6B10113 Стоматология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеткілікті білімі мен дағдылары бар, білімнің жаңа объектілерін игеруге қабілетті, сондай-ақ денсаулық сақтау саласында балаларға, жеке тұлғаларға, отбасыларға және жалпы халыққа біріншлік жеке және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті стоматолог-дәрігерлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM087 Стоматология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Дәрігер мамандығына шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; дәрігер мен пациенттің құқықтары мен міндеттері, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсілдің талаптары туралы түсінік қалыптастыру, тиімді қарым-қатынас, жеке көзқарас дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, оның ішінде шұғыл көмек және BLS
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық сұхбат және медициналық этика негіздері
Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, емдеу-диагностикалық процесті тиімді қарым-қатынас жасау және жүргізу; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдылары; дәрігер мен пациент арасында тиімді динамикалық қарым-қатынасты құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекуладан жасушаға дейін
Адам ағзасының жасушасында болатын процестер мен құбылыстардың физикалық және химиялық табиғаты туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия, биофизика және жасуша биологиясы ұғымдары студенттің аналитикалық ойлауын және оқу материалы бойынша өз бетінше де, топпен жұмыс істеу дағдыларын ынталандыру үшін медициналық кейстер арқылы игеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тістердің анатомиясы және мүсіндеуі
Тұрақты және уақытша тістердің құрылымының анатомиялық ерекшеліктері, тістердің анатомиялық түзілімдерінің функционалдық мақсаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру; тістерді модельдеудің қазіргі заманғы принциптері, тістердің балауыз және пластикалық құрамын, тіс қатарларын құрудың практикалық дағдыларын игеру, осы білімді тістің биомеханикалық сипаттамаларын барынша сақтау үшін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері-1
Медициналық маңызы бар негізгі микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясы, олардың макроорганизммен өзара әрекеттесуі және инфекция мен инвазияға қалыпты иммундық жауап туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Микробтарды тану, олардың қасиеттерін, көбеюін, антигендік құрамын, патогендік және вируленттілік факторларын, төзімділіктің қалыптасуын білу. Медициналық маңызы бар паразиттердің қасиеттерін, ерекшеліктерін, өмірлік циклін сипаттау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Адамның морфологиясы мен физиологиясы
Адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің морфологиясын (анатомиясы мен гистологиясы) және физиологиясы (тыныс алу, кардиоваскулярлық, гемопоэздік, ас қорыту, зәр шығару, репродуктивті, эндокриндік, тірек-қимыл аппараты және тері орган ретінде, жүйке, сезім мүшелері) туралы білімді адам ағзаларының жүйелеріне сәйкес жас және жыныстық жағынан өмірлік процестерді және гомеостазды сақтау процесстері жайлы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 12
-
Стоматологиялық биоматериалтану
Стоматологиялық кабинеттердің жабдықтарымен, құралдарымен, аппаратурасымен (терапевтік, хирургиялық, ортопедиялық, балалар) жұмыс істеу, заманауи стоматологиялық пломбалау материалдарын таңдау және пайдалану, емдеу кезінде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін ауыз қуысының ерекше жағдайларында әрекет ететін физикалық, механикалық, химиялық факторлардың әсерінен тіс протезі және тіс техникалық материалдарының қасиеттерін өзгерту заңдылықтары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру стоматологиялық науқастың.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 8
-
Одонтоегеу
Тістердің қатты тіндерін механикалық алып тастау дағдыларын қалыптастыру, тісжегі қуыстарды жіктеу, тісжегі қуыстарды егеу принциптері, кезеңдері мен ерекшеліктері, тұқыл қалыптастыру, қауіпсіздік пен тиімділік қағидаттарын сақтай отырып, алынбайтын протездің жоспарланған дизайнына сәйкес тәждердің, винирлердің әртүрлі түрлеріне егеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері-2
Ағзаның аса маңызды мүшелері мен ұлпаларының молекулалық ұйымдасу және зат алмасу ерекшеліктері және олардың реттелуі (биохимия) туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; иммундық жүйенің дамуы, оның гомеостазды сақтаудағы рөлі, иммундық реттеу механизмдері, медициналық маңызы бар микроорганизмдердің негізгі биологиялық қасиеттері, қалыпты өмір сүру барысында және инфекциялық процесте макро және микроорганизмдердің өзара әрекеттесуі туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Бас пен мойынның клиникалық анатомиясы
