Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04120 Content, Marketing and Data Analysis (Marketing) в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық маркетинг құралдары саласында білімі бар, сондай-ақ креативті мазмұн жасау және деректерді талдау дағдыларын қосымша меңгерген, әртүрлі салалардың түйіскен жерінде инновациялық жобаларды іске қосуға және пайдаланушылар үшін жаңа трансформациялық тәжірибе жасауға қабілетті білімді маркетинг мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік-саяси ғылымдардың іргелі білімдерін меңгеру, экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін білу;
  • алынған ақпаратты сыни тұрғыдан түсініп, оның кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы тілдерді білуін талдай білу. Ғылыми зерттеу әдістерін білу;
  • мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау, кәсіби қызметтің түрлі салаларында тілдерді білуді қолдану қабілеті;
  • сұрақтарды дұрыс қою және жаңа шешімдерді табудың негізгі мәселелерін анықтау мүмкіндігі;
  • өз жобалары немесе кәсіби құзыреттіліктері үшін перспективалы тауашаларды анықтау үшін жаһандық трендтерді талдай білу;
  • негізгі зерттеу әдістері мен құралдарын сипаттау және қолдану, академиялық адалдықтың маңыздылығын, принциптері мен мәдениетін түсіну;
  • ақпаратты құрылымдау, классикалық әдістер негізінде деректерді талдау, қорытынды жасау және субъектінің қазіргі жағдайын ескере отырып болжам жасау;
  • 8 мазмұнды маркетинг мақсатында пайдалану үшін бір тақырыпта – мақала, подкаст, бейнеде жұмыс істегенде әртүрлі форматтағы мазмұнды жасаңыз
  • Маркетинг қажеттіліктері үшін VR, AR, XR көмегімен медиа жобаларды құру және пайдалану мүмкіндігі
  • брендті ілгерілету үшін шығармашылық науқандарды әзірлеу, медиа жоспар құру, стратегия мен байланыс арналарының тиімділігін бағалау;
  • заманауи әдістерді білу мақсатты аудиториялар мен креативтерді тестілеу, конверсия және трафик деңгейінде жарнама нәтижелерін талдау;
  • Ақпаратты құрылымдау, ең тиімді маркетингтік шешімдерді анықтау үшін классикалық әдістерге негізделген деректерді талдау
  • Бағдарламалау мәселелерін шешу үшін алгоритмдерді іске асыру, пайдаланушылардың мінез-құлқын маркетингтік талдау үшін күрделі деректер құрылымдарын құру
  • деректерді талдауды және цифрлық маркетингті қолдана отырып, оны жылжытуды қолдана отырып, шығармашылық мазмұнның түйіскен жерінде корпоративті сектор ішінде жеке стартаптарды немесе жаңа өнімдерді іске қосу. Кәсіпкерлік дағдыларын меңгеру;
  • Контент-маркетинг құралдарына негізделген онлайн-қауымдастықтарды іске қосу, бұл пайдаланушылардың топтарын анықталған қажеттіліктерге жаңа өнімдерді іске қосу арқылы одан әрі коммерцияландырумен нақты тақырыптық бағыттарға тартуға мүмкіндік береді. Жаңа цифрлық өнімдерді тестілеу сатысынан өнімді нарыққа шығару сатысына дейін ілгерілету үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу
Top