Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03200 Заманауи медиаиндустрия в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - заманауи медиа және білім беру ортасы үшін жоғары мәдени және этикалық деңгейдегі интеллектуалды дамыған кадрларды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 126
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Саясат және іскерліктегі келіссөздер технологиясы
Мәдени медиажобалардың маркетингі мен брендингі
Медиаметрикалық зерттеулер
GR-менеджменті және БАҚ
Лингвошиеленістіру және медиамәтін
Заманауи медиа технологиялар
Шет тілі (кәсіби)
Ғылымның философиясы және тарихы
Басқару психологиясы
Коммуникациядағы стратегиялық менеджмент
Шет тілі
Agile негізіндегі медиажобаларды басқару
PMI PMBOK стандартына негізделген медиажобаларды басқару
Мультимедиалық журналистиканың құралдары мен техникалары
Журналисттік қызметтегі көлемді деректер
Мәдени медиажобалар менеджменті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медиа саласындағы салааралық жобаларды басқару білімін көрсетуге, журналист ортасында корпоративтік және стратегиялық менеджментті жүзеге асыруға, өзін-өзі және басқаларды бақылауға қабілетті
- Өз бетімен оқуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат шартында стандартты емес журналистің кәсіби қызмет жағдайларында шешім табуға және қабылдауға қабілетті
- Журналистика және репортаж саласында зерттеу жүргізіп, жобалық қызметті жүзеге асыра алады, ұйымның, тауарлардың, қызметтердің және мемлекеттің брендін нығайту, жеке және рухани құндылықтардың оң беделін сақтау мақсатында брендинг және маркетинг құралдарын қолдануға қабілетті
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін көптілді коммуникацияға қабілетті, саясат пен медиабизнесте тиімді келіссөздер технологияларын қолдануға, сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды жылжытуға қабілетті
- Мәдениет саласындағы жаңа мәдени тәжірибелер, іс-шаралардың жаңа форматтары, қызметтері мен технологиялары тұжырымдамаларын әзірлеу, халық арасында рухани құндылықтарды қалыптастыру үшін тиісті медиа-жобаларды жүзеге асыру, оларды насихаттау және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау бойынша идеяларды қалыптастыруға қабілетті
- Жаңа ғылыми концепциялар мен теорияларды пайдалана отырып, кәсіби және пәнаралық салаларда мәселелер шешуге (медиа, маркетинг, жарнама, PR), жағдайды түрлендіру және оңтайландыру үшін инновациялар енгізуге қабілетті
- Ғылыми білім мен әдістемелерді талдау және жоспарлау, синтездеу және интеграциялау негізінде өнім (контент) жасай алады, медиа индустриядағы заманауи журналистика мен PR құралдарын пайдалана отырып, саяси және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу бойынша жобалық іс-шараларды жүзеге асыра алады.
- Ғылыми жазба және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдеуге қабілетті, оларды заманауи медиаиндустрия мәселелері бойынша кәсіби пікірталастарда көпшілікке жариялауға және дәлелдеуге қабілетті
- Компьютерлік желілер, деректер базалары және әлеуметтік желілерде жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қолдана алады, IT-технологияларды, журналист мамандығы шеңберінде арнайы бағдарламаларды қолданады
- Сыни бағалауға, түсіндіруге, жағдайңа, қоғамдық құбылысқа, медиалық саладағы тілдік феномендерге, медиамәтіндерінде сөйлеу агрессиясы мен манипуляциясын тануға, кәсіби проблемалар бойынша пікірталастарға қатысуға, аудиторияны журналистік процеске тартуға қабілетті
- Ғылым философиясы саласындағы білімін және классикалық және қазіргі заманғы теориялар мен концепцияларды ғылыми-әдістемелік талдау дағдыларын қолдана алады, жоғары оқу орындары жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, оқу іс-әрекетінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру және жүргізу дағдылары бар. және қосымша білім беру
- Медиаиндустриясында форсайт карталарын талдауға, медианарықтағы трендтерді қадағалауға, қажетті құзыреттерді құруға, жеке ансаптық жобаны әзірлеуге қабілетті