6B10114 Медицина в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздіксіз интеграцияланған білім беру негізінде ҚР халқына тиімді медициналық көмек көрсетуде табысты клиникалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті «Денсаулық сақтау» мамандығы бойынша білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды, медицина магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Қоғамдық денсаулық
Қазақстан Республикасының халық денсаулығын қорғау саласындағы заңнамасының негіздерін, жұқпалы және паразиттік аурулар кезінде халыққа эпидемиологиялық қызмет көрсетуді реттейтін құжаттарды білуін көрсетеді; Стационарлық инфекциялардың алдын алу, мүгедектікті сараптау бойынша НПА. Әртүрлі жастағы және жыныстық топтардағы халықтың денсаулық жағдайын сипаттайтын денсаулық көрсеткіштері туралы ақпаратты жинау және медициналық-статистикалық талдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері
Халық денсаулығының әлеуметтік-гуманитарлық негіздері модулі қоғамдық денсаулық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіптік қызметте қажетті латын тілі саласындағы білімді қалыптастырады. «Қоғамдық денсаулық» қоғамдық факторлар, денсаулық сақтау құрылымы туралы білім береді. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық аспектілерін зерттейді. Латын тілін меңгеру медициналық терминология туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
Пән физика-химиялық заңдарды адам ағзасындағы процестермен байланыстырады, нуклеозидтердің, нуклеотидтердің және нуклеин қышқылдарының құрылымы, олардың метаболикалық процестердегі рөлі, көмірсулардың құрылымы мен қасиеттерінің байланысы, биологиялық мембраналардың құрылымы және олардың зат алмасу мен энергиядағы рөлі, метаболизмді реттеудегі ферменттердің рөлі туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалаушылық және тіндер
Білім алушыларды тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтарымен, адамның тұқым қуалайтын ауруларын зерттеу әдістері және алдын алу шараларымен, адамның эмбриондық даму заңдылықтары және қатерлі кезеңдерімен, адам дамуының ауытқуларының алдын алу әдістерімен таныстыру, сонымен қатар эпителий, дәнекер тіндерінің, терінің гистогенетикалық, морфологиялық-функционалдық және биохимиялық сипаттары туралы білім мен гистологиялық препараттарды микроскоптық зерттеу мен диагностикасын бойынша дағдыларды бекіту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қалыпты бұлшық ет-қанқалық жүйе
Пән сүйектердің, сүйек қосылыстарының құрылысы, оларға әсер ететін бұлшықеттер арасындағы байланыстар, биохимиялық, физикалық және физиологиялық қасиеттері, морфофункционалдық бірлік және бүкіл ағза деңгейінде өзара байланысы туралы кешенді білімді дамытуға бағытталған, анатомиялық құрылымды көрсету дағдыларын дамытады. қалыпты жағдайда макро- және микропрепараттар бойынша түзілімдерді, клиникалық жағдайларды талдаудан алған білімдерін қолдануды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасушалық метаболизм
Білім алушыларды жасушалар мен органеллалардың құрылымы мен атқаратын қызметімен, зат алмасудың негізгі процестерінің молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдерімен, олардың реттелуімен, адам мүшелері мен тіндерінде өту ерекшеліктерін зерттеуімен; тіндер мен мүшелерде өзгерістердің пайда болу себептерімен, сонымен қатар осы бұзылыстарды анықтау үшін биохимиялық көрсеткіштерді қолданудың маңыздылығымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалыпты кардиореспираторлық жүйе
Пән организмнің тыныс алу және жүрек-тамыр жүйелерін құрайтын мүшелер құрылымын, тыныс алудың және гемодинамика заңдарының биофизикалық аспектілерін, тыныс алудың, жүрек қызметі мен қан айналымының физиологиялық процестерін, олардың реттелу қызметі зерттеуге бағытталған, макро- және микропрепараттартарда анатомиялық және гистологиялық құрылысты анықтау, ЭКГ жазып алу және оны талдау, артериялық қан қысымы мен артериятық пульс өлшеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық дағдылар
Пән маникендер және робот-симуляторларды қолдана отырып жүрек-қантамыр,тыныс алу, эндокриндік және зәр шығару жүйелері модульдері бойынша терапиялық және диагностикалық дағдыларды қалыптастыруға жәнк қарап тексеру, науқасты күту және емдеудің негізгі дағдыларын, лабораторлы анализдерге материал жинау және кезек күттірмейтін жағдайларда жедел көмек дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Қалыпты зәр-жыныс жүйесі
Несеп-жыныс жүйесі мүшелерінің пәні ағзаның макро - және микроскопиялық құрылымын, адамның зәр шығару және репродуктивті жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін физиологиялық және биохимиялық процестер туралы интеграцияланған білімді қалыптастырады, макро препараттардағы анатомиялық құрылымдарды анықтауға, микропрепараттардағы тіндік және жасушалық құрамды сәйкестендіруге, клиникалық жағдайларды талдау кезінде алынған деректерді пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Қалыпты қан мен лимфа
Интеграцияланған пән құрылымдық ерекшеліктерін, қан жасау мүшелері тіндерінің жасушалық және жасушадан тыс құрылымдарын, қан және лимфа жүйесінің жұмыс істеуінің физиологиялық, биохимиялық және иммунологиялық механизмдерін зерттейді. Анатомиялық құрылымдарды, тіндік және жасушалық құрамды анықтау, гематологиялық көрсеткіштерді түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Қалыпты жүйке жүйесі мен сезу мүшелері
Пән жүйке жүйесі мен сезім мүшелерін морфо-функционалдық құрамдас бөліктерге қатысты жан-жақты зерттеуге бағытталған. Негізгі мақсат студенттерге жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің құрылысының анатомиясын, топографиясын және жасқа байланысты ерекшеліктерін және биохимиялық және биофизикалық факторларды ескере отырып нормадағы микро- және макропрепараттар бойынша ұлпалардың жасушалық және жасушадан тыс құрылымдарын анықтауды үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Ғылыми ойлау негіздері
Таңдалған тақырып шеңберіндегі талаптарға сәйкес әдебиеттерге оқу шолуын жасай алады, библиографияны дұрыс жасай алады. Ғылыми ақпарат көздерін іздеу, ғылыми ақпарат дерекқорларымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады. Ғылыми зерттеулердің гипотезаларын тұжырымдай алады, ғылыми зерттеулер жүргізудің этикалық қағидаларын түсіндіре алады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
Зерттеу хаттамасын ресімдей отырып, ғылыми зерттеу жүргізуді жоспарлауға қабілетті. Сипаттамалық, аналитикалық зерттеулер жүргізу ережелерін зерттеу. SPSS статистикалық бағдарламасында жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, үлестірудің қалыптылығын, сипаттамалық статистиканы, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді, сондай-ақ сапалы айнымалыларды талдау критерийлерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Санитарлық микробиология
Тірі ағзаларды жұқтыруға қабілетті, сонымен қатар тағамдық өнімдердің бұзылуын тудыратын қоршаған орта микроорганизмдерінің жіктелуі туралы білімдерін көрсетеді. Микроорганизмдердің сандық есебі мен сапалық жағдайын бағалауды көрсете алады. Ауру ағзаның тіндеріндегі қоздырғышты анықтау әдістерін біледі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйе
Кіріктірілген пән студенттерде негізгі зат алмасу процестерінің реттелуінің молекулалық, биохимиялық, физиологиялық механизмдері мен принциптерін, олардың ас қорыту мүшелері мен адамның эндокриндік жүйесіндегі жүру ерекшеліктерін тұтас түсіну туралы жүйелі білімдерін дамытуға бағытталған. Бұл зертханалық деректерді және ас қорыту және эндокриндік жүйе ауруларының пайда болу механизмдерін, оларды диагностикалау принциптерін анықтау үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Аурулардың биологиялық негіздері
Пән жалпы патологиялық процестердің этиологиясын, патогенезін, морфогенезін, ағзалар мен тіндердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерін кешенді зерттеуге бағытталған, клиникалық және зертханалық мәліметтерді патофизиологиялық талдау, патологиялық процестердегі микро- және макропрепараттарды сипаттау, түсіндіру дағдыларын қалыптастырады, биохимиялық және биофизикалық процестерді ескере отырып, патологиядағы метаболизмнің реттелу механизмдерінің бұзылуын қорғаныш-бейімделу және патогенетикалық механизмдері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 9
-
Қан түзетін-лимфа жүйесінің патологиясы
Пән студенттерге клиникалық тексерудің негіздерін, гемопоэтикалық және лимфа жүйесі ауруларының негізгі симптомдар мен синдромдарын үйретеді. Қан жүйесінің морфофункционалды бұзылыстарын анықтауға, клиникалық-зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелерін, қанның жасушалық құрамының өзгеруін талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Кардиореспираторлық жүйенің патологиясы
Пән студенттерді ересектердегі тыныс алу және жүрек-қан тамырлары жүйесінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарын анықтауға, физикалық тексеру (аускультация, перкуссия, пальпация), тақырыптық рентгенограммалар, сонограммалар, КТ және МР-томограммалар, зертханалық деректерді талқылау негізінде жиі кездесетін ауруларының алдын-ала диагнозын қоюға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Жүйке жүйесі мен сезу мүшелерінің патологиясы
Пән жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің, психосфераның зақымдануының негізгі симптомдары мен синдромдарын, олардың пайда болу себептері мен патогенезін қарастырады. Сондай-ақ, негізгі неврологиялық статусты, сезім мүшелері мен психикалық статусты бағалау дағдылары және алынған нәтижелерді интерпретациялау дағдылары игеріледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Науқаспен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары
Пән дәрігердің пациенттермен және әріптестермен қарым-қатынасының этикалық аспектілерін, медициналық сұхбат жүргізу кезеңдерін, белсенді тыңдау, ауызша және вербалды емес қарым-қатынас әдістерін қолдануды үйретеді. Сондай-ақ, манекендерді, муляждарды және тренажерлерді қолдана отырып, негізгі тәжірибелік дағдылар игеріледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Балалар патологиясы
Пән студенттерді балалық шақтағы мүшелер мен жүйелердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, балалардың физикалық және психомоторлық дамуын бағалау әдістерін, ерте жастағы балалардың дұрыс тамақтану принциптерін, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік жүйелердің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарын анықтауға және диагностикалауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 7
-
Несеп-жыныс жүйесі ауруларының сәулелік диагностикасы
Пән несеп-жыныс жүйесінің зақымдануының негізгі сәулелік синдромдарын үйретеді. Білім алушы оқытудың соңында нефрология, урология және гинекологияда жиі кездесетін сырқаттарының белгілерін сәулелі диагностика әдістері (ультрадыбыстық, рентгенологиялық әдістер, компьютерлік томография және т. б.) арқылы талдай алады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Зертханалық диагностика негіздері
Пән студенттерді ең көп таралған ауруларды диагностикалаудың заманауи зертханалық тәсілін оқытады. Талдаудың негізгі клиникалық зертханалық әдістерімен таныстырады. Алынған нәтижелерді интерпретациялауды, зерттеудің клиникалық және зертханалық әдістері негізінде дифференциалды диагностиканы жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Жалпы патология
Жалпы патологиялық процестердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерінiн этиологиясы, патогенезi, морфогенезi бойынша білімді, микро- және макропрепараттарды сипаттауды, әртүрлі аурулардың алдын алуы мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуді қалыптастыру және әртүрлі фармакологиялық топтардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын, олардың қолдану және қарсы көрсеткіштерін анықтау арқылы интеграцияланған пән.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 8
-
Зәр-жыныс жүйе патологиясы
Интеграцияланған пән білім алушыда несеп-жыныс жүйесі бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезі, нефрология, урология, акушерлік және гинекологиядағы негізгі клиникалық симптомдар мен синдромдар туралы білімді қалыптастырады; науқастарды тексеру жүргізуге, зерттеу нәтижелерін талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар пропедевтикасындағы ЭКГ
Пән жүрек ауруларының аспаптық диагностикасын үйретеді. Студенттерде электрофизиологиялық жүрек заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастырады, ЭКГ талдауларын жүргізу үшін. Студенттерді электрокардиографияны жазуға үйретеді. ЭКГ нормасы мен патологиясын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану
Пән әзірленген ғылыми-зерттеу хаттамасына сәйкес тәжірибелік зерттеу жүргізу дағдыларын үйретеді, оның нәтижелері бойынша конференцияға тезис құрастырылады. Дизайнды таңдау, зерттеу этикасы, зерттеу үлгісінің көлемін есептеу және деректерді жинау әдістері туралы білім береді. Өз нәтижелерін талдай отырып, SPSS бағдарламасында биомедициналық статистика дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Сүйек-бұлшықет жүйесі ауруларын диагностикалаудың заманауи әдістері
Тірек-қимыл аппаратын зерттеудің заманауи зертханалық және аспаптық әдістері туралы білімін көрсетеді. Нәтижелерді түсіндіре алады. Тірек-қимыл аппаратының жиі кездесетін жарақаттары мен ауруларын клиникалық диагностикалау дағдыларына ие. Қарапайым емдік-диагностикалық манипуляцияларды орындайды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Асқорыту және эндокриндік жүйесі патологиясы
Интеграцияланған пән ас қорыту және эндокриндік жүйелердің ең көп таралған ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы білімді қалыптастырады; студенттерді морфофункционалды бұзылуларды, клиникалық синдромдарды анықтауға; науқастарды тексеру жүргізуге, клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелерін талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Микробиология
Пән адамның жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының (бактериялар, вирустар, саңырауқұлақтар және қарапайымдылар) биологиялық қасиеттерін, патогендік факторларын, оларды жасушалық және молекулалық-генетикалық деңгейде жүзеге асыру механизмдерін зерттейді және оларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын-алудың стратегиялық әдістерін әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Бұлшық ет-қанқалық жүйесінің патологиясы
Пән студенттерге тірек-қимыл аппаратының бұзылыстарын диагностикалаудың негізгі принциптерін үйретеді, аурулардың этиологиясы мен патогенезі, клиникалық синдромдар туралы білім береді, науқастарды тексеруге, тірек-қимыл жүйесі аурулары бар науқастарды зерттеу нәтижелерін талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Политравма және ортохирургия орталығындағы клиникалық ротация
Пән тірек-қозғалыс жүйесін зерттеудің заманауи зертханалық және аспаптық әдістерін үйренуге, алынған нәтижелерді интерпретациялау дағдыларын дамытуға, тірек-қимыл аппаратының жиі кездесетін жарақаттары мен ауруларына клиникалық диагностикалық дағдыларды, қарапайым емдік және диагностикалық манипуляциялар алгоритмін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Ана қаупсіздігі
Элективті пән студенттерді жүктілікті ДДҰ стандарттары және ҚР қолданыстағы клиникалық хаттамалары тұрғысынан жүргізуге үйретеді, перинаталдық күтімнің ерекшеліктерін, жүктіліктің асқынған ағымын және қалыпты босану негіздерін, босанғаннан кейінгі кезеңді жүргізу, жаңа туған нәрестеге күтім жасау үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Хирургиядағы периоперациялық кезең
Пән периоперациялық кезең ағымдар ерекшеліктері, операциялық қауіптер, операциялық енгізулер түрлері бойынша білімді игеруге көмектеседі. Заманауи операция алды дайындық және хирургиялық пациенттерді операциядан кейін жүргізу принциптеріне үйретеді. Пән периоперациялық кезеңнің асқынуларын азайту мақсатымен шаралар білімдерін береді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Клиникадағы кардиореспираторлық жүйе
Пән ең кең тараған кардиологиялық, респираторлы ауруларды диагностика жасайды; туберкулез бен қолқа, қан мен лимфа тамырларының аурулары этиологиясы, патогенезі, классификациясы, клиникалық көріністері, диагностика мен емдеу принциптері білімдерге үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 11
-
Клиникадағы балалар аурулары
Әр түрлі жастағы балалардың тыныс алу, қан айналым, қан түзілу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік жүйе ауруларының, инфекциялық, хирургиялық аурулардың этиопатогенезін, клиникалық көріністерін зерттейді. Тексеру жоспарын құру, зертханалық және аспаптық зерттеулерді талдау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді медицина тұрғысынан емдеу принциптері, алдын алу және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу дағдыларын қалыптастырады; хирургиялық аурулары бар балаларға хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтайды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 12
-
Клиникалық фармакологияның жалпы мәселелері
Пән дәрілік заттарды нәтижелі мен қауіпсіз таңдау принциптері, фармакотерапияның жалпы принциптері, дәрілік заттарды таңдау, дозалар, оларды дозалау режимдері; дәрілік заттарды айналымы саласында ҚР зағнамаларының негіздері, негізгі нормалық – техникалық құжарттар; дәрілік заттардың фармакокинетика мен фармакодинамиканың жалпы принциптері және оларды өзгерткен факторлар бойынша білімдерге үйретеді. Дәрілік форма, дәрілік зат, дәрілік құрал, дәрілік препарат және т.б. түсініктерін ажыратуға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Клиникадағы бұлшық ет-қанқалық жүйесі
Пән ең кең тараған травматологиялық, ортопедиялық, тері ауруларының, тірек – қимыл аппаратының ұсақ пен ірі буындарының аурулары, аутоиммунды аурулар, тері, жұмсақ тіндер мен ішкі мүшелердің онкологиялық ауруларының диагностикасы бойынша дағдыларды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 11
-
Тропикалық аурулар
Пән тропикалық және субтропикалық аймақтарда таралған инфекциялық аурулары бар пациенттермен жұмыс бойынша дағдыларды оқытады, өзекті тропикалық инфекциялық аурулар кезінде негізгі симптомлар мен синдромдарға үйретеді, болжам диагнозды қоюға, салыстырмалы мен лабораторлы – аспаптық диагностикасы жүргізуге, терапия принциптеріне, профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар жүргізуге үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Клиникадағы жыныс – зәршығару жүйесі
Пән зәр шығару мен жыныс жүйесінің ең кең тараған ауруларының диагностикасы, жүргізу тактикасы мен емі, жүктілікті жүргізу тактикасы, босану әдістері және операциялық емге көрсеткіштері бойынша дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 11
-
Инфекциялық бақылау
Пән студенттерде экологиялық – эпидемиологиялық ерекшеліктері, ауруханаішілік инфекциялар (АІИ) пайда болу мен таралу заңдылықтары, Қазақстан үшін аса қауіпті инфекциялар, оның ішінде COVID-19, олардың эпизоотологиялық пен эпидемиологиялық ерекшеліктері, АІИ нәтижелі инфекциялық бақылаудың негізгі принциптері бойынша білімдер мен дағдылары, сонымен қатар емдік-профилактикалық мекемелерде профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру мен жүргізу туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Топографиялық анатомия
Адам ағзасының әртүрлі аймақтарындағы анатомиялық түзілімдердің қабатты құрылымын, кеңістіктік орналасуын және өзара байланысын сипаттайды; әрбір нақты салаға тән топографиялық-анатомиялық ерекшеліктерді ескере отырып, анықталған симптомдарды түсіндіреді; хирургиялық араласулардағы клиникалық ойлауды жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Денсаулық сақтау жүйесіндегі соңғы менеджмент технологиялары бойынша терең заманауи білімді түсіндіре және жалпылай алады; ұйымдарды қалыптастыру және басқару үшін қазіргі заманғы менеджменттің жалпы қабылданған тұжырымдамалық біліміне негізделген академиялық контексте кәсіби мәселелерді шеше алады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Анестезиология және реаниматология
Пән ағзаның өмірге маңызды қызметтері мен жүйелерін басқару немесе уақытша жасанды әдістерді қолданумен ағзаға төтенше жағдайлар кезінде анестизиологиялық қамтамасыз ету мен қарқынды терапияның негізгі принциптеріне үйретеді. Пән емнің және хирургиялық енгізулердің барлық кезеңдерінде жарақатқа ағзаның жауабын алдын алу жолымен және оның бұзылған қызметтерін қалпына келтіру долымен науқас адамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша тәжірибелік дағдыларды игеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Сот медицинасы
Пән сот – медицина экспертиза объектілер морфогенезін түсіндіреді; адам өлімін, зақымданулар пайда болу уақыты мен кезектілігін констанциясының құқықтық және медициналық аспектілері зерттейді. Сот – медицина экспертиза объектілерін зерттеу әдістерімен; сот тергеу мен сот өндірісіне сарапшы ретінде қатысқан дәрігердің құқықтары мен жауапкершілігімен таныстырады. Оқиға жерінде мәйітті қарауды жүргізуге үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Ғылыми жұмыстарды жазу және жариялау
Ғылыми жарияланымдар мен ғылыми жұмыстарды ресімдеу дағдыларын, ғылыми зерттеу нәтижелерін жарияланым түрінде ұсыну дағдыларын көрсетеді. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми ойды сауатты баяндауды, ғылыми жарияланымдар мен жұмыстарды ресімдеу талаптары мен стандарттарын сақтауды өз зерттеулерінде де, ғылыми әдебиеттерді сыни талдауда да үйренеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Клиникада қан мен лимфа
Пән жалпы тәжірибе дәрігерінің практикасында ең жиі кездесетін гематологиялық және иммунологиялық аурулардың гематологиялық және иммунологиялық зерттеулер нәтижелерін анализдеуге, салыстырмалы диагностикасын жүргізуге, классификацияға сәйкес клиникалық диагноз қоюға, емдеу мен профилактика жоспарын құруға үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Шұғыл медицина
Пәннің мақсаты − ТРИАЖ жүйесінің білімін оқыту, пациент жағдайын бағалауға, тексеру жүргізу ережелерін қолдануға, ауру белгілерін анықтауға, қажетті аспаптық және лабораторлы тексеру әдістерін тағайындауға, нәтижелерін интерпретациялауға, медициналық құжаттарды толтыріуға, шұғыл жатқызуға көрсеткішті анықтауға, шұғыл жағдайларды диагностикасына, ересектер мен балаларда өмірге қауіпті жағдайлар кезінде шұғыл көмек көрсетуге, шұғыл медицина бөлімінде шұғыл жағдайлары бар пациенттер үшін реаниматология негіздерін қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 7
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибесі негізі
Пән тәжірибелік қызметте алғашқы медико санитарлы көмек деңгейінде ішкі мүшелердің ең жиі тараған ауруларының диагностиканың негізгі принциптеріне, жүргізу тактикасына, профилактикасына, бала жастағы пациенттерде жүргізу принциптеріне, хирургиялық пен гинекологиялық патологиясы бар пациенттерді жүргізу принциптеріне үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 16
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шетел тілі (кәсіби)» пәні студенттердің тілдік құзыреттілігін қалыптастыруды, шетел тілін кәсіби қызметтің, ғылыми-практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, ғылыми-тәжірибелік жұмыста, білім беру саласында қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз етуді көздейді. ғылыми әдебиеттерді аудару, шет тілін пайдалана отырып, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас деңгейін арттыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың негізгі аспектілері, топтық және топтық жұмысты ұйымдастыру үшін адам ресурстарын басқарудың негізгі принциптері мен әдістері туралы білімін көрсетеді; ұжымдағы өз рөлін анықтай алады, оны жүзеге асыруға байланысты мақсат қоя алады және міндеттерді тұжырымдайды; ұжым мүшелерінің әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесуді қалыптастырады; топтық жұмыстың тиімділігін талдау және бағалау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Пән халық денсаулығын қорғау принциптерін мен ұйымдастыру – құқықтық негіздерін, медициналық сақтандыру жүйесінің дамуын, денсаулық сақтау жүйесінің басқару негіздерін түсіндіреді. Денсаулық сақтау жүйесінің бар мәселелері мен оларды шешу жолдарының даму анализінің негізінде денсаулық сақтау жүйесін және медициналық мекемелерді басқару үшін оптималды шешімдерді қабылдауға үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Инфекциялық аурулар
Пән жұқпалы аурулар бар науқас адамдармен жұмыс істеу дағдыларын, кең тараған және өзекті жұқпалы аурулардың негізгі симптомдар мен синдромдарының туралы білімді оқытады, заңды күші бар клиникалық хаттамларға сәйкес болжам диагноз қоюға, салыстырмалы, лабораторлы – аспаптық диагностика жүргізуге, терапияның негізгі принциптерін қолдануға, профилактикалық и эпидемияға қарсы шаралар ұйымдастыруға үйретеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Клиникада жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Пән жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің, психосфераның зақымдануының негізгі симптомдары мен синдромдарын, олардың пайда болу себептері мен патогенезін қарастырады. Сондай-ақ, негізгі неврологиялық статусты, сезім мүшелері мен психикалық статусты бағалау дағдылары және алынған нәтижелерді интерпретациялау дағдылары игеріледі.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 12
-
Акушерлік және гинекология
Физиологиялық жүктілікті сақтау дағдыларын, жүкті әйелдерге, босанатын әйелдерге және босанған әйелдерге медициналық көмек көрсету қағидаларын үйретеді; фертильді жастағы әйелдердің экстрагениталды патологиясын анықтау, контрацепцияның жеке әдістерін таңдау, уақытша еңбекке жарамсыздықты анықтау, акушерлік және гинекологияда медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибе
Ересектер мен балаларда жиі кездесетін аурулардың алдын алу, анықтау, емдеу, диспансерлік бақылау, соның ішінде емдеуді қоса алғанда, медициналық іс-шараларды (НХА, клиникалық хаттамалар, БЖАЫЖ бағдарламасы, ауруларлы басұару бағдарламасы, патронаждың әмбебап прогрессивті моделін) жүзеге асыру алгоритмдерін оқыту еңбекке уақытша жарамсыздық, медициналық тексеру, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау мәселелері; «Медициналық ақпарат жүйесінде» жұмыс істеу дағдылары).
Оқу жылы - 6
Несиелер - 18
-
Хирургиялық аурулар
Пәннің мақсаты – ең жиі кездесетін хирургиялық аурулардың алдын ала диагностикасын қою қағидаларын, дәлелді медицинаның заманауи жетістіктеріне сәйкес стационарда және амбулаториялық жағдайда хирургиялық науқастарды басқару әрекетін анықтау; хирургиядағы шұғыл жағдайларды анықтау.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Балалар инфкциялық аурулары
Пән интерндерді балалардағы жұқпалы ауруларды диагностикалауға үйрету, жіктеуге сәйкес диагноз қою, дифференциалды диагностика жүргізу, тексеру жоспарын тағайындау, ауруханаға дейінгі шұғыл көмек көрсету, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау; келесі бақылау; ошақта профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу мақсатында оқытылады. ДДСҰ-ның "бала жасындағы ауруларды интегративті жүргізу" бағдарламасы (емханалық және стационарлық деңгей).
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Неврология
Пән неврологиялық статусты бағалау дағдыларын меңгеруге, амбулаторлық тәжірибеде неврологиялық патологиясы бар науқастарды басқару әрекетін, дәлелді медицинаның жетістіктерін ескере отырып және клиникалық бақылауға назар аударуға бағытталған. Неврологиялық науқастармен жұмыс істеу кезінде ол емдеудің қауіпсіздік және тиімділік қағидаларын сақтауды, жүйке жүйесі ауруларының алдын алу әдістерін, қажет болған жағдайда көп салалы ұжым құрамында жұмыс істеу дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Жұқпалы аурулардың ажырату диагностикасы
Дәрігерлік тәжірибеде жиі кездесетін жетекші клиникалық синдромдарды (интоксикациялық, лимфаденопатия, гепатоспленомегалия, респираторлық, диспепсиялық, сарғыштық, тері жабындылары мен шырышты қабаттардың зақымдалуы), қажетті зертханалық зерттеулердің көлемін анықтау мақсатында – аспаптық тексеру, клиникалық диагностика, емдеу әрекетін таңдау және эпидемияға қарсы шараларға салыстырмалы диагностикалық іздеу алгоритмін қолдану негізінде жұқпалы науқастарды бағыттау қағидаларын үйретеді.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Онкология
Пән онкологиядағы диагностикалық алгоритмдерді, диагностикалық кезеңдерді, қатерлі ісіктің «ұсақ» белгілерін, диагностикалық сынақтардың түрлерін және күдікті ісікке клиникалық минимумды тексеруді, сондай-ақ онкологиялық науқастарды емдеудің жалпы принциптері мен түрлерін үйретеді. ICD және TNM классификациясына сәйкес диагнозды тұжырымдайды. Қатерлі ісік алды және ерте қатерлі ісікке скрининг.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Фтизиатрия
Балалар мен ересектердегі тыныс алу мүшелерінің туберкулездің клиникалық көрінісін анықтау, туберкулездің зертханалық диагностикасы, туберкулинді диагностика, БМСККО жағдайында туберкулездің алдын ала диагнозын қою алгоритмін және науқасты фтизиатрдың кеңесіне жіберу дағдыларын үйретеді. БМСККО деңгейінде туберкулездің салыстырмалы диагностикасын, алдын алу және емдеуді жүргізу.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
-
Төтенше жағдайларды диагностикалау және емдеудегі синдромдық тәсіл
Пәннің мақсаты: қауіпті жағдайлардың синдромдық анықтамиасын, ауырлық дәрежесін бағалауды және шұғыл көмек көрсету алгоритмін, науқасты қарау кезінде ауыр және терминальді жағдайларды анықтауды, патологиялық үрдістің ауырлығын анықтауды үйрету.
Оқу жылы - 6
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Қалыптасқан идеялық, азаматтық және адамгершілік ұстанымына сүйене отырып, болашақ маман тұлғасының әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз ететін құзыреттіліктерді көрсетеді.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолданады.
- Өз өмірі мен қызметінің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы ақпараттық сауаттылығын көрсетеді.
- Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдарының интеграцияланған білімін қолданады. Өмір бойы білім алу және өзін-өзі дамыту дағдыларын қолданады, қазіргі әлемде сыни тұрғыдан ойлауға және ұтқырлыққа қабілетті.
- Науқаспен/стандартты науқаспен және оның отбасымен өзара әрекеттесу кезінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді және кәсіби түрде өзара әрекеттесе алады және басқа денсаулық сақтау мамандарымен команда ретінде жұмыс істей алады.
- Ауруларды тиімді анықтау, емдеу және алдын алуды қамтамасыз етуге бағытталған дәлелді медицина тұрғысынан науқасқа бағытталған білікті тәсілді қолданады.
- Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін зертханалық, функционалдық, аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау және саралау.
- Медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және оның тиімділігін бағалай алады.
- Емдеу мен диагностиканың заманауи әдістерін іздестіру, олардың тиімділігін ғылыми ақпараттық деректер қорында бағалайды және өз тәжірибесінде қолданады.
- Ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлап, жүргізе алады, өзіндік зерттеу нәтижелерін ғылыми жұмыс түрінде ресімдей алады.
- Сапалы медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін өзінің тәжірибелік жұмысында қолданыстағы құқықтық нормаларды қолданады. Науқастың және медициналық қоғамдастық мүшелерінің құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін кәсіби этикалық қағидаларды көрсетеді.