Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10114 Педиатрия в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтаудың жоғары клиникалық, ғылыми және этикалық стандарттары негізінде табысты клиникалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті педиатр- дәрігер, медицина магистрін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Өмірлік қызметтің жасушалық негізі

    Жасушалық деңгейдегі тіршілік әрекетінің құрылымдық элементтері зерттеледі, бұл организмнің жасушаларының жұмыс істеуі, физиологиялық және қорғаныш-адаптивті реакцияларға байланысты құрылымындағы өзгерістер туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тірек -қимыл жүйесі. Балалық шақтың ерекшеліктері

    Тірек-қимыл аппараты мүшелерінің топографиялық анатомиясы, қанмен қамтамасыз етілуі, қан ағымы, иннервация және лимфа дренажы. (Топографиялық анатомия). Тірек -қимыл жүйесі мүшелерінің гистологиясы (Гистология). дененің тірек -қимыл аппаратының жұмысын, реттелуін және оларды клиникалық және физиологиялық әдістермен бағалауды қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер (физиология).

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми ойлау негіздері. Медицинадағы статистикалық талдау.Әлеуметтік зерттеу әдістері.

    Оқу үдерісі шеңберінде зерттеуді жоспарлау және жүргізу үшін статистикалық әдістерді қолдану қабілетіне қол жеткізіледі. Зерттелетін құбылыс немесе процесс туралы объективті, сенімді деректерді алудың бірыңғай мақсатымен өзара байланысты логикалық дәйекті әдіснамалық және ұйымдастырушылық-техникалық процедуралар жүйесі оларды тәжірибеде кейінгі зерттеу үшін зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Өмірінің молекулалық негіздер

    Ұлпалық деңгейдегі тіршілік әрекетінің құрылымдық элементтері зерттеледі, бұл организмнің тіндерінің жұмыс істеуі, физиологиялық және қорғаныш-адаптивті реакцияларға байланысты құрылымындағы өзгерістер туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бала ағзасы модулі. Қозғалыс және қолдау

    Пән жүйке және эндокриндік жүйелердің анатомиялық құрылымдарының құрылымы, физиологиясы мен гистологиясы, жүйке орталықтарының, жүйке жүйесінің әртүрлі бөліктерінің координациялық өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер, сенсорлық жүйелердің қызмет ету принциптері, жұмыс істеу және реттелу принциптері, олардың қызметтерін бағалау, жас ерекшеліктерін ескере отырып, әдістер мен жас ерекшеліктерін ескере отырып қарастырады. Эндокриндік жүйе мүшелерінің өзара әрекеттесуі, жұмыс істеу және реттелу принциптері, ішкі секреция бездері гормондарының жалпы қасиеттері мен қызметтері, қызметтерін клиникалық-физиологиялық әдістермен бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педиатрияға кіріспе.

    Пән балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді, педиатр мамандарын дайындауға алғышарттар жасайды. Баланы физикалық тексеру, балаларға күтім жасау, дамыту және тамақтану бойынша кеңес беру дағдылары қалыптасады. Медициналық қызметкерлермен, сау және науқас балалармен, олардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен этикалық және деонтологиялық қатынастар зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Микробиология негіздері.

    Пән жұқпалы аурулар қоздырғыштарының биологиялық қасиеттерін, патогендік факторларын, оларды жасушалық және молекулалық-генетикалық деңгейлерде жүзеге асыру механизмдерін зерттейді және балалар ағзасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, оларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың стратегиялық әдістерін әзірлейді. Жұқпалы агенттерді тануға және жоюға бағытталған дененің өзін-өзі қорғаудың биологиялық механизмдері талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Респираторлық жүйе

    Тыныс алу жүйесінің анатомиясы, физиологиясы, гистологиясы, балалық шақтың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тыныс алу жүйесі тіндерінің дамуының негізгі заңдылықтары оқытылады. Тыныс алу жүйесінің морфофизиологиялық ерекшеліктері, нейрогуморальды реттеу мәселелері, клиникалық және физиологиялық бағалау әдістері оқытылады. Балалардың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тыныс алу жүйесінің анатомиялық және гистологиялық құрылымы, физиологиялық ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мазмұны білім алушылардың кәсіпкерлік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін меңгеруіне бағытталған. Бұл пән білім алушы тұлғасының рухани және кәсіби қалыптасуына бағытталған әрекет етудің белсенді тәсілдері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа азаматтық ұстанымды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы

    Ұсынылып отырған пән білім алушылардың кәсіби-жеке қасиеттері мен дағдыларын дамытуға арналған. Өздігінен білім алу және өзін-өзі дамыту қабілеті, дербестік және негізделген шешімдер қабылдау қабілеті, өзін-өзі басқару. Студенттің өзін-өзі тануының құндылық бағдарларын қалыптастыру. Тиімді оқытудың практикалық дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жүрек-қантамыр жүйесі, лимфа және иммундық жүйелер.

    Жүрек-қан тамырлары, лимфа және иммундық жүйелер мүшелерінің анатомиялық құрылымы, гистологиясы және физиологиясы зерттелуде. Жүрек пен қан тамырларының жұмысын және реттелуін қамтамасыз ететін морфофизиологиялық ерекшеліктері мен механизмдері, оларды зерттеу мен бағалаудың клиникалық-физиологиялық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы патология.

    Пән баланың денесінде әртүрлі аурулармен жүретін негізгі патологиялық процестер туралы білім береді. Нозология туралы түсінік береді, қоршаған орта факторларының бала ағзасына патогендік әсерін, этиологиясын, патогенезін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін және су-электролит, қышқыл-негіз, ақуыз, май, көмірсулар алмасуының, витаминдер мен минералдар алмасуының, қан айналымының бұзылуының.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Ас қорыту жүйесі.

    Балалық шақтың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, ас қорыту жүйесі мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, гистологиясы, нормадағы мүше тіндерінің дамуының негізгі заңдылықтары, ас қорыту жүйесі зерттеледі. Асқорыту жүйесінің морфофизиологиялық ерекшеліктері, нейрогуморальды реттелу мәселелері, клиникалық-физиологиялық бағалау әдістері ашылған

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Баланың денесі. Өмірді жалғастыру. Эмбриогенез. Репродуктивті жүйе. Генетика

    Пән репродуктивті жүйенің анатомиялық құрылымы мен қызметін, ал балалық шақта ерлер мен әйелдердің жыныс жүйелерінің гистологиясын, репродуктивті жүйе мүшелерінің тіндерінің эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар организмдегі генетикалық бақылауды және гендердің реттелуін зерттейді. Гендік, хромосомалық және геномдық мутациялар. Балалық шақтағы тұқым қуалайтын аурулардың жіктелуі. Жасқа байланысты онтогенездегі эпигенетика, экогенетика және фармакогенетика негіздері. Тератогендік факторлар. Балалық шақтың туа біткен ақауларының генетикасы. Балалық шақта канцерогенездің дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан медицинасының тарихы

    Ұсынылып отырған пән қазақ халық емшілігінің әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде пайда болуы мен даму тарихы саласындағы студенттерінің білімін қалыптастыруға арналған. Қазақстандағы медицинаны институционалды жобалау кезеңдері. Ұлттық қазақ медицинасының дамуының жалпы сипаттамасы және ерекшеліктері. Қазақ медицинасындағы емдеу әдістерінің этнографиялық сипаттамасы. Қазақстандағы медициналық ұйымдардың қалыптасу ерекшелігі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Биоэтика және медициналық құқық

    Пән биомедициналық этиканың принциптері мен ережелерін зерттейді. Медициналық деонтология: этикалық және құқықтық аспектілер. Биоэтикалық және құқықтық өрістегі өлім мен өлім. ҚР биоэтика саласындағы заңнамасы. Эвтаназия мәселелері. Психиатрия, психотерапия, тәуелділікті емдеудің этикалық мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Фармакология негіздері

    Пән дәлелді медицина тұрғысынан ұлттық клиникалық хаттамаларға сәйкес балалардағы әртүрлі аурулар үшін препараттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін фармакотерапияның негізін қалайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Толеранттылық негіздері

    Ұсынылып отырған пән толеранттылықтың теориялық негіздері студенттерінің білімін қалыптастыруға арналған. Адам мен қоғам арасындағы толерантты қарым-қатынастың мәдени-тарихи негіздері, принциптері мен нормалары, олардың эволюциясы және қазіргі заманғы ерекшеліктері. Полиэтникалық аймақтағы ұлттық бірегейліктің қалыптасу ерекшеліктері. Қазіргі жағдайда толеранттылықты қамтамасыз ету мүмкіндіктері. Адамдардың этникалық және конфессиялық бірегейлігінің ерекшеліктерін ескере отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзара әрекеттесуін үйлестіру.Толеранттылыққа тәрбиелеудің әдістері, тәсілдері және түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық химия

    Дәрілік заттардың биологиялық мақсаттармен өзара әрекеттесуінің молекулалық және мембраналық механизмдерін, сонымен қатар әр түрлі өзара әрекеттесулерге биологиялық белсенді қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерінің әсерін зерттейді. Дәрілік заттардың химиялық номенклатурасы мен классификациясын, сіңірілу, шығарылу, тұндыру, метаболизм процестерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық және құқықтық сауаттылық

    Пән жеке қаржылық жоспарлауды жүзеге асырудың негіздері мен тәсілдерін, қаржылық тәуекелдерді бақылауды зерделейді. Сақтандыру, түрлері, зейнетақы құқықтарын қалыптастыру тәртібі, салық салу негіздері және жауапкершілік. Қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары. Бизнес-жоспарды қаржылық құру. Өмірдің түрлі салаларындағы құқық негіздері, құқықтар мен мүдделерді қорғауды пайдалану үшін ҚР-дағы нормативтік-құқықтық құжаттар. Конституциялық, азаматтық, еңбек құқығының негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Зәр шығару жүйесі. Метаболизм және энергия.

    Бала ағзасының зәр шығару жүйесінің негізгі ұлпалары мен мүшелерінің құрылысы мен қызметінің негізгі анатомиялық, гистологиялық және физиологиялық сипаттамалары мен заңдылықтары, физиологиялық процестердің жүру ерекшеліктері зерттеледі. Метаболизм және гомеостазды қамтамасыз ету, организмнің ішкі ортасының салыстырмалы тұрақтылығын қамтамасыз ететін функционалдық жүйелерді ұйымдастыру қарастырылады. Функционалдық ерекшеліктері және оларды бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль: ғылыми ойлауды дамыту.

    Халықтың денсаулығын сипаттайтын негізгі көрсеткіштерді зерттейді. Денсаулықты анықтайтын факторлар. Демография және демографиялық көрсеткіштер. Есептеу әдістері. Нәресте өлімі. Ана өлімі. Халықтың аурушаңдығы. Аурудың түрлері. Аурулардың халықаралық жіктелуі. Зерттеу әдістері сырқаттанушылық. Жеке аурулар мен аурулар топтарының пайда болу және таралу себептері де зерттеледі Пән ғылыми зерттеу дағдыларын алуға бағытталған - модуль нәтижесі теориялық және (немесе) эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылады. Бұл модульді меңгеру кезеңінде магистрлік жұмыстың тақырыбын толықтыру үшін жетекші тағайындалады

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Топографиялық анатомия

    Өмірдің пайда болуы мен дамуының, құрылымының, жасушалардың, тіндердің, ағзалар мен жүйелердің қалыпты және патологиядағы жұмысының жалпы заңдылықтарын; әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасы жүйелерінің жұмысының топографиялық-анатомиялық ерекшеліктерін; организмнің функционалдық жүйелерінің өзара байланысын және норма мен патология жағдайындағы оларды реттеу деңгейлерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Модуль: аурулардың механизмдері.Ас қорыту жүйесі

    Бала ағзасындағы биологиялық жүйелер мен биохимиялық процестердің қызмет ету ерекшеліктері, ас қорыту жүйесі аурулары кезіндегі патологиялық анатомия және патологиялық физиология мәселелері зерттеледі. Балалардағы ас қорыту жүйесі ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары, оларды диагностикалау және фармакологиялық түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Зәр шығару жүйесі

    Балалардағы зәр шығару жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық ерекшеліктері зерттеледі. Зәр шығару жүйесі ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары, оларды диагностикалау және фармакологиялық түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Жүрек-қан тамырлары жүйесі

    Бұл пәннің шеңберінде жүрек-қантамыр жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері зерттеледі. Ең жиі кездесетін жүрек ауруларының ерекшеліктері мен даму механизмдері зерттеледі. Туа біткен және жүре пайда болған балалардағы жүрек-қантамыр жүйесінің зақымдану синдромдарын анықтау және негіздеу. Көрнекі диагностика әдістері және фармакотерапияға қажетті дәрілік заттардың негізгі топтары көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Қан жасау жүйесі.

    Қан түзу жүйесінің патологиялық анатомиясы мен патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Бұл дене жүйесіндегі патологиялық бұзылуларды диагностикалау әдістері, негізгі белгілері мен синдромдары, препараттардың негізгі топтары зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Модуль: аурулардың механизмдері . Тірек-қимыл жүйесі

    Пән аясында қаңқа сүйектерінің, буындардың, синартроздың және бұлшықеттердің патологиялық анатомиясының, патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Ағзаның осы жүйесіндегі патологиялық бұзылыстарды диагностикалау әдістері, негізгі белгілері мен синдромдары және балалардың тірек-қимыл аппаратының жиі кездесетін ауруларын фармакологиялық емдеудің негізгі әдістері зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Бала жасындағы аурулардың семиотикасы.

    Туа біткен ақаулардың семиотикасы, тірек-қимыл аппараты мен буындардың дамуындағы ауытқулар, тамақтанудың бұзылуы, тыныс алу жүйесінің, қан айналымының, асқазан-ішек жолдарының, урогенитальды, эндокриндік, лимфа жүйелерінің, қанның, сезім мүшелерінің жиі кездесетін аурулары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Жүйке жүйесі

    Балалар ағзасындағы биохимиялық процестердің ерекшеліктері қалыпты және патологиямен, патологиялық анатомиямен, балалардағы жүйке жүйесінің патологиялық физиологиясымен ұсынылған. Дененің осы жүйесіндегі патологиялық бұзылуларды диагностикалаудың визуалды әдістері, негізгі белгілері мен синдромдары, зертханалық және аспаптық диагностика, фармакологиялық түзету әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Модуль: аурулардың механизмдері . Эндокриндік жүйе

    Пән аясында эндокриндік жүйе мүшелерінің патологиялық анатомиясының, патологиялық физиологиясының ерекшеліктері, эндокриндік жүйенің биохимиялық реттелуінің механизмдері, жасушалардағы сигналдарды тасымалдау жолдары ұсынылған. Көрнекі диагностика әдістері мен дәрі –дәрмектердің негізгі топтары ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Дәлелді медицина негіздері

    Ғылыми ізденіс саласы туралы ақпаратты және дәлелді медицинаның негізгі принциптерін зерттейді, мәселе бойынша әдеби деректерді жинау, рефераттар, эссе, аннотациялар жасай отырып, ғылыми ақпаратты интерпретациялау бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Тыныс алу жүйесі.

    Тыныс алу жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық ерекшеліктері зерттеледі. Әр түрлі жастағы балаларда тыныс алу жүйесінің ең көп таралған ауруларының ерекшеліктері мен даму механизмдері зерттеледі. Балалардағы тыныс алу органдары ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары, оларды диагностикалау және фармакологиялық түзету әдістері

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Дені сау және ауру бала

    Өсіп келе жатқан дені сау баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, психо-әлеуметтік дамуы, жас балалардың дамуы үшін күтімді қамтамасыз ету туралы заманауи ақпарат ұсынылған. Антропометриялық зерттеулер жүргізу және балалардың физикалық дамуы, ерте жастағы балалардың даму жетістіктері терезесі, шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету рәсімдері игерілді, ауру баламен және оның заңды өкілдерімен (ауруына байланысты өз іс-әрекеттерінде шектелген) өзара іс-қимыл ерекшеліктері зерттелді, олардың барынша қолайлы өмір сүруі және қауіпсіз орта жағдайында тезірек сауығуы мақсатында.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Хирургиядағы балалар ауруларының дифференциалды диагнозы және емі

    Дифференциалды диагнозды және балалардағы хирургиялық араласулардың схемаларын таңдау, туа біткен ақаулары бар балалрдағы неонатальды хирургияның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Педиатр дәрігерінің негізгі коммуникативті дағдылары.

    Дәрігердің бала жасындағы пациенттермен, ата-аналармен/заңды өкілдермен, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда (стационарлық, амбулаториялық және шұғыл медициналық көмек жағдайларында) әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасауы үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту, телемедицинаны қоса алғанда, педиатр дәрігер тұлғааралық қарым-қатынас және пациенттерге консультация беру, барлық қол жетімді техникалық коммуникациялық ресурстардан қашықтықтан консультация беру, пациентке бағдарланған қарым-қатынас стилі қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Балалардағы көру органдарының ауруларына дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.

    Пән балалардың көру мүшелерінің ауруларын дифференциалды диагностикалау принциптерін және емдеу әдістерін зерттеуге негізделген. Жаңа туылған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердегі туа біткен патологияны қоса алғанда, синдромдар мен симптомдар, фармакотерапия режимдері, хирургиялық емдеуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер, көз патологиясы кезінде шұғыл көмек қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Модуль Балалар денсаулығы; Жаңа туған нәрестелердің аурулары.

    Пән неонаталдық кезеңнің негізгі ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерінің принциптерін зерттеуге негізделген. Жаңа туылған нәрестелердің негізгі проблемалары зерттелуде: регургитация және құсу синдромы, сарғаю синдромы, жаңа туған нәрестенің гемолитикалық ауруы. Төмен салмақтағы балалардың ерекшеліктері, мейірбикелік принциптері, жаңа туған нәрестелердің анемиясы, науқас нәрестені БЖАИЖ (ДДҰ), жергілікті және ауыр бактериялық инфекциялардың принциптеріне сәйкес бағалау және жіктеу зерттелген.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Баланың психикалық денсаулығы.

    Пән аясында балалардың психикалық денсаулығы туралы білім жүйесі қалыптасады, балалармен және олардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен сәтті жұмыс істеу үшін психологиялық білім мен дағдылар тереңдетіледі. Әр түрлі жастағы балалардың ең өзекті психологиялық мәселелері, сондай-ақ балалардағы психикалық аурулардың алдын-алу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Балалар мен жасөспірімдердің наркология мәселелері.

    Тәртіптік пішіндер мүмкіндік беретін жан -жақты және кәсіби компетентті балаларға нашақорлық саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Балалар мен жасөспірімдердегі неврологиялық патология

    Жүйке жүйесінің ең өзекті аурулары, сондай-ақ орталық және перифериялық жүйке жүйесінің патологиясы бар пациенттерге дифференциалды диагностика мен терапия дағдыларын қалыптастыру, алдын-алу және оңалту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Балалар отоларингологиясындағы негізгі патологиялық синдромдарға дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.

    Оториноларингологиядағы ең көп таралған аурулардың көріністері, диагностикалық әдістер және емдеу схемалары оқытылады. Негізгі ерекшелігі-диагноз қою және терапия әдістерін таңдау кезінде дифференциалды диагностика принциптерін қолдана білу, осы патологиямен шұғыл көмек көрсету бұзылған балаларды жіберуге арналған көрсеткіштер талқыланады үшін есту функциялары медициналық-әлеуметтік сараптамадан өту.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Ерте және үлкен жастағы балалардың аурулары.

    Пән ерте жастағы негізгі аурулардың диагностикасы мен емдеу әдістерінің принциптерін зерттеуге негізделген. Оқыту педиатриядағы негізгі синдромдар үшін дифференциалды диагностика принципі бойынша өтеді. Кішкентай балаларда терапия үшін қолданылатын диагностика және емдеу әдістері әлемдік эпидемиологиялық жағдайды және балалардағы коронавирустық инфекцияның клиникалық көріністерінің ерекшеліктерін, емдеу және алдын-алуды ескере отырып, ең жақсы клиникалық тәжірибеге (БЖАИЖ ДДҰ) негізделген. Ақуыздық-энергетикалық жеткіліксіз тамақтану, рахит, рахит тәрізді аурулар, анемия, бронхо-обструктивті синдромдар, мальабсорбция, геморрагиялық синдром, гипергликемия, ЖИА-дағы цианоз синдромының дифференциалды диагностикасы, ерте кардит, бронхопульмональды, ас қорыту, қан түзу жүйесінің аурулары осы жаста жиі кездеседі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Клиникалық коммуникативі дағдылар

    Дәрігердің балалармен, ата -аналармен / заңды өкілдермен, сондай -ақ әр түрлі жағдайларда (стационарлық, амбулаторлық және жедел медициналық көмек жағдайында) әріптестерімен тиімді қарым -қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту.Педиатрдың жеке тұлғааралық қарым-қатынасы мен пациенттерге кеңес беру мәселелері қарастырылады, оның ішінде телемедицина, қашықтықтан кеңес беру, барлық қол жетімді техникалық байланыс ресурстарын қолдану, пациентке бағытталған қарым-қатынас стилі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Жасөспірімдердегі негізгі аурулар.

    Пән жасөспірімдердің негізгі ауруларындағы диагностика принциптері мен емдеу әдістерін оқытуға негізделген. Оқыту барысында кардиттер, вегетативтік дисфункциялар, артериялық гипертензия, дәнекер тін аурулары, бронх-өкпе, ас қорыту, несеп-жыныс, эндокриндік жүйе аурулары, жасөспірімдердегі қан түзілуі ауруларының дифференциалды диагноз жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Ісіктер және жыныс мүшелерінің қабыну аурулары.

    Пән балалар гинекологиясы саласындағы балалар мен жасөспірім қыздардағы жыныстық саланың қазіргі заманғы проблемалары, диагностикалау әдістерін, емдеуін түсінудегі әмбебап және кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Эндокриндік, етеккір функциясының бұзылуы.

    Пән балалар гинекологиясы, диагностика әдістері, балалар мен жасөспірім қыздардағы жыныстық терапия саласындағы заманауи мәселелерді түсінуге мүмкіндік беретін әмбебап және кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Модуль Балалар денсаулығы: Балалардың жұқпалы аурулары.

    Пәнді зерттеу ЖРВИ, диарея, экзантема, тамақ ауруы, сарғаю және балалардағы тамшы инфекциясының негізгі нозологиялық синдромдарының дифференциалды диагностикасына негізделген. Қазіргі заманғы диагностика әдістері мен науқастарды басқарудың алгоритмдері, оның ішінде инфекциялық аурулары бар БЖАИЖ бағдарламасы бойынша 5 жасқа дейінгі балалар, инфекция ошағында профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Балалық шақтағы ауруларды кешенді басқару қағидалары (БШАКБҚ)

    Балалар ауруларын кешенді басқарудың негізі, ДДҰ балалардың денсаулығының күйін мақсатты бағалауға, физикалық, психоәлеуметтік дамуға, күтімге, тамақтануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Педиатриядағы онкология және паллиативті көмек.

    Балаларға паллиативтік көмек көрсету және оңалту, динамикалық бақылау, алдын алу бойынша іс-шаралар өткізу және аралас патологиялық жағдайларды ерте диагностикалау және емдеу үшін балалар денсаулығының жай-күйін кешенді есепке алу түсінігін береді.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 4
  • Ерте жастағы балаларға амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуді ұйымдастыру

    Ерте жастағы балаларға емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру қағидаттары, денсаулық жағдайын кешенді бағалау критерийлері, фондық патологиясы бар балаларды алдын алу және диспансерлік бақылау қағидаттары, ерте жастағы таралған ауруларды емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау қағидаттары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 3
  • Босандыру мекемелері жағдайындағы Неонатология.

    Перинаталдық қызметті аймақтандыру. Жаңа туылған нәрестелердегі перинаталдық сырқаттану мен өлім құрылымы. Акушерлік мекемелер тәжірибесінде заманауи перинаталдық технологиялар

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 5
  • Балалардағы скринингтер

    Бұл пән жаңа туған нәрестелердің скринингін, есту қабілетінің бұзылуына скринингті ұйымдастыру мен диагностикалау ережелерін, жас балалардағы жүйке -психикалық даму бұзылуларының болжамды скринингін, нейропсихикалық дамудың кешігу белгілерін, скринингтік бағалау мен болжамдық кестені құруды зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 3
  • Модуль: жедел жәрдем. Реанимация және қарқынды терапия. Төтенше жағдай модельдеу курсы

    Пән балалардағы негізгі патологиялық синдромдар мен ауыр жағдайларды диагностикалау мен қарқынды терапияның негізгі қағидаларын зерттейді. Науқас баланың денесін өмірлік маңызды функцияларды бұзудан қорғау мәселелері зерттеледі, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, бүйрек, бауыр жеткіліксіздігі, шок, кома, церебральды ісіну, улану, су-тұз алмасуының бұзылуына білікті реанимациялық көмек көрсету, іріңді-септикалық асқынулар, инфузиялық терапияның негіздері болып табылады.Симуляциялық курсы балалардағы түрлі төтенше жағдайларды имитациялайтын жоғары технологиялық тренажерлардың көмегімен жүргізіледі. Модельдеу курсы стандартты емделушілерді қолдана отырып, ата -аналарының / заңды өкілдерінің қатысуымен оқушылардың үлкен балалармен қарым -қатынас жасау дағдыларын қалыптастырушы бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 6
  • Модуль Денсаулық сақтау менеджерінің кәсіби дағдылары: Басқару психологиясы.

    Практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін халықаралық терминологияны пайдалану бойынша кәсіби лингвистикалық құзыреттілік мәселелері қаралатын болады.. Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды қамтитын басқару психологиясының негізгі міндеттерін зерттеу. Менеджменттің негізгі функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау. Басқару процесінің принциптері мен элементтері. Шешім қабылдау алгоритмі. Адам ресурстарын басқару. Топтық динамика және қақтығыстарды шешу

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 6
  • Балаларға жедел медициналық көмек.

    Жедел және шұғыл медициналық көмек қызметін ұйымдастыру ұсынылған. Триаж-Төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі жүйе. Ерте жастағы балаларда қауіптілік белгілері, covid-19 қоса, ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға шұғыл көмек көрсету және диагностика алгоритмдері, емдеуге жатқызуға арналған көрсеткіштер зерттеледі. Оқыту білім алушылардың ЖМК бригадаларымен жол жүруін және теориялық білімді практикада пысықтауды көздейді.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 4
  • Ауруханада балалар мен жасөспірімдер патологиясын емдеу.

    Бұл пән-стационар жағдайында емделетін балалар және жасөспірімдердің негізгі аурулардың емін оқыту. Оқу барысында студенттер педиатрияның негізгі бөлімдері бойынша сирек (орфандық) және диагностикалық тұрғыдан күрделі аурулармен және синдромдармен, оның ішінде коронавирустық инфекция аясында алған білімдері жетілдіріп, танысады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 5
  • Емхана жағдайында балалардың иммунопрофилактикасын ұйымдастыру

    Амбулаториялық деңгейде балалар хирургиясына, травматология мен ортопедияға жататын ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін таңдау кезінде сараланған диагностика қағидалары оқылатын болады. Амбулаториялық

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 3
  • Балалар фтизиатриясы.

    Тәртіптік пішіндер мүмкіндік беретін жан -жақты және кәсіби компетентіі балалар фтизиологиясы саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 4
  • Созылмалы аурулары бар балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастыру

    Созылмалы патологиясы бар балаларды диспансерлік бақылау алгоритмдері, санаторий-курорттық емдеуге арналған көрсетілімдер, балаларды оңалту мәселелері оқытылады. Салалық мамандардың қызметімен танысу, диспансерлік бақылау сапасын сараптамалық талдау.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 5
  • Педиатриядағы клиникалық биохимия

    Пән балалардағы метаболизмнің жиі кездесетін бұзылыстарын зерттейді. Тұқым қуалайтын патологиясы бар балалардағы зат алмасу ерекшеліктері, молекулалық негіздері тұқым қуалайтын ауруларды емдеу. Талқыланды балалардағы көмірсулар, липидтер, белоктар, витаминдер мен микроэлементтер алмасуының көрсеткіштерін анықтаудың клиникалық-диагностикалық мәнін зерттеу, зертханалық зерттеу үшін материал алуға дайындық.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Балалар амбулаториялық хирургиясы, травматология және ортопедия.

    Амбулаториялық деңгейде балалар хирургиясымен, травматологиямен және ортопедиямен байланысты ауруларды диагностикалау мен емдеу әдістерін таңдауда сараланған диагностика қағидаттары зерделенетін болады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырылған ұжымдарда балаларға медициналық көмекті ұйымдастыру

    Осы пән шеңберінде балаларды мектепке дейінгі мекемелерде, мектепте даярлау кезінде бақылау, күн тәртібін ұйымдастыру, тамақтану, дене тәрбиесі, шынығу, диспансерлеу, сырқаттанушылықты есепке алу, денсаулық жағдайын талдау, сырқаттанушылықтың алдын алу, эпидемияға қарсы режим, тәуелді жағдайларды ерте анықтау бойынша жұмыс нысандары мәселелері қаралады..

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 5
  • Балаларға паллиативті медициналық көмек

    Пән паллиативті күтімнің көрсеткіштерін, паллиативті күтімнің қажеттілігін анықтайтын жағдайлар тобын зерттейді. Паллиативтік күтім саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар. Балаларға паллиативті көмек көрсетудегі негізгі нозологиялық жағдайлар. Көмек түрлері. Үйде паллиативтік көмек көрсету үшін көпсалалы топтың жұмысын ұйымдастыру. Ауырсынуды емдеу тәсілдері, созылмалы ауырсыну синдромын емдеу. Балаларға паллиативтік көмек көрсету кезінде әлеуметтік-психологиялық көмек және рухани қолдау.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 4
  • Балалар амбулаториялық гинекологиясы.

    Тәртіптік пішіндер мүмкіндік беретін жан -жақты және кәсіби компетентті балалар амбулаториялық гинекологиясы саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 4
  • Балалар жасындағы клиникалық және профилактикалық нефрологиядағы жаңа технологиялар

    Аталған элективті пәнге бүйрек ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша жаңа мәліметтер жинақталған, интерндерге балалар нефрологиясы бойынша қолжетімді ғылыми-тәжирибелік ақпарат ұсынылған

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Амбулаториялық деңгейде жаңа туған нәрестелердің сарғаю синдромын емдеудің дифференциалды тәсілдері

    Пән дифференциалды диагностика мәселелерін, жаңа туған кезеңнің сарғаюын емдеудің заманауи тәсілдерін зерттейді. Сарғаю түріне байланысты емдеу режимдері, физиологиялық сарғаюды фармакологиялық емес емдеу принциптері талқыланады, ерекше емшек сүтімен қамтамасыз етудің маңыздылығы, фототерапия үшін көрсеткіштер және толыққанды және шала туылған нәрестеде қан құю, баланың миының билирубиндік зақымдануының алдын алу үшін алдын алу шараларын жүргізу атап өтіледі.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Педиатр тәжірибесіндегі балалардағы геморрагиялық синдромының