7M04124 Product Management (1 о.ж) в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнімді жасап қана қоймай, оны түпкілікті тұтынушыға жеткізе алатын әмбебап мамандарды дайындау, кәсіпорынның жаңа нарық тауашаларына шығу мәселесін жан-жақты шешу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Менеджмент
Пән кәсіби қызметте персоналдың өзгерістерге қарсылығын төмендету әдістерін қолдануға, жобаларды басқару дағдыларын игеруге, басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалауға, әлеуметтік-экономикалық тиімділік өлшемдерін, тәуекелдер мен ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге және негіздеуге; іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру, іскерлік келіссөздер жүргізу және т. б. қабілеттілікке; әртүрлі жанжалды жағдайларды шешу тәсілдері
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пән басқарудың психологиялық механизмдерін білуге; бағыныштыларға әсер ету және әсер ету әдістерін меңгеруге, ұйымдағы топты басқара білуге; басқарушылық қарым-қатынастың ерекшеліктерін білуге бағытталған. Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқарушылық қызметте психологиялық әдістемелерді қолдануға мүмкіндік береді; Психология және менеджмент саласындағы озық білім негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздерін сипаттау және түсіндіру; жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау үшін Психология әдістерін қолдану және байланыстыру; басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымның жеке және топтық мінез-құлқын және мінез-құлқын талдаңыз.
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдетуге бағытталған. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; WoS, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялар құруға мүмкіндік береді.
Несиелер - 2
-
Жобаларды басқару тәжірибесі
Пән қазіргі заманғы тәсілдерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы озық тәжірибені сипаттауға және талдауға; жоба құжаттамаларын, идеяларын қалыптастыруға және жобаға қатысушылар үшін қорытынды жасауға; жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары мен мерзімдерін қалыптастыруға; жобаны экономикалық бағалауды жүргізуге; жобаларды басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану нұсқаларын әзірлеуге және ұсынуға мүмкіндік береді.
Несиелер - 4
-
Бизнес-зерттеулер
Бұл пән магистранттарда бизнес-зерттеулерді жүргізу, оларды жоспарлау және ұйымдастыру, бизнес-зерттеулердің замануи құралдарын қолдану, кәсіби қызметте басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін бизнес-зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; бизнестің дамуына сыртқы факторлардың әсерін зерттеу жүргізу; бәсекелестік ортаға талдау жүргізу; жаңа тауарды шығарудың нарықтық мүмкіндіктерін зерттеу жүргізу; бизнесті зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдану; бизнесті талдау мен диагностикалауды жүргізу
Несиелер - 4
-
Жетілдірілген продакт менеджмент
Пән динамикалық нарықтарға жаңа өнімдер мен қызметтерді жылжыту және шығару бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер әдістер мен құралдарды қолдануда білім алады: құндылық ұсынысы, тартымдылық картасы, Lean стартап, маркетингтік аналитика және клиенттің дауысы (соның ішінде тұтынушыларды дамыту), қаржыландыру және болжау)
Несиелер - 5
-
Сандық бизнес үлгілері және құн тізбегі инновациялары
Пән студенттердің бар және дамып келе жатқан нарықтарда жаңа цифрлық бизнес модельдерін құру дағдыларын дамытады. Сондай-ақ, курс студенттерге бизнес-модельдерді практикалық жағдайларда сынауға және сандық және сапалық нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Өнімнің өсуі және масштабтауы
Пән студенттердің жаңа және жұмыс істеп тұрған компанияларды кеңейту стратегияларын әзірлеу саласындағы білімдерін дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында студенттер келесі құралдармен танысуға мүмкіндік алады: HADI циклдары, Сатылымдар мен жылжыту арналарын тестілеу, апталық циклдарды әзірлеу.
Несиелер - 5
-
Прототиптеу және UX/UI негіздері
Пән студенттердің тұтынушылардың саяхат картасын әзірлеу, аудитория сегменттері мен қажеттіліктерін анықтау және мәселені шешу үшін сандық және сапалық әдістер жиынтығын таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Сондай-ақ UX тестілеуін және A/B тестін өткізіңіз.
Несиелер - 5
-
Өнімді әзірлеу әдістемесі
Пән студенттердің инновациялық шешімдерді әзірлеу және жобалау әдістемелері бойынша алдыңғы қатарлы білімін, Agile дамытудың стратегиялық жоспарларын құру дағдыларын, сандық және сапалық көрсеткіштерге қол жеткізудің бекітілген динамикасынан ауытқу жағдайында ресурс артықшылықтарын тиімді қайта бөлу дағдыларын дамытуға бағытталған. нәтижелер.
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тиімді басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалдық интеллектті пайдалана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді ұжымды қалыптастыру, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлқындағы тенденцияларды талдау;
- Кәсіби қызметте қолдану және өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру және шығармашылық әлеуетті пайдалану дағдыларын көрсете отырып, менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттерді дамыту үшін білімдерін кеңейту және тереңдету;
- Тиімді қарым-қатынастарды қалыптастыру, өз ойын ауызша және жазбаша шет тілінде дұрыс және логикалық түрде тұжырымдау, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және анық жеткізу;
- Жаңа жағдайда өз бетінше ғылыми-қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ақпаратты жинау және түсіндіру және ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б. түрінде қорытындылау;
- Өнімді дамыту және жақсарту мақсатында түсінік алу үшін өнімді зерттеуді жүргізе алады;
- Инвестициялық портфельдің теңгеріміне, компанияның стратегиясына және оның нарықтағы позициясына байланысты масштабтау әдістерін таңдау принциптерін қолдану;
- Жаңа өнімдерді әзірлеу және бар өнімдерді қайта орау арқылы компанияда инновацияларды жасау құрылғысын енгізу;
- Инновациялық технологияларды сынауды және коммерциялық тұрғыдан тиімді өнімдер мен қызметтерді құруды қамтитын жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін енгізу арқылы ұйымдардың дәстүрлі инновациялық циклін түрлендіру.