7M08400 Аквакультура және су биоресурстары в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты болашақ магистранттарды кәсіби қызмет міндеттерінің ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару, өндірістік-технологиялық және жобалық түрлерін табысты шешуге мүмкіндік беретін білімді, біліктерді, дағдыларды және жеке қасиеттерін қолдану қабілетін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M134 Балық шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M084 Балық шаруашылығы
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым теориясы және оның постиндустриалды қоғамдағы дамуы туралы түсінік береді. Философиялық талдаудың бөлігі ретінде ғылым мәселесін оқытады. Курс магистранттың ғылым тарихы мен дамуы бойынша теориялық білімін, сонымен қатар білімді ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметте практикалық тұрғыда пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы су айдынының ихтиофаунасы
Қазақстан Республикасының қазіргі ихтиофаунасы әртүрлі табиғи және жасанды су айдындарында мекендейтін балық түрлерінің алуан түрлілігімен сипатталады. Осы пәнді игеру кезінде білім алушы ихтиофаунаның түрлік, сандық, салмақтық және жас құрамын зерделейді. Қазақстанның негізгі су айдындарының балық аулауын және оларды ұтымды пайдалануды зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Гидробионттарды өсірудің индустриалды әдістері Индустриальные методы выращивания гидробионтов Industrial methods of growing hydrobionts
Өнеркәсіптік балық өсіруді ұйымдастырудың әдістері мен ерекшеліктерін, жасанды жағдайда перспективалы аквакультура объектілерін өсіру технологиясын зерттейді. Балық өсірудің индустриялық әдістерін, Тұщы су қоймаларында, торларда балық өсіру технологиясын, жылы және суық су шаруашылықтарында балық өсіру әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗТКЖ коммерцияландыру
Пән жаңа өнімді әзірлеу мен өндіруді басқаруды, экономиканың әртүрлі салалары кәсіпорындарының және ғылыми-техникалық ұйымдардың орта буын басшылары мен мамандарын, ел өңірлерінің инновациялық инфрақұрылымын қамтитын кадрларды даярлау кезінде пайдалануға арналған. Курстың мақсаты білім алушыларда ҒЗТКЖ және технологиялар нәтижелерін коммерцияландыру саласында жүйелі түсінік пен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби) 1
Пән: шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктерін; мамандық бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндердің ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудармаларын меңгеруін; мамандық бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тіліне беруді (ауызша реферирлеу); ғылыми мақалалар жазуды және шет тіліндегі конференцияларда ғылыми баяндамалармен сөз сөйлеуді зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Аквакультурада қазіргі мәселелері және даму перспективалары
Аквамәдениеттің жаңа бағыттарын дамыту перспективалары бойынша; полициклді және аралас технологиялардың биотехникалық параметрлері бойынша; жұмыс принципі, Су дайындау құралдарының конструктивтік және техникалық сипаттамалары бойынша; өңірлік аквамәдениеттің ерекшеліктері, аквамәдениет өнімдері нарығының жай-күйі, өңірлік аквамәдениет объектілерін таңдау бойынша білім
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы балық шаруашылығындағы ғылыми заманауи проблемаларының методологиясы мен тарихы
Балық шаруашылығы ғылымының тарихын, әдіснамасын және қазіргі заманғы проблемаларын, көптеген өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын және еліміздің халқын Қазақстанның дұрыс тамақтануына қажетті құнды балық ақуыз өнімдерімен қамтамасыз етуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Басқару психологиясы
Қоғамдық дамудың жаңа жағдайларында магистранттың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін дамытудың теориялық негіздерін қамтиды. Курс магистранттың ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызмет процесінде туындайтын өзекті психологиялық мәселелерді шешудің жоғары теориялық білімі мен кәсіби практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жоғары мектеп педагогиксы
«Педагогика» курсы бағдарламасы (жоғары оқу орнынан кейінгі курстар үшін) магистранттарды жоғары білім беруде оқытуға бағытталған. Курстың мазмұны жоғары білім берудегі білім беру үдерісін гуманизациялау мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін, оқытудың және білім берудің жаңа технологияларын, педагогикалық қызметтің жеке және шығармашылық стиліне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытудағы заманауи технологиялар
Пән оқу ақпаратын өңдеу, өзгерту және ұсыну әдістері мен құралдарын зерттейді, сонымен қатар экологиялық ғылымдарға қатысты қажетті заманауи техникалық және ақпараттық құралдарды қолдануға мүмкіндік береді, кәсіптік оқытуда педагогикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көл-тауарлық балық өсіруді ұйымдастыру
Тауарлық-көлдік балық шаруашылығын ұйымдастыру бойынша білімді, іскерлікті және құзыреттілікті, кәсіпшілік балық түрлерінің құндылықтарын, көл балық шаруашылығы шаруашылықтарын жобалау және ұйымдастыру негіздерін және көлдің балық өнімділігін басқару әдістерін қалыптастырады. Тауарлық балық шаруашылығының биотехнологиясын, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін тауарлық балық шаруашылығының әртүрлі бағыттарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнге берілген қысқаша сипаттама: кәсіптік оқытудың негізгі ұйымдастыру формалары; сабақ өткізудің құрылымы, типтері, әдістері және инновациялық технологиялары; білім, білік, дағды және үлгерім есебі; магистранттар мен студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру және тексеру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми жобаларды дайындау
Пән магистранттарға экологиялық жобаларды дұрыс ресімдеуге, кәсіпорындардың қызметіне рұқсат беруге, экологияға теріс әсер ету факторларын бағалауға көмектеседі, сондай-ақ проблемаларды белгілеу және олардың экожүйені қалпына келтіру жолдарын шешу үшін экологиялық жобаларды талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аквакультарадағы перспективалы объектілерді көбейту
Пән туралы білім береді балықтардың бағалы кәсіптік түрлерін жасанды молайту биотехнологиясы, балық өсіру зауыттары мен уылдырық шашатын шаруашылықтарды жобалау әдістемесі, көлдер мен су қоймаларын балық шаруашылығында пайдалану әдістері. Түрлі типтегі су айдындарында балық өсіру іс-шараларын; су қоймаларын пайдалануды қарқындату және олардың балық өнімділігін арттыру жолдарын зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсібі) 2
Пән кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің тұжырымдарын дұрыс түсіндіруді, сөйлеу коммуникациясының экстралингвистикалық жағдайларына, іскерлік қарым-қатынастың сөйлеу ерекшеліктеріне, оқу-ғылыми және қызметтік-іскерлік сөйлеудің түрлері мен жанрларына сәйкес лексикалық-грамматикалық стилистикалық бірліктерді таңдауды қалыптастырады. Бағдарлама оқу орнының шет тілін меңгерудің заманауи үрдістері мен талаптарын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аквакультурада азық өндіру және балықтарды азықтандыру
Балықтың белгілі бір тағамдық заттарға қажеттілігін сандық бағалау пәні, құрамдас жемнің құрамдас бөліктері туралы балықтың құрамына кіретін азық құрамына кіретін тамақ өнімдерінің биологиялық құндылығы, жасанды жемшөптің кеңінен танымал отандық және шетелдік рецептілерінің, аквакультурадағы жемшөп өндірісі мен азықтандырудың инновациялық технологияларының рецептілерінің негізділігі және тиімділігін бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балық шаруашылығы су айдындарының биологиялық өнімділігі
Пән су объектілерінің биологиялық өнімділігі саласында теориялық білім, практикалық дағдылар мен кәсіби құзыреттіліктер береді. Су объектілерінің биологиялық өнімділігін анықтау және реттеу әдістерін зерттейді. Биологиялық өнімділіктің негізгі ұғымдары, оның әртүрлі климаттық аймақтарда қалыптасу заңдылықтары; трофикалық индикатор түрлерін анықтау және биоөнімділік мөлшерін реттеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су биоресурстарын ұтымды пайдалану
Тәртіп балық шаруашылығы су айдындарының және халық алып жатқан гидробионттардың жай-күйін мемлекет тарапынан бақылауды ұйымдастыруға мүмкіндік береді; су биоресурстарын шаруашылық пайдалануды реттеу және кәсіпшілік балық түрлерін қорғау жөніндегі негіздемелерді дайындау негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су биоресурстарын тұрақты басқару
Еңбек және энергетикалық шығындарды қысқарту кезінде табиғи биоценоз мен агроландшафтты сақтай отырып, экологиялық таза өнім алуға мүмкіндік беретін фермерлік және көл балық өсіру өндірісінің үйлесімділігінің кешенді шешімін зерттейді. Осы пән бойынша магистранттар басқа ауыл шаруашылығы өнімдерімен бірге көлдерде балық өндірудің интеграцияланған технологиялары бойынша білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балық өсірудегі селекциялық-генетикалық әдістер
Пән білім алуға, өнім өндіруге және жаңа тұқымдарды өсіруге және болашақ балық шаруашылығы магистрлері үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Балық шаруашылығында селекциялық-асыл тұқымды жұмыс балықты жасанды өсірудің маңызды буыны болып табылады. Селекцияның маңызды міндеттерін анықтау, оның негізгі бағыттарын таңдау және белгілерді таңдау, фенотиптік және генотиптік өзгергіштік, басқа көріністермен корреляция
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балық шаруашылығындағы акклиматизациялық жұмыстары
Балықтарды және су жемдік омыртқасыздарын жерсіндіру балық өнімділігін арттыру және балықтардың сапалық құрамын жақсарту бойынша маңызды іс-шаралардың бірі болып табылады. Балық өсіру-жерсіндіру жұмыстары бойынша іс-шараларды әзірлеу болашақ мамандар су қоймаларын жерсіндіру және балықтандыру бойынша негізгі міндеттер мен ережелерді білуі тиіс
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балықтардың жұқпалы және инвазиялық аурулары және олардың алдын алу шаралары
Бұл пән-балықтың жұқпалы және инвазиялық ауруларының пайда болу және таралу процестерін, ағзаны патогендерден қорғау механизмі мен тәсілдерін және гомеостазды, құрылымдық және функционалдық тұтастықты сақтау мен қолдауға бағытталған емдеу-алдын алу шараларын әзірлеуді зерттейтін ғылым.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда жоғары мектеп педагогикасының, кәсіптік білім берудің негіздерін білу
- Кешенді зерттеулерді, оның ішінде пәнаралық, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде жүзеге асыруға
- Зерттеу барысында алған практикалық іс-әрекетте дағдылары мен дағдыларын қолдана алады және әріптестерінің пікірін ескере отырып, өз ұстанымын қорғай алады
- Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды басқару
- Балық шаруашылығы және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласында жаңа білім алу және оларды кәсіби қызметте пайдалану
- Ақпаратты, процестерді, қызметті талдау және бағалау әдістерін меңгеру, өндірістік процестерді басқару кезіндегі проблемаларды сәйкестендіреді
- Шет тілдерінің бірінде жазбаша және ауызша кәсіби коммуникацияларды меңгеру
- Ғылыми қызметте және сапалы балық өнімдерін өндіру үшін эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін қолдану
- Балық шаруашылығындағы педагогикалық мәселелер мен мәселелерді шешуде, ақпараттық іздеу мәселелерінде педагогикалық және кәсіби қызметті жоспарлау