Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01403 Дене шынықтыру және спорт в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Халықтың әртүрлі топтары үшін рекреациялық қызметтің ерекшеліктерін, қатысушылардың әлеуметтік-мәдени, морфофункционалдық және психикалық ерекшеліктерін, кешенді сауықтыру бағдарламаларын құру принциптерін бағалайды; жеке кешенді әдістерді, құралдарды, сауықтыру әдістерін, дене тәрбиесінің заманауи бағдарламаларын әзірлейді.
  • Ғылым тарихы мен философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелерін, ақпаратты алу, қорыту және талдау тәсілдерін, негізгі ғылыми ұғымдарды, логикалық және ғылыми ойлаудың заңдарын, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері мен логикасын біледі және түсінеді.
  • Өлшеу теориясының метрологиялық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы кешенді бақылаудың теориялық және әдістемелік негіздерін анықтайды, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда бақылау нәтижелерін түсіндіру және түзетулер енгізу қабілетін көрсетеді. Заманауи бақылау құралдары мен әдістерін меңгерген және оларды іс жүзінде қолданады.
  • Инновациялық процестерді, олардың дене шынықтырудың әртүрлі бағыттарындағы даму тенденцияларын біледі және талдайды, оларды жоғары мектепте дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыруда түсінетіндігін көрсетеді, жоғары оқу орындарында дене шынықтыруда инновациялық технологияларды қолдана отырып оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың негіздерін біледі.
  • Жергілікті және өңірлік деңгейде дене шынықтыру мен спортты дамыту туралы интегративті ақпаратты талдайды және оны жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ұсынады.
  • ДШжС маманның кәсіби қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі; оқу-тәрбие жұмысын, жаппай дене шынықтыру және сауықтыру сабақтарын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі.
  • Дайындық-жарыстық қызметінің озық педагогикалық тәжірибесін талдайды, жинақтайды және таратады; әртүрлі біліктіліктегі спортшыларды даярлау процесінде стандартты емес мәселелерді шешеді; мәселелерді шешудің және оқу-жаттығу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырудың ұйымдастырушылық қабілеттерін, спорт ғылымының жаңа жетістіктерін ескере отырып, спорттық даярлықты жоспарлау және бақылау әдістерін меңгереді.
  • Педагогикалық ғылымның міндеттері мен қызметін, оның әдіснамасын, жоғары мектепте оқыту процесінің принциптерін біледі, жоғары мектепте қазіргі дидактикалық концепциялардың ерекшеліктерін анықтайды.
  • Шет тілінің негізгі кәсіби терминологиясын, іскерлік және ауызша сөйлеу нормаларын қолданады, сөздікпен жұмыс жасайды, шет тілі грамматикасының теориялық негіздерін, грамматикалық конструкцияларды аудару негіздерін, оқу саласы бойынша шетел әдебиетімен жұмыс жасайды; шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеседі, қорытынды жасайды, ақпаратты талдайды.
  • Технологияларды коммерцияландыру терминологиясын меңгерген, коммерцияландыру процесінің кезеңдерін жоспарлайды және қатысушыларын айқындайды, коммерцияландыру процесінің нысандарын айқындайды, ЖОО-ның ғылыми әзірлемелері мен технологияларын коммерцияландыруда өзінің әдіснамасы туралы білімін кәсіби деңгейде қолданады.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ кәсіптік қызметті заңнамалық және нормативтік реттеу негіздерін, құқықтық және этикалық нормаларды біледі; бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және дене шынықтыру және спорт саласында ұжымды басқару бойынша жоспарлар мен бағдарламаларды іске асыру қабілетін көрсетеді.
  • Ұйымдастыру-басқару қызметі саласындағы спорт педагогы қызметінің негізгі психологиялық аспектілерін, басқару саласындағы спорт педагогінің практикалық қызметінің тиімділігін арттыру үшін психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • Орындалатын ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді, арнайы ғылыми терминологияны; ғылыми зерттеулер жүргізудің әдістемелері мен әдістерін; алынған эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін айқындайды.
  • Жеке бағдарламаларды әзірлейді, сауықтыру қызметін іске асыру бойынша интеграцияланған ақпаратты талдайды және ұсынады; cалауатты өмір салтын насихаттау үшін кәсіби білім мен дағдыларды пайдаланады; халықтың денсаулығын нығайту және қолдау міндеттерін шешу үшін сауықтырудың түрлі әдістемелерін меңгереді.
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасының жаңа жетістіктерін, әдістемелік жұмыстың негіздерін және дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды пайдаланады; дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру процесін сүйемелдейтін әдістемелік құжаттаманы әзірлейді; білім беру қызметінің мақсаттары мен міндеттерін, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, ұйымдастыру нысандары мен әдістерін айқындайды, білім беру ұйымдарында дене тәрбиесі бойынша оқу-тәрбие процесін бақылайды.
Top