Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10112 Тәлімгерлік дағдылары бар академиялық мейіргер ісі в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тәлімгерлік технологияларын пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінде тиімді кәсіби қызмет үшін білімі мен практикалық дағдылары бар, медициналық көмектің сапасы мен пациенттердің қауіпсіздігіне назар аудара отырып, мамандардың көпсалалы тобында жаңа білім мен идеяларды тиімді құруға және біріктіруге қабілетті, мейірбике ісі саласындағы бәсекеге қабілетті білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Өзін-өзі тексеру дағдыларын көрсету және үздіксіз кәсіби дамуға үнемі ұмтылу, елдің әлеуметтік-мәдени дамуын зерттеу, қоғаммен, ұжыммен, пациенттермен және олардың отбасыларымен өзара әрекеттесу кезінде кәсіби этика мен тәлімгерлік технологияларын қолдану.
  • Әртүрлі әдістерді (ауызша, вербалды емес, цифрлық және жазбаша) қолдану арқылы дәрігермен, жекелеген науқастармен және олардың отбасыларымен, әріптестерімен және басқа да мамандармен әр түрлі жағдайларда өзара әрекеттесу кезінде этика мен деонтология қағидаттарын сақтай отырып кәсіби қызметте қарым-қатынасты тиімді пайдалану, мемлекеттік және шет тілдерін білуді жетілдіру.
  • Қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісін пайдалана отырып, кәсіби және тәлімгерлік міндеттерді орындау кезінде ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың алуан түрлілігін пайдалану.
  • Адам ағзасының құрылымы мен қызметі, медициналық көмек көрсету, аурулардың алдын алу, түрлі патологиясы бар пациенттерді және дені сау халықты сауықтыру және күту үшін патологиялық процестер туралы білімді қолдану.
  • Өз бетінше мейіргерлік диагноз қою, мейіргерлік процесті орындау, дәлелді медицина принциптеріне негізделген клиникалық және тәлімгерлік білім мен дағдыларды пайдалану, әртүрлі жағдайларда пациенттерге жеке көмек көрсету.
  • Өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайлар, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде өз бетінше және алгоритм бойынша медициналық бригада құрамында дәрігерлік және мейірбикелік көмек көрсету.
  • Денсаулық пен ауруды анықтайтын факторларды талдау негізінде халықтың және жеке тұлғалардың денсаулығын жақсарту шараларын әзірлеу; және жекелендірілген және халық деңгейінде, әсіресе әлеуметтік маңызы бар ауруларда араласудың тиімділігін бағалау.
  • Күнделікті өмірде салауатты өмір салтын дамыту, функционалды мүмкіндіктерді арттыру және өзін-өзі күту үшін әртүрлі тәлімгерлік технологияларды және пациентке бағытталған тәсілдерді пайдалана отырып, жекелеген пациенттерді және олардың отбасыларын оқыту және ынталандыру.
  • Мейіргер ісіндегі мәселелерді анықтау, оларды шешу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, сондай-ақ практикалық қызметте одан әрі қолдану үшін дәлелдеу принциптерін сақтай отырып, ғылыми негізделген ақпаратты сыни тұрғыдан талдау және пайдалану.
  • Эпидемиология мен жалпы гигиенаға байланысты ұсынымдар мен кәсіби стандарттарды пайдалана отырып, пациенттер мен олардың отбасыларына мейірбикелік көмек көрсету үшін оларды өз тәжірибесінде қолдана отырып, кәсіби дағдылар мен тәлімгерлік деңгейін дамыту және үнемі жетілдіру.
  • Медициналық құқық мәселелерінде білімді қолдану күнделікті кәсіби және тәлімгерлік қызметте мейірбикелік процесті ұйымдастыру мен жүргізудің сапасын, тиімділігін және қауіпсіздігін жақсарту.
  • Стратегиялар мен тәлімгерлік әдістерін қолдана отырып, адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени және басқа да айырмашылықтарды ескере отырып, көшбасшылық қабілеттерін көрсететін мамандар командасының тиімділігін арттыру үшін қызметкерлерді ынталандыруға, қызықтыруға негізделген басқару шешімдерін қабылдау.
Top