6B10117 Педиатрия в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медицина магистрі дәрежесі бар дәрігердің негізгі құзыретіне ие, пациентке бағытталған тиімді медициналық көмекті қамтамасыз ететін педиатриялық бейіндегі мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 374
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Медициналық физика
Жасушаның биофизикалық қасиеттері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру; қазіргі заманғы медициналық бұйымдардың, жабдықтардың жұмыс істеу принциптері және медицинада қолданылатын адамға әсер етудің физикалық факторлары. Бітіруші білімін одан әрі білім алу және медициналық практика процесінде қолдана алады; зертханалық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау, ақпараттық технологияларды қолдану, топпен жұмыс істеу қабілетін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Химия
Заттардың өзара айналу процестері, олардың құрылымы мен қасиеттерінің өзгеруі, тепе-теңдіктің әртүрлі түрлері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру. Студент организмде болып жатқан биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдана алады, заттардың құрылысы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланысты түсіндіре алады, медициналық тәжірибеде қажетті есептеулер мен физика-химиялық әдістерді қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медициналық терминология негіздері
Пәнді оқу процесінде студенттер халықаралық медициналық терминология негіздерін, ғылыми ұғымдарды және латын тіліндегі медициналық терминологияның үш негізгі ішкі жүйесін – анатомиялық, фармацевтикалық (ортақ тұжырымы бар) және клиникалық негіздерін іс жүзінде меңгеруге ықпал ететін білімді меңгереді. Алынған білім түлектерге латын терминологиясын әрі қарай практикалық немесе ғылыми қызметінде саналы және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Гистология және адам эмбриологиясы
Ағзаның гистологиялық құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді, Жарық микроскопымен жұмыс істеу және микроскопиялық және ультрамикроскопиялық деңгейде адам ағзасының тіндері мен мүшелерінің жасушалық және жасушалық емес құрылымдарын анықтау дағдысын, алынған білімді ағзалар мен мүшелер жүйесінің жай-күйін одан әрі зерттеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.қалыпты және патологияда. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды меңгеру қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Анатомия негіздері
Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің сыртқы және ішкі құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру, алынған білімді ағзалар мен мүшелер жүйесінің күйін қалыпты және патологияда одан әрі зерттеу үшін қолдану мүмкіндігі. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Модуль – Мамандыққа кіріспе
Академиялық адалдық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып, дәрігердің кәсіби қызметі туралы білім алу; дәрігер мен науқастың құқықтық жағдайы туралы білім; академиялық адалдық ережелерін бұзғаны үшін заңды жауапкершілік шегінде. Экология саласындағы қазіргі проблемаларды білу, қоршаған орта факторларының адамға әсері, диагностика және алдын алу принциптерін түсінуге ықпал ету. Оқиға орнында кенеттен ауырған (жарақаттанған) адамның шұғыл медициналық шаралар кешенін меңгеруін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитология және молекулалық биология
Тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асыру механизмдері, геннің құрылымы мен тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын биомолекулалардың қызметтері арасындағы байланыс, сондай-ақ өсу, бөліну, жөндеу, ісіктердің өзгеруі және жасушалардың өлу процестері туралы білімді қалыптастыру. , қалыпты өмірлік процестерді түсіну үшін қажетті гендердің экспрессиясын реттеу, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулардың себептері ретінде мутациялардың пайда болуына әкелетін бұзылулар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Модуль – Жалпы патология және фармакология негіздері
Типтік патологиялық процестерде дәрілік заттардың жалпы патофизиологиясы мен патоморфологиясының, фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының негіздері туралы интеграцияланған білімді қалыптастыру. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Модуль-Биохимия
Ағзаның құрамына кіретін заттардың химиялық табиғаты, негізгі биохимиялық процестер, олардың ағзаның тіндерінің, мүшелерінің және жүйелерінің функцияларымен байланысы туралы білімді қалыптастыру; патологиялық жағдайдағы негізгі метаболикалық процестер туралы, ауруларды диагностикалау және емдеудің тиімділігін бағалау кезінде зерттеудің ең Ақпараттық әдістерін қолдана білу. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды меңгеру қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Модуль - Медициналық микробиология, вирусология
Микробиология, вирусология, паразитология саласында интеграцияланған биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек микроорганизмдердің адам ағзасына әсер ету ерекшеліктерін; диагностика әдістерін, олардың нәтижелерін түсіндіруді; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздерін білетін болады. Микробиологияның соңғы жетістіктерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алған білімдерін, дағдыларын пайдаланатын болады. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды меңгеру қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Модуль - Ағзалар жүйесі (норма)
Электрофизиологиялық қасиеттері туралы интеграцияланған биомедициналық білімді қалыптастыру; әр түрлі жас кезеңдерінде органдар мен органдар жүйелерінің анатомиялық-гистологиялық құрылымы мен физиологиялық процестері. Функционалдық және зертханалық зерттеу әдістері туралы білімді қолдану мүмкіндігі; топтық жұмысты және ақпараттық технологияларды меңгеруді көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 20
-
Медициналық генетика негіздері
Медициналық генетика негіздері саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек тұқым қуалайтын аурулардың себептерін түсіндіру, хромосомалық және гендік аурулардың клиникалық белгілерін тану, тұқым қуалауын құрастыру және генетикалық консультацияның қажеттілігін анықтау, диагностика және алдын алу әдістерін білу үшін алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдана алады. тұқым қуалайтын аурулар, OMIM мәліметтер базасын пайдалану, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсету
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Модуль - Ағза жүйелері (патология)
Аурулардың даму механизмдерін, олардың алдын алу және емдеу принциптерін ғылыми-дәлелді тәсілдерді, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып түсіну үшін қажетті ең көп таралған клиникалық симптомдар мен синдромдардың патологиялық физиологиясы мен патологиялық анатомиясы бойынша интеграцияланған преклиникалық білімді қалыптастыру. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсу, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 11
-
Модуль – Клиникалық медицина негіздері
Ішкі және балалар ауруларының пропедевтикасы, радиологиясы бойынша диагностикалау мен емдеуге жататын жиі кездесетін аурулар мен жағдайларды клиникалық пәндер бойынша одан әрі оқу үшін қажетті интеграцияланған білім мен дағдыларды қалыптастыру; Дәлелді медицинаның заңды, дәлелді принциптерін, тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды, заманауи технологияларды, жеке және кәсіби өсуді түсінуге негізделген пациентке бағытталған пациентке кеңес беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 22
-
Модуль – Хирургия негіздері
Топографиялық анатомия, жалпы және оперативті хирургия: асептика, антисептика, десмургия әдістері, жергілікті жансыздандыру түрлері, хирургиялық инфекция, қан кету, жаралар, сынықтар, үсік және күйік кезіндегі алғашқы көмек көрсету бойынша кіріктірілген базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру; зақымдану механизмі мен регенеративті процестің ерекшеліктерін, мәйіт материалындағы топографиялық және анатомиялық фактілердің клиникалық аспектілерін ескере отырып, негізгі (шұғыл) хирургиялық араласулардың әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ішкі аурулар тәжірибесіндегі сұхбат және физикалық зерттеу әдістері
Элективті пән студентті ішкі ағзаларында жиі кездесетін аурулары бар балалар мен ересектерді тексерудің әдістеріне толық үйретуге, алдын ала диагнозды негіздей отырып және ауру тарихын жаза отырып, алынған физикалық деректерді дұрыс түсіндіруге; Калгари Кембридж моделі бойынша физикалық тексеру жүргізуге және негізгі коммуникативтік дағдыларды қолдануға: ақпарат жинау, түсініктеме беру, кері байланыс, ақпараттандыру және жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хирургиялық жолдар мен хирургиядағы түйіндер.
Ота кезінде қолданатын түрлі жолдар мен техникалар бойынша білім алушылардың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; операция кезінде қауіптілік пен асқынуларды зерделеу, олардың алдын алу әдістерін әзірлеу; әртүрлі түйіндерді байлау техникасының базалық ережелерін білу, құралдардың көмегімен және эндоскопиялық операциялар кезінде түйіндерді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эпидемиологиялық аспектілер және медициналық көмекке байланысты инфекциялардың алдын алу жүйесі
Эпидемиологиялық аспектілер және инфекциялардың алдын алу бойынша негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалана отырып, пациенттер мен медицина қызметкерлерінің қауіпсіздігін арттыруға және амбулаториялық және стационарлық деңгейде медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға бағытталған стандартты сақтық шараларын атқара отырып, медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың алдын алу және эпидемиологиялық бақылау бойынша білім алушылардың білімі мен іскерлігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің генетикасын зерттеудің заманауй әдістерінің негіздері
Элективті пән болашақ педиатрға тұқым қуалайтын ауруларды анықтауға, емдеуге және алдын алуға жеке тәсілді әзірлеу үшін қажет балалар мен жасөспірімдердің генетикасын зерттеудің заманауи әдістерін қолдану мәселелерінде білім мен дағдыларды арттыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вакциналар және иммунопрофилактика
Элективті пән заманауи вакцинология мәселелерінде білімін арттыруға және инфекциялық процестің иммунопрофилактиканың негіздерін меңгеруге арналған; егу жұмыстарын, иммундауды және Ұлттық күнтізбедегі профилактикалық екпелердің жүргізілуінің қауіпсіздігін ұйымдастыру; халықтың әртүрлі контингенттерін вакцинациялауды ұйымдастыру мен жүргізудің этикалық мәселелерін ескере отырып, иммундау мәселелері бойынша халықпен тиімді өзара жұмыс жасау үшін ғылыми негізделген факт-чекинг дағдысын оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен физикалық дамуының жай-күйін бағалау және оларды анықтау әдістері
Пән денсаулық жағдайын, балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуын, өсу мен даму процестерін сипаттайтын жетекші критерийлерді зерттеуді қамтиды. Эндогендік және қоршаған ортаның экзогендік факторларын зерттеу, гигиеналық зерттеулер, ұйымдастырылған балалар ұжымдарындағы сауықтыру шаралары, жеделдету процестері және қатаю принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модуль - Иммунология және эпидемиология негіздері
Әртүрлі жас кезеңдеріндегі иммунитеттің құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру; иммунопатологиялық процестердің иммунды диагностикасы, иммунопрофилактикасы және иммунотропты терапиясы (соның ішінде АҚТҚ инфекциясы); эпидемиологиялық зерттеулердің принциптері мен әдістері, оның ішінде популяциялардағы аурушаңдықтың сипаттамасы: аурулардың пайда болу және таралу заңдылықтары, күресу және алдын алу шараларын әзірлеу үшін; аурудың этиологиясын зерттеу үшін эпидемиологиялық зерттеулерді жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Модуль – Ғылыми зерттеулерге кіріспе
Модуль аяқталғаннан кейін білім алушы ғылыми зерттеулерді: популяциялық, экологиялық, клиникалық, талдамалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін дәлелді медицина, академиялық жазу, биостатистика және биоэтика принциптері мен әдістерін біліп, практикада қолданатын болады; нәтижеге жауапкершілікті көрсету, ғылыми-зерттеу жұмысын этикалық және құқықтық қамтамасыз етуді ескеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Фармакология
Дәрілік заттардың фармакодинамикасының және фармакокинетикасының заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру; науқастың жасын, физиологиялық және патологиялық жағдайларын ескере отырып, нақты клиникалық жағдайда дәрілік заттарды ұтымды таңдау дағдысын көрсету; бірге қолданғанда жағымсыз реакциялардың және дәрілік өзара әрекеттесулердің даму мүмкіндігі; фармакологиялық талдау және бір реттік дозасын есептеу арқылы рецепттерді жазу; дәлелді медицина принциптері бойынша ақпаратты іздеу және талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модуль – Балалар ауруларының негіздері
Бітіруші этиопатогенезі, клиникасы, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасы бойынша білімін практикада қолдана алады, балалық шақтағы жиі кездесетін ауруларға (соның ішінде жұқпалы аурулар мен хирургиялық араласуларға) адекватты пациентке бағытталған емдеуді және алдын алуды тағайындай алады; дәлелді тәжірибені, құқықтық және этикалық құжаттарды ескере отырып, бірінші кезекте шұғыл медициналық көмек көрсету; науқаспен кәсіби қарым-қатынас орнату, топта жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Модуль – Ішкі аурулар негіздері
Магистрант этиопатогенезі, клиникасы, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасы бойынша білімдерін практикада қолдана алады, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, адекватты пациентке бағытталған емдеуді тағайындау және ішкі ағзалардың жиі кездесетін ауруларының алдын алу дағдыларын көрсете алады. , қолданыстағы құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде дәлелді тәжірибенің әдістері мен біліміне негізделген; науқаспен кәсіби қарым-қатынас орнату, топта жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Басқару және басқару психологиясы
Аурулардың даму механизмдерін, олардың алдын алу және емдеу принциптерін ғылыми-дәлелді тәсілдерді, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып түсіну үшін қажетті ең көп таралған клиникалық симптомдар мен синдромдардың патологиялық физиологиясы мен патологиялық анатомиясы бойынша интеграцияланған преклиникалық білімді қалыптастыру. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсу, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Неонатология негіздері
Бітіруші неонатальды патологияның клиникалық көріністері, шекаралық жағдайларды диагностикалау туралы білімдерін тәжірибеде қолдана алады; біріншіден, дәлелді тәжірибе негізінде жедел медициналық көмек көрсетуге, жаңа туған нәрестелердің жиі кездесетін ауруларына (соның ішінде тұқым қуалайтын, туа біткен, инфекциялық және хирургиялық) құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды тағайындау; үздіксіз жеке және кәсіби өсу қасиеттерін көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Модуль – Хирургиялық аурулардың негіздері
Бітіруші пациентке жиі кездесетін хирургиялық аурулармен, тірек-қимыл аппаратының жарақаттарымен және патологияларымен, урологиялық, ЛОР ауруларымен және көру мүшелерінің типтік көріністерімен дәлелдеу қағидаттарына сәйкес диагностикалық және емдік көмек көрсете алады. негізделген медицина және емдеу-диагностикалық технологиялардағы заманауи жетістіктер. Хирургиялық аурулар мен жарақаттардың алдын алу және қалпына келтіру әдістерін қолдану. Топта жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Акушерлік және гинекология
Бітіруші физиологиялық/патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді басқару туралы білімдерін тәжірибеде қолдана алады; жоғары сапалы диагностиканы қамтамасыз ету, клиникалық және зертханалық әдістердің нәтижелерін түсіндіру; акушерлік және гинекологиялық патологияны емдеуді тағайындау; алғашқы медициналық көмек көрсету; әйелдер халқының денсаулығын қорғау мәселелерімен айналысу (гинекологиялық аурулардың алдын алу және ақпараттандыру, жүктілікті жоспарлау, жүктіліктің асқынуының алдын алу), нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, дәлелді тәжірибені білуді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Модуль-Педиатрия негіздері
Бітіруші патологияның жас және физиологиялық ерекшеліктерін, оның ішінде профилактикасын ескере отырып, жиі кездесетін балалық шақ аурулары, балалар хирургиялық патологиясы, балалық шақ инфекциялары бойынша қолжетімді тиімді пациентке бағытталған педиатриялық көмек көрсету бойынша білімін тәжірибеде қолдана алады; топта және әртүрлі жастағы пациентпен жұмыс істей білу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана білу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Модуль – Қоғамдық денсаулық сақтау, Медицинадағы құқықтық қатынастар, сот сараптамасы және коммуникация дағдылары
Түлек халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, оның ішінде профилактика және халық денсаулығына әлеуметтік-экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтары туралы халықты хабардар ету бойынша дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады. және денсаулықты сақтау, ғылыми деректерге негізделген нормативтік құқықтық актілерді, коммуникативті нормаларды, этика мен деонтологияны ескере отырып, сот-медициналық сараптаманы жүргізу ережелерін сақтау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Модуль – Аллергология, клиникалық иммунология, онкология және клиникалық фармакология негіздері
Бітіруші онкологиялық аурулардың клиникалық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістеріне, диагностикасына және профилактикасына негізделген аллергопатологиядағы, онкопатологиядағы иммундық зақымданулардың клиникалық көріністері мен табиғаты туралы білімін тәжірибеде қолдана алады; клиникалық фармакологияның негізгі әдістерін меңгеру; нормативтік және этикалық құжаттар шеңберінде барабар таңдау жасауға және ең тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды тағайындауға; үздіксіз жеке және кәсіби өсу қасиеттерін көрсету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кәсіби шет тілі
Студенттердің халықаралық терминологияны қолданудағы кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін дамыту; жаһандық кеңістікте практикалық қызметте және қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдылары. Тренингтің нәтижесі медициналық басылымдар тақырыптары бойынша эсселерді оқу және жазу; тыңдау және сөйлеу сұхбатында медициналық терминологияны қолдану.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы құрсақішілік вирустық инфекциялар, диагностика, емдеу және алдын алу әдістері
Пәнді оқығаннан кейін білім алушыда осы аурулардан өлім-жітім мен мүгедектікті азайту мақсатында ең көп таралған құрсақішілік вирустық инфекцияларды диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар, командада жұмыс істеу дағдысы қалыптасады
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модуль – Клиникалық неврология және психиатрия негіздері, ересектер, балалар
Бітіруші этиопатогенезі, клиникасы, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасы, эксперименталды психологиялық зерттеулер туралы білімдерін тәжірибеде қолдана алады; жиі кездесетін психиатриялық және неврологиялық аурулардың диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, адекватты емдеу принциптерін, шұғыл жағдайларды жеңілдету және алдын алу дағдыларын көрсету. Этикалық, құқықтық принциптерді қолдану, ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, ғылыми-зерттеу бағдарламаларына қатысу, топпен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педиатр практикасындағы патронаттық қызметтің әмбебап прогрессивті моделінің құралдары
Электив жүкті әйелдерге, жаңа туған нәрестелер мен жас балалардың отбасыларына патронаждық қызмет көрсету жүйесінің өзекті мәселелеріне арналған. Пән аяқталғаннан кейін білім алушы пациентпен және оның өкілдерімен тиісті білімді, практикалық дағдыларды және коммуникативтік өзара іс-қимылды, перинатологиядағы командалық жұмыс дағдыларын көрсететін болады
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шала туылған нәрестелерге күтім жасаудың заманауи технологиялары
Пәнді оқығаннан кейін білім алушыда шала туылған нәрестенің жағдайын бағалау, жетілу дәрежесін анықтау, неонаталдық күтім бойынша іс-шараларды жүзеге асыру, пациентпен және оның ата-анасымен өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті құзыреттер қалыптастырылады
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар хирургиясындағы денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары
Пәнді оқығаннан кейін білім алушыда дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі ғылыми жетістіктеріне сәйкес ерте диагностика, дифференциалды диагностика, балалар жасындағы ең көп таралған хирургиялық аурулар кезінде емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды жүргізу үшін қажетті құзыреттер қалыптастырылады, коммуникативтік дағдылар
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модуль – Жұқпалы, тері-венерологиялық аурулар, ересектер, балалар
Бітіруші дәлелді медицина қағидаттары бойынша жұқпалы аурулардың, жиі кездесетін тері ауруларының және жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың, туберкулездің этиопатогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емі, эпидемиологиялық шаралары туралы білімін көрсете алады. нормативтік құжаттар, пациентке бағдарланған тәсілмен кеңесу, үздіксіз өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде топта жұмыс істеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Модуль – анестезиология және реанимация негіздері, төтенше жағдайлар және симуляциялық курс
Бітіруші ауыр жағдайларда қарқынды терапия және реанимацияны көрсету бойынша білімін тәжірибеде қолдана алады; дифференциалды диагностиканы жүргізу, пациентке бағытталған жедел медициналық көмек көрсету, пациенттерді басқару тактикасында диагностика мен емдеудің ұлттық стандарттарын басшылыққа ала отырып, этикалық және құқықтық принциптерді қолдану; ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану және топта жұмыс істеу дағдыларын көрсету; Пациенттермен және олардың отбасыларымен сенімді қарым-қатынас орнатыңыз.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Жалпы медициналық практика (интернатура)
Ересектер мен балаларда жиі кездесетін аурулардың профилактикалық, диагностикалық, емдік және сауықтыру іс-шараларын өз бетінше жүргізуге қажетті білімнің, дағдының және тәжірибелік дағдылардың қажетті көлемін меңгерген дәрігерді кәсіби міндеттерін орындауға және этикалық принциптерді сақтауға деген ынтасын көрсете отырып дайындау. денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы заңнамалық және нормативтік базасы шеңберінде дәлелді тәсілдерді пайдалана отырып.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 30
Оқыту нәтижелері
- Жалпы қабылданған, дамып отыратын және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету және қолдану
- Пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды көрсету, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалану
- Ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді араласуды қоса алғанда, пациентке бағытталған тиімді көмекті қамтамасыз ету
- Кәсіби қызметке және этикалық принциптерге адалдығын көрсету
- Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсету, үздіксіз өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде медициналық көмек сапасын үздіксіз жақсарту
- Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті көрсету және оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін өзінің практикалық қызметінде қолдану
- Пациенттердің нәтижелерін талдау үшін зерттеу дағдыларын қолдану, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеудің заманауи принциптерін енгізу