Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B10114 Педиатрия в Қарағанды медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтаудың жоғары клиникалық, ғылыми және этикалық стандарттары негізінде табысты клиникалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті педиатр- дәрігер, медицина магистрін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Өмірлік қызметтің жасушалық негізі
Тірек -қимыл жүйесі. Балалық шақтың ерекшеліктері
Ғылыми ойлау негіздері. Медицинадағы статистикалық талдау.Әлеуметтік зерттеу әдістері.
Өмірінің молекулалық негіздер
Бала ағзасы модулі. Қозғалыс және қолдау
-
2 Оқу жылы
Педиатрияға кіріспе.
Микробиология негіздері.
Респираторлық жүйе
Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы
Жүрек-қантамыр жүйесі, лимфа және иммундық жүйелер.
Жалпы патология.
Ас қорыту жүйесі.
Баланың денесі. Өмірді жалғастыру. Эмбриогенез. Репродуктивті жүйе. Генетика
Қазақстан медицинасының тарихы
Биоэтика және медициналық құқық
Фармакология негіздері
Толеранттылық негіздері
Медициналық химия
Қаржылық және құқықтық сауаттылық
Зәр шығару жүйесі. Метаболизм және энергия.
-
3 Оқу жылы
Модуль: ғылыми ойлауды дамыту.
Топографиялық анатомия
Модуль: аурулардың механизмдері.Ас қорыту жүйесі
Зәр шығару жүйесі
Жүрек-қан тамырлары жүйесі
Қан жасау жүйесі.
Модуль: аурулардың механизмдері . Тірек-қимыл жүйесі
Бала жасындағы аурулардың семиотикасы.
Жүйке жүйесі
Модуль: аурулардың механизмдері . Эндокриндік жүйе
Дәлелді медицина негіздері
Тыныс алу жүйесі.
Дені сау және ауру бала
-
4 Оқу жылы
Хирургиядағы балалар ауруларының дифференциалды диагнозы және емі
Педиатр дәрігерінің негізгі коммуникативті дағдылары.
Балалардағы көру органдарының ауруларына дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.
Модуль Балалар денсаулығы; Жаңа туған нәрестелердің аурулары.
Баланың психикалық денсаулығы.
Балалар мен жасөспірімдердің наркология мәселелері.
Балалар мен жасөспірімдердегі неврологиялық патология
Балалар отоларингологиясындағы негізгі патологиялық синдромдарға дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.
Ерте және үлкен жастағы балалардың аурулары.
Клиникалық коммуникативі дағдылар
Жасөспірімдердегі негізгі аурулар.
Ісіктер және жыныс мүшелерінің қабыну аурулары.
Эндокриндік, етеккір функциясының бұзылуы.
Модуль Балалар денсаулығы: Балалардың жұқпалы аурулары.
Балалық шақтағы ауруларды кешенді басқару қағидалары (БШАКБҚ)
-
5 Оқу жылы
Педиатриядағы онкология және паллиативті көмек.
Ерте жастағы балаларға амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуді ұйымдастыру
Босандыру мекемелері жағдайындағы Неонатология.
Балалардағы скринингтер
Модуль: жедел жәрдем. Реанимация және қарқынды терапия. Төтенше жағдай модельдеу курсы
Модуль Денсаулық сақтау менеджерінің кәсіби дағдылары: Басқару психологиясы.
Балаларға жедел медициналық көмек.
Ауруханада балалар мен жасөспірімдер патологиясын емдеу.
Емхана жағдайында балалардың иммунопрофилактикасын ұйымдастыру
Балалар фтизиатриясы.
Созылмалы аурулары бар балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастыру
-
6 Оқу жылы
Педиатриядағы клиникалық биохимия
Балалар амбулаториялық хирургиясы, травматология және ортопедия.
Ұйымдастырылған ұжымдарда балаларға медициналық көмекті ұйымдастыру
Балаларға паллиативті медициналық көмек
Балалар амбулаториялық гинекологиясы.
Балалар жасындағы клиникалық және профилактикалық нефрологиядағы жаңа технологиялар
Амбулаториялық деңгейде жаңа туған нәрестелердің сарғаю синдромын емдеудің дифференциалды тәсілдері
Педиатр тәжірибесіндегі балалардағы геморрагиялық синдромының дифференциалды диагностикасы
Балалық шақтың клиникалық патоморфологиясы
Балалар дерматологиясы
Артық дене салмағы бар балалардың салмағын түзетудің заманауи тәсілдері
Модуль Емхана (Интернатура) : Жүкті және жас балаларды патронаждық бақылаудың әмбебап прогрессивті моделінің негіздері.
Емхана жағдайында балалардың жұқпалы ауруларын емдеу.
Педиатриядағы клиникалық фармакология
Оқыту нәтижелері
- Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету және практикада қолдану.
- Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
- Балалар жасындағы ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету.
- Кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаларды сақтауға бейілділігін көрсету.
- Баланың денсаулығы мен ауруы кезіндегі, сонымен қатар баланың жеке органдары мен жүйелерінің құрылымы мен жұмысының заңдылықтарын талдау.
- Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде денсаулық сақтау сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
- Жаңа туған нәрестелер мен балаларды қарау, перкуссия, аускультация, пальпация және оларды бағалау, дәрілік заттарды парентеральді енгізу, әртүрлі жастағы балаларда қауіпті жағдайларда шұғыл көмек көрсету дағдыларын көрсету.
- Бала жасындағы ауруларды интегрировті жүргізу бағдарламасы бойынша науқас баланы басқару тактикасын бағалау, жіктеу және анықтау, даму, вакцинация мақсатында тамақтану, күтім мәселелері бойынша аналарға кеңес беру дағдыларын көрсету.
- Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну және көрсету және балаларға оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды практикалық қызметінде басшылыққа алу
- Пациенттердің нәтижелерін зерттеу және бағалау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету.