Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10127 EМВА Госпитальды менеджмент в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Корпоративтік басқару және адам ресурстарын басқару

    Пән магистранттардың денсаулық сақтауды басқарудың заманауи тәсілдерін меңгеруге бағытталған, олар заманауи нарық жағдайында менеджмент және корпоративтік басқару бойынша білімдерін жүйелей алады, адам ресурстарын басқаруды пайдалана отырып, кадр саясаты мен корпоративтік басқаруды дамытудың негізгі принциптері мен перспективаларын меңгереді. технологиялар. Материалды зерделеу нәтижесінде магистранттар операциялық бақылау нарығының операцияларына ақы төлеудің негізгі әдістері мен нысандарын қолдана алады, ақпаратты талдай алады және ұйымдарды қорғау механизмдерін әзірлей алады. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас

    Несиелер - 4
  • Басқарушылық ойлау

    Пән сәйкес танымдық дағдыларды меңгеруге, өзінің танымдық процестерін өзіндік рефлексиялау қабілетін жетілдіруге және іскерлік және жеке салалардағы негізгі ойлау құралдарының кешенін әзірлеуге бағытталған. Оқыту шеңберінде стратегиялық ойлау, жүйелік талдау, сыни тұрғыдан ойлау, ойлаудың шығармашылық және инновациялық құрамдас бөлігі, бейнелі ойлау принциптері мен құралдары біріктіріліп пысықталады. Курс сонымен қатар басқару қызметінің құндылығы мен моральдық-этикалық аспектілерін қозғайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар өздерінің басқарушылық қызметінің практикалық мақсатқа сәйкестігін көрсете отырып, сауатты, сындарлы, шығармашылықпен ойлайды. Пән аясында командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Несиелер - 5
  • Медициналық ұйымды үнемді басқару

    Пән магистранттардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған, материалды оқу нәтижесінде олар қызметті реттейтін нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес үнемді өндіріс принциптері мен әдістеріне негізделген медициналық ұйымдағы қызметін үйлестіре алады. заманауи технологияларды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, маманның. Магистранттар абстрактілі ойлауға, талдауға, синтезге қабілетті болады; - ұжымды басқару, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдау; - қоғамда қабылданған моральдық-құқықтық нормаларды ескере отырып өз қызметін жүзеге асыруға, этика және деонтология қағидаларын сақтауға. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, Кейс-стади технологиясы.

    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар (Сингапур/Израиль)

    Пән магистранттарға ақпараттық өнімді құру, пайдалану, сақтау, беру және қорғаудың біртұтас технологиялық жүйелерінде медициналық мәліметтерді өңдеудің әдістері мен құралдарын/құралдарын қолдануды үйретуге және меңгеруге бағытталған. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас

    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы инновациялар (ҚР, Израиль)

    Пән барлық түрлерін қамтитын инновацияларды енгізуге бағытталған ұйымдастырушылық және басқарушылық инновациялар келесі бағыттар болуы мүмкін: жаңа немесе түбегейлі өзгертілген корпоративтік стратегияларды әзірлеу және енгізу; жаңасын әзірлеу және енгізу немесе басқару құрылымдарын айтарлықтай өзгертті. Магистранттар белгілі бір инновациялық технологияларды әзірлеуге және енгізуге мүмкіндік алады. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.

    Несиелер - 3
  • Медициналық қызметтегі сервис-менеджмент

    Пән магистранттарды қызмет көрсету менеджментінің негіздерімен және пациентке бағытталған көзқараспен таныстыруға бағытталған. Мазмұн магистранттар қызмет көрсету моделін құру тәсілдері туралы жалпы түсініктен клиникада жүйені құруға және дамытуға көмектесетін нақты метрикаға, тәжірибеге және құралдарға ауысатындай етіп құрастырылған. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Несиелер - 4
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық

    Пән жағдайлық есептер, жобалық жұмыстар, тапсырмалар және далалық зерттеулер арқылы ұйымдық құрылымның сипаттамаларын және оның операциялар ағынын түсінуге бағытталған. Магистранттар жұмыс орнындағы қарым-қатынастар тұрғысынан жағдайларды талдай алады; көзқарас пен мінез-құлыққа саналы ойлаудың әсерін түсіндіру; стереотиптердің қабылдауға әсері, қызметкерлердің мотивациясына мотивация мен эмоцияның әсері. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Несиелер - 4
  • Медициналық ұйымдарда бизнес - процестерді басқару және енгізу әдістемесі (ҚР / Израиль)

    Пән медициналық ұйымдардың қызметінде бизнес-процестерді басқару, модельдеу және енгізу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән аясында командалық оқыту әдісі (TBL), Кейс-стади технологиясы қолданылады.

    Несиелер - 4
  • Ауруханадағы жедел басқару және оның ақпараттық ресурстары

    Пән магистранттар арасында стационардағы процестерді оперативті басқару саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған; медициналық практикада және әкімшілік жұмыста қолданылатын ақпаратты басқарудың негізгі принциптері, процестері мен технологиялары бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру бойынша. Оқыту нәтижесінде олар шығындарды басқару, сапа менеджменті және ұсынылатын медициналық қызметтерді басқару, сондай-ақ қосалқы бизнес-процестермен жұмыс істеу тұрғысынан аурухананың негізгі процестерін тиімдірек ете алады. Пән аясында командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Несиелер - 6
  • Аурухананың сапасын басқару және пациенттердің қауіпсіздігі (Сингапур)

    Пән магистранттарды медициналық ұйымда медициналық және медициналық емес қызметтерді көрсету сапасын бақылау және бірыңғай жүйені пайдалануды дамытуға бағытталған. Оқыту нәтижесінде магистранттар пациенттер үшін қауіптердің туындауын болдырмайтын әрекеттерді әзірлеу, енгізу және бақылау, бөлімшелер үшін сапаны бақылаудың салалық бағдарламаларын басқару: инфекциялық бақылау және т.б. дағдыларына ие болады. Пән аясында командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Несиелер - 3
  • Медициналық маркетинг (Израиль)

    Пән магистранттарға медициналық бизнестің ерекшеліктерін, медициналық қызметтерді ілгерілетудің заманауи тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде олар барлық маркетингтік және аналитикалық үдерістер құрылатын негіз ретінде нарықтық ландшафтты дұрыс анықтай алады. Пән шеңберінде оқыту әдісі – Кейс-стади технологиясы қолданылады, мұнда студенттер маркетингтік қызмет саласындағы тәжірибелік жағдайды талдап, жағдайды шешуді ұсынуы керек.

    Несиелер - 3
  • Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету менеджменті және экономикасы

    Пән дәрілік қамтамасыз етуді ұйымдастыру және экономикасы, дәрілік заттардың айналымы саласындағы менеджмент дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Материалды меңгеру нәтижесінде магистранттар фармацевтикалық қызметті басқара алады, олардың арасындағы және сыртқы орта арасындағы экономикалық байланыстарды ескереді, сонымен қатар фармацевтикалық саладағы олардың қызметінің негізін құрайтын объектілерді, құбылыстарды және процестерді түсінеді. нарық. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.

    Несиелер - 3
  • Тиімді байланыс технологиялары

    Пән магистранттарды іскерлік және қоғамдық қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын қолдануға/пайдалануға үйретуге бағытталған. Материалды өңдеу барысында магистранттар іскерлік қарым-қатынас психологиясының негізгі аспектілері, іскерлік коммуникациядағы конфликт және стрессті басқару туралы теориялық және практикалық білім алады. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.

    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы көшбасшылық және менеджмент: ұлттықтан жаһандық перспективаларға дейін LMZNGP 1313 (РК, Литва, Каунас)

    Пән ұйымда дағдарыстық жағдайлардың туындауының алдын алу мақсатында жаңа нарық мүмкіндіктерін бағалау бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған; басқару және көшбасшылық саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар, ұйымды басқарудың принциптері мен формаларын меңгеру. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес зерттеу

    Пән магистранттарға тәжірибелік іскерлік зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, олар кейіннен аналитикалық шешім қабылдау құралы ретінде медициналық менеджмент қызметінде қолданылуы мүмкін. Пән аясында командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән магистранттардың стратегиялық менеджмент концепциясын меңгеруге бағытталған, ол практикалық денсаулық сақтау саласына қатысты өзара байланысты басқару құралдарының, әдістері мен әдістерінің жиынтығы түріндегі ұйымның стратегиясын талдаудың, таңдаудың және жүзеге асырудың толық жүйесі болып табылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар ұйымды стратегиялық басқарудың мәні, ұйымның стратегиялары және олардың классификациялары, стратегиялық менеджмент эволюциясының кезеңдері, бәсекелестік талдау туралы білім алады, сондай-ақ стратегиялық менеджменттің әдістемесі бойынша дағдыларды меңгереді. Оқытудың қолданбалы әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • ОН 1 - қазіргі нарықтық ортадағы аурухана қызметінің стратегиялық бағыттарын ескере отырып, бизнесті басқару әдістерін анықтау, сондай-ақ ұйым құрылымының негізгі түрлерін басқарудың жедел, тактикалық және стратегиялық тәсілдерін көрсету;
  • ОН 2 - аурухананы, бөлімшелерді, жұмысшылар топтарын, жобалар мен желілерді басқару қабілетін көрсету, мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) өзара іс-қимыл жасау, стратегиялық міндеттерді шешу үшін қаржыны басқарудың заманауи әдістерін қолдану;
  • ОН 3 - ұйымдастырушылық-басқарушылық міндеттерді, оның ішінде тікелей қызмет саласынан тыс міндеттерді қою және шешу үшін кешенді әлеуметтік ақпаратты жинау, өңдеу, ғылыми талдау, және түсіндіру әдістерін меңгеру;
  • ОН 4 - бизнестің проблемалық аспектілерін талдау және шешімдер жасау, соның ішінде халықаралық тәжірибе бойынша.
  • ОН 5- дағдарыс жағдайында ұйымның персоналын тиімді басқарудың халықаралық моделін қолдану;
  • ОН 6 - интроспекция дағдыларын, аурухананы басқару, бизнес-процестер және олардың тиімділігін бағалау үшін аналитикалық материалдарды дайындау қабілетін көрсету.
Top