Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01713 Қазақ тілі және әдебиеті в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басты мақсаты: білім саласының жоғарғы білікті мамандарын дайындайтын, сондай-ақ білім беру процесіне инновациялық технологияны енгізе отырып, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған білімді іске асыру.Білім берудің ұстанымдары студенттердің академиялық икемділігіне қол жеткізуге және олардың еңбек нарығында еркін бейімделуге бағытталған білім беру мен ғылымның негізгі ұстанымдарымен сай құрылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Құқық негіздері
Экономика негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Қаржылық сауаттылық
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Әдебиеттануға кіріспе
Оқушылардың даму физиологиясы
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы
Инклюзивті білім беру
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Қазақ хандығы дәуірінің әдебиеті
Нормативті қазақ тілі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Қазіргі әдеби процесс
Сөз тіркесі және сөйлем
Әдеби тіл және тілдік норма
ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті
Балалар әдебиеті
Мемлекеттік тілде іс жүргізу
Тілдік қатынас негіздері
Критериалды бағалау технологиясы
Ежелгі дәуір әдебиеті
Қазіргі қазақ тілі морфологиясы
Лингвистика мәселелері
Қазіргі қазақ тілінің фразеологиясы мен лексикологиясы
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Когнитивтік лингвистика
Практикалық қазақ тілі
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы
-
4 Оқу жылы
Қазіргі қазақ әдебиеті
Әдебиеттанудың теориялық негіздері
Әдебиет теориясы
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Қазақ әдеби сынының тарихы
Қазақ-орыс тілдеріең салыстырмалы грамматикасы
Қазіргі қазақ тілі стилистикасы
Қазақ тіліндегі морфологиялық ұғымдар
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Орфография және пунктуация мәселелері
Тіл мәдениеті
Қазіргі қазақ тілі синтаксисі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениет пен өркениеттің алуан түрлілігі, әлеуметтік тәжірибе түрлері, Қазақстанның әлемдік тарихи және мәдени кеңістіктегі жетістіктері туралы білімдерін жіктеу
- Кәсіби қызметте туындайтын мәселелерді шешуде ғылымның заманауи, инновациялық әдістерін, педагогика мен психологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін қолдану
- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Сабақтарды өткізу және жоспарлау нәтижелерін талдау
- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерін меңгеру; ғылыми ұғымдармен, тілдің жұмыс істеу заңдарымен кәсіби жұмыс жасау
- Мәтінді түріне қарамастан талдаудың әртүрлі тәсілдерін қолдану; тіл мен көркем әлемнің әртүрлі құбылыстарын түсіну; оларды пәндерді оқытуда түсіндіру
- Қазақ тілі мен әдебиетінің қазіргі жай-күйін, оның білімнің басқа салаларымен байланысын, оның даму перспективаларын және кәсіби қызметте оқыту мен өзін-өзі жетілдірудің әдістемелік негіздерін түсіну
- Әлеуметтік-гуманитарлық, әлеуметтік-саяси және жаратылыстану-ғылыми пәндердің негіздерін меңгеру
- Филология саласындағы ғылыми және теориялық зерттеулердің әдіснамасы туралы білімді пайдалану;
- Өз мамандығы бойынша өзінің жеке білім беру және оны жетілдіру; үздіксіз білім беру қабілетілігі мен қажетілігін қалыптастыру
- Қазіргі білім синтезі ретіндегі –қаза тілі мен әдебиеті және оның құрамдас бөлігі болып табылатын –тіл салалар,трихы ,әдебиеттің даму кезеңдері,тарихы және ұйымдастыру –басқарушылық ойлауды туындату арқылы кеңістіктік,экологиялық,жүйелілік және проблемалық құрылғыларға жауап бере отырып өз кезігінде қазақ тілі мен әдебиеті және басқару жайлы білім жүйелерін дамытуда маңызды қызмет атқарады
- Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологияларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыру