Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-түрік) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайын және инновацияларға ашық, әлеуметтік, азаматтық сауаттылыққа, толеранттылыққа және терең пәндік білімге ие, ғылыми-педагогикалық зерттеулер, әдістеме, жоспарлау, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және бағалау дағдыларын меңгерген ағылшын және түрік тілдерінің креативті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
Жас ерекшелік психологиясы
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Түрік тілі (А1)
Түрік тілі (А2)
Педагогика
Оқушылардың физиологиялық дамуы
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тілінде тыңдау және сөйлеу
Инклюзивті білім беру
Түрік тілінің лексикологиясы
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Түрік тілін оқытуда академиялық жазба
Ясауитану
-
3 Оқу жылы
Шығарма талдау, әдеби сын және эссе жазу
Қаржылық сауаттылық
Тілдерді оқытудағы заманауи әдістер
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ағылшын және американ әдебиеті
Креативті көшбасшылық
Ағылшын тілінің теориялық негіздері: тіл тарихы, стилистика, лексикология
Ағылшын тілін оқытуда оқу бағдарламалары және оқу әдістемелік құралдар әзірлеу
Түрік тілінің синтаксисі
Арнайы мақсаттағы шетел тілі
Түрік тілінде мәтін талдау
Түрік тілін оқытудағы этнопедагогика
Академиялық жазбаға кіріспе
Зерттеу дағдылары
Педагогтарды даярлауда түрік фольклоры
Ата-түрік принциптері
Түрік тілін оқытудағы шешендік өнер
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Түркі мемлекеттер тарихы
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілін ерте жастан оқыту
Лингвистикалық зерттеулердегі интерпретация және трансформация
Түркологияны оқыту әдістемесі
Қазіргі түрік әдебиетін оқыту
Түрік тілінің тарихы
Шетел тілдерін оқытудың психологиясы
Ағылшын тілінің грамматикасын оқыту
Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас
Педагогикалық мәдениет және қарым-қатынас
Академиялық мәтінді дискурстық талдау
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өзінің эмоционалды интеллектін және қазіргі заманғы көшбасшының негізгі дағдыларын, өз уақытын және өз әлеуетін ұйымдастырудың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын пайдалана отырып, өз қызметін және кәсіби дамуын жоспарлаудың тиімді құралдарын анықтау және таңдау арқылы креативті шешімдер қабылдап өзінің кәсіби қызметін ұйымдастырады
- тіл теориясы, лингвистикалық теория туралы білімін көрсетеді, тіл деңгейінің нормаларына сәйкес грамматикалық және лексикалық бірліктер тиімді пайдаланады, оқу-практикалық және кәсіби - педагогикалық міндеттерді шешеді, талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қолдана отырып, зерттелетін пәндер шеңберінде терең пәндік білімін көрсетеді
- табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдана отырып, қоршаған ортаның жай-күйін және адамға қауіпті факторлардың әсер ету дәрежесін бағалайды
- тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген, тиімді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады
- қарым-қатынас және педагогикалық жұмыс процесін жоспарлауда, ұйымдастыруда және бағалауда сыни ойлау дағдыларын пайдалана отырып, оқушылардың жеке және жас ерекшелік психофизиологиялық қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін іске асырады
- сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен экономикалық білімді көрсете отырып, кәсіпкерлік қызметті, бизнес жүргізуді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгерген
- білім алушылардың пәндік және тілдік құзыреттерін педагогикалық диагностикалауды жүзеге асырып, білім беру саласында педагогикалық зерттеулер жүргізеді
- білім беру үдерісін зерттеу, оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу және ұсыну дағдыларын пайдаланып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асырып, академиялық жазудың негіздерін көрсетіп және академиялық адалдық қағидаттарын сақтап оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады
- электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланып, инновациялық білім беру технологияларын, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолданады