Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04120 Content, Marketing and Data Analysis (Marketing) в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық маркетинг құралдары саласында білімі бар, сондай-ақ креативті мазмұн жасау және деректерді талдау дағдыларын қосымша меңгерген, әртүрлі салалардың түйіскен жерінде инновациялық жобаларды іске қосуға және пайдаланушылар үшін жаңа трансформациялық тәжірибе жасауға қабілетті білімді маркетинг мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • UX/UI: Өнімнің цифрлық дизайны

    Бұл курста студенттер Figma UX/UI дизайнерлерінің негізгі құралын меңгереді. Олар пайдаланушы интерфейсінің не екенін және оның қандай элементтерден тұратынын біледі, композиция негіздерін, торды құру принциптерін үйренеді. Ыңғайлы және түсінікті интерфейсті жобалау үшін белгішелермен, суреттермен, мәтінмен және қаріптермен жұмыс істеуді үйреніңіз. Дизайн жүйесін жинауды, қарапайым және күрделі компоненттерді, прототиптер мен анимацияларды жасауды үйренеді.

    Несиелер - 3
  • Community Market Fit

    Осы пән аясында студенттер нақты сұранысқа ие нарықтық тауашалар үшін онлайн-қауымдастықтар құруды, осы қауымдастықтарды басқаруды, осы қауымдастықтар үшін құндылықты анықтауды үйренеді

    Несиелер - 5
  • Стартап 1 (ideation/validation)

    Курс аясында студенттер идеяны қалыптастыру процесін қалай құру керектігі туралы практикалық білім алады - проблеманы іздеу, оны шешу үшін гипотезалар құру, құндылық ұсынысын әзірлеу, unfair advantage - бірегей артықшылықты анықтау. Әрі қарай студенттер тәжірибеде барлық гипотезаларды валидациялау және алынған нәтижелерге талдау жүргізу процесінен өтеді.

    Несиелер - 5
  • Өнім аналитикасы

    Бұл курста студенттер Цифрлық өнім бойынша бизнес-метрикаларды талдау әдістерін metrics for acquisition пайдаланушыларды тарту бойынша метрикаларды, metrics for engagement пайдаланушыларды тарту бойынша метрикаларды, Performance metrics пайдаланушылармен жұмыс тиімділігін өлшеу бойынша метрикаларды зерттейді

    Несиелер - 5
  • Стартап 3 (Web-project launch)

    Осы курс шеңберінде студенттер өз жобалары үшін тиісті бизнес-модельді анықтаудың негізгі тәсілдерін, сондай - ақ customer development - custdev процесін қалай құру керектігін - пайдаланушылардан пилоттық қызмет шеңберінде фидбэк алу және осы фидбэктерге негізделген жобаға iterations-өзгерістер енгізуді үйренеді.

    Несиелер - 5
  • SMM & content marketing

    SMM стратегиясын құру, сату шұңқырлары, интернет-маркетинг арналарының тиімділігін бағалау, брендті әлеуметтік желілерде болуға дайындау

    Несиелер - 5
  • Сторителлинг

    Студенттер білім алады бастапқы идеядан толық сюжетті қалай дамыту керек әңгіме үшін, оның ішінде логлайн, конспект және сценарий жазу дағдылары

    Несиелер - 3
  • Сыни ойлау

    Бұл курс аясында студенттер алынған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді, ақпарат көздерінің сенімділігін тексеру әдістерін, оны талдау әдістерін меңгереді, сыни тұрғыдан ойлауды кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді.

    Несиелер - 3
  • Content құру 1 (Text)

    Осы курс аясында студенттер әртүрлі типтегі мәтіндік материалдарды дайындау бойынша білім мен дағдыларға ие болады

    Несиелер - 5
  • Маркетингке кіріспе

    Бұл курсты оқу студенттерге маркетинг негіздерін білу, Marketing mix, сегменттеу, позициялау, тұтынушының портретін құрастыруды үйретеді.

    Несиелер - 5
  • Қолданбалы математика 1

    Курс тыңдаушылары қолданбалы есептерді шешуде, соның ішінде олардың мәнін терең талдауды қажет ететін стандартты емес есептерді шешуде математиканың негізгі заңдары мен әдістерін меңгереді. Сызықтық алгебра есептерін шешу әдістерін, математикалық талдау мен дифференциалдық теңдеулерді, Дискретті математика әдістерімен қолданбалы есептерді модельдеуді зерттейді.

    Несиелер - 3
  • Программалау және алгоритмдер принциптері

    Пән бағдарламалаудың негізгі дағдыларын қалыптастырады, алгоритмдік ойлауды дамытады, алгоритмдерді талдауға үйретеді. Объектіге бағытталған бағдарламалау тілін пайдалана отырып, проблемаларды шешу тұжырымдамалары, алгоритмдерді әзірлеу, құрылымдық бағдарламалау, іргелі алгоритмдер мен әдістер зерделенетін болады.

    Несиелер - 5
  • Қолданбалы статистика негіздері

    Бұл пәннің мақсаты қолданбалы статистика саласында жүйелі білім алу, статистикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру. Нәтижесінде қолданбалы статистиканың дәстүрлі есептерін құрастыру және шешу дағдыларын меңгереді: параметрлерді бағалау, гипотезаларды статистикалық тексеру.

    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау

    Бұл курстың бір бөлігі ретінде студенттер жаңа идеяларды генерациялауды және мәселелерді шешудің өзіндік тәсілдерін табу дағдыларын үйренеді.

    Несиелер - 3
  • Аналитикалық ойлау

    Бұл курстың бір бөлігі ретінде студенттер кәсіби ақпаратты талдау және құрылымдау, әзірленген аналитикалық есептер, бақылау тақталары, бақылау тақталары және әңгімелеу негізінде ықтимал шешімдерді құру принциптерін, әдістері мен құралдарын үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Backend қосымшаларын құру

    Пән серверлік технологиялармен танысуға мүмкіндік береді, дерекқормен өзара әрекеттесуге, тапсырмаларды автоматтандыру үшін серверде сценарийлер жазуға назар аударады, іске асырылатын серверлік логикаға назар аударады, деректерді өңдейді, клиенттен нені көрсету керектігін және нені жасыру керектігін түсінеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Content құру 2 (Multiformate)

    Бұл курс аясында студенттер мультиформатты мазмұнды (мәтін, аудио және бейне)қалай құруға болатындығын зерттейді

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы психологиясы

    Бұл курс студенттерге customer Journey Map, Customer experience құруға, клиенттердің шешім қабылдау психологиясының ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап 2 (MVP, CustDev, PoC)

    Осы курс барысында студенттер өз идеяларын растағаннан кейін web-сервистер негізінде жобаларды іске қосуға кіріседі. Толыққанды жұмыс прототиптері-MVP жасалады, содан кейін олар пилоттық кезеңнен өтеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Excel бағдарламасындағы деректерді талдау

    Бұл пән әртүрлі пәндік салаларға экономика, қаржы, логистика, маркетинг және т.б. үшін модельдеу есептерін шешу дағдыларын жетілдіреді. Студенттер ақпаратты құрылымдай алады, классикалық әдістер негізінде деректерді талдай алады, тарихи деректер негізінде қорытынды жасай алады және болжам жасай алады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және визуализация үшін Python

    Пән Python-ны деректерді өңдеу, талдау және визуализация құралы ретінде үйренуге және үлкен ақпарат массивтерімен жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Go-to-market стратегиясы

    Осы курсты оқу барысында студенттер өнімді нарыққа шығару стратегиясын әзірлеу бойынша білім мен дағдыларға ие болады. Атап айтқанда, мақсатты нарықты қалай талдауға, мақсатты аудитория үшін негізгі хабарламаларды анықтауға, байланыс арналарын анықтауға және маркетинг жоспарын құруға болады

    Несиелер - 5
  • Стартап 6 (Mobile app project launch)

    Осы практикалық курс шеңберінде студенттер ірі корпорацияларда бизнес-бөлімшелердің міндеттері бойынша ішкі корпоративтік жобаларды/стартаптарды іске қосудың заманауи тәсілдерін үйренеді. Іс жүзінде олар ірі корпоративті құрылымдардың ішіндегі жобаларды іске қосудың нюанстарын біледі.

    Несиелер - 5
  • Community Management Pre-Sale ретінде

    Осы курстың нәтижелері бойынша студент белгілі бір онлайн-қауымдастықтар үшін өнімді одан әрі сату мақсатында қауымдастық қатысушыларын әртүрлі әрекеттерге тарту процесін құру үшін онлайн-қауымдастықтарды қалай пайдалану керектігі туралы білім мен дағдыларға ие болады

    Несиелер - 5
  • Бренд менеджмент

    Осы курс аясында студенттер бренд платформаларын, сторителлингті, брендтің денсаулығын дамытуды үйренеді

    Несиелер - 5
  • Стартап 4 (Business models and pricing, unit economics)

    Бизнес-модельдер мен customer development бойынша практикалық курстардан өткеннен кейін студенттер іс жүзінде мобильді қосымша форматында өз жобаларын жасайды және оны MVP түрінде іске қосады және осы жобаларды одан әрі пилоттауды жүргізеді.

    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникация арналары

    Бұл курс аясында студенттер брендті ілгерілету, медиа жоспар құру, стратегия мен коммуникация арналарының тиімділігін бағалау үшін шығармашылық науқандар әзірлейді

    Несиелер - 5
  • Content құру 3 (Documentary, Longreads)

    Осы курс аясында студенттер лонгридтер мен деректі фильмдерді қалай жасау керектігін үйренеді

    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу және статистика

    Бұл курста студенттер кәсіби қызмет мәселелерін шешудің негізгі математикалық модельдері мен әдістерін үйренеді. Басқару шешімдерін қабылдау кезінде талдау әдістері мен модельдерін қолдану, олардың барабарлығын талдау, модельдерді нақты практикалық міндеттерге бейімдеу дағдыларын игереді.

    Несиелер - 5
  • Дизайн-ойлау

    Пән пайдаланушы тәжірибесін модельдеу арқылы жаңа шешімдерді табуды үйрену қабілетін қалыптастырады. Атап айтқанда, эмпатияны дамыту арқылы өзіңізді пайдаланушының орнына қойып, мәселелерді дұрыс тұжырымдай білу

    Несиелер - 3
  • Машиналық оқыту және жасанды интеллект

    Бұл курста студенттер деректерді өңдеу және талдау мәселелерінде деректерді өндіру және машиналық оқытудың модельдері мен әдістерін меңгереді, сонымен қатар деректерді зерттеуші және математикалық модельдерді, әдістерді және деректерді талдау алгоритмдерін жасаушы дағдыларын игереді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық жарнама құралдары

    Бұл курстан өту студенттерге мазмұнды жылжытудың, жарнамалық бюджетті басқарудың, жарнамалық науқанды құрудың, жарнамалық науқандарды оңтайландырудың, мақсатты аудиториялар мен креативтерді сынаудың, конверсия мен трафик деңгейіндегі жарнама нәтижелерін талдаудың заманауи әдістерін білуге мүмкіндік береді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап 5 (product market fit, startup business metrics)

    Осы практикалық курстың бөлігі ретінде студенттер өздерінің әлеуетті өнімі үшін тауашаны қалай табуға болатынын үйренеді. Олар сондай-ақ іске қосу өнімділігін талдаудың негізгі көрсеткіштерін - тұтынушыны сатып алу құнын, қызмет ету уақытының құнын, өсу қарқынын, ұстап қалу жылдамдығын, жұмыстан босату жылдамдығын, сондай-ақ бірлік экономикасы туралы білімдерін үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Content Creation 4

    Осы курс аясында студенттер ақпараттық материалдардың түрлері мен әртүрлі мазмұн форматтары туралы негізгі білім алады

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы математика 2

    Бұл пән кәсіптік қызмет пен күнделікті өмірдің туындайтын міндеттерінде математикалық ойлау дағдыларын меңгеруге, пәннің бөлімдерінде практикалық есептерді шешуді пайдалану әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Нәтижесінде студенттер сызықтық алгебра есептерін шешу әдістерін, математикалық талдау және дифференциалдық теңдеулерді, дискретті математика әдістерін қолдана отырып қолданбалы есептерді модельдеуді үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаһандық ойлау

    Бұл курстың мақсаты студенттерді әлемдік экономиканың қалай жұмыс істейтінін, тауарлар мен қызметтердің алмасуы қалай жүретінін және осы жаһандық құн тізбегінде өз орныңды қалай табуға болатынын түсіндіре отырып, әлемдік нарықта жұмыс істеуге дайындау болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап 7 (legal, accounting, funding)

    Осы практикалық курс аясында студенттер стартап құрудың құқықтық аспектілері, қаржылық есеп негіздері туралы білім алады, сондай-ақ стартапыңызға инвестиция тартуға баса назар аударылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммерсивті медиа

    Бұл курс білім алушыларға жаңа медиа туралы негізгі білім береді, ол пайдаланушы үшін сол немесе басқа формада мазмұнға ену әсерін тудырады. Бұл, ең алдымен, виртуалды шындық, толықтырылған және басқа да толықтырылған шындық түрлері. Осы цифрлық шындықтарды пайдаланып мазмұнды қалай жасауға болатынын үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комьюнити-менеджмент

    Пәнді игерудің мақсаты - қауымдастықты қолдау бойынша стратегиялық жоспарлау (оның ішінде Цифрлық кеңістікте), стратегия мен KPI бюджетін құру

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Веб 3.0

    Студент осы курстан өткеннен кейін Web 3.0 саласында негізгі білім алады, атап айтқанда, блокчейн технологияларын қалай пайдалану керек және NFT-мен жобаларды қалай бастау керек

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Метаверс

    Бұл курстан өту студенттерге Метаверс үшін мазмұн жасау бойынша білім мен дағдыларды береді

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Community First Product

    Осы курс аясында студенттер осы онлайн-қоғамдастық үшін жаңа өнімдер құру мақсатында Инсайт алу үшін онлайн-қауымдастықтарды пайдалануды үйренеді

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пән сізге стратегиялық маркетинг процесін зерделеуге мүмкіндік береді; сыртқы ортаның әсерін ескере отырып, маркетинг жоспарын құру; компанияның макро және микроортамасын диагностикалау; менеджменттің әртүрлі деңгейлеріндегі маркетингтік стратегияларды бағалау.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап 8 (DS/ML project launch)

    Осы практикалық курстың бөлігі ретінде студенттер деректерді талдау және машиналық оқыту құралдарын пайдалана отырып, нақты жоба жасайды.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік-саяси ғылымдардың іргелі білімдерін меңгеру, экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін білу;
  • алынған ақпаратты сыни тұрғыдан түсініп, оның кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы тілдерді білуін талдай білу. Ғылыми зерттеу әдістерін білу;
  • мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау, кәсіби қызметтің түрлі салаларында тілдерді білуді қолдану қабілеті;
  • сұрақтарды дұрыс қою және жаңа шешімдерді табудың негізгі мәселелерін анықтау мүмкіндігі;
  • өз жобалары немесе кәсіби құзыреттіліктері үшін перспективалы тауашаларды анықтау үшін жаһандық трендтерді талдай білу;
  • негізгі зерттеу әдістері мен құралдарын сипаттау және қолдану, академиялық адалдықтың маңыздылығын, принциптері мен мәдениетін түсіну;
  • ақпаратты құрылымдау, классикалық әдістер негізінде деректерді талдау, қорытынды жасау және субъектінің қазіргі жағдайын ескере отырып болжам жасау;
  • 8 мазмұнды маркетинг мақсатында пайдалану үшін бір тақырыпта – мақала, подкаст, бейнеде жұмыс істегенде әртүрлі форматтағы мазмұнды жасаңыз
  • Маркетинг қажеттіліктері үшін VR, AR, XR көмегімен медиа жобаларды құру және пайдалану мүмкіндігі
  • брендті ілгерілету үшін шығармашылық науқандарды әзірлеу, медиа жоспар құру, стратегия мен байланыс арналарының тиімділігін бағалау;
  • заманауи әдістерді білу мақсатты аудиториялар мен креативтерді тестілеу, конверсия және трафик деңгейінде жарнама нәтижелерін талдау;
  • Ақпаратты құрылымдау, ең тиімді маркетингтік шешімдерді анықтау үшін классикалық әдістерге негізделген деректерді талдау
  • Бағдарламалау мәселелерін шешу үшін алгоритмдерді іске асыру, пайдаланушылардың мінез-құлқын маркетингтік талдау үшін күрделі деректер құрылымдарын құру
  • деректерді талдауды және цифрлық маркетингті қолдана отырып, оны жылжытуды қолдана отырып, шығармашылық мазмұнның түйіскен жерінде корпоративті сектор ішінде жеке стартаптарды немесе жаңа өнімдерді іске қосу. Кәсіпкерлік дағдыларын меңгеру;
  • Контент-маркетинг құралдарына негізделген онлайн-қауымдастықтарды іске қосу, бұл пайдаланушылардың топтарын анықталған қажеттіліктерге жаңа өнімдерді іске қосу арқылы одан әрі коммерцияландырумен нақты тақырыптық бағыттарға тартуға мүмкіндік береді. Жаңа цифрлық өнімдерді тестілеу сатысынан өнімді нарыққа шығару сатысына дейін ілгерілету үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу
Top