Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B10113 Стоматология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеткілікті білімі мен дағдылары бар, білімнің жаңа объектілерін игеруге қабілетті, сондай-ақ денсаулық сақтау саласында балаларға, жеке тұлғаларға, отбасыларға және жалпы халыққа біріншлік жеке және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті стоматолог-дәрігерлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM087 Стоматология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Әл-Фараби және қазіргі заман
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Абай ілімі
Медициналық сұхбат және медициналық этика негіздері
Молекуладан жасушаға дейін
Тістердің анатомиясы және мүсіндеуі
Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері-1
Адамның морфологиясы мен физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Стоматологиялық биоматериалтану
Одонтоегеу
Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері-2
Бас пен мойынның клиникалық анатомиясы
Жалпы патология
Қорғау тетіктері мен аурулары
Дәрігер- стоматологқа фармакология
Медициналық тексеру
Оперативті стоматология
-
3 Оқу жылы
Дәрігер- стоматологқа ішкі медицина
Стоматологиядағы Қоғамдық денсаулық
Науқас және қоғам
Кариесология(балалар және ересектер)
Дәрігер- стоматологқа балалар аурулары
Дәрігер стоматологқа негізделген инфекциялық ғылым
Ортодонтия негіздері
Дәрігер стоматологқа хирургия
Диагностикалық гнатология және окклюзия
Ауыз қуысы хирургиясының негіздері
Балалар стоматологиясының негіздері
-
4 Оқу жылы
Алынбайтын протездеу
Эндодонтия
Стоматологиядағы жедел жағдайлар
Дәрігер стоматологқа психиатрия және неврология
Эстетикалық стоматология
Бас және мойын аурулары
Шетел тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Алмалы-салмалы протездеу
Клиникалық эндодонтия (балалар және ересектер)
Балалар стоматологиясы
Менеджмент
-
5 Оқу жылы
Цифрлық стоматология және IT менеджмент
Эндодонтиядағы физиотерапия
Жаһандық денсаулық сақтау және медициналық құқық
Госпитальдық балалар стоматологиясы
Клиниканы басқарудағы Менеджмент
Парадонтология
Стоматологқа клиникалық фармакология
Стоматологиядағы Геронтология
Онкологиямен жақ-бет хирургиясы
Стоматологиядағы шұғыл медицина және реанимация негіздері
Жақ-бет протездеу және ортодонтия
Ауыз қуысының патологиясы
Оқыту нәтижелері
- Адам ағзасының типтік құрылымы мен функциялары туралы егжей - тегжейлі білімді молекулалардан, жасушалардан, органдар мен жүйелерге, тұтастай алғанда дене деңгейінде қолдану.
- Стоматологиялық практикада негізгі патологиялық процестер мен биологиялық зақымданулар туралы білімді қолдану негізінде адам денсаулығына әсер ететін мәселелерді анықтау және шешу.
- Клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау және түсіндіру, пациенттерден және клиникалық маңызы бар басқа көздерден ақпарат жинау, стоматологиялық ауруларды басқару үшін жас аспектісі бар науқастарды зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректері, соның ішінде тиісті араласуды бастау.
- Стоматологиялық науқасты емдеу және оның денсаулығын оның қажеттіліктеріне сәйкес нығайту кезінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру, диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде және дәлелді және жекелендірілген медицина принциптерін қолдану арқылы кәсіби шешімдер қабылдау.
- Адам мінез-құлқы, мәдени ерекшеліктері мен нәсілдік ерекшеліктерін ескере отырып, науқастың психологиясы туралы білімге негізделген этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, медициналық емдеуге дейін, оның барысында және одан кейін болатын стоматолог-дәрігер мен пациент арасындағы динамикалық қарым-қатынасты тиімді құру.
- Емдеу-диагностикалық процесті ұйымдастыру және басқару кезінде басқа денсаулық сақтау мамандарымен кәсіби /көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу, пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде жинау және беру.
- Дәлелді медицина мен адамгершілік қағидаттарына сүйене отырып, барлық жастағы топтардағы науқастардағы аурулар кезінде құқықтық нормаларды қолдана отырып, оның сапасына, қауіпсіздігіне назар аудара отырып, тиімді және уақтылы стоматологиялық көмек көрсету.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік сипаттағы апаттар, адамгершілік, қауіпсіздік және тиімділік қағидаттарындағы пандемия кезінде медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Кәсіби қызметте пациенттің, оның ішінде баланың пациент ретіндегі құқықтары, міндеттері мен құқықтарын қорғау тәсілдері туралы білімді қолдану, стоматолог-дәрігердің жұмысында құқықтық нормалар, Денсаулық сақтау жүйесі қызметкерлерінің құқықтық қорғау тәсілдері мен құралдары туралы білімді қолдану.
- Кәсіби міндеттерді шешу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін заманауи ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, стоматологиялық бейіндегі ұйымдарда қажетті құжаттаманы талдау және жүргізу.
- Адам мен отбасының салауатты өмір салтын, халықтың денсаулығын қалыптастырудың принциптері мен әдістері туралы білімді қолдану, жақ-бет аймағының ауруларының алдын алу мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолдану.
- Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарын ұстану, этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби қарым-қатынастарда этикалық принциптерді сақтау.
- Денсаулық сақтау жүйесін,әсіресе стоматологиялық жүйені жетілдіруге ықпал ету, ғылым мен практиканың жетістіктеріне негізделген заманауи басқару технологияларын қолдана отырып, кәсіби міндеттерді тұжырымдау және шешу, өмір бойы кәсіби жетілдіру мен оқытуға назар аудару.
- Стоматологиялық денсаулық саласындағы білімді ілгерілетуге және өмір сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу, жаңа білімге ұмтылу, жаңа білім қалыптастыру, кәсіби қызмет барысында білімді тиімді оқытуға және басқаларға беруге қабілетті болу.