Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02117 Дирижерлау (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Республикалық және Халықаралық деңгейдегі оркестрлер/хорлар/ансамбльдердің бәсекеге қабілетті кәсіби дирижерлерін; бастауыш және орта білім беру ұйымдарының, сондай-ақ мектепке дейінгі және қосымша білім беру ұйымдарының ұстаздарын; концерттік мекемелердегі ұйымдастырушыларын; отандық және шетелдік жоғары оқу орындарында жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуға қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B025 Дирижерлеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сольфеджио - 1
Аспаптану - 1
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-1
Міндетті фортепиано - 1
Оркестр класы - 1
Мамандық - 1
Хор класы - 1
Хор класы - 2
Міндетті фортепиано - 2
Мамандық - 2
Сольфеджио - 2
Антикадан Барокко дейінгі музыка тарихы
XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-2
Аспаптану - 2
Оркестр класы - 2
-
2 Оқу жылы
Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 1
Хор партитураларын оқу - 1 ("Хор дирижерлеу")
Музыка тарихы 1760-1900 - 1
Аспаптау - 1
Симфониялық партитураларды оқу - 1 ("Оркестрлік дирижерлеу")
Сольфеджио - 3 (Мinor)
Оркестр класы - 3
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 3
Міндетті фортепиано - 3
Гармония
Хор класы - 3
Мамандық - 3
Хор партитураларын оқу - 2 ("Хор дирижерлеу")
Компьютерлік жазбалар жиынтығы
Гармония - 2 (Minor)
Музыка тарихы 1760-1900 - 2
Ноталық редактордағы жұмыс негіздері
Хор сольфеджиосы ("Хор дирижерлеу")
Полифония - 1 ("Оркестрлік дирижерлеу")
Сольфеджио - 4 (Minor)
Дауыс гигиенасы - 1 ("Хор дирижерлеу")
Аспаптау - 2
Вокалдық партияларды үйрену - 1 ("Хор дирижерлеу")
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 4
Симфониялық партитураларды оқу - 2 ("Оркестрлік дирижерлеу")
Мамандық - 4
Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 2
Оркестр класы - 4
Хор класы-4
-
3 Оқу жылы
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-5
Хор класы-5
Сольфеджио - 5 (Мinor)
Аспаптау - 3
Вокалдық партияларды үйрену - 2 ("Хор дирижерлеу")
Мамандық-5
Оркестр класы - 5
Хор-дирижерлік этюдтері - 1
Фактураның тарихы мен теориясы ("Оркестрлік дирижерлеу")
Хор аранжировкасы - 1 ("Хор дирижерлеу")
Заманауи музыка тарихы - 1
Дауыс гигиенасы - 2 ("Хор дирижерлеу")
Музыка тарихы 1900-1945
Полифония - 2 ("Оркестрлік дирижерлеу")
Орындаушылық өнер тарихы - 1
Дирижёрдің орындаушылық іс-әрекеті - 1
Хор өнерінің тарихы - 1
Симфониялық партитураларды оқу - 3 ("Оркестрлік дирижерлеу")
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Хормейстер-дирижерді тәрбиелеу әдістемесі
Аспаптау - 4
Дирижёрдің орындаушылық іс-әрекеті - 2
Хор-дирижерлік этюдтері - 2
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-6
Хормен жұмыс істеу әдісі ("Оркестрлік дирижерлеу")
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Хор өнерінің тарихы - 2
Хор үндестігі-2
Хор аранжировкасы - 2 ("Хор дирижерлеу")
Хор класы - 6
Мамандық-6
Сольфеджио оқыту әдістемесі (Minor)
Оркестр класы - 6
Орындаушылық өнер тарихы - 2
-
4 Оқу жылы
Педагогика
Музыкалық шығармаларға сараптама - 1
Мамандық-7
Оркестр класы - 7
Заманауи компьютердегі аранжировка әдістері
Ғылыми зерттеудің негіздері
Қазақ халық аспаптарын тану
Хор класы - 7
Қазақ музыкасы - 1
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-7
Сольфеджист практикумы (Minor)
Студиялық дыбыс режиссурасы
Музыкалық композиция және стильдік талдау - 1
Қазақ музыкасы - 2
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Оркестр класы - 8
Қазақ халық ансамбдьдерін аспаптандыру
Мамандық-8
Хормен жұмыс істеу тәжірибесі-8
Музыкалық шығармаларға сараптама - 2
Музыкалық композиция және стильдік талдау - 2
Мәдениеттегі басқару және кәсіпкерлік негіздері
Хор класы - 8
Оқыту нәтижелері
- Әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы және формадағы оркестр/вокалдық-хор шығармаларын квалификациялау және талдай білу.
- Мамандық, сольфеджио бойынша оқыту әдістері мен педагогикалық диагностика әдістерін қолдана білу.
- Әр түрлі стиль және жанрда фортепианода немесе дирижерлаған кезінде орындауда кәсіби дағдыларды көрсету.
- Заманауи тенденцияларын және әлемдік пен қазақ музыкалық өнерінің даму тарихын білу.
- Орындалған оркестр/вокалдық-хор шығармаларының теориялық негіздерін қалыптастыру.
- Дипломдық жұмыс мәселелеріне сәйкес ақпаратты қолдана және өңдей білу.
- Оркестрлік және хор шығармаларын фортепианода жатқа, сонымен қатар транспозициямен мәнерлі орындау қабілетін көрсету.
- Оркестрге/хорға арналған өңдеулерді орындау кезінде практикалық дағдыларды көрсету, жеке партияларды сольфеджио орындау.
- Әртіс/жетекшісі ретінде оркестр/хор/ансамбль және де басқа проектілерде әр жанр, стиль және бағыттағы музыкалық шығармалардың орындауын сыни тұрғыдан бағалау, көшбасшылық қабілеттерді көрсете алу.
- Музыкалық стильдерді және онымен байланысты композиция мен орындаушылық дәстүрлерді түпнұсқа тілінде білу.
- Орындалған шығармалардың тарихи мазмұны мен орындау дәстүрлерін білу.
- Оркестр/хор/ансамбльге арналған қарапайым би композициялары мен жаттығуларын жасап көрсету.
- Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімдерге ие болу.