Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01612 Тарих в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты. 6В01612–Тарих білім беру бағдарламасының мақсаты: тарих ғылымы контекстіндегі саяси, экономикалық, әлеуметтік процестердің барлық күрделілігіне бағдарланатын, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің қазіргі заманғы талаптарына сәйкес келетін тарих мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика негіздері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Құқық негіздері
Қаржылық сауаттылық
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Ежелгі дүниежүзі тарихы
Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
Этнология
Еуразияшылдық: теория және практика
Диаспорологияға кіріспе
Алғашқы қоғам тарихы
Қостанай облысының тарихы
Тарихи өлкетану
Қазақстанның ежелгі тарихы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қосалқы тарихи пәндер
Қазақстанның тарихи демографиясы
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Шығыс елдерінің ортағасырлық тарихы
Педагогикалық психология
Орта ғасырлар тарихы
Критериалды бағалау технологиясы
Қазақстанның ортағасырлық тарихы
Еуразияның көшпелі империялары
Түркі әлемі және Еуропа
Орта ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Түркі халықтарының тарихы
XVII-XX ғасырлардағы ескі және жаңа әлем
XVII-XX ғасырлардағы Азия мен Африка
Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Жаңа және қазіргі заманның халықаралық қатынастар тарихы
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Қазақстанның жаңа заман тарихы
-
4 Оқу жылы
Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Исламтану
Педагогикалық зерттеу қызметі
Теоретикалық деректану
Азия мен Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасу тарихы
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
Тарихнама
Мұрағаттану және мұражайтану
Тарих пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
Қазақ диаспорасының тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі кәсіби қызмет ретінде психологиялық-педагогикалық білім жүйесін меңгеру.
- Қазіргі әлемнің саяси өміріне, өз елінің саяси процестеріне бағдарлана білу, қазіргі шындықтың әлеуметтік-экономикалық катаклизмдерін, ҚР әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын талдай білу, ҚР Конституциялық-құқықтық және заңнамалық нормаларын білу.
- Базалық және бейіндік пәндер бойынша іргелі білім негізінде жалпы білім беретін орта және арнаулы орта оқу орындарында әлемдік және отандық тарих бойынша педагог-тарихшының этносаралық және мәдениетаралық коммуникациясын жүзеге асыра білу.
- Ақпаратты іздеудің, талдаудың, интерпретациялаудың негізгі әдістерін меңгеру және оларды педагог-тарихшы ретінде кәсіби қызметінде қолдану
- Қазіргі педагогикалық әдістер мен технологияларды білу және қолдану, бейімдеу және өзгерту; оқушылардың физиологиялық, жас, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
- Көпмәдениетті қоғамдағы педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, мәдениеттердегі, діндердегі айырмашылықтарды, ұлттық ерекшеліктерді білу.
- Әлемдік және отандық тарихтың негізгі тарихи кезеңдері, оқиғалары, фактілері, тұлғалары туралы білімді меңгеру.
- Тарих ғылымының әртүрлі тұжырымдамаларын меңгеру. Іргелі тарихи пәндердің өзекті мәселелерін білу.
- Гуманитарлық ғылымдардың категориялық-ғылыми аппаратын меңгеру: философия, әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, дінтану.
- Оқу процесі барысында білім алушылардың қызметін бағалау және талдау жасай білу; білім алушылардың өзіндік танымдық қызметін ұйымдастыру; сабақта және сабақтан тыс уақытта білім алушылардың танымдық қызметін уәждей білу.
- Орта және арнайы орта білім беру бағдарламасы бойынша тарих бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемелерін, тарих кабинеттерін құру бойынша әдістемелік және ұйымдастырушылық жұмыстарды, оқу - тәрбиелік жағдайларды талдаудың қарапайым дағдыларын меңгеру.