеулерінің текстологиялық принциптерін меңгеру дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер саласында жоғары стандарттарды қайта ұйымдастыру және сақтау.
  • Мақсатты аудиториялардың қажеттіліктерін ескере отырып, хор музыкасын зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпараттарды мәлімдеу мен таратудың тиімді және сәйкес әдістері мен техникаларын таңдау және пайдалану.
  • Әлеуметтік, мәдени, көркем, этикалық және экономикалық аспектілерде хор музыкасын зерттеу нәтижелерінің құндылығын жіктеу.
  • Білімін кеңейту мақсатында шығармашылық практикаға сүйене отырып, дирижерлық өнердің күрделі сұрақтарын контекспен сәйкестендіру және үйлестіру.
  • Жан-жақты ортада нәтижелерге қол жеткізу тәжірибесі мен әдістеріне әсер ету үшін практикалық, коммуникативтік және желілік дағдылардың кең ауқымын пайдалана отырып, әріптестермен қолдау, жетекшілік ету және ынтымақтасу.
  • Дирижерлық өнер саласындағы негізгі мәселелерді санаттау, оларға сыни тұрғыдан қарау және инновациялық шешімдер табу.
  • Хор музыкасын іске асыруда, қайта құруда, құруда, өңдеуде және/немесе өндіруде өзіндік түсінік пен инновациялық шешімдерді құжаттау және көрсету.
  • Қаржыландыру көздерін қоса, кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе жағымсыз әсерлерді бағалай отырып, дирижерлық өнер саласында сәйкес әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдай және пайдалана отырып, зерттеудің нәтижелерін байқай, жоспарлай, орындай және ұсына білу.
  • Көптеген зерттеушілермен, практик мамандармен және жасаушылармен ынтымақтастықты жобалау, олардың сын-ескертпелері мен ұсыныстарын ескере отырып, жұмыс істеуге және өз жұмыстарына берілген сын-пікірлерді қабылдау.
  • Дирижерлық өнер саласындағы білімді түсіндіру, талдау, қарастыру, бағалау, басқару, сақтау және басқаларға тапсыру, сәйкес әдебиеттерден және/немесе басқа ресурстардан алған ғылым мен өнердің заманауи парадигмаларын бағалау.
  • Өзіндік және өзге зерттеулердің нәтижелерін жүйелі әрі сыни тұрғыдан талдау мен бағалау.
  • Жүргізілген зерттеулердің этикалық және құқықтық салдарларын, ұлттық және халықаралық контексті, сондай-ақ зерттеулердің авторлық құқықтарын ескерте отырып, кәсіптік стандарттарды қолдану.
  • Дирижерлық өнерді зерттеуден алынған білімді қолдану және әрі қарай дамыту үшін тәсілдерді модельдеу.
Top