Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10114 Медицина в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеткілікті білімі мен дағдылары бар, білімнің жаңа объектілерін игеруге қабілетті, сондай-ақ денсаулық сақтау саласында балаларға, жеке тұлғаларға, отбасыларға және жалпы халыққа біріншлік жеке және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті денсаулық сақтау мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 408
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Молекуладан жасушаға дейін

    Организмнің тіршілік әрекеті мен денсаулығын сақтаудың физика-химиялық, молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс жасушалардың және тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалды ұйымдастырылуын, жасушалардың өмірлік циклін, соның ішінде көбею, өсу, дифференциация, қартаю және өлу механизмдерін, сондай-ақ оларды түсіну үшін қажетті негізгі физика-химиялық принциптер мен түсініктерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық терминологиямен адам анатомиясының негіздері

    Гистология, анатомия және физиология мен биофизиканы біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет атқару принциптері және гомеостазды нормада сақтау механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс медициналық терминология негіздерін, мүшелер мен жүйелердің эмбриогенезін, анатомиялық позициялары мен аймақтарына шолу, интегументарлық жүйенің және остеоартикулярлық аппараттың морфологиясы мен физиологиясын, жыныс және жас ерекшеліктерін жан-жақты қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медициналық сұхбат және медициналық этика негіздері

    Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, емдеу-диагностикалық процесті тиімді қарым-қатынас жасау және жүргізу; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдылары; дәрігер мен пациент арасында тиімді динамикалық қарым-қатынасты құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Дәрігер мамандығына шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; дәрігер мен пациенттің құқықтары мен міндеттері, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсілдің талаптары туралы түсінік қалыптастыру, тиімді қарым-қатынас, жеке көзқарас дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, оның ішінде шұғыл көмек және BLS

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық микробиология және паразитология

    Медициналық маңызы бар микроорганизмдер мен паразиттердің негізгі топтарының жіктелу принциптері мен идентификациялау әдістері, морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы және генетикасының ерекшеліктері, олардың макроорганизммен әрекеттесу принциптері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Адамның микробиомы, әртүрлі анатомиялық аймақтардағы микроорганизмдер қауымдастығы және олардың денсаулықты сақтаудағы рөлі туралы түсінікке ерекше назар аударылады. Микроорганизмдердің төзімділік механизмі сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медицинаның молекулалық, жасушалық және генетикалық негіздері

    Курс адам геномының қызмет ету принциптерін, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік механизмдерін, жасуша сигнализациясын, иммунитеттің және онкогенездің молекулалық-генетикалық негіздерін біртұтас түсіну үшін қажетті биоорганикалық химияның, молекулалық және жасушалық биологияның негізгі мәселелерін қарастырады. Молекулярлық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістеріне және молекулярлық биомедицина мен наномедицина саласындағы жетістіктерге назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Адам морфологиясы мен физиологиясының негіздері

    Гистология, анатомия және физиология мен биофизиканы біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет ету принциптері және гомеостазды нормада сақтау механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс бұлшықет, жүрек-тамыр, қан, жүйке жүйелерінің және сезім мүшелерінің морфологиясы мен физиологиясын, жынысы мен жас ерекшеліктерін жан-жақты қарастырады. Тиісті терминологиялық аппаратты қалыптастыруға қажетті көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 11
  • Адамның қалыпты морфологиясы мен физиологиясы

    Курс гистология, анатомия және физиология және биофизика пәндерін біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет ету принциптері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыруды жалғастырады. Тыныс алу, эндокриндік, асқорыту, лимфа және иммундық, зәр шығару, репродуктивті жүйелердің морфологиясы мен физиологиясы, жыныс және жас ерекшеліктері және олардың қалыпты гомеостазды сақтаудағы рөлі жан-жақты қарастырылады. Тиісті терминологиялық аппаратты қалыптастыруға қажетті көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 11
  • Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері

    Ағзаның аса маңызды мүшелері мен ұлпаларының молекулалық ұйымдасу және зат алмасу ерекшеліктері, олардың реттелуі, гомеостазды сақтаудың биохимиялық механизмдері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; иммундық жүйенің дамуы мен қызметі, иммунобиохимия туралы. Иммундық қорғаныс пен жауаптың әртүрлі механизмдерінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары және олардың гомеостазды сақтаудағы рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 10
  • Патологияның молекулалық негіздері

    Заттардың, энергияның, генетикалық ақпараттың трансформациясын реттеу процесстерінің бұзылуы туралы білімдерін қалыптастыру. Адамның генетикалық анықталған патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдері туралы заманауи идеялар; молекулалық-генетикалық диагностика әдістері және олардың нәтижелерін интерпретациялау. Геномика, фармакогеномика, метаболомика. Жалпы фармакология: дәрілік заттардың таралу сипатына, биотрансформациясына, енгізілу және шығарылу жолдарына байланысты организмге әсер етуінің жалпы заңдылықтары мен механизмдері; олардың ағзадағы әрекетін анықтайтын жағдайлар және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 10
  • Қорғау мен ауру механизмдері

    Инфекциялық микробиология және иммунология тұрғысынан патологиялық процестердің дамуы кезінде ағзаның қорғаныс механизмдері туралы қазіргі заманғы білім. Адамның инфекциялық патологиясында бірінші дәрежелі маңызы бар микроорганизмдердің негізгі топтарына шолу: жіктелу принциптері, диагностикалық әдістер, патогенділік факторлары мен механизмдері, емдеу және алдын алу принциптері. Иммундық жауаптың механизмдері. Иммунопатология. Иммунодиагностика және иммунопрофилактика әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 7
  • Науқас және дәрігер

    Дәрігер-пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сұрақ қою, қалыпты және патологиядағы пациентті физикалық тексеру дағдыларын қалыптастыру. Анатомиялық құрылымдарды визуализация және анықтау әдістері. Визуалды диагностикадағы патологиялық өзгерістердің семиотикасы және оларды клиникалық контексте түсіндіру. Алынған ақпаратты талдаудағы клиникалық дәлел. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Жалпы патология

    Пәндер патофизиология, патология, фармакологиялық патологиялық процестердің негіздерін қамтиды. Модуль патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуы, дамуы және нәтижелері, сондай-ақ әртүрлі патология түрлеріне арналған дәрілік заттарды ұтымды пайдалану негіздері кезінде патофизиологиялық процестер мен органдардың, тіндердің, жасушалардың, ультраструктуралардың морфологиялық өзгерістерін кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 11
  • Қан түзу жүйесінің патологиясы және трансфузиология

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және гемопоэтикалық жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: анемиялық, сидеропениялық, цитопениялық, плеторлық, миело - және лимфопролиферация, геморрагиялық. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Эндокриндік жүйенің патологиясы және метаболизм

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және эндокриндік жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: гипергликемия, гипо - және гипертиреоз, гипо-және гиперкортицизм. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері. Нейроэндокриндік реттеу. Метаболизм.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Тыныс алу жүйесінің патологиясы

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және тыныс алу жүйесі патологиясына клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: өкпе тінінің тығыздалуы, өкпедегі қуыс , бронхиалды өтімділіктің бұзылуы, плевра қуысында сұйықтық пен ауаның жиналуы, тыныс алу жеткіліксіздігі (жедел және созылмалы). Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Жүрек-тамыр жүйесі патологиясы

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және жүрек-қан тамырлары патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: клапан аппаратының зақымдануы, коронарлық жеткіліксіздік (жедел және созылмалы), артериялық гипертензия, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Зәр шығару жүйесінің патологиясы және гомеостаз

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және зәр шығару және ер репродуктивті жүйесінің патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: зәр шығару, нефриттік, нефротикалық, жедел бүйрек жеткілікіздігі, созылмалы бүйрек жеткіліксізлігі, ауырсыну. Даму ақаулары. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Асқорыту жүйесі патологиясы

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және ас қорыту жүйесі мен бауыр патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: дисфагия, іштің ауыруы, асқазан мен ішек диспепсиясы, холестаз, асқазан-ішектен қан кету, гепатит, бауыр-жасуша жеткіліксіздігі, портальды гипертензия, бауырдағы көлемді түзілім. Рационалды тамақтану. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Сәби, бала және жасөспірім

    Баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білім негізінде дені сау жаңа туған нәресте мен шала туылған нәрестенің, емшектегі баланың, баланың және жасөспірімнің жағдайын бағалау және жүргізу, дұрыс тамақтану, бала күтімі дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ баланың тиісті физикалық және ақыл-ой дамуын қамтамасыз ету үшін профилактикалық іс-шаралар кешені (иммунопрофилактиканы қоса алғанда) дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жүйке жүйесінің патологиясы

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және жүйке жүйесі патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: бас ауруы, бас айналу, тремор, гиперкинез, есте сақтау қабілетінің бұзылуы, жалпы церебральды, менингиальды симптомдардың, патологиялық рефлекстердің, шиеленіс белгілерінің, эпилепсиялық ұстамалардың, мигрендік ұстаманың, миастениялық дағдарыстың болуы. Фокальды зақымданулар. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Тірек-қимыл аппаратының және терінің патологиясы

    Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және тірек-қимыл жүйесі мен тері патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: бір буынды зақымдану, көп буынды зақымдану, , қызбалық синдром, бұлшықет синдромы, арқадағы ауырсыну синдромы, экзантема және энантема; тері бөртпесінің бастапқы және қайталама элементтері. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Репродуктивті жүйе, жүктілік және босану

    Патогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы және репродуктивті жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Физиологиялық жүктілік.Физиологиялық жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі кезеңді диагностикалау және басқару бойынша білімді қолдану. Арнайы Акушерлік және гинекологиялық зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Науқас және қоғам

    Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлінің құқықтық мәселелерін қоса алғанда, популяция деңгейіндегі денсаулық пен денсаулық мәселелерін зерттеу. Медициналық ақпаратты сыни бағалау және одан әрі практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін дәлелді медицина принциптерін қолдану. Белгілі бір пациентте патологияның қалыптасуы аясында қоршаған ортаның әртүрлі сыртқы факторларын бағалау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 7
  • Клиникалық дағдылар мен рәсімдер

    Асептика, антисептика, трансфузиология, ауырсынуды басу және бақылау білімдерін қолдана отырып, симуляциялық ортада шоктар, қан кетулер, жаралар, күйіктер, жарақаттар және т. б. негізгі шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетудің базалық клиникалық дағдыларын игеру; қауіпсіздік қағидаттарын сақтай отырып, ересек адамға, балаға клиникалық қайтыс болған кезде дәрігерге дейінгі деңгейде көмек көрсету дағдыларын игеру және тиімділік

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Клиникалық зертханалық диагностика

    Зертханалық қызметтің жұмысын ұйымдастыру. КДЛ талаптары мен стандарттары, жабдықтары. Сапаны бақылау. Биоматериалмен жұмыс істеу ережелері. Қазіргі гематологиялық, биохимиялық, иммунологиялық анализаторлардың жұмыс принциптері. Зертханалық әдістердің ұтымдылығы мен дәлелділігі негізінде инфекциялық аллергиялық, аутоиммунды, иммун тапшылықтық, иммунопролиферативті ауруларды диагностикалау алгоритмдері. Нәтижелерді клиникалық контексте түсіндіру. Инфекциялық бақылау жүйесі және ауруханаішілік инфекциялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Ішкі аурулар

    Жас ағымына сәйкес типтік көріністегі кең таралған соматикалық аурулары бар пациенттерді, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық әдістерді, арнайы тексеру және хирургиялық манипуляциялар мен профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Инфекцияның негіздері

    Жұқпалы ауруларға қарсы қызметті ұйымдастыру. Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы. Инфекциялық процесс. Зертханалық диагностика, клиникалық микробиология және вирусология. Аспаптық диагностика. Дифференциалды синдром бойынша диагностика (қызба, алғашқы әсер, гепатит синдромы, лимфаденопатия, диарея, жедел іш, жалпыланған, интоксикалық синдром т.б.). Нәжіс-ауыз, ауа-тамшылы, жанасу, қан-контактілі таралу жолдары бар аурулар. Эпидемияға қарсы шаралар кешені, екінші және үшінші профилактика.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Токсикология негіздерімен анестезиология және реанимация

    Дәлелді медицина қағидаларына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру. Клиникалық токсикология және детоксикация. Операциялық араласулардағы анестезиологиялық жәрдем принциптері Реаниматологияның этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Педиатрия және неонатология

    Бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру баланың денсаулығының жай-күйін, оның дамуын, патронажын кешенді бағалау. Шала туылған нәрестелер, неонатальды кезеңнің патологиясы. Ерте балалық шақ ауруларының ерекшеліктері, жалпы қауіп белгілері, балалық шақ ауруларын кешенді емдеу. Баламен және оның ата-анасымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина принциптерін пайдалана отырып, балаларды, оның ішінде генетикалық анықталған патологиясы бар балаларды диагностикасы және емдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 8
  • Кешенді клиникалық диагностика курсы

    Негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, интерпретациялау және сыни тұрғыдан бағалау, диагностика мен емдеу жоспарын құру, диагноздың ұтымдылығын талдау және дәлелдеу принциптерін қолдану негізінде кәсіби шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру- негізделген және дербестендірілген медицина. Бұл пән ТжКБ курсы болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Академиялық ортадағы тиімді қарым-қатынас, ғылыми шолулар мен зерттеулердің нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Медициналық зерттеулер саласында ғылыми ақпаратты іздеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми мәтінді безендіру, дәйексөз ережелері, ескертулерді рәсімдеу нұсқалары. Түйіндеме, реферат, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 2
  • Акушерия

    Акушерлік және гинекологиялық перинаталдық қызметтерді ұйымдастыру принциптерін түсіну, акушерлік қызметте жалпы және арнайы тексеру әдістерін меңгеру негізінде жүктілік және босану патологиясында жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі кезеңді диагностикалау және басқару бойынша білім мен дағдыларды қолдану; неонатальды кезеңнің ерекшеліктері, антенатальды скрининг, жүктіліктің асқынулары, босану, қауіп факторлары және алдын алу шаралары туралы білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8
  • Хирургия

    Хирургиялық патологияны, оның ішінде шұғыл жағдайды анықтау үшін қолданылатын тексеру стандарттарын ескере отырып, ересектер мен балаларды арнайы клиникалық тексеру әдістерін меңгеру. Науқастың жасын және қосымша ауруын ескере отырып, хирургиялық патологияның жетекші клиникалық симптомдары мен синдромдары. Жедел хирургиялық аурулардың дифференциалды диагностикасы. Тиімділік пен сапаға назар аудара отырып, жұмыс кезінде этикалық және құқықтық нормаларды сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8
  • Неврология негіздері

    Негізгі симптомдар мен синдромдарды тану, жүйке жүйесі ауруларында неврологиялық тексеру дағдыларын қолдану. Неврологиялық көмек көрсету стандартын ескере отырып, қолданыстағы клиникалық хаттамаларға сәйкес жүйке жүйесінің жиі кездесетін ауруларына диагностика және медициналық көмек көрсету. Бағалау шкаласын қолдану. Неврологиялық көмектің кәсіби жауапкершілігі, тиімділігі мен сапасының жоғары стандарттарын сақтай отырып, жүйке жүйесінің әртүрлі аурулары бар науқастарды жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8
  • Психиатрия және наркология

    Туа біткен кемістіктердің, даму ақауларының, жарақат салдарының нәтижесі болып табылатын тірек-қозғалыс аппаратының деформациясы мен қызметі бұзылған науқастарды диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері. Тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, әсіресе төтенше жағдайларда психопрофилактика, науқастар мен олардың отбасыларына кеңес беру. Құқықтық білімге негізделген психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарды әлеуметтік оңалту принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 6
  • Тропикалық аурулар

    Жаһандық маңызы бар жұқпалы аурулардың, инвазиялардың, микоздардың, миаздардың, баяу инфекциялардың эпидемиологиясы, этиопатогенезі, диагностикасы, леч және алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Саяхат медицинасы – әкелінетін (оның ішінде карантиндік) инфекциялары бар пациенттерге тиімді және қауіпсіз медициналық көмекті қамтамасыз ету. Инфекциялардың таралуын болдырмау үшін де, әрбір жеке пациенттің мүддесі үшін де тиімді эпидемияға қарсы және алдын алу шаралары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Неврология

    Жүйке жүйесі ауруларының диагностикасы, клиникасы, емдеу мен алдын алуы: цереброваскулярлы аурулар, нейротравмалар, жүйке жүйесінің көлемдік процесстері, нейринфекциялар, аутоиммунды аурулар, эпилепсия мен эпилептикалық энцефалопатиялар, тұқым құалайтын нейробұлшықеттік аурулар, Паркинсон ауруы, паркинсонизм синдромы, деменция, Альцгеймер ауруы. Неврологиялық мәселелері бар пациенттердің медициналық-әлеуметтік реабилитациясы. Пациенттер мен отбасы мүшелерінің консультациясы. «Күрделі» пациентпен тиімді қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Фтизитария

    Иммунопатогенез, иммуногенетика, заманауи зертханалық, аспаптық диагностика, туберкулезге қарсы препараттардың клиникалық фармакологиясының ерекшеліктері туралы білімді қолдану негізінде әртүрлі жастағы пациенттерде Туберкулезді емдеудің диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, принциптерін игеру, дәлелді медицина және науқасқа бағытталған тәсілдер принциптері. Профилактикалық шаралар кешені.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік патология

    Өндірістік орта мен еңбек процесіндегі қолайсыз факторлардың әсерінен пайда болатын ауруларды анықтау, кешенді диагностикалау және емдеу принциптерін білу және білу дағдыларын меңгеру. Бастапқы және екіншілік әдістері дәлелді және дербестендірілген медицина принциптеріне негізделген осы аурулардың алдын алу, сараптама және оңалту мәселелері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Сот медицинасы

    Медициналық практикадағы құқық нормалары, денсаулық сақтау саласындағы заңнамалар; дәрігер жұмысының нормативтік-құқықтық базасы. Тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездік көрсету жағдайларын анықтаудағы дәрігердің рөлі. Тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездік көрсету жағдайларын анықтаудағы дәрігердің рөлі.Сот-медициналық сараптаманы тағайындау және жүргізу принциптері, себептері, тәртібі. Сот - медициналық танатология бойынша негізгі білім. Жәбірленушілердің, айыпталушылардың және басқа да айыпталушылардың зақымдануын сипаттау және бағалау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Дерматовенерология

    Тері-венерологиялық қызметті ұйымдастыру. Тері және оның қосалқылары аурулары бар науқастарды зерттеудің зертханалық және аспаптық әдістерінен алынған мәліметтерді, клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру. Жыныстық жолмен берілетін аурулардың этиопатогенезі мен клиникалық көрінісін, қажетті эпидемияға қарсы шараларды білу. Тиімді коммуникацияны пайдалана отырып, ұтымды диагностика және дәлелді медицина принциптеріне негізделген нақты науқасқа жеке көзқарасты қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Жұқпалы аурулар

    Иммунопатогенез және клиникалық эпидемиология, клиникалық көрініс бойынша білім негізінде ОЖЖ, зооноздар, риккетсиоздар, векторлық инфекциялар, АИТВ-инфекциясы, аса қауіпті инфекциялар зақымдануымен жұқпалы ауруларды уақтылы диагностикалау бойынша білім мен дағдыларды тереңдету. Арнайы топтарды басқару тактикасы (жүктілер, егде жастағы науқастар, преморбидті фон, иммунитеті төмен). Төтенше жағдайда, эпидемияда, инфекциялардың таралуын болдырмау мақсатында мамандар тобында тиімді өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Клиникалық анатомияcы және оперативты хирургия

    Клиникалық-бағдарланған топографиялық анатомия саласындағы білімді қалыптастыру, пациенттердің әртүрлі санаттарындағы әртүрлі патологиялық жағдайларды тиімді және дербестендірілген хирургиялық емдеу мақсатында негізгі операциялық дағдыларды, хирургиялық әдістерді және манипуляцияларды меңгеру. Хирургиялық араласу кезінде кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Гинекология

    Әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің патологиясында диагностика мен емдеудің білімі мен дағдыларын қалыптастыру, қажетті профилактикалық және оңалту шаралары. Жасөспірім кезіндегі гинекологиялық патологияның ерекшеліктері. Скринингтік бағдарламаларды жүргізуге қатысу. Кольпоскопия. Әйелдердің репродуктивті денсаулығын сақтау және отбасын жоспарлау шаралары. Клиникалық хаттамалар негізінде гинекологиядағы шұғыл жағдайлар үшін шұғыл медициналық көмек.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Оториноларингология

    Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының стандарттарын сақтай отырып, дәлелді медицина қағидаттарына, емдеу-диагностикалық және IT-технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес арнайы тексеру дағдыларын игеру негізінде ересектер мен балаларға құлақ, тамақ, мұрын және жақ-бет патологиясы кезіндегі емдеу-диагностикалық іс-шаралардың қажетті көлемін игеру. Көмей ісінуі, эпиглотит, паратонзиллярлық абсцесс, қан кету кезінде шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Травматология және ортопедия

    Дәлелді медицина қағидаттарына және диагностикалық және емдеу технологияларының заманауи жетістіктеріне сәйкес әртүрлі жарақаттар және олардың салдары бар науқастарға медициналық көмек көрсету бойынша білім және тәжірибелік дағдылар. Туа біткен ақаулардың, даму ақауларының және жарақат салдарының нәтижесі болып табылатын тірек-қимыл аппаратының деформациясы және функциялары бұзылған науқастарды диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Офтальмология

    Дәлелді медицина қағидаттарына, жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, емдеу-диагностикалық және IT-технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес арнайы тексеру дағдыларын игеру негізінде көру органының патологиясы кезінде ересектер мен балаларға қажетті емдеу-диагностикалық іс-шаралардың көлемін игеру. Жұқпалы және инфекциялық емес қабыну аурулары, глаукома, катаракта, ретинопатия, жарақат. Функцияның жоғалуына қауіп төндіретін жағдайларға шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Қазіргі заманғы менеджмент негіздері; ұйымда басқарушылық дағдыларды, басқарудың прогрессивті әдістерін қалыптастыру; басқару құралдары; стратегиялық жоспарлау, өкілеттіктерді ұйымдастыру, қызметкерлерді ынталандыру және орындалатын жұмыстардың сапасын бақылау жолдары. Медицинада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Дизайнды әзірлеуді, зерттеу әдістемесін таңдауды, жүйелеуді, талдауды, түсіндіруді, ақпаратты жалпылауды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеу этикасы. Сыни талдау және зерттеу нәтижелерін түсіну.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 2
  • Урология

    Ерлердің ұрпақты болу және зәр шығару жүйелері патология туралы білімдерін және арнайы, сондай-ақ зертханалық және аспаптық тексеру дағдыларын біріктіруге негізделген несеп-жыныс мүшелерінің аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу. Урологиялық ауруларды хирургиялық емдеу стандарттары. Пациенттермен қарым-қатынас ерекшеліктері. Кәсіби мәселелерді шешуге арналған цифрлық технологиялар, дәлелді медицина принциптеріне негізделген медициналық жауапкершілік нормалары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Кәсіби өзара әрекеттесу процесінде тәжірибелік қолдану үшін басқару психологиясының негізгі түсініктері емдеу-диагностикалық процесті және ғылыми жобаны ұйымдастыру және басқару кезінде денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта қолдану. Басқару психологиясының негізгі принциптері, тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация, тиімді рефлексия. Конфликтология түсінігі

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 2
  • Онкология

    Эпидемиология, қауіп факторлары, иммуногенетика, клиникалық көріністер, диагностика, қатерлі ісіктері бар науқастарды жүргізу тактикасы. Қатерлі ісікке дейінгі жағдайларды диагностикалау әдістері (ісік маркерлері), бейнелеу әдістері, морфологиялық. Онкопатологияның жіктелуі, онкопроцесс кезеңдері, пациенттердің клиникалық топтарын оқшаулау және тексеру және басқару алгоритмі. Скринингтік бағдарламалар. Қазіргі заманғы емдеу әдістері туралы түсінік: хирургия, химиотерапия, сәулелік терапия, гормондық терапия, мақсатты иммунотерапия. Медициналық тексеру және оңалту. Алдын алу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Бастапқы медициналық күтім бағдарламасы

    Науқастың мәселелрін шешу, емдеу-диагностикалық, профилактикалық, оңалту іс-шараларын жүзеге асыру үшін ғылыми негізделген практикаға сүйене отырып, бұрын алынған барлық медициналық білім мен дағдыларды интеграциялау негізінде науқастарға көмек көрсету кезінде сапасына, қауіпсіздігіне назар аудара отырып, АМСК жүйесі шеңберінде тиімді жұмыс жасау, ең көп таралған аурулары бар кез келген жастағы науқастарды динамикалық бақылау.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 14
  • Пациенттерді пәнаралық басқару

    Адам денсаулығына кешенді пәнаралық көзқарас: жыныстық және репродуктивті денсаулық, отбасын жоспарлау, психикалық денсаулық - Mental Health GAP (ДДҰ); неврологиялық патология және нейрореабилитация мәселелері, диагностика, алдын алу, эпидемияға қарсы іс - шаралар, инфекциялық патологияны оңалту (оның ішінде туберкулез, саяхатшылардың аурулары-travel medicine) және тері аурулары

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 11
    Несиелер - 14
  • Жалпы тәжірибе дәрігеріне арналған қоғамдық денсаулық сақтау

    Белгілі бір науқастың, науқастардың топтарының, популяциялардың және жалпы халықтың мәселелерін шешу үшін денсаулық пен сырқаттану көрсеткіштерін бағалау және түсіндіру. Аурулардың алдын алуға және оның сапасы мен қауіпсіздігіне назар аудара отырып, медициналық көмек көрсетуді жақсартуға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге қатысу. Биостатистика, дәлелді медицина және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, IT технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 5
  • Қарт науқас-жүйелі интеграцияланған тәсіл

    Қартаю медико-әлеуметтік мәселе ретінде. Мультинозологиялық, полиморбидтілік, инволюция аясында созылмалы аурулардың ағымын өзгерту. Фармакотерапияға жеке көзқарас. АГ және қант диабеті, АГ және ЖИА, АГ және АІЖ патологиясы, АГ және буындар аурулары, АГ және СӨОА, АГ және ЖСЖ үйлесуі. Медициналық көмек көрсетудегі қателіктер.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдер медицинасы

    Гебология/гебиатрия: жасөспірімдер организмінің ерекшеліктері, жасөспірім ағзасының жыныстық жетілу, өсу және даму процестері, сонымен қатар өмірдің жасөспірімдік кезеңіне тән ерекше аурулар. Жасөспірімдердегі соматикалық аурулардың клиникалық көріністерінің ерекшеліктері жыныстық жетілудің ерекшелігімен, барлық ағзалар мен жүйелердің айқын өсуімен және жетілуімен, жеке тұлғаның белсенді жеке әлеуметтенуімен байланысты.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 5
  • Жедел медициналық көмек және қарқынды терапия

    Күтпеген жіті аурулар, жарақаттар, денсаулықтың күрт нашарлауы, созылмалы аурулардың өршуі, ауыр, қауіпті жағдайлар, эпидемиялар кезінде денсаулыққа елеулі зиянның алдын алу немесе өмірге қауіпті жою үшін шұғыл медициналық араласуды қажет ететін жағдайлар мен жағдайларда медициналық көмек көрсету; табиғи апаттар, науқастарға, оның ішінде балаларға көмек көрсетуде сапаға, қауіпсіздікке көңіл бөлу.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 13
  • Жүктілікке байланысты патология

    Экстрагенитальды патология және жүктілік және босанғаннан кейінгі кезеңде пайда болады. Бауырдың гестациялық патологиясы (холестаз, БЖМД, HELLP), жүкті әйелдердегі вирустық гепатиттер; ССС гестациялық патологиясы (АГ, кардиомиопатиялар, миокардиттер, ССС ақаулары); өкпе және жүктілік (АД кезіндегі жүктілік); инфекция және жүктілік (ЖРВИ, тұмау, COVID-19, пневмония, сепсис); бүйрек және жүктілік, гестациялық қант диабеті.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 5
  • Клиникалық фармакология

    Белгілі бір науқасты емдеуде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін фармакодинамика, фармакокинетика, дәрілік препараттардың өзара әрекеттесуі және жанама әсері туралы білімді қолдану, диагностиканың ұтымдылығын талдау және дәлелді медицина принциптері негізінде, әсіресе төтенше жағдайларда кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену. Жаңа дәрі-дәрмектер туралы білімді кеңейту және тереңдету.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 5
  • Жалпы тәжірибелік дәрігердің жұмысын ұйымдастыру

    Денсаулық сақтау жүйесі аясындағы тиімді жұмыс, сондай-ақ денсаулық сақтаудағы жаңа сандық технологияларды мүмкіндігін қолдану, емдеу-диагностикалық процесті құқықтық қамтамасыз ету негізінде халықтың әртүрлі топтарының науқастарға көмек көрсету кезінде сапаға, қауіпсіздікке назар аудара отырып, оны жетілдіруге ықпал ету; кәсіптік деңгейді арттыру және кәсіптік білімді тереңдету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 12
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Клиникалық мәселелерді шешу үшін жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын біліммен қатар, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді тәжірибеде қолдану
  • Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін, оның ішінде пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету мақсатында ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғаралық және коммуникативтік дағдыларды пайдалану
  • Дәлелді медицина қағидаттарын қолдана отырып, ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті іс-шараларды қамтитын тиімді әрі пациентке бағытталған медициналық көмекті қамтамасыз ету
  • Этика мен гуманизмнің жоғары стандарттарын сақтау негізінде кәсіби міндеттерді адал орындауға кәсібилік деңгей мен адалдықты көрсету
  • Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде денсаулық сақтау сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету
  • Өз қызметін денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде жауапкершілікпен жүзеге асыру және оңтайлы медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін оларды өзінің практикалық қызметінде басшылыққа алу
  • Пациенттердің емделу нәтижелерін талдау, сыни тұрғыдан бағалау және ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін енгізу
  • Клиникалық симптомдар мен синдромдарды, пациенттерден және клиникалық маңызы бар басқа көздерден алынған ақпаратты, ауруды жасына қарап басқару үшін, науқастарды зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін, соның ішінде тиісті араласуды бастауды анықтау және түсіндіру
  • Диагностика мен емдеудің ұтымдылығын, дәлелді және жекелендірілген медицина принциптерін талдау негізінде белгілі бір науқасты емдеуде және оның денсаулығын қажеттіліктеріне сәйкес нығайтуда жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру
  • Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік сипаттағы апаттар, пандемия кезінде, адамгершілік, қауіпсіздік және тиімділік қағидаттарына сай медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету
  • Кәсіби міндеттерді шешу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін заманауи ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы талдау және жүргізу
  • Алдын алу, денсаулықты нығайту және салауатты өмір салтын насихаттау мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолдану

Ұқсас БББ

Top