6B10117 Медициналық-профилактикалық іс в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халыққа профилактикалық көмек көрсету саласында теориялық білімі мен практикалық дағдысы бар, әрі қарай үздіксіз медициналық білім алуға қабілетті білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM089 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Валеология
Пән өз денсаулығын сақтау және нығайту тәсілдерін зерделеуге, өз денсаулығы мен басқалардың денсаулығы үшін жауапкершілік ұғымын енгізуге, халықтың медициналық-гигиеналық мәдениетін арттыруды және еңбекке қабілеттіліктің жоғары деңгейіне және белсенді ұзақ өмір сүруге қол жеткізуді қамтамасыз етуге бағытталған. Денсаулық, ауру, "үшінші жағдай", СӨС туралы негізгі ұғымдар. Аурулардың қауіп факторлары және денсаулықты сақтау және нығайту. Денсаулық деңгейін бағалау әдістері. Денені сауықтырудың принциптері мен әдістері. Денсаулықтың жас ерекшеліктері. Отбасын құрудың ғылыми негіздері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
Пән организмнің табиғи процестерінің негізінде жатқан химиялық, биологиялық және биофизикалық процестерді, атап айтқанда, биомолекулалардың құрылымын, олардың химиялық компоненттерінің рөлін, биомембрананың құрылымдық ерекшеліктерін, оның тасымалдау сипаттамаларын зерттейді; биохимияның, биофизиканың, молекулалық биологияның, физиологияның маңызын негіздей алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 13
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері
Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері пәні қоғамдық денсаулықтың теориялық негіздерін, қоғамдық денсаулықты дамытудың жай-күйі мен заңдылықтары, оны анықтайтын факторлар туралы білімді қалыптастыруды; әрбір тарихи кезеңнің медицина прогресіне қосқан үлесін, атақты ғалымдар мен ғылыми мектептердің медицина прогресіндегі рөлін, медициналық этика мен деонтологияның қалыптасуын зерттейді; болашақ медицина қызметкерлерінің кәсіби тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді және жалпы кәсіптік және клиникалық пәндерді оқу үшін база дайындайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері, әділ мінез-құлыққа ұмтылысты дамыту, құқыққа қарсы мінез-құлыққа төзбеушілік талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта және денсаулық
Пән қоршаған орта факторлары мен адам денсаулығының жай-күйі арасындағы байланыс, осы әсерді бағалау әдістері және қолайсыз өзара әрекеттесулерді азайту шараларын ұйымдастыру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Қоршаған орта факторларының антропогендік рөлін, олардың организмге әсерін зерттейді; популяциялар, биосфераның құрылымы, тірі материяның қоршаған ортаны құраушы қасиеттері мен қызметтері; заттар айналымының маңызы;В.И.Вернадскийдің биосфера және ноосфера туралы ілімінің маңызы;табиғи және жасанды биогеохимиялық провинциялар, олардың халық денсаулығына әсері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық
Пән халық денсаулығының қалыптасу заңдылықтары және оны сақтау және жақсарту жолдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; халықтың денсаулығын қорғау стратегиясы, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерін қолдану туралы. Халық денсаулығы: критерийлері мен көрсеткіштері. Адам денсаулығын қалыптастыратын факторлар. Халықтың және оның жеке топтарының денсаулығын зерттеу схемасы: халық денсаулығының деңгейін анықтайтын маңызды факторлар мен жағдайлар. Медициналық демография.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы эпидемиология
Пән эпидемиология негіздері бойынша білімдерді қалыптастыруға, санитарлық және эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды қамтамасыз ету бөлігінде азаматтардың денсаулығын сақтау бойынша кәсіби қызметтің негізгі түрлерін орындауға қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы. Эпидемиялық процесс туралы ілім. эпидемиологиялық қадағалау. Эпидемиологиялық талдау және эпидемиологиялық диагностика (эпидемиологиялық диагностика). Жұқпалы (паразитарлық) аурулардың алдын алудың ғылыми және ұйымдастырушылық принциптері. Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы. Дезинфекция, зарарсыздандыру, дезинсекция және дератизация.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Эпидемиология негіздері
Пән профилактикалық (эпидемияға қарсы) іс-шараларды ұйымдастыру принциптері мен мазмұны туралы теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыруға, жұқпалы аурулар ошақтарында алғашқы эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. .Эпидемиологияның мақсаты мен міндеттері. Эпидемиялық процесті зерттеу әдістері. Эпидемиологиялық зерттеудің міндеттері. Эпидемиологиялық зерттеулерді жобалау. Тексерілетін адамдардың денсаулық жағдайын бағалау әдістерінің сипаттамасы. Когорттық зерттеулер. Когорттық зерттеулер жүргізу әдістемесі. Кейс-бақылау зерттеулері. Кейс-бақылау зерттеулерін жүргізу әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Санитарлық микробиология
Санитарлық микробиология сыртқы қоршаған ортада болатын және адам мен жануарларды зақымдайтын, сонымен қатар тағам өнімдерінің бұзылуын шақыратын микроорганизмдерді зерттейді. Яғни, санитарлық микробиология тікелей аурулардың қоздырғыштары болып табылатын патогенді микроорганизмдер мен вирустарды зерттеумен ғана шектелмейді. Санитарлық микробиология жалпы, медициналық микробиологияның, сонымен қатар эпидемиологияның, эпизоотологияның, гигиенаның және т.б негізгі ережелеріне сүйенеді. Санитарлық, медициналықмикробиологияның зерттеу нысаны (объектісі)-сол микроорганизмдер. Тек оқыту әдіс – тәсілдері әртүрлі. Себебі,микроорганизмдер организмнен тыс жағдайда физикалық және химиялық әсерлерге ұшырайды. Санитарлық микробиологияның ерекшелігі біруақытта сандық есеп жүргізу және нысанның сапалық жағдайын (яғни микроорганизнің түрін)бақылау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу
Пән студенттерде аурудың басталуының, асқынуының және асқынуының алдын алуға ықпал ететін негізгі және әлеуметтік-гигиеналық және денсаулық сақтау шаралары бойынша ғылыми білім мен дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. бүкіл халықтың денсаулығын сақтау және нығайту үшін салауатты өмір салты.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Микробиология
Пән студенттердің микробиология, вирусология және иммунология бойынша білімдерін медициналық-профилактикалық іс бойынша маманды дайындаудың негізі ретінде дамытуға бағытталған; халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласындағы еңбек функцияларын табысты жүзеге асыру үшін қажетті микробиологиялық дағдылар. Жалпы микробиология. Бактерия жасушасының құрылысы. Микроорганизмдер физиологиясы. Вирустар. Микробтардың өзгергіштігі. Адам ағзасының микробиотасы. Стафилококктар. Стрептококктар. Энтерококктар. Энтеробактериялар. Pseudomonas. Листерия. Дифтерияның, көкжөтелдің, парапертустың қоздырғыштары. зооноздық инфекциялардың қоздырғыштары. патогенді клостридиялар. Спирохеттер. Микоплазмалар. Жеке вирусология. Саңырауқұлақтар микоздардың қоздырғыштары болып табылады. Иммунитет және адам ағзасының иммундық жүйесі. Иммунопрофилактика және иммунотерапия.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық заңнама
Пән студенттерге адамның медициналық қызметке деген қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін адамның негізгі әлеуметтік-экономикалық және мәдени құқықтары мен бостандықтарын тиімді пайдалану дағдыларын үйретуге бағытталған. Экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар. Медициналық кәсіптік қызметті жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми ойлау негіздері
Студенттерге мәліметтер базасында ғылыми ақпарат көздерін іздеудің негізгі мәселелерін, ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың теориялық негіздерін, деректерді жинау және талдау ережелерін; әдеби шолуды ресімдеу ережелерін қамтитын ғылыми зерттеу негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Патологиялық физиология
Пән білім алушылардың аурулардың этиологиясы мен патогенезі, типтік патологиялық процестердің даму механизмдері туралы білімдерін; өмірлік маңызды органдар мен жүйелер функцияларының бұзылуының сипаты мен ауырлығын талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Патофизиологияның пәні мен міндеттері. Патологиялық физиология әдістері. Жалпы этиология. Аурудың алдын алу және емдеудің этиотропты принципі. Жалпы патогенез. Патогенездің жетекші буындары;"тұйық шеңберлер". Қорғаныс, компенсаторлық және дененің қалпына келтіру реакциялары. Қалпына келтіру механизмдері. Тұқым қуалайтын патология. Патологиядағы ағзаның реактивтілігінің рөлі. Реактивтілік түрлері. ПАт.анатомия реактивтілік және қарсылық. Типтік патологиялық процестер. Жасушаның зақымдануы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Патологиялық анатомия
Пән кәсіптік патологияға баса назар аудара отырып, білім алушыларда аурулардың құрылымдық негіздері, олардың этиологиясы мен патогенезі туралы білімді қалыптастыруға, аурулар мен жарақаттардың морфологиялық көріністері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Жалпы патология. Жасушалар мен тіндердің зақымдануы және өлуі: некроз және апоптоз. Жасушалар мен тіндердегі метаболикалық бұзылулар (дистрофиялар). Қан және лимфа айналымының бұзылуы. Қабыну. Бейімделу және өтемақы процестері. Иммунопатологиялық процестер. Ісіктер. Жеке патология: қан түзетін және лимфоидты тіндердің патологиясы; жүрек-тамыр жүйесі; өкпе; несеп-жыныс жүйесі; асқазан-ішек жолдары; эндокриндік жүйе. Кәсіби патология.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы гигиена
Пән студенттердің қоршаған орта факторларының гигиеналық маңызы, оларды реттеу принциптері және санитарлық-эпидемияға қарсы шаралар туралы білімдерін, санитарлық жағдайды қамтамасыз ету саласындағы еңбек функцияларын табысты жүзеге асыру үшін қажетті гигиеналық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. және халықтың эпидемиологиялық салауаттылығы Гигиена медицинадағы негізгі профилактикалық пән ретінде. Қоршаған орта және оның факторлары. Ауа гигиенасы, су және сумен жабдықтау гигиенасы. Елді мекендерді санитарлық тазалау және құрылыс гигиенасы қазіргі заманғы проблемасының гигиеналық маңызы. Тамақтану гигиенасы. Еңбек гигиенасы. Тұрғын үйлер мен қоғамдық ғимараттардың гигиенасы. Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы. Жеке гигиенаның заманауи мәселелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық экология
Пән профилактикалық дүниетанымды қалыптастыруға және медицинадағы профилактикалық әдістің басымдық рөлін түсінуге, студенттердің халық денсаулығына қоршаған орта факторларының әсерін гигиеналық диагностикалау әдісін меңгеруге бағытталған.Халық денсаулығына әсер ететін қоршаған ортаның химиялық, физикалық, биологиялық және әлеуметтік факторлары. Медициналық экологияның негізгі түсініктері, оның профилактикалық денсаулық сақтау және клиникалық медицина үшін маңызы. Адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу үлгілері: адам ортасының негізгі қауіп факторлары, олардың аурушаңдықты қалыптастырудағы рөлі. Экологиялық шартты аурулар мен патологиялық жағдайлардың клиникалық көріністерінің ерекшеліктері. Экологиялық ауруларды диагностикалаудың заманауи әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
Сипаттамалық, аналитикалық зерттеулер жүргізу ережелерін зерттеу. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми зерттеуді жоспарлауды, ғылыми зерттеу хаттамасын ресімдеуді, статистикалық талдау жүргізуді үйренеді. Студенттер статистикада жұмыс істей алады SPSS бағдарламасы, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді, сондай-ақ сапалы айнымалыларды талдау критерийлерін өз бетінше қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Санитарлық-гигиеналық зерттеу әдістері
Пән білім алушыларды қоршаған ортаның қауіпті және ықтимал қауіпті факторларын (химиялық, физикалық, биологиялық) сапалық және сандық өлшеу әдістемелерімен, сондай-ақ зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндірумен; санитарлық-гигиеналық зертханалық зерттеулердің номенклатурасымен, оның ішінде өнімді, суды, топырақты, ауаны, еңбек жағдайларын физикалық-химиялық зерттеулермен таныстыруға бағытталған; токсикологиялық зерттеулер; адамның тіршілік ету ортасының физикалық факторларын зерттеу; Иондаушы сәулеленуді зерттеу және радиохимиялық зерттеулер. Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама жүргізудің әдістемелік негіздері. Зертханалық жағдайда және объектілерде адамның тіршілік ету ортасын зертханалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу принциптері. Материалдардың, заттардың, өнімдердің (азық-түлік шикізаты, Тамақ өнімдері, балалар ассортименті тауарлары бұйымдары, басқа да тауарлар мен көрсетілетін қызметтер, сондай-ақ оларды өндірудің технологиялық процестері) санитариялық қағидалары мен нормаларына сәйкестігін бағалау қағидаттары. Сынау әдістемелері, өлшеулерді орындау әдістемелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Медициналық паразитология
Пән студенттерді паразиттердің биологиясымен, олардың систематикасымен, адамның паразиттік ауруларын зертханалық диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерімен таныстыруға бағытталған. Медициналық білім беру жүйесіндегі паразитология. Медициналық паразитологияның мақсаты, міндеттері, пәні. Паразитологияның негізгі түсініктері. Паразитизмнің экологиялық негіздері. Табиғи ошақты аурулар және олардың жіктелуі. Табиғи ошақтарда ауру қоздырғышының айналу жолдары. Резервуарлардың иелері және векторлары туралы түсінік. Қоздырғыштардың экологиялық классификациясының негіздері. Паразиттік аурулар қоздырғыштарының берілу әдістері. Трансмиссивті және трансмиссивті емес аурулар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Қазақстан денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері
Пән медициналық ақпараттық жүйеде ақпараттық процестерді ұйымдастыру және орындау бойынша білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.медициналық қызметтерді жақсарту және халық денсаулығының сапасын арттыру мақсатында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды ұтымды ұйымдастыру мен пайдаланудың тәсілдері мен құралдарын негіздейтін және айқындайтын мекемелер.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Балалар аурулары пропедевтикасы
Балалар аурулары пропедевтикасы - бұл баланың патологиясын, сонымен қатар баланың денесінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ауруларының диагностикасы, алдын-алу және емдеуін зерттейтін клиникалық медицина саласы. Мақсаты: дәрігер мамандарда педиатриялық көмек көрсетудің тиісті сапасы арқылы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қалпына келтіруге және жақсартуға бағытталған білім мен дағдыларды (құзыреттерді) қалыптастыру және дамыту.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Жетілдірілген эпидемиология
Пән студенттердің халық арасында жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу себептерін анықтау және дәлелді медицина қағидаттарын, профилактикалық және профилактикалық шараларды жүзеге асыру бойынша шешімдерді қолдану арқылы негіздеу үшін қажетті теориялық және практикалық білімдермен меңгеруге бағытталған. болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті эпидемияға қарсы шаралар.Жұқпалы және паразиттік ауруларды эпидемиологиялық қадағалау. Фекальды-ауызша берілу механизмі бар инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау. Зооноздарды эпидемиологиялық қадағалау. Сапроноздарды эпидемиологиялық қадағалау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Инфекциялық бақылау
Студенттерде ауруханаішілік инфекциялардың (АІИ) пайда болуы мен таралу заңдылықтары мен экологиялық-эпидемиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи түсінік қалыптастыру, ауруханаішілік инфекцияларға тиімді инфекциялық бақылаудың негізгі қағидаттары, Қазақстан үшін өзекті аса қауіпті инфекциялар, оның ішінде COVID-19, олардың эпизоотологиялық және эпидемиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес білімі мен дағдылары, сондай-ақ медициналық мекемелерде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану
Пән эксперименттік зерттеулер жүргізу ережелерін, GCP стандарттарын, дәлелді медицина кезеңдерін зерттеуді қамтиды. SPSS бағдарламасында күрделі әдістерді статистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер зерттеуді ғылыми зерттеу хаттамасына сәйкес жүргізеді, мәліметтер базасын қалыптастырады, статистикалық талдау жүргізеді, нәтижелерді түсіндіреді және зерттеу нәтижелерімен тезис жазады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Елді мекендерді сумен жабдықтауды ұйымдастыру мәселелері
Пән елді мекендерді сумен жабдықтауды ұйымдастыруды мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау саласындағы негізгі теориялық және практикалық мәселелерді қалыптастырады; сумен жабдықтау көздеріне санитарлық-гигиеналық бағалау жүргізуді, ауыз судың сапасын жақсарту жолдарын және сумен жабдықтау объектілерін салуды үйрету.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Инфекциялық аурулар
Студенттерді жұқпалы аурулардың негізгі симптомдары мен синдромдарын анықтауға, алдын ала диагноз қоюға, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға және таралған жұқпалы аурулардың ажырату диагностикасын жүргізуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Еңбек гигиенасы
Пән еңбек гигиенасы, кәсіби стандартта талап етілетін еңбек функцияларын орындау қабілеті мен дайындығы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыруға бағытталған.. Өндірістік қызмет жағдайындағы қоршаған орта мен организмнің өзара әрекеттесуі. Еңбек процесінің зиянды факторларының және өндірістік ортаның еңбекке қабілеттілік жағдайына, жалпы және кәсіптік сырқаттанушылыққа әсерін бағалау және болжау. Кәсіптік факторлардың адам денсаулығына жағымсыз әсерінің алдын алудың негізгі бағыттары. Еңбек гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастырудың мақсаттары, міндеттері және әдістері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 7
-
Жедел жәрдем
Бұл пән студенттерге диагностика әдістері мен шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын, өмірге қауіп төндіретін жағдайларда көмек көрсетудің нақты алгоритмін қалыптастыруға үйретеді. Ауруханаға дейінгі кезеңде ересектер мен балаларға шұғыл жедел жәрдемді ұйымдастыру принциптері. Жіті жағдайларда науқастарға шұғыл көмек көрсету.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Дезинфекциялық іс
Пән студенттерді паразиттердің биологиясымен, олардың систематикасымен, адамның паразиттік ауруларын зертханалық диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерімен таныстыруға бағытталған. Медициналық білім беру жүйесіндегі паразитология. Медициналық паразитологияның мақсаты, міндеттері, пәні. Паразитологияның негізгі түсініктері. Паразитизмнің экологиялық негіздері. Табиғи ошақты аурулар және олардың жіктелуі. Табиғи ошақтарда ауру қоздырғышының айналу жолдары. Резервуарлардың иелері және векторлары туралы түсінік. Қоздырғыштардың экологиялық классификациясының негіздері. Паразиттік аурулар қоздырғыштарының берілу әдістері. Трансмиссивті және трансмиссивті емес аурулар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Балалар инфекциясы
Пән студенттерге балалар инфекциясы бойынша теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін игеруге бағытталған. Балалардағы жеке жұқпалы және паразиттік аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, диагностикасы және лечение. Балалардың жұқпалы және паразиттік аурулары кезінде реконвалесценттерді диспансерлеу принциптері. Принциптері балалардың жұқпалы ауруларының пайда болуының алдын алуға бағытталған санитарлық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды өткізуді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Коммуналдық гигиена
Пән студенттерде халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге, тұрғындардың мекендеу ортасы мен өмір сүру жағдайларының денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған медициналық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті әмбебап және жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерді дамытуға бағытталған. халық. .Экологиялық факторлардың адам денсаулығына және елді мекендердегі өмір сүру жағдайына әсері. Табиғи және техногендік орта факторларының, әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлардың әсерінен халықтың аурушаңдығы. Атмосфералық ауаны, су объектілерін және топырақты гигиеналық және санитарлық қорғау. Тұрмыстық және ауыз сумен жабдықтау гигиенасы. Тұрғын үйлер мен емдеу мекемелерінің гигиенасы. Елді мекендерді гигиеналық жоспарлау негіздері. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және әлеуметтік-тұрмыстық сала объектілерінде мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың мақсаттары, міндеттері, мазмұны мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 7
-
Биологиялық қауіпсіздік
Пән білім жүйесін қалыптастыруға және кәсіби біліктілікті арттыруға бағытталған және алдын алатын биоқауіпсіз зертханалық ортаны қамтамасыз ету дағдылары медициналық ұйым персоналының патогендік микрофлорасының ластануы, сондай-ақ зертханаңызда БК бағдарламасын және өңдеуге арналған бағдарламаны жасаңыз медициналық қалдықтармен әртүрлі манипуляциялар үшін биоқауіпті бағалау жүргізіңіз жұқпалы материалды және қолданыстағы биоқауіпсіздік жүйесін жақсарту. Биологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету принциптері. Негізгі биологиялық қауіптер. Биологиялық қауіпсіздік саласындағы профилактикалық іс-шаралар. Биологиялық қауіпсіздік саласындағы критерийлер мен жіктемелер. Биологиялық тәуекелдерді басқару. Биологиялық қауіпсіздік саласындағы талаптардың сақталуын мемлекеттік бақылау және қадағалау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Радиациялық гигиена
Пән студенттерде санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету және қоршаған ортаның радиациялық факторының әсерінен болатын аурулардың алдын алу бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті әмбебап, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Радиациялық фактордың халық денсаулығына әсері. Радиациялық объектілерде жұмыс істейтіндердің ағзасына радиациялық фактордың әсерін бағалау және болжау. Санитарлық-дозиметриялық бақылау және жұмысшылардың және бүкіл халықтың радиациялық қауіпсіздігін ұйымдастыру бойынша шаралар кешенінің негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Аурухана менеджментіне кіріспе
Пән білім алушыларға менеджмент негіздерінің теориялық және практикалық білімдерін игеруге, озық отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, емдеу-алдын алу мекемелерінде басқару үшін қажетті дағдыларды дамытуға, тұлғаның дамуын практикалық қызметте теориялық білімді пайдаланудың дербес бастамалары дағдыларын игеруге бағыттауға; өкілеттіктерді беруге қойылатын негізгі талаптармен және практикалық тәсілдермен ұйымды басқару принциптерін зерделеуге бағытталған оның қолданылуы; бақылау технологиясын зерттеу; ұйымдардың негізгі түрлерімен, ұйымдағы бірлескен қызмет түрлерімен; студенттерде заманауи басқарушылық ойлауды, формальды және нақты биліктің мазмұнын қалыптастыру, тиімді менеджменттің құрамдас бөліктерімен танысу; көшбасшылық мінез-құлық тұжырымдамаларын зерттеу: жеке қасиеттер тұрғысынан, ситуациялық тәсіл, мінез-құлық тәсілі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы
Студенттердің аса қауіпті аурулардың эпидемиологиясы саласында теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игеруіне бағытталған. Табиғи ошақты аурулардың эпидемиологиясы. Ерекше қауіпті инфекция ошақтарында эпидемияға қарсы шаралар. Ерекше қауіпті аурулар ошақтарын эпизоотологиялық және эпидемиологиялық зерттеу әдістері. Ерекше қауіпті аурулардың алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістемесі. Эпидемиология және аса қауіпті аурулардың алдын алу саласындағы нормативтік, құқықтық және заңнамалық құжаттар.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Емдеу-профилактикалық мекемелердің гигиенасы
Пән емдеу-профилактикалық мекемелердің гигиенасы саласында теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Емдеу-профилактикалық мекемелерді орналастыруға, жоспарлауға және олардың жұмыс істеуіне қойылатын гигиеналық талаптар. Ауруханалардың мамандандырылған бөлімшелерінің орналасуы және жұмыс режимі. Аурухана ортасының сапасын қамтамасыз етуге қойылатын талаптар (жылыту, желдету, ауаны баптау, Сумен жабдықтау, кәріз, табиғи және жасанды жарықтандыру).
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Өндірістік токсикология
Пән өндіріс жағдайындағы химиялық заттардың уыттылығы мен қауіптілік дәрежесін сипаттайтын негізгі параметрлерді зерттеуге, зиянды заттарды гигиеналық нормалау кезінде жүргізілетін токсикологиялық зерттеулердің әдістемелік әдістерін игеруге, химиялық сипаттағы өндірістік факторлардың әсерінен еңбек жағдайларын бағалау әдістерін игеруге бағытталған. Өндірістік токсикологияның міндеттері және оның қазіргі кезеңдегі рөлі. Классификация өндірістік уланулар. Улардың ағзаға түсу жолдары, олардың таралуы, өзгеруі және алып тастау. Өндірістік улардың ағзаға әсері. Өндірістік улардың токсикалық әсерінің сипаты мен күшіне әсер ететін факторлар. Өнеркәсіптік улардың біріккен және аралас әсері. Өндірістік уланулармен жедел және созылмалы улану. Токсикометрияның негізгі көрсеткіштері. Өндірістік уларды токсикологиялық бағалау кезеңдері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру
Азаматтардың денсаулығын қорғаудың ерекшеліктерін, принциптері мен ұйымдық-құқықтық негіздерін , медициналық сақтандыру жүйесін дамытуды, Денсаулық сақтау жүйесін басқару негіздерін зерделеу, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінің дамуын, бар проблемалар мен оларды шешу жолдарын талдау негізінде денсаулық сақтау жүйесі мен медициналық ұйымдарды басқару үшін оңтайлы шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін білім, Дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Тағам өнімдерінің қауіпсіздігін басқару
Пән студенттерді тамақтанудың жай-күйіне, тамақ өнімдерінің және азық-түлік шикізатының тағамдық құндылығы мен қауіпсіздігіне санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға, тамақтану сипатына байланысты аурулардың алдын алуға бағытталған тамақ объектілерінің санитарлық-эпидемиологиялық жай-күйіне, тамақтану факторлары мен денсаулыққа қауіп-қатердің себеп-салдарлық байланыстарын білу негізінде профилактикалық іс-шаралар кешенін әзірлеу арқылы оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Қазіргі кезеңдегі санитарлық заңнама
Тәртіп халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында нормативтік, нормативтік-техникалық, заңнамалық және құқықтық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің мемлекеттік кепілдіктері. Сумен жабдықтау және су бұру саласындағы қатынастарды заңнамалық-құқықтық реттеу. Өндіріс қалдықтарымен жұмыс істеудің құқықтық негіздері және тұтыну. Заңнамалық және нормативтік-әдістемелік құжаттар, балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мен оқыту жағдайларына қойылатын регламенттейтін талаптар Халықтың радиациялық қауіпсіздігін заңнамалық реттеу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Ғылыми жұмыстарды жазу және жариялау
Ғылыми жарияланымдар мен ғылыми жұмыстарды, оның ішінде магистрлік жобаларды ресімдеу қағидаларын, баяндаманың тұсаукесері түрінде ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну дағдыларын зерделеу. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми ойды сауатты баяндауды, ғылыми жарияланымдар мен жұмыстарды ресімдеу талаптары мен стандарттарын сақтауды өз зерттеулерінде де, ғылыми әдебиеттерді сыни талдауда да үйренеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
Берілген курс өз зерттеу тақырыбына міндетті компонент болып табылады. Курс аясында оның бекіту хаттамасын жазу, сондай-ақ этикалық комитеттің өту ережелерін оқыту жоспарлануда
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Тағамтану гигиенасы
Дені сау және науқас адамның тамақтануы, тамақтанудың халықтың денсаулығы мен еңбекке қабілеттілігіне әсері, аурулардың алиментарлы профилактикасы. Тамақ сапасының медико-биологиялық көрсеткіштері. Тағамдық құндылығы мен тағам қауіпсіздігін санитарлық-гигиеналық бақылау. Емдік және емдік-профилактикалық тамақтану.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 7
-
Медицина қызметкерлерінің еңбек қауіпсіздігін басқару
Пән әртүрлі профильдегі медицина қызметкерлерінің еңбек гигиенасының теориялық және практикалық негіздерін, олардың денсаулығына қолайсыз факторлардың әсерін зерттеуге, ерте бұзылуларды тану әдістерін үйретуге және уақтылы алдын алу бойынша ұсыныстарды негіздей білуге бағытталған. Оқыту процесінде білім алушылар әртүрлі бейіндегі медицина қызметкерлерінің еңбек қызметінің ерекшеліктері, медицина қызметкерлерінің кәсіптік аурулары, олардың профилактикасы, еңбекті қорғау және медицина қызметкерлерінің денсаулығы туралы білім алуы тиіс; бұзушылықтарды диагностикалауды жүргізе білу және олардың атаулы профилактикасы, сондай-ақ диспансерлеуді ұйымдастыру және жүргізу мәселелерін шеше білу және медицина қызметкерлерінің денсаулығына қолайсыз факторлардың әсерін бағалай білу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау
Пән гигиеналық нормалаудың жалпы ережелері, нормалаудың басымдылығы, нормалау принциптері, жануарларға эксперименттер, жеделдетілген нормалау және гигиеналық болжам туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Қоршаған орта факторларының гигиеналық сипаттамасы. Гигиеналық реттеудің негізгі принциптері. Қоршаған ортаның әртүрлі факторларының реттелу ерекшеліктері. Радиациялық қауіпсіздік саласындағы нормалау. Адам ағзасына аралас, кешенді және аралас әсерлердегі зиянды факторларды қалыпқа келтіру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Балалар және жасөспірімдер гигиенасы
Пән студенттерде балалар халқының санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған қызметті жүзеге асыру үшін қажетті әмбебап және жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына қоршаған орта факторларының әсері. Тіршілік ету ортасы факторларының әсеріне байланысты балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын, аурушаңдығын және физикалық дамуын бағалау. Балалар мен жасөспірімдердің өмір сүру жағдайларын, тәрбиесін, тұрмыстық заттарын санитарлық-гигиеналық бақылау, сауықтыру іс-шараларын әзірлеу және өткізу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 7
-
Емдік тамақтану
Пән сау және науқас адамның рационалды тамақтануын ұйымдастырудың негізгі теориялық және практикалық принциптері туралы заманауи білімді қалыптастыруға бағытталған. Рационалды және емдік тамақтану негіздері. Жеке тамақтануды гигиеналық зерттеу. Асқазан-ішек жолдарының ауруларына, жүрек-тамыр жүйесі ауруларына, бүйрек және зәр шығару жолдарының ауруларына, эндокриндік жүйе ауруларына арналған диеталық терапия.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Кәсіби аурулар
Бұл пән студенттерді еңбек медицинасы саласындағы ғылыми, практикалық және сараптамалық қызметті жүзеге асыруға, атап айтқанда, кәсіптік аурулардың (уланулардың) алдын алу мен диагностикалауға, сондай-ақ ағзаға зиянды өндірістік факторлардың әсер етуі нәтижесінде зардап шеккен науқастарды емдеу мен медициналық оңалтуға мүмкіндік беретін шығармашылық кәсіби қызметтің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған. Кәсіптік факторлардың ағзаға әсері. Кәсіптік аурулардың жіктелуі. Кәсіби аурулардың диагностикасы және медициналық профилактикасының принциптері мәселелері. Шаң аурулары. Діріл ауруы. Жұмысқа байланысты тірек-қимыл аппаратының аурулары. Медицина қызметкерлерінің кәсіптік аурулары. Силикоз және силикотуберкулез. Кәсіптік аурулардың классификациясы. Кәсіптік аурулардың алдын алу принциптері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Төтенше жағдайлардағы гигиена және эпидемиология
Пән төтенше жағдайларда гигиена және эпидемиология мәселелері бойынша терең білімді қалыптастыруға, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Төтенше жағдайлар кезінде эпидемияға қарсы қамтамасыз етудің негізгі принциптері мен міндеттері. Табиғи апаттар және басқа да төтенше жағдайлар кезінде санитарлық-эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру. Төтенше жағдай аймағында дезинфекция, дезинсекция және дератизацияны ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Балалардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету
Пән балалар мен жасөспірімдерге медициналық және санитарлық-эпидемиологиялық қызмет көрсетудің ерекшеліктері туралы түсінік береді. Мектепке дейінгі білім беру және оқыту мекемелеріне, білім беру мекемелеріне және олардағы оқу жағдайларына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Балалардың сауықтыру және мектептен тыс мекемелеріне қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Балалар мен жасөспірімдер арасындағы сауықтыру шаралары.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шетел тілі (кәсіби)» пәні студенттердің тілдік құзыреттілігін қалыптастыруды, шетел тілін кәсіби қызметтің, ғылыми-практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, ғылыми-тәжірибелік жұмыста, білім беру саласында қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз етуді көздейді. ғылыми әдебиеттерді аудару, шет тілін пайдалана отырып, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас деңгейін арттыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Инфекциялық қауіпсіздік және жұқпалы аурулардың алдын алу
Пән "инфекциялық қауіпсіздік және инфекциялардың алдын алу" саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға бағытталған . Епу-дағы инфекциялық қауіпсіздіктің эпидемиологиялық негіздері. Санитарлық-гигиеналық шаралар. Эпидемияға қарсы іс-шаралар. Медициналық персоналдың денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралар. Қызметкерлердің жеке гигиена ережелері. Медициналық тексерулерді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік бақылау
Студенттерді өнеркәсіптік, коммуналдық, балалар, білім беру және тамақ объектілерінде мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға және техникалық регламенттер талаптарының сақталуына үйрету. Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың ұйымдық-құқықтық негіздері. Алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалау. Бақылау-қадағалау іс-шараларының түрлері . Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың уәкілетті органдарының бақылау және қадағалау жөніндегі іс-шараларды өткізуді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы интеграцияланған, пәнаралық білім саласы ретінде. Басқару психологиясының негізгі міндеттері. Басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері. Тұлға басқару объектісі ретінде. Тұлғаның әлеуметтік рөлі және әлеуметтік мәртебесі. Топтық процестерді басқару психологиясы. Топ басқару объектісі ретінде. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климаттың табиғаты. Көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Көшбасшылық стильдері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Кәсіби қызметтегі Стресс.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Менеджмент-бұл кәсіби дайындалған менеджерлер мақсаттар қою және оларға жету жолдарын әзірлеу арқылы ұйымдарды құратын және басқаратын интеграциялық процесс. Менеджмент процесі кезеңдер, негізгі қызмет салалары, басқару функциялары бойынша қарастырылады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- Дүние танымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарының қалыптасуы негізінде Болашақ маманның жеке басының әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз ететін жалпы құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қабілетті.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамытуын қабілетті.
- Өз өмірі мен қызметінің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру және пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты дамытуға ықпал етеду қабілетті.
- Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығына қауіп төндіретін мәселелерді анықтай алады, талдау нәтижелерін қорытындылайды және нақты шараларды ұсына алады.
- Эпидемиологиялық процесті практика және басқару үшін аурулардың себептері туралы заманауи білімді пайдалана алады, сонымен қатар эпидемиологиялық тәжірибе үшін деректерді жинау, өңдеу және талдауды қоса алғанда, ақпараттық технологияларды қолдана алады.
- Оқу және кәсіби өзара әрекеттесу үшін заманауи коммуникациялық технологияларды қолдана алады.
- Эпидемиологиялық зерттеулерге, қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламаларына және ұлттық, аймақтық және халық деңгейінде денсаулық сақтауды жоспарлау процестеріне кірісті қамтамасыз етуге қабілетті.
- Кәсіби қызметтегі қызметті басқара алады, іс-әрекетті және жұмыс көлемін жоспарлау кезінде қаржылық аспектілерді түсіну және есепке алу.
- Мақсатқа жету үшін топтық стратегияны құра отырып, ұжым жұмысын ұйымдастыра және басқара алады.
- Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығына қатысты саясатты әзірлеуге қатыса алады.