Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10113 Медицина в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзінің кәсіби қызметін сапалы орындауға қабілетті, жоғары әлеуметтік жауапкершілігі бар, өмір бойы білім алуға және қоғамның қажеттіліктері мен үміттеріне жауап бере алатын жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті дәрігерді даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Молекулярлық биология

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер молекулалық биологияның әртүрлі аспектілерімен, соның ішінде нуклеин қышқылдарының құрылымы мен функцияларымен, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптері мен механизмдерімен, сондай-ақ жасуша құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерімен, өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестерімен танысады. Олар тұқым қуалайтын аурулардың пайда болуы мен дамуының әртүрлі себептерін, оларды диагностикалау және алдын алу әдістерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық биофизика

    Осы пәнді оқу барысында студенттер биологиялық объектілердің жасушалық, тіндік деңгейлерде, ағзалар мен тұтастай организм деңгейінде жұмыс істеуін ұйымдастырудың әртүрлі аспектілерімен танысады. Медициналық биофизика пәні студенттерге ауруларды диагностикалау мен емдеуге арналған медициналық жабдықтар мен жабдықтар сияқты медициналық қолдануға арналған жаңа құрылғылар мен технологияларды қолдануды, жасауды және дамытуды үйренуге көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық химия

    Бұл пән бойынша студенттер әртүрлі ақуыздар мен аминқышқылдарын зерттейді: тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері биохимиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары мен метаболизмді реттеу механизмдері туралы үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тірек-қимыл жүйесі, тері 1

    Бұл пән бойынша студенттер сүйектерді, буындарды, бұлшықеттерді, байламдар мен сіңірлерді қамтитын тірек-қимыл жүйесінің құрылымы мен қызметі туралы іргелі білім алады. Студенттер жүйенің әрбір құрамдас бөлігінің анатомиясы мен физиологиясын, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен мотор функцияларын орындауға әсерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Жүрек-тамыр жүйесі 1

    Осы интеграцияланған пән аясында студенттер кардиоваскулярлық жүйенің патологиялары туралы жасуша, орган және жүйелік деңгейлерде іргелі теориялық білім алады. Студенттер кардиоваскулярлық жүйенің негізгі ауруларын, молекулалық және биофизикалық механизмдер мен функцияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жүйке жүйесі және сезім мүшелері 1

    Осы интеграцияланған пән аясында студенттер жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің патологиялары туралы жасушалық, органдық және жүйелік деңгейлерде іргелі теориялық білім алады. Студенттер жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің негізгі ауруларын, молекулалық және биофизикалық механизмдер мен функцияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық генетика

    Осы пәнді оқу барысында студенттер медициналық генетиканың әртүрлі аспектілерімен танысады, бұл тіршілік үдерістерінің молекулалық, генетикалық және жасушалық негіздерінің бұзылу механизмдері, олардың патологиялық жағдайлардың қалыптасуы мен көрінісіндегі рөлі, сондай-ақ олардың диагностикасы мен алдын-алу негіздері туралы білуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тыныс алу жүйесі 1

    Бұл пән аясында студенттер анатомиялық және гистологиялық құрылымдардың әртүрлі аспектілерін, тыныс алу жүйесі мүшелерінің жас ерекшеліктерін, өкпенің тыныс алу функцияларын жүзеге асырудағы ауа жолдары мен тыныс алу бөлімдерінің құрылымдық компоненттерінің рөлін, тыныс алу жүйесінің қызметін реттейтін физиологиялық механизмдерді, биохимиялық процестерге қатысатын метаболиттердің рөлін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Микробиология (паразитология, иммунология, вирусология, бактериология)

    "Микробиология" пәнін меңгеру барысында студенттер бактериялар, вирустар, паразиттер және олармен байланысты иммунологиялық процестер сияқты микроорганизмдердің әртүрлі аспектілерін зерттейді. Бұл пән микробтармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерін, сондай-ақ олардың адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсерін зерттейді. Микробиологияның кіші салаларына паразиттік организмдер мен олардың өзара әрекеттесуін зерттейтін паразитология жатады; иммундық жүйенің механизмдерін және оның ағзаны инфекциялардан қорғаудағы рөлін зерттейтін иммунология; вирустар мен олардың құрылымы, репликациясы және патогендік қасиеттері зерттелетін вирусология; және бактерияларды, олардың морфологиясын, физиологиясын және биологиялық үдерістердегі рөлін зерттейтін бактериология. Микробиологияны зерттеудің мақсаты-микроорганизмдердің биологиялық үдерістердегі, мүшелер мен жүйелердің патологиясын және аурулардағы рөлін түсіну

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Несеп-жыныс жүйесі 1

    Бұл пән бойынша студенттер анатомияның, гистологияның әртүрлі аспектілерін, зәр шығару және жыныс жүйелерінің құрылымы мен функциясының ерекшеліктерін, жасына байланысты зәрдің түзілуі мен бөлінуін реттейтін физиологиялық үррдістерді, бүйректегі метаболикалық үррдістердің ерекшеліктерін зерттейді, зәрдің жалпы талдауын түсіндіреді, сонымен қатар зәрдің физика-химиялық сипаттамасын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    Бұл курста студенттер әлеуметтік және экономикалық факторлардың халықтың денсаулығына әсер ету заңдылықтарын және азаматтардың денсаулығын сақтау бойынша мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін егжей-тегжейлі зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қан өндіру және иммундық жүйесі 1

    Бұл пән аясында студенттер қан түзудің және иммунитеттің орталық және перифериялық органдарының анатомиясы мен гистологиясын, қан элементтерінің құрылымы мен қызметін зерттейді, қан элементтерін анықтауға үйретеді, қан түзудің және иммундық қорғаныстың орталық және шеткі мүшелердің құрылымдық компоненттерін, қан жүйесін сипаттайтын негізгі нормативтік деректерді және оларды реттеу механизмдерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тірек-қимыл жүйесі, тері 2

    «Тірек-қимыл жүйесі, тері 2» пәні студенттерге «Тірек-қимыл жүйесі, тері 1» пәнінен алған білімдерін тереңдетуге мүмкіндік береді. Осы пән аясында студенттер тірек-қимыл жүйесінің анатомиялық-физиологиялық құрылымы мен патологиялары туралы білім алады. Олар тірек-қимыл аппаратының қабыну және дистрофиялық зақымдануларының патофизиологиялық және патоморфологиялық сипаттамаларын, ревматоидты артрит, терінің ісік ауруларын зерттейді. Сондай-ақ студенттер ауырсынуды басатын (анальгетиктер) құралдармен және осы пәннің басқа аспектілерімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ас қорыту жүйесі 1

    "Ас қорыту жүйесі 2" пәнін игеру барысында студенттер ас қорыту жүйесінің анатомиясын, физиологиясын және патологиясын егжей-тегжейлі зерттейді, сондай-ақ онымен байланысты ауруларды диагностикалау және емдеу әдістері туралы білімдерін кеңейтеді. Студенттер ас қорыту жүйесі мүшелерінің құрылымы мен қызметі туралы білімдерін тереңдетеді, соның ішінде өңеш, асқазан, аш және тоқ ішек, бауыр, ұйқы безі және басқалар. Пән тағамды қорыту және сіңіру процестерін, ас қорыту ферменттері мен гормондарын реттеуді және ас қорыту жүйесінің ағзаға қажетті қоректік заттар мен энергияны қамтамасыз етудегі рөлін терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эндокриндік және репродуктивті жүйе 1

    Бұл пән аясында студенттер эндокриндік жүйе мен репродуктивті жүйенің эндокриндік бөлімі мүшелерінің эмбриональды дамуының анатомиясын, топографиясын, жас ерекшеліктерін, құрылымдық ұйымдастырылуын және заңдылықтарын, бездердің тіндік элементтерінің гистологиялық құрылымын, эндокриндік жүйенің қызметін және гормондардың әсерлерін реттейтін жасушалық және жасушалық емес құрылымдарды, физиологиялық механизмдерді, жасуша деңгейінде гормондардың химиялық құрылымын және биохимиялық үрдістерді реттеуді зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері және биостатистика

    Бұл пән бойынша студенттер IT технологияларын қолдана отырып, медициналық биология, клиника және денсаулық сақтау қағидаларын қолдана отырып, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау негіздерін үйренеді; биологиялық және медициналық зерттеулерде алынған деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, әртүрлі факторлар мен олардың әсерлері арасындағы байланыстарды зерттеуді анықтауды үйренеді, және түсіндіруді аурулардың дамуына және халықтың денсаулығына зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Патологиялық анатомияның негіздері

    Осы пәнді меңгеру барысында студенттер жалпы патологиялық үдерістердің морфологиялық негіздері туралы іргелі идеяларды; этиологияны, морфогенетикалық механизмдерді, құрылымдық негіздерді, организмнің әртүрлі патологиялық жағдайларындағы макро-микроскопиялық өзгерістерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Патологиялық физиологияның негіздері

    Осы пәнді меңгеру барысында студенттер патофизиологиялық және жалпы патологиялық үдерістердің морфологиялық негіздері, сондай-ақ этиологиясы, патогенетикалық механизмдері, ағзаның әртүрлі патологиялық жағдайлары туралы іргелі идеяларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы гигиена және эпидемиология

    Бұл курста студенттер Қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері туралы сұрақтарды зерттейді, Жұқпалы аурулардың пайда болу себептері мен жағдайларын анықтаудың және халық арасында таралуының практикалық дағдыларын қалыптастырады, ұйымдастыруды және халықтың белгілі бір топтары арасында Жұқпалы аурулардың алдын алуға, инфекциялық аурушаңдықты төмендетуге бағытталған профилактикалық, эпидемияға қарсы және дезинфекциялық іс-шаралар жүргізуді оқиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүрек-тамыр жүйесі 2

    Бұл интеграцияланған пән аясында студенттер кардиоваскулярлық жүйенің патологиялары туралы жасуша, ағза және жүйелік деңгейлерде іргелі теориялық білім алады. Студенттер кардиоваскулярлық жүйенің негізгі ауруларын, молекулалық және биофизикалық механизмдер мен функцияларды зерттейді. Бұл пән клиникалық пәндерді одан әрі зерделеу үшін міндетті пререквизит болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тыныс алу жүйесі 2

    «Тыныс алу жүйесі 2» пәні аясында студенттер тыныс алу жүйесінің анатомиялық-физиологиялық құрылымымен және патологиясымен танысады; өкпе функциясын клиникалық бағалау процедураларын, спирометрия және пульсоксиметрия сияқты тыныс алуды зерттеудің функционалдық әдістерін, сондай-ақ рентгенография, компьютерлік томография және магнитті-резонанстық томография сияқты зерттеу әдістерін зерттейді. Бұл студенттерге тыныс алу жүйесінің жағдайын бағалауға және ықтимал ауруларды анықтауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ас қорыту жүйесі 2

    «Ас қорыту жүйесі 2» пәнін меңгеру барысында студенттер ас қорыту жүйесінің анатомиясын, физиологиясын және патологиясын егжей-тегжейлі зерттейді, сондай-ақ онымен байланысты ауруларды диагностикалау және емдеу әдістері туралы білімдерін кеңейтеді. Студенттер ас қорыту жүйесі мүшелерінің құрылымы мен қызметі туралы білімдерін тереңдетеді, соның ішінде өңеш, асқазан, аш және тоқ ішек, бауыр, ұйқы безі және басқалар. Пән тағамды қорыту және сіңіру үрдістерін, ас қорыту ферменттері мен гормондарын реттеуді және ас қорыту жүйесінің ағзаға қажетті қоректік заттар мен энергияны қамтамасыз етудегі рөлін терең зерттеуге бағытталған. Бұл пән клиникалық пәндерді одан әрі зерделеу үшін міндетті пререквизит болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топографиялық анатомия

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер адам ағзасының әртүрлі аймақтарындағы мүшелер мен тіндердің орналасуымен танысады. Пән мүшелер мен жүйелердің өзара байланысы туралы нақты түсінік береді және клиникалық пәндерді меңгерудің пререквизиті болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Несеп-жыныс жүйесі 2

    «Зәр шығару жүйесі 2» пәні аясында студенттер зәр шығару жүйесінің анатомиялық-физиологиялық құрылымы мен патологиялары туралы білім алады; бүйрек, несепағар және қуық ауруларының құрылымдық көріністерін зерттейді; сүзу, реабсорбция процестерінің бұзылуын талдауды үйренеді; бүйректің қабыну ауруларын зерттейді; бүйрек патологиясының әртүрлі формаларының патофизиологиялық ерекшеліктерімен және т. б. танысады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдеби шолуды жүйелеудің негіздері

    Бұл пән барысында студенттер әдеби шолудың тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдауды үйренеді, ғылыми дереккөздерді (ғылыми мақалалар, кітаптар, жарияланымдар және т. б.) іздеуді және таңдауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эндокриндік және репродуктивті жүйе 2

    «Эндокриндік және репродуктивті жүйе 2» пәнін меңгеру аясында студенттер өз білімдерін дағдыларын кеңейтеді және осы жүйелердің анатомиясын, физиологиясын және патологиясын, сондай-ақ олармен байланысты ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін тереңірек зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы хирургия

    Жалпы хирургия, университеттегі пән ретінде, хирургиялық пәндердің үлкен блогының біріншісі және ең бастаушысы болып табылады және хирургияның маңызды теориялық және клиникалық негіздерін зерттеуді қамтиды. Бұл пәнді меңгеру аясында хирургиялық науқастарға хирургия мен күтімнің жалпы мәселелері, хирургиялық көмекті ұйымдастыру, хирургиялық науқастарды тексеру ерекшеліктері, асептика және антисептика, анестезиология мен реаниматологияның жалпы мәселелері, қан кетуді тоқтату, қан құю, хирургиялық операция, операция алдындағы және операциядан кейінгі кезең, травматологияның жалпы мәселелері, іріңді инфекцияның жалпы мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау

    Бұл курста студенттер белгілі бір ғылыми тапсырмаға немесе мәселеге жету үшін қажетті мақсаттарды, міндеттерді, әдістерді, деректерді және ресурстарды жүйелі және дәйекті түрде анықтауды егжей-тегжейлі қарастырады. Студенттер зерттеу сұрағын әзірлеу және сипаттау процестерін, гипотезаларды тұжырымдауды, зерттеу әдісін анықтауды және тиісті әдістемені таңдауды, деректерді жинауды, талдауды және түсіндіруді, алынған нәтижелер мен қорытындыларды бағалауды зерттейді. Осы пәнді меңгерудің нәтижесі ғылыми зерттеудің хаттамасы болады, оны студент ЖОО-да оқуды аяқтаған кезде жүзеге асыруы керек

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жүйке жүйесі және сезім мүшелері 2

    Бұл интеграцияланған пән аясында студенттер жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің патологиялары туралы жасушалық, мүшелік және жүйелік деңгейлерде іргелі теориялық білім алады. Студенттер жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің негізгі ауруларын, молекулалық және биофизикалық механизмдер мен функцияларды зерттейді. Бұл пән клиникалық пәндерді одан әрі зерделеу үшін міндетті пререквизит болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көркем анатомия

    "Көркем анатомия" пәнін игеру барысында студенттер адам анатомиясы туралы норма мен патологиядағы ағзаларды бейнелеу және көркемдік бейнелеу арқылы қосымша білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Латын тілі

    "Латын тілі" пәні-грек-латын тектес заманауи медициналық терминологияның, медицина ғылымының терминологиялық негізінің дербес аяқталған курсы. Осы пәнді игеру барысында студенттер латын терминдерімен анатомиялық, фармацевтикалық және клиникалық терминологиядағы мамандандырылған ұғымдарды белгілеуді үйренеді; осы терминоэлементтер бойынша клиникалық терминдерді тұжырымдау; оның жекелеген компоненттерінің мағынасын білу негізінде терминдердің жалпы мағынасын анықтау; Оқу рецептерін орыс тілінен латын тіліне аудару және керісінше жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қан өндіру және иммундық жүйесі 2

    Бұл интеграцияланған пән аясында студенттер патологиядағы қан түзуші және иммундық жүйелердің құрылымдық және функционалдық ұйымдары туралы іргелі теориялық білім алады. Олар сондай-ақ олардың даму заңдылықтарын, молекулалық және биофизикалық механизмдер мен функцияларды зерттейді, бұл «Қан түзу және иммундық жүйе 2» пәнін сәтті зерттеуді, сондай-ақ клиникалық кафедраларда дәрігердің кәсіби дағдыларын меңгеруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шағын ғылыми жанрларды сыни талдау

    Бұл курста студенттер мақалалар, эсселер, жазбалар, кейстер сияқты шағын ғылыми мәтіндерді немесе жанрларды талдауды егжей-тегжейлі зерттейді, аталған шағын ғылыми жанрларға сыни баға беруді үйренеді, форматты, мақсат пен мазмұнды ескере отырып, мәтінді бағалау және талдау процесімен танысады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оториноларингология

    «Оториноларингология» пәні этиологияны, патогенезді, клиникалық симптомдарды, ЛОР мүшелері ауруларының жақ-бет асқынулары бар пациенттерді тексеру жоспарын, оларды емдеу және оңалту қағидаларын қарастырады. Жағдайды түсіну үшін білім мен дағдыларды, оны бағалай білу және уақтылы білікті көмек көрсету, асқынулардың санын азайтуға және өлімнің алдын алуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы

    «Балалар ауруларының пропедевтикасы» пәнін меңгеру барысында студенттер балалар ағзасының типтік ерекшеліктері, оның физиологиясы мен дамуы туралы білетін болады. «Балалар ауруларының пропедевтикасы» пәні аясында студенттер балалар ауруларының симптомдары мен белгілерінің ерекшеліктерін тануға, дифференциалды диагноз қоюға және емдеудің тиімді әдістерін анықтауға үйренеді. Студенттер баланың анамнезін жинау дағдыларын, соның ішінде симптомдарды, аурудың ұзақтығын, қауіп факторларын және қатар жүретін аурулардың болуын үйренеді. Олар сондай-ақ балаларды физикалық тексерудің ерекшеліктерін, соның ішінде бой, салмақ, температура және аускультация көрсеткіштерін өлшеу әдістерін зерттейді. Пән «Балалар аурулары» пәнін меңгеру үшін міндетті пререквизит болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ішkі аурулар негіздері

    Бұл пәнді меңгеру барысында студенттер әртүрлі ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін үйренеді: -Жүрек-қан тамырлары аурулары (жүректің ишемиялық ауруы, аритмия, қақпақша ақаулары, жүрек жеткіліксіздігі және т.б.). -Гематологиялық аурулар (анемия, лейкемия, лимфома, тромбоцитопения, гемофилия және т.б.). -Тыныс алу ағзаларының аурулары (өкпенің созылмалы обструктивті ауруы, созылмалы бронхит, демікпе және т.б.). -Онкологиялық аурулар (өкпе обыры, тері обыры, сүт безі обыры және т.б.). -Ревматикалық аурулар (ревматоидты артрит, остеоартрит және т.б.). -Эндокриндік аурулар (қант диабеті, гипотиреоз, гипертиреоз және т.б.). -Аллергиялық аурулар (аллергиялық ринит, атопиялық дерматит, аллергиялық астма және т.б.). -Ас қорыту жүйесінің аурулары (асқазанның ойық жарасы, гастрит, холецистит, колит және т.б.). Студенттер сондай-ақ осы аурулардың себептерін, сондай-ақ алдын алу мен оңалтудың негізгі қағидаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Визуалды диагностика

    Бұл пәннің мақсаты студенттерді ересектер мен балалардағы тыныс алу мүшелерінің, қан айналымы ағзаларының, ас қорыту мүшелерінің, зәр шығару жүйесінің және орталық жүйке жүйесінің ауруларын сәулелік дифференциалды диагностикалау алгоритмдерімен жұмыс істеуге үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби шет тілі

    Осы пән аясында студенттер монологиялық және диалогтік сөйлеуді қабылдау дағдылары мен дағдыларын жетілдіреді; кәсіби салада оқу және жазу дағдыларын дамытады; кәсіби медициналық шет тілін үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Офтальмология

    Пәнді меңгеру барысында білім алушылар негізгі офтальмологиялық синдромдарды, диагностикалық әдістері мен құралдарын, офтальмологиялық практикада қолданылатын емдеудің негізгі қағидаларын, көру мүшелері ауруларының және жалпы патологияның өзара байланысын және жалпы аурулары бар пациенттердің офтальмологқа жолдама көрсеткіштерін, офтальмологиялық практикадағы қауіпті жағдайлардың белгілерін зерделейді, соқырлыққа қауіп төндіретін жағдайларда дәрігерге дейінгі алғашқы көмекті көрсетуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар аурулары

    "Балалар аурулары" пәні бойынша студенттер жалпы балалар аурулары, олардың себептері, белгілері, диагностикасы және емдеу туралы білім алады. Білім алушылар балалар мен жаңа туған нәрестелерді қарау, балалардың антропометриялық деректерін бағалау, Апгар шкаласы бойынша жаңа туған нәрестенің жай-күйін бағалау, жаңа туған нәрестеге алғашқы күтім жасау бойынша кеңес беру, туа біткен автоматизм рефлекстерін бағалау дағдыларын меңгереді. Студенттер сонымен қатар "бала жасындағы ауруларды интеграцияланған басқару"бағдарламасы бойынша науқас баланы басқару тактикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Акушерліл және гинекология негіздері

    «Акушерия және гинекология негіздері» пәнін оқу аясында студенттер акушерлік және гинекологиядағы ең көп таралған аурулардың этиологиясымен, патогенезімен, клиникасымен, диагностикасымен, емдеуімен және профилактикасымен, сондай-ақ перинаталдық көмекті ұйымдастыру және көрсету негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Клиникалық ЭКГ негіздері

    «Клиникалық ЭКГ негіздері» пәнінің мақсаты студенттерді ЭКГ-ны өз бетінше жүргізуге және түсіндіруге және осы әдісті клиникалық тәжірибеде қолдануға дайындау болып табылады. Студенттер жүрек белсенділігін бағалау, жүрек-қан тамырлары ауруларын диагностикалау және алынған ЭКГ нәтижелері негізінде пациенттерді одан әрі емдеу тәсілін анықтау үшін қажетті білім мен дағдыларды алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хирургиялық аурулар негіздері

    Бұл пән бойынша студенттер жарақаттар, ісіктер, инфекциялар, қабыну процестері және мүшелер мен тіндердің деформациясы сияқты әртүрлі хирургиялық ауруларды зерттейді. Олар сондай-ақ хирургиялық операцияларды жоспарлау және орындау қағидаларын, сондай-ақ анестезияны қауіпсіз және ұтымды пайдалану әдістерін зерттейді. Оқыту барысында студенттер хирургиялық аурулардың себептерімен, белгілерімен, диагностикалау және емдеу әдістерімен танысады, сондай-ақ хирургиялық практикаға заманауи тәсілдерді және пациенттерге сапалы медициналық көмек көрсету қағидаларын зерделейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент және басқару психологиясы

    Бұл курста студенттер адамдар мен ұйымдарды басқару процестерін үйренеді, жұмыс процестерін, қызметкерлер арасындағы байланысты оңтайландыруды және барлық деңгейлерде басқару тиімділігін арттыруды үйренеді. Пән персоналды басқару және көшбасшылық дағдыларын қалыптастыруға, өндірістік шығындарды азайтуға, еңбек өнімділігін арттыруға бағытталған. Студенттер шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен танысады; ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастырады, осы пәннің негізгі бөлімдерінде бағдарлауды: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, менеджердің жеке басқару тұжырымдамасын, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздерін, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқару қызметі субъектісінің психологиясын үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Травматология

    Пәнді меңгеру барысында білім алушылар Қазақстан Республикасында шұғыл травматологиялық көмекті ұйымдастырумен танысады. Студенттер клиникамен, әртүрлі мүшелерде орын алған сынулар, бұлшықеттер мен сіңірлердің жарақаттары, буындардың шығуы, травматологиялық бейіндегі пациенттерді басқару ерекшеліктерімен науқастарды диагностикалау және емдеумен танысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел және шұғыл медициналық көмек

    «Шұғыл және жедел медициналық көмек» пәнін меңгеру барысында студенттер шұғыл және жедел медициналық көмек көрсетудің негізгі аспектілерімен танысады. Студенттер жедел медициналық көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады, соның ішінде: венесекция, клизма қою, плевра пункциясы, инфильтрациялық анестезия, жараны алғашқы хирургиялық өңдеу, зәр шығару катетерін орнату, қолдар мен аяқтарды, омыртқаны иммобилизациялау және т. Пән госпитальдық кезеңде шұғыл медициналық көмек көрсету үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар хирургиясы

    «Балалар хирургиясы» пәнін меңгеру барысында білім алушылар клиникамен, диагностикамен, дифференциалды диагностикамен және хирургиялық патологиясы бар балалар жасындағы пациенттердің барысымен, сондай-ақ туа біткен ақаулары мен дамуы бар науқастарды емдеу ерекшеліктерімен, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен зақымдануларының салдарымен танысады

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жұқпалы аурулары

    «Жұқпалы аурулар» пәнін игеру барысында студенттер инфекциялық қызметті ұйымдастыру қағидаларын, инфекциялық үрдістің анықтамасы мен түрлерін, жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін, жіктелуін және кезеңдерін зерттейді. Студенттер сонымен қатар жұқпалы ауруларды диагностикалау әдістерін, мұндай ауруларды емдеу және алдын алу қағидаларын зерттейді. Осы пәнді меңгеру барысында эпидемиологиялық процестің үш буынын зерделеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Урология

    Пәнді меңгеру аясында студенттер ересектер мен балалардағы несеп-жыныс жүйесінің ауруларын диагностикалау, емдеу, алдын алу әдістерін, оның ішінде зәр шығару жүйесі мүшелерінің спецификалық емес қабыну ауруларын зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психиатрия және наркология негіздері

    «Психиатрия және наркология негіздері» пәнін меңгеру аясында білім алушылар медицинаның осы салаларының теориялық негіздерін қарастырады және психикалық және наркологиялық аурулары бар пациенттерді тексеруді және емдеуді үйренеді. Олар психикалық жағдайды бағалау әдістемесін, соның ішінде синдромдық және нозологиялық диагнозды зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іш ауырсынуының дифференциалды диагностикасы

    Пән бойынша студенттер іш ауырсынуын диагностикалаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде анамнез жинауды, физикалық тексеруді, зертханалық зерттеулерді, аспаптық әдістерді (мысалы, ультрадыбыстық, компьютерлік томография, эндоскопия) және басқа диагностикалық процедураларды үйренеді. Пәнді игеру барысында студенттер зерттеу нәтижелерін түсіндіруді және оларды ауырсыну синдромының мүмкін себептерімен байланыстыруды үйренеді

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коммуникативті дағдылар

    «Коммуникативті дағдылар» пәні пациентпен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынастың негізгі қағидаларын зерделеуге бағытталған. Пәнді зерделеу объектісі дәрігердің кәсіби қызметте қолданатын және оның пациенттермен, пациенттердің туыстарымен, әріптестерімен тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз етуге бағытталған қарым-қатынас түрлері болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жүкті әйелдердің экстрагениталдық патологиясы

    «Жүкті әйелдердің экстрагенитальды патологиясы» пәнін игеру барысында студенттер әйелдің ұрпақты болу жүйесімен байланысты емес органдар мен жүйелерде пайда болуы мүмкін, бірақ оның жүктілігіне әсер етуі мүмкін патологияның әртүрлі аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дерматовенерология

    Пәнді меңгеру барысында білім алушылар этиопатогенез, диагностика, дифференциалды диагностика, клиникалық ағымның ерекшеліктері, емдеу қағидаларын және әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алу шаралары: арнайы тері аурулары, жыныстық жолмен берілетін аурулар, ЖИТС, ТБ, ТБ/АИТВ дерматологиялық көріністері саласындағы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ЖДП-ғы хирургиялық аурулар (интернатура)

    «ЖДП хирургиялық аурулар» пәнін меңгеру аясында студенттер ас қорыту жүйесі, тыныс алу мүшелері, жүрек-қантамыр жүйесі, зәр шығару жүйесі, тірек-қимыл аппараты және басқа да жүйелер мен ағзалардың ауруларын қоса алғанда, негізгі хирургиялық патологияларды МСАК деңгейінде зерделейді. Олар хирургиялық пациенттерді тексеру дағдыларын алады, соның ішінде анамнез жинау, физикалық тексеру жүргізу, МСАК деңгейінде зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Неврология

    Пән медициналық білімнің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады және жүйке жүйесін, оның құрылымын, функциялары мен бұзылыстарын, сондай-ақ неврологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің негізгі қағидаларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Медициналық құқық және этика

    «Медициналық құқық және этика» пәнін меңгеру барысында студенттер медициналық құжаттама, медицина қызметкерлерінің жауапкершілігі, пациенттердің құқықтары мен міндеттері, медицинадағы жеке деректердің құпиялылығы мен қорғалуы, медициналық жарнаманы реттеу және медициналық құқықпен байланысты басқа да салалар сияқты медициналық құқықтың негізгі аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фтизиатрия

    «Фтизиатрия» пәнін меңгеру аясында студенттер фтизиатрия, оның эпидемиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісі және диагностика әдістері туралы іргелі білім алады. Студенттер туберкулездің алдын алу мен бақылаудың негізгі қағидалары мен әдістерін, сондай-ақ қажет болған жағдайда фармакотерапия мен хирургиялық араласуды қамтитын емдеу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы статистиканың практикалық курсы

    Бұл пән бойынша студенттер деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін түсінуді және тәжірибеде қолдануды үйренеді. Пән ықтималдық, үлестіру және іріктеу сияқты негізгі статистикалық ұғымдарды, сондай-ақ дисперсиялық талдау, регрессиялық талдау, кластерлік талдау, факторлық талдау және т.б. сияқты деректерді талдау әдістерін зерттеуді қамтиды. Курс аясында студенттер SPSS, Excel сияқты әртүрлі статистикалық бағдарламалық құралдармен танысады және осы құралдарды деректерді талдау үшін пайдалануды үйренеді және сыни ойлау мен деректерге негізделген саналы шешім қабылдау қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бедеулікті емдеудегі репродуктивті технологиялар

    Оқу барысында студенттер бедеуліктің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде оның этиологиясын, патофизиологиясын және қауіп факторларын зерттейді. Олар сондай-ақ репродуктивті органдарды тексеру, гормоналды статусты талдау, спермограмма, генетикалық тестілеу және т. б. сияқты бедеулікті диагностикалау әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ЖДП-ғы акушерлік және гинекология (интернатура)

    «ЖДП Акушерия және гинекология» пәнін меңгеру барысында студенттер акушерлік және гинекологияның негізгі аспектілерін, соның ішінде қалыпты жүктілік пен босануды, асқынған жүктілік пен босануды, гинекологиялық ауруларды, ұрпақты болу жүйесінің патологиясын, контрацепция әдістерін, пренатальды диагностиканы және МСАК деңгейіндегі әйелдер денсаулығының басқа аспектілерін зерттейтін болады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Профилактикалық медицина және "Денсаулық-Экспресс" АБК

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер профилактикалық медицинаның негізгі принциптері мен тәсілдерімен танысады. Студенттер аурудың алдын алу ұғымын, халықтың аурушаңдығын зерттеудің эпидемиологиялық принциптері мен әдістерін, сондай-ақ әртүрлі медициналық мекемелерде профилактикалық жұмысты ұйымдастыру қағидаларын зерттейді

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сот медицинасы

    Сот медицинасын зерттеудің мақсаты студенттерде қылмыстарды тергеу, сот сараптамасы және сараптамалық қорытындылар дайындау үшін қажетті медициналық аспектілер туралы терең білімді қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студенттер сот медицинасының әртүрлі аспектілерін, соның ішінде өлім ұғымдары мен оның жіктелуін, аутопсия және патологиялық зерттеу процедураларын, өлім уақытын анықтау әдістерін, жарақаттар мен зорлық-зомбылықты бағалаудың медициналық және заңды аспектілерін, антропология және саусақ іздері арқылы сәйкестендіруді, зорлық-зомбылық іздерін анықтауды және т. б. зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геронтология

    «Геронтология» пәнін меңгеру студенттерге физикалық белсенділікті, психологиялық әл-ауқатты, когнитивті функцияны және әлеуметтік қолдауды бағалауды қоса алғанда, егде жастағы пациенттердің функционалдық жағдайын бағалау және басқару дағдыларын игеруге көмектеседі. Мұндай дағдылар егде жастағы адамдардың денсаулығы мен қажеттіліктерін анықтауға, сондай-ақ күтім мен қолдаудың жеке жоспарын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кеуде қуысы ауырсынуының дифференциальды диагностикасы

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер кеуде анатомиясы, соның ішінде жүрек, өкпе, плевра, өңеш, қабырға және басқа мүшелер туралы білімдерін тереңдетеді; сонымен қатар әртүрлі белгілермен сипатталатын және жүректің ишемиялық ауруы, пневмония, плеврит, қабырға аралық невралгия және т. б. сияқты әртүрлі патологиялармен байланысты болуы мүмкін ауырсынудың негізгі түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби аурулар

    «Кәсіби аурулар» пәнін меңгеру барысында білім алушылар кәсіптік аурулардың пайда болу және даму себептерімен, оның ішінде техникалық жарақтандырудың жеткіліксіздігімен немесе өнеркәсіптік кәсіпорындарда және ауыл шаруашылығында қажетті санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталмауымен; кәсіптік патологияны дамытудағы өндірістік факторлардың рөлімен және т. б., оңалту және басқа әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы онкология және паллиативтік көмек (интернатура)

    «Жалпы онкология және паллиативтік көмек» пәні әртүрлі кезеңдердегі онкологиялық науқастарды диагностикалау, емдеу және күтім қағидаларын, әдістері мен тәсілдерін кешенді зерттеу болып табылады. Бұл пәнді оқудың мақсаты студенттерде ісіктердің әртүрлі түрлері, олардың патогенезі, клиникалық көрінісі және болжамы туралы терең білім қалыптастыру болып табылады. Пән сонымен қатар емхана жағдайында онкологиялық ауруларды ерте диагностикалау үшін қажетті базалық білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыруға, ауруханаға дейінгі кезеңде емдік-профилактикалық іс-шаралар кешенін жүргізуге және онкологиялық науқастарды диагностикалау мен емдеу тактикасын айқындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Госпитальді терапия (интернатура)

    Пәнді игеру барысында білім алушылар клиниканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы және ішкі ауруларды емдеуді стационар жағдайында олардың өмірінің, кәсіби қызметінің және ілеспе патологиясының ерекшеліктерін ескере отырып науқастардың ағзаларын зерттейді

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • ЖДП-ғы балалар аурулары (интернатура)

    "ЖДП-дағы балалар аурулары" пәнін игеру шеңберінде студенттер МСАК деңгейінде балаларда жиі кездесетін инфекциялық, туа біткен, аутоиммунды, аллергиялық және басқа да патологияларды қоса алғанда, негізгі балалар ауруларын зерттейді; анамнез жинауды, физикалық тексеруді, зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелерін интерпретациялауды қоса алғанда, балалар пациенттерін тексеру және диагностикалау дағдыларын алады МСАК. Оқу барысында студенттер балалар ауруларының алдын алу және вакцинациялау принциптерін де зерттейді. Олар балалардың денсаулығы мен қалыпты дамуын қамтамасыз ету үшін балалар ауруларын ерте диагностикалау мен уақтылы емдеудің маңыздылығын біледі.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жедел және шұғыл медициналық көмек (интернатура)

    Пәннің мақсаты дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес олардың типтік көріністері мен жазатайым оқиғаларында неғұрлым кең таралған аурулар кезінде зардап шеккендерге жедел және шұғыл медициналық көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән ауруханаға дейінгі және госпиталь кезеңдерінде халыққа жедел медициналық көмек көрсету дағдыларын тереңірек бекітуді көздейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Амбулаториялық-емханалық терапия (интернатура)

    «Амбулаторлық-емханалық терапия» пәнінің мақсаты дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес амбулаториялық-емханалық практикада неғұрлым кең таралған жағдайлардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және динамикалық байқау саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру барысында студент алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуге бағытталған клиниканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, ауруларды емдеуді зерттейді; алған білімдерін өзінің кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онкологиядағы хирургиялық емдеудің заманауи тәсілдері

    Осы пәнді оқу барысында студенттер онкологиялық ауруларды хирургиялық емдеудің заманауи тәсілдерімен танысады. Олар сондай-ақ оңтайлы хирургиялық емдеу жоспарын жасау үшін қатерлі ісік сатыларын анықтауды, оның орналасуын, метастаздарын және жеке қауіп факторларын бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Госпиталды хирургия (интернатура)

    Госпитальды хирургияны зерттеудің мақсаты студенттердің хирургиялық араласу негіздерін және хирургиялық емдеуді қажет ететін науқастарға кешенді күтімді меңгеруі болып табылады. Бұл пән студенттерге оталарды сәтті жүргізу және стационар жағдайында отадан кейінгі күтімді қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды ұсынады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Урологиялық хирургия

    Осы пәнді оқу барысында студенттер урологиялық ауруларды хирургиялық емдеу әдістерімен танысады; дәлелді медицина әдістерін қолдана отырып, пациентті емдеу және оңалту жоспарын құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эндометриоздың диагностикасы мен емдеудің заманауи эдістері

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер эндометриоздың негізгі қағидаларымен, оның эпидемиологиясымен, клиникалық көрінісімен және ықтимал асқынуларымен танысады. Олар ауырсыну синдромы, етеккір циклінің бұзылуы және инфертильділік сияқты тән белгілерді тануды және эндометриозға күдікті науқастарды алдын ала бағалауды зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Трансплантологияның негіздері

    «Трансплантология негіздері» пәнін меңгеру барысында білім алушылар адам ағзалары мен тіндерін трансплантациялауға байланысты көптеген аспектілерді; мүшелер мен тіндердің донорлығына, сондай-ақ ресурстарды әділ бөлуге және трансплантацияға қол жеткізуге байланысты этикалық, құқықтық және әлеуметтік аспектілерді зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалардағы сарғыштық синдромы

    Бұл пән бойынша студенттер бауыр, өт жолдары және билирубин алмасуының физиологиясы мен патологиясы туралы іргелі білім алады. Олар балалардағы сарғаю синдромының дамуына әкелуі мүмкін әртүрлі себептерді, соның ішінде туа біткен ауытқуларды, инфекцияларды, гормоналды бұзылуларды, гепатиттерді және басқа ауруларды зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психосоматикалық және самотоформды бұзылуы

    Бұл пән бойынша студенттер денсаулыққа әсер ететін және физикалық белгілерді тудыруы мүмкін психологиялық факторларды зерттейді. Олар стресс, мазасыздық, депрессия және ауырсыну, ұйқының бұзылуы, ас қорыту проблемалары және басқа белгілер сияқты физикалық көріністер арасындағы байланысты зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Колопроктологияның негіздері

    «Колопроктология негіздері» пәнін меңгеру барысында студенттер тоқ ішек, тік ішек және анальды канал ауруларын диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға байланысты білім мен дағдылардың кең спектрін зерттейді

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кардиоангиохирургия

    «Кардиоангиохирургия» пәнін меңгеру аясында студенттер жүректің, қан тамырларының және жалпы жүрек-қантамырлар жүйесінің құрылымы мен қызметі туралы білімдерін тереңдетеді. Олар әртүрлі жүрек және қан тамырлары ауруларын, соның ішінде жүректің ишемиялық ауруын, жүрек ақауларын, аневризмаларды, тромбоздарды және хирургиялық араласуды қажет ететін басқа патологияларды зерттейді; жүрек ауруларын хирургиялық емдеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Диагностикалық лапароскопия

    «Диагностикалық лапароскопия» пәнін оқу барысында студенттер құрсақ қуысы мүшелерінің анатомиясы мен физиологиясы, сондай-ақ лапароскопиялық әдістер арқылы анықталатын және диагноз қоюға болатын әртүрлі аурулар саласындағы білімдерін тереңдетеді, лапароскопиялық аппаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. КП

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары бойынша білімдерін білім беру бағдарламасында қарастырылған көлемде қолдана алады
  • Сұхбаттасушының жеке, психоэмоционалды, мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдана отырып байланыс орнатуға қабілетті
  • Ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу дағдыларын меңгеру
  • Дәрігердің мінез-құлқының моральдық-этикалық принциптері мен нормаларына адалдығын көрсетеді
  • Өзінің әрі қарай кәсіби және тұлғалық дамуын өз бетінше жоспарлай алады
  • Денсаулық сақтау саласындағы заңнаманың нормаларын практикада қолдануға және сақтауға қабілетті
  • Ғылыми ақпаратты іздестіру, іріктеу, талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген
  • Ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл медициналық көмек көрсетеді

Ұқсас БББ

Top