7M03200 Заманауи медиаиндустрия в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - заманауи медиа және білім беру ортасы үшін жоғары мәдени және этикалық деңгейдегі интеллектуалды дамыған кадрларды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 126
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Саясат және іскерліктегі келіссөздер технологиясы
Курстың мақсаты саясат пен бизнес салаларындағы келіссөз процесінің теориялық негіздерін және практикалық тәсілдерін игерту. Курс міндеттері: саяси сала мен бизнес-коммуникациялардағы келіссөздердің заманауи стратегияларымен және амалдарымен таныстыру; сындарлы сұхбатты, өзара тиімді және өзара ұтымды келісімдерге қолжеткізу тәсілдерін меңгерту; серіктестік қарым-қатынасты құруды үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Мәдени медиажобалардың маркетингі мен брендингі
Курстың мақсаты - студенттерге маркетинг және брендинг саласындағы базалық білімді беру, мәдени медиажобаларды жүзеге асыру кезіндегі маркетингтік қызмет пен брендингтің ерекшеліктері туралы түсінікті қалыптастыру. Курстың міндеттері: мәдениет саласындағы маркетингтің негізгі құралдарын игеру, оны тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру; мәдени жобалар саласында брендинг құралдарын игеру және қолдана білу; мәдени медиажобаларда маркетингтік ойлау және маркетингтік аспектілерді талдау қабілетін дамыту; мәдени жобалар брендін құру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Медиаметрикалық зерттеулер
Пән мақсаты: БАҚ-ты зерттейтін ғылым жүйесі жайында түсінікті қалыптастыру, олардың зерттеу амалдары мен әдістерінің ерекшеліктерін түсіну, БАҚ-тың пәнаралық зерттеулері мүмкіндіктерін айғақтау. Медиаудиториялардың (баспа БАҚ, радио, телеарна, интернет аудиториялары) тәртібі заңдылығы және оларды зерттеу әдістері жайында кешенді түсінік қалыптасады. Магистранттар салалы практикадағы: медианарық контекстіндегі, медиакәсіпорындарының қызмет етуі және дамуы, редакциялық және жарнамалық қызметтегі, PR ортасындағы аудиторияларды талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
GR-менеджменті және БАҚ
Курстың мақсаты – GR саласындағы қызмет туралы түсінікті қалыптастыру – тараптар арнайы құралдар мен тәжірибелерді пайдалана отырып, өзара тиімді диалог құруға бағытталған бизнес, үкімет және БАҚ арасындағы байланыс саласындағы өзара әрекеттесу тәсілдері. Курс саяси жағдайда компания жұмысын жүргізуді үйренуге, сонымен қатар компанияның белгілі бір мақсаттарына жету немесе оның мүдделерін қорғау үшін билік органдарының әрекеттері мен шараларына әсер ету жолдарын үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвошиеленістіру және медиамәтін
Қақтығыстардың өсуі, толеранттылықтың болмауы және бұқаралық ақпарат құралдарында стандартты емес тілдік бірліктердің кеңеюі. Cот процесіне жатқызылуы мүмкін. Курс бакалавриатқа кəсіби қызметпен байланысты қақтығыстарды шешудің əдістері мен әдістерімен, қақтығыстың жанжалдану құзыреттілігін арттырады, қақтығыстарға төзімділік тудырады, қақтығыстық материалдардың аудиториясына жойқын әсерін азайтады, қақтығыстар жағдайында тиімді әрекет етуді үйретеді, олардың пайда болу себептерін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи медиа технологиялар
Пән ақпараттық қоғамды дамыту процесінде, жаңа ғылыми білімді қалыптастыру және заңдарды түсіну, дифференциацияға ұмтылу жағына қарай адами құндылықтар мен ғаламдық ақпараттық кеңістіктің өзгеруін қарастырады. Журналистиканы дамыту үшін заманауи медиатехнологиялардың теориялық және практикалық негіздерін; даму үрдістерін талдаудың жаңатәсілдерін, сондай-ақ дәстүрлі журналистиканы түрлендіретін заманауи технологияларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - кәсіби, ғылыми, күнделікті, мәдени салаларда, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас іс-әрекетінде, сонымен қатар өзіндік білім алу үшін әлеуметтік және коммуникативтік міндеттерді шешуге коммуникативтік біліктіліктің қажет және жеткілікті деңгейіндегі шет тілін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның философиясы және тарихы
Пәннің мақсаты тарихи динамикадан алынған ғылыми білімдердің өндірісі бойынша ерекше әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын түсінуді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны ғылым философиясы саласындағы білім мен классикалық және заманауи теориялар мен концепциялардың ғылыми-әдіснамалық талдауы бойынша дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда басқару іс-әрекеті мен дамудың психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастырудан тұрады. Пәнді меңгеру аясында магистранттарда еңбек мотивациясын арттыру; ұжымдағы қатынас; қызметкерлердің белсенділігін арттыру; қызметкер потенциалын дамыту және жүзеге асыру сияқты ұйымдағы басқару жүйесінің тиімді қызметіне қажетті дағдылар мен біліктілік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коммуникациядағы стратегиялық менеджмент
Курстың мақсаты магистранттарға коммуникация процестерін стратегиялық басқарудағы ерекшеліктері туралы түсінікті қалыптастыру. Курстың міндеттері: коммуникация процестерін стратегиялық басқарудағы ерекшеліктерін игерту; коммуникация теориясы және басқа да заманауи тұжырымдарды игерту; коммуникативті процестерге стратегиялық талдау жүргізуді үйрету; коммуникация стратегиясын әзірлеу процесі туралы білімді қалыптастыру; коммуникативтік қызметте стратегиялық талдау мен жоспарлау әдістерін қолдану дағдылары мен білімін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шет тілі
Бұл курс шет тілін тереңдетіп оқытуға, тілдік, лингвистикалық білімді кеңейтуге, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын арттыруға, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Agile негізіндегі медиажобаларды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-PMI-ACP сертификатына дайындық. "Agile-медиажобаларды басқарудағы тәсіл" пәні Agile отбасының көмегімен жобаларды басқарудың икемді әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқығаннан кейін магистранттар үнемі өзгеріп отыратын талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімдерін, бюджетін және сапасын нақты сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістемелерін қолдануға қабілетті болады; бірнеше топтағы жұмыстарды синхрондау; Тапсырыс берушінің күтулерін басқару, MS Project және Project Libre бойынша пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PMI PMBOK стандартына негізделген медиажобаларды басқару
Курс мақсаты - медиажобаны бастауды; медиажобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, медиажобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Магистранттар курстың соңында «Медиажобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мультимедиалық журналистиканың құралдары мен техникалары
Курс жаңаша медиада қолданылатын технологиялардың түрлілігін көрсетеді және медиаконвергенция элементтері тығыз байланыстығына ие, түрлі ақпараттық жанрлар бірліктерінен тұратын (яғни түрлі тілдік элементтер: визуалды, мәтінді, графикалық, аудиовизуалды) мультимедиялық өнімді жасауды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Журналисттік қызметтегі көлемді деректер
Курстың мақсаты магистранттарға журналистік қызметтегі көлемді деректер туралы жалпы түсінікті, сондай-ақ жасырын заңдылықтарды талдау мен анықтау бойынша тәжірибені қалыптастыру. Курстың міндеттері: Көлемді деректер (Big Data) базалық технологиясын зерттеу; көлемді деректерді анықтау және олардың кластерлерін талдау қабілеттерін қалыптастыру; көлемді деректерді құру және оларға қызмет көрсетудің заманауи технологияларын игеру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мәдени медиажобалар менеджменті
Курс барысында магистрант жаңа мәдени тәжірибелердің қағидаттарын, мәдениет саласындағы шараларды, сервистерді және технологияларды әзірлеуге және жобалауға үйренеді; медиажобаларды және оларды ілгерілетудегі идеяларды түрлендіруді игереді; жобаларды бастапқы идеясынан есепті кезеңіне дейін үйлестіруді меңгереді (бюджеттеу, шаралар логистикасы, түрлі мемлекеттік, қоғамдық және коммерциялық құрылымдармен серіктестік, ресурстарды іздестіру, жоба бойынша шараларды дайындау мен ұйымдастыру)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Медиа саласындағы мансап форсайты
Курс әлеуметтік ортаны және онда болып жатқан өзгерістерді талдайды, бұл кәсіби қызметте бәсекеге қабілетті және табысты болуға мүмкіндік береді, еңбек нарығындағы қазіргі заманғы жағдай, маманның құзыреттілік деңгейі, өзгеретін ортадағы бәсекеге қабілеттілік әдістері туралы түсінік жүйесін қалыптастырады, форсайт карталарын талдауға, трендтерді қадағалауға, талап етілетін құзыреттерді құруға үйретеді, жеке мансаптық жобаны қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиадағы тиімді бренд-менеджмент
Курс шығармашылық ойлауды дамытуға, басқару ұғымдарын меңгеруге, іскерлікті дамытуға, мәселелерді табысты шешу дағдыларын меңгеруге, соның ішінде БАҚ-та тиімді бренд-менеджмент арқылы меңгеруге бағытталған. Кәсіпорынды тиімді ұйымдастыруға, маркетингтік құралдарды жоспарлауға және сауатты пайдалануға, БАҚ-та брендтеу процестерін басқаруға мүмкіндік береді. Пән тиімді бренд-менеджментті өткізу бойынша теорияны практикалық дағдылармен байланыстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес және саясаттағы жарнамалық технологиялар
Курс агенттіктер, брендтер, баспагерлер, сондай-ақ саяси сала өкілдері өзін ілгерілету, мақсатты аудиториясына өз контентін жеткізу, сандық жарнама тиімділігін бағалау мен таргеттеу мақсатында қолданылатын заманауи жарнамалық технологияларды, оның ішінде бағдарламалық қаматамасыздық пен құралдарды, қарастырады. Магистранттар брендтер мен агентстволарға жарнама орнын сатып алу үшін, баспагерлерге жарнама құнын анықтап, жарнама орнын сатуға көмектесуші платформалардың қызметін анықтайды. Курс сонымен қатар нақты саяси мақсаттарға қол жеткізу үшін қолданылатын жеке басылық емес көрсетудің және саяси күшті ілгерілетудің өзіндік формалары мен әдістері жайында түсінікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық ақпараттық шиеленістер
Курс журналистер немесе бұқаралық ақпарат құралдары, сондай-ақ жанжалдарды зерттеу, олардың себептері мен оларды шешу жолдары туралы мәселелерді шешуге бағытталған ақпараттың өндірісі мен таратылуында әлеуметтік шиеленістерді қарастырады. Ол сондай-ақ қамту және ақпараттық жанжалдар модельдерін, ақпараттық қауіпсіздікті, ақпараттық арналарды және ақпараттық соғыс тарихын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаһандық журналистика
Пән жаһандық платформада жұмыс істеу принциптерін кеңінен және сыни түсінуге үйретеді. Индустрияның маңызды мәселелерін қозғайды: жаһандану, медиа-құқық, БАҚ меншігі, олардың шоғырлануы және т.б. Пән Ғаламдық журналистикадағы әртүрлі перспективаларды, маңызды концепциялар мен теорияларды талдайды. Студенттер БАҚ-тың ақпараттандырылған және сыни тұтынушысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медиа саласындағы салааралық жобаларды басқару білімін көрсетуге, журналист ортасында корпоративтік және стратегиялық менеджментті жүзеге асыруға, өзін-өзі және басқаларды бақылауға қабілетті
- Өз бетімен оқуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат шартында стандартты емес журналистің кәсіби қызмет жағдайларында шешім табуға және қабылдауға қабілетті
- Журналистика және репортаж саласында зерттеу жүргізіп, жобалық қызметті жүзеге асыра алады, ұйымның, тауарлардың, қызметтердің және мемлекеттің брендін нығайту, жеке және рухани құндылықтардың оң беделін сақтау мақсатында брендинг және маркетинг құралдарын қолдануға қабілетті
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін көптілді коммуникацияға қабілетті, саясат пен медиабизнесте тиімді келіссөздер технологияларын қолдануға, сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды жылжытуға қабілетті
- Мәдениет саласындағы жаңа мәдени тәжірибелер, іс-шаралардың жаңа форматтары, қызметтері мен технологиялары тұжырымдамаларын әзірлеу, халық арасында рухани құндылықтарды қалыптастыру үшін тиісті медиа-жобаларды жүзеге асыру, оларды насихаттау және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау бойынша идеяларды қалыптастыруға қабілетті
- Жаңа ғылыми концепциялар мен теорияларды пайдалана отырып, кәсіби және пәнаралық салаларда мәселелер шешуге (медиа, маркетинг, жарнама, PR), жағдайды түрлендіру және оңтайландыру үшін инновациялар енгізуге қабілетті
- Ғылыми білім мен әдістемелерді талдау және жоспарлау, синтездеу және интеграциялау негізінде өнім (контент) жасай алады, медиа индустриядағы заманауи журналистика мен PR құралдарын пайдалана отырып, саяси және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу бойынша жобалық іс-шараларды жүзеге асыра алады.
- Ғылыми жазба және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдеуге қабілетті, оларды заманауи медиаиндустрия мәселелері бойынша кәсіби пікірталастарда көпшілікке жариялауға және дәлелдеуге қабілетті
- Компьютерлік желілер, деректер базалары және әлеуметтік желілерде жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қолдана алады, IT-технологияларды, журналист мамандығы шеңберінде арнайы бағдарламаларды қолданады
- Сыни бағалауға, түсіндіруге, жағдайңа, қоғамдық құбылысқа, медиалық саладағы тілдік феномендерге, медиамәтіндерінде сөйлеу агрессиясы мен манипуляциясын тануға, кәсіби проблемалар бойынша пікірталастарға қатысуға, аудиторияны журналистік процеске тартуға қабілетті
- Ғылым философиясы саласындағы білімін және классикалық және қазіргі заманғы теориялар мен концепцияларды ғылыми-әдістемелік талдау дағдыларын қолдана алады, жоғары оқу орындары жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, оқу іс-әрекетінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру және жүргізу дағдылары бар. және қосымша білім беру
- Медиаиндустриясында форсайт карталарын талдауға, медианарықтағы трендтерді қадағалауға, қажетті құзыреттерді құруға, жеке ансаптық жобаны әзірлеуге қабілетті