Жас ерекшеліктері мен жеке айырмашылықтарын ескере отырып, болашақ кәсіби тәжірибеде қолдануға арналған Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген бас және мойын аймағындағы анатомиялық құрылымдардың, тамыр-жүйке байламдарының құрылымы мен өзара орналасуы бойынша ауыз қуысы мен жақ-бет аймағының мүшелері мен тіндерінің құрылымының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін егжей-тегжейлі зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жалпы патология
Пәндер патофизиология, патология, фармакологиялық патологиялық процестердің негіздерін қамтиды. Модуль патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуы, дамуы және нәтижелері, сондай-ақ әртүрлі патология түрлеріне арналған дәрілік заттарды ұтымды пайдалану негіздері кезінде патофизиологиялық процестер мен органдардың, тіндердің, жасушалардың, ультраструктуралардың морфологиялық өзгерістерін кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қорғау тетіктері мен аурулары
Ауруларды диагностикалаудың заманауи биохимиялық әдістерін түсіндіру дағдылары; метаболикалық бұзылулар және оларды түзету мүмкіндігі. Генетикалық детерминацияланған және тұқым қуалайтын аурулардың патогенезі; популяция генетикасы туралы түсінік; адамның инфекциялық патологиясындағы микроорганизмдердің рөлі, ауруларды диагностикалауда иммунологиялық және микробиологиялық әдістерді қолдану; иммундық жүйенің жеткіліксіздігінен дамитын аурулардың иммунопатогенезі; иммунопрофилактика және иммунотерапия принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Дәрігер- стоматологқа фармакология
Науқасты емдеуде жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін стоматологиялық және тәжірибеде қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуі, фармакокинетикасы, фармакодинамикасы, олардың қасиеттері, өзара әрекеттесуі, ағзалар мен тіндерге әсері, қолдануға көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдері туралы білімді қалыптастыру, оларды қолданудың ұтымдылығын және дәлелді медицина принциптерін талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену, әсіресе төтенше жағдайларда жағдайлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медициналық тексеру
Дәрігер-пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сұрақ қою, қалыпты және патологиядағы пациентті физикалық тексеру дағдыларын қалыптастыру. Анатомиялық құрылымдарды визуализация және анықтау әдістері. Визуалды диагностикадағы патологиялық өзгерістердің семиотикасы және оларды клиникалық контексте түсіндіру. Алынған ақпаратты талдаудағы клиникалық дәлел. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Оперативті стоматология
Жоғарғы және төменгі жақ сүйектерінде жергілікті анестезияны жүргізу техникасы мен әдісін таңдау бойынша білімді қалыптастыру. Жас ерекшеліктері (тістің жарып шығуы уақыты, ауыспалы тістем), дәрілік препаратты таңдау үшін маңызы бар қатар жүретін аурулар және стоматологиялық қабылдауда анестезия жүргізу әдісі. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 8
-
Дәрігер- стоматологқа ішкі медицина
Тиімді Кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас аспектісінде ауыз қуысында көріністері бар ең көп таралған соматикалық аурулардың диагностикасын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Стоматологиядағы Қоғамдық денсаулық
Негізгі медициналық-статистикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып, стоматологиялық сырқаттанушылық көрсеткіштерін, стоматологиялық көмек көрсету сапасын талдау, гигиеналық тәрбие мен оқыту, әртүрлі индекстерді пайдалана отырып профилактикалық қабылдауда тексеру бойынша ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни бағалау дағдыларын қалыптастыру, диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдау және дәлелді және дербестендірілген медицина қағидаттарын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Науқас және қоғам
Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлінің құқықтық мәселелерін қоса алғанда, популяция деңгейіндегі денсаулық пен денсаулық мәселелерін зерттеу. Медициналық ақпаратты сыни бағалау және одан әрі практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін дәлелді медицина принциптерін қолдану. Белгілі бір пациентте патологияның қалыптасуы аясында қоршаған ортаның әртүрлі сыртқы факторларын бағалау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кариесология(балалар және ересектер)
Клиникалық, диагностика, дифференциалды диагностика және негізгі емдеу-диагностикалық және профилактикалық және қажетті эпидемияға қарсы іс-шараларды қолдану және зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, жас аспектісінде тістің шығуына дейін және одан кейін пайда болатын тісжегі мен тісжегі емес ауруларды консервативті емдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Дәрігер- стоматологқа балалар аурулары
Диагностиканы жаңа туған кезеңнен бастап игеру олардың типтік ағымында ауыз қуысында көріністері бар балалық шақтың патологиясын диагностикалауды игеру, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді Кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Дәрігер стоматологқа негізделген инфекциялық ғылым
Ең көп таралған жұқпалы аурулармен (зоның ішінде аса қауіпті және тропикалық инфекциялардың) туберкулездің, дермато-венерологиялық патологияның диагностиканы олардың типтік көрінісінде, жас аспектісінде, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Ортодонтия негіздері
Тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау, арнайы зерттеу деректері мен негізгі емдік, оңалту және алдын алу шараларын қолдану дағдыларын пайдалана отырып, ең көп таралған тіс-жақ ауытқулары бар пациенттердің диагностикасы мен емдеу принциптерін, ортодонтиялық аппараттардың конструкциялары және тіс-жақ жүйесіндегі өзгерістер туралы жалпы түсініктерді игеру. дәлелді медицина принциптері
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Дәрігер стоматологқа хирургия
Тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректеріне және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және диагностикалық әдістерді қолдануға сүйене отырып, неғұрлым кең таралған хирургиялық аурулары, ЛОР ағзаларының аурулары бар пациенттердің диагностикасы мен лечения олардың типтік көрінісінде және жас аспектісінде игеру. алдын алу шаралары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 12
-
Диагностикалық гнатология және окклюзия
Бет жүйесі мен самай асты төменгі жақ буынның ең көп таралған ауытқулары бар пациенттерді диагностикалау мен емдеуді игеру, окклюзияны қалыпты және патологияда бағалау; тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Ауыз қуысы хирургиясының негіздері
Жақ-бет аймағының қабыну ауруларын емдеудің хирургиялық әдістерін меңгеру, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, аймақтық топографиялық анатомияны білуге сүйене отырып, негізгі хирургиялық әдістерді қолдана отырып, клиникалық симптомдар мен синдромдарды тиімді кәсіби коммуникация, интерпретациялау дағдыларын қолдана отырып, олардың типтік көрінісі ағымында ең көп таралған хирургиялық аурулары бар пациенттерге амбулаториялық стоматологиялық көмек көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Балалар стоматологиясының негіздері
Жақ-бет аймағының қабыну ауруларымен ауыратын балалар хирургиялық науқасты диагностикалау мен емдеуді, клиникалық тексеруді, тіс жұлу, жарақаттары, жұмсақ тіндердің аномалиялары, дәлелді медицина принциптеріне негізделген, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын пайдалана отырып меңгеру. , клиникалық симптомдар мен синдромдардың интерпретациясы, зертханалық мәліметтер - зерттеудің аспаптық әдістері және негізгі медициналық емдеу және диагностикалық шараларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Алынбайтын протездеу
Ортопедиялық стоматологиялық бейіндегі аурулар, клиника, тіс және тіс қатарларының ақауларын диагностикалау және алынбайтын тіс протездерінің қарапайым конструкцияларымен (қойындылар, түйреуіш тістер, тәждер, көпір протездері, винирлер) ортопедиялық емдеу әдістері туралы клиникалық ақпаратты жинау дағдыларын қалыптастыру. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Эндодонтия
Қуыстардың топографиясы , бастапқы эндодонтиялық қол жетімділікті таңдау және түбір өзегін өңдеу, стоматологиялық материалдар мен құралдардың сипаттамалары, құрамы, қасиеттері, арнайы зерттеу деректеріне негізделген ересектер мен балалардағы арналарды обтурациялау үшін қолдану және дәлелді медицина принциптеріне негізделген негізгі емдеу, оңалту және алдын алу шараларын қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Стоматологиядағы жедел жағдайлар
Дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес аса ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке алғашқы медициналық көмек көрсетудің білімі мен дағдыларын игеру. Bls хаттамалары, фармакологиялық көмек принциптері, Көмектің этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дәрігер стоматологқа психиатрия және неврология
Стоматологиялық практикада маңызы бар жүйке жүйесі мен психикалық сала ауруларының диагностикасы (цереброваскулярлық аурулар, нейротравмалар, жүйке жүйесінің көлемдік процестері, нейроинфекция, невралгия; аутизм, деменция, нашақорлық), пациенттердің осы санатына стоматологиялық көмек көрсету ерекшеліктері. Неврологиялық және психикалық проблемалары бар науқастарды медициналық-әлеуметтік оңалту; "қиын" пациентпен тиімді өзара әрекеттесу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Эстетикалық стоматология
Тиімді кәсіби коммуникация , клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру, зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, балалар мен ересектердегі стоматология клиникасында реставрациялау, фантомдарда және нақты клиникалық қабылдау жағдайында тікелей реставрациялаудың базалық технологиялары бойынша дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Бас және мойын аурулары
Ең көп таралған хирургиялық аурулары, жақ-бет аймағының жұмсақ тіндері (абсцесс және флегмондар), олардың асқынулары, тригеминальды және бет нервтерінің аурулары мен зақымданулары, самай төменгі жақасты буынның қабыну, пациенттерге амбулаториялық және стационарлық хирургиялық стоматологиялық көмек көрсету бар науқастарды диагностикалау мен емдеуді меңгеру. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 8
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: магистранттардың іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауына, халықаралық зерттеу ұжымдарында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттерді іске асыру үшін қажетті дағдыларын дамыту. Ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістері зерделенеді және ағылшын тілінде кәсіби маңызы бар мәтіндер құрастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Кәсіби өзара әрекеттесу процесінде басқарудың маңызды аспектілерін практикалық қолдану үшін басқару психологиясының негізгі ұғымдары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, тұлғаның мінез-құлқын басқару, құндылықтарды басқарудың заманауи идеялары, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация, тиімді рефлексия. Конфликтология туралы түсінік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 2
-
Алмалы-салмалы протездеу
Ортопедиялық стоматологиялық бейіндегі аурулар, клиника, тіс және тіс қатарларының ақауларын диагностикалау және алынбайтын протездердің қарапайым конструкцияларымен ортопедиялық емдеу әдістері туралы клиникалық ақпарат жинау дағдыларын қалыптастыру (ішінара алынбалы протездер, бюгельді және толық алынбалы протездер). Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 8
-
Клиникалық эндодонтия (балалар және ересектер)
Ұлпа мен периодонттың ең көп таралған аурулары бар ересектер мен балаларды диагностикалау мен емдеуді олардың типтік көрінісінде және жас аспектісінде, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 8
-
Балалар стоматологиясы
Пациенттерді диагностикалау мен емдеуді, жақ-бет аймағының жұмсақ тіндерінің қабыну аурулары (абсцесс және флегмондар), олардың асқынулары, жақ-бет аймағының жарақаттары, жақ-бет аймағының туа біткен ауытқулары , кешенді емдеу принциптері, хирургиялық араласулардың ерекшеліктері бар балалар жасындағы хирургиялық стоматологиялық науқасты клиникалық тексеруді меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 2
-
Цифрлық стоматология және IT менеджмент
Кәсіби деңгейде медициналық көмек көрсету міндеттерін шешуге арналған цифрлық стоматология және IT технологиялар: Ақпараттық орта және жеке пациенттердің денсаулық жағдайын диагностикалау мен бақылауға арналған цифрлық сервистер мен дивайстар кешені. Пациенттердің тіркелімдері. Зерттеу нәтижелерін сақтау және беру; пациенттер мен дәрігерлерге кеңес беру (телемедицина). Пациенттер мен медициналық мамандарды оқыту технологиялары.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Эндодонтиядағы физиотерапия
Ұйымдастыру мәселелері, физиотерапиялық стоматологиялық кабинеттің жабдықтарын пайдалану ережелері, Қауіпсіздік техникасы, диагностикалық, емдік және оңалту мақсатында пайдаланылатын физикалық факторлар олардың әсер ету механизмін түсінеді, көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, стоматологиялық бейіндегі пациентті емдеу және оңалту кезеңдерінде физиотерапия әдістерін стоматологиялық бейіндегі пациентті емдеу және оңалту кезеңдерінде қолданады.дәлелді медицина принциптері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Жаһандық денсаулық сақтау және медициналық құқық
Жаһандық денсаулық сақтаудағы әлеуметтік-экономикалық процесстерді зерттеу. Жоспарлау құралдары мен стратегияларын, денсаулық сақтау жүйелеріндегі өзгерістерді реализациялау және баға беру, тиімді басқару принциптері мен әдістерін қолдану арқылы денсаулық сақтау жүйесін дамыту тәсілдері. Денсаулық детерминанттары және адам денсаулығын индивидуалды және популяциялық деңгейде нығайтуға бағытталған халықаралық стратегиялар мен бағдарламалар.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Госпитальдық балалар стоматологиясы
Дәлелді медицина қағидаларына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру. Клиникалық токсикология және детоксикация Операциялық араласулардағы анестезиологиялық жәрдем принциптері Реаниматологияның этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Клиниканы басқарудағы Менеджмент
Басқарушылық және медициналық міндеттерді шешу, бизнестегі талдау мен стратегиялардың негізгі және жетілдірілген түрлері, соның ішінде операциялық менеджмент, маркетинг, қаржы, қақтығыстарды басқару, бизнес - процестерді автоматтандыру, көшбасшылық және менеджмент саласындағы стоматологтарды дайындау дәлелді медицина принциптері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Парадонтология
Пародонт кешенінің ең көп таралған аурулары бар пациенттерді диагностикалау мен емдеуді, балалар мен ересектерді тексеру әдістерін, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, пародонт ауруларын жіктеуді, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдануды игеру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 8
-
Стоматологқа клиникалық фармакология
Белгілі бір науқасты емдеуде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін фармакодинамика, фармакокинетика, дәрілік препараттардың өзара әрекеттесуі және жанама әсері туралы білімді қолдану, диагностиканың ұтымдылығын талдау және дәлелді медицина принциптері негізінде, әсіресе төтенше жағдайларда кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену. Жаңа дәрі-дәрмектер туралы білімді кеңейту және тереңдету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Стоматологиядағы Геронтология
Қартаю медициналық-әлеуметтік мәселе ретінде. Мультинозологиялық, полиморбидтілік, инволюция аясында созылмалы аурулардың модификациясы. Негізінде емдеу және протездеу принциптеріне жеке көзқарас дәлелді медицина принциптері. Артериялық гипертензия және қант диабеті, ауыз қуысы мен бас сүйегінің сүйек қаңқасының патологиясы, жас аспектісіндегі тіс қуысының өзгеруі. Медициналық көмек көрсетудегі қателіктер.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Онкологиямен жақ-бет хирургиясы
Жақ-бет аймағының жарақаттарымен, туа біткен және жүре пайда болған ақаулары мен деформацияларымен, бет сілекей бездері мен нервтерінің ауруларымен, онкопатологиямен ауыратын науқастарды диагностикалау, зертханалық аспаптық тексеру нәтижелері мен емдеу-құрал-саймандық тексеру нәтижелерін қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген пациенттерге стационарлық стоматологиялық көмек көрсету, диагностикалық және емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Стоматологиядағы шұғыл медицина және реанимация негіздері
Дәлелді медицина қағидаларына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру. Клиникалық токсикология және детоксикация Операциялық араласулардағы анестезиологиялық жәрдем принциптері Реаниматологияның этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Жақ-бет протездеу және ортодонтия
Дәлелді медицина қағидаттарына, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялауға, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректеріне және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық, арнайы тексеру дағдыларын қолдануға негізделген жақ-бет аймағының күрделі аурулары (СТЖБ аурулары, деформациялар, тістер мен тіс қатарларының ауытқулары, жақ-бет протездеуі) бар пациенттерді диагностикалау мен емдеуді игеру және алдын алу шаралары.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Ауыз қуысының патологиясы
Ауыз қуысының шырышты қабығы мен еріннің қызыл шекарасы аурулары бар науқастарды диагностикалау мен емдеуді, онкологиялық қырағылық принциптерін, дәлелді медицина принциптеріне, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіруге, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректеріне және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдануға негізделген жүйелі аурулардың, спецификалық және спецификалық емес процестердің алғашқы белгілерін игеру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 12
Оқыту нәтижелері
- Адам ағзасының типтік құрылымы мен функциялары туралы егжей - тегжейлі білімді молекулалардан, жасушалардан, органдар мен жүйелерге, тұтастай алғанда дене деңгейінде қолдану.
- Стоматологиялық практикада негізгі патологиялық процестер мен биологиялық зақымданулар туралы білімді қолдану негізінде адам денсаулығына әсер ететін мәселелерді анықтау және шешу.
- Клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау және түсіндіру, пациенттерден және клиникалық маңызы бар басқа көздерден ақпарат жинау, стоматологиялық ауруларды басқару үшін жас аспектісі бар науқастарды зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректері, соның ішінде тиісті араласуды бастау.
- Стоматологиялық науқасты емдеу және оның денсаулығын оның қажеттіліктеріне сәйкес нығайту кезінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру, диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде және дәлелді және жекелендірілген медицина принциптерін қолдану арқылы кәсіби шешімдер қабылдау.
- Адам мінез-құлқы, мәдени ерекшеліктері мен нәсілдік ерекшеліктерін ескере отырып, науқастың психологиясы туралы білімге негізделген этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, медициналық емдеуге дейін, оның барысында және одан кейін болатын стоматолог-дәрігер мен пациент арасындағы динамикалық қарым-қатынасты тиімді құру.
- Емдеу-диагностикалық процесті ұйымдастыру және басқару кезінде басқа денсаулық сақтау мамандарымен кәсіби /көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу, пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде жинау және беру.
- Дәлелді медицина мен адамгершілік қағидаттарына сүйене отырып, барлық жастағы топтардағы науқастардағы аурулар кезінде құқықтық нормаларды қолдана отырып, оның сапасына, қауіпсіздігіне назар аудара отырып, тиімді және уақтылы стоматологиялық көмек көрсету.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік сипаттағы апаттар, адамгершілік, қауіпсіздік және тиімділік қағидаттарындағы пандемия кезінде медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Кәсіби қызметте пациенттің, оның ішінде баланың пациент ретіндегі құқықтары, міндеттері мен құқықтарын қорғау тәсілдері туралы білімді қолдану, стоматолог-дәрігердің жұмысында құқықтық нормалар, Денсаулық сақтау жүйесі қызметкерлерінің құқықтық қорғау тәсілдері мен құралдары туралы білімді қолдану.
- Кәсіби міндеттерді шешу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін заманауи ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, стоматологиялық бейіндегі ұйымдарда қажетті құжаттаманы талдау және жүргізу.
- Адам мен отбасының салауатты өмір салтын, халықтың денсаулығын қалыптастырудың принциптері мен әдістері туралы білімді қолдану, жақ-бет аймағының ауруларының алдын алу мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолдану.
- Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарын ұстану, этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби қарым-қатынастарда этикалық принциптерді сақтау.
- Денсаулық сақтау жүйесін,әсіресе стоматологиялық жүйені жетілдіруге ықпал ету, ғылым мен практиканың жетістіктеріне негізделген заманауи басқару технологияларын қолдана отырып, кәсіби міндеттерді тұжырымдау және шешу, өмір бойы кәсіби жетілдіру мен оқытуға назар аудару.
- Стоматологиялық денсаулық саласындағы білімді ілгерілетуге және өмір сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу, жаңа білімге ұмтылу, жаңа білім қалыптастыру, кәсіби қызмет барысында білімді тиімді оқытуға және басқаларға беруге қабілетті болу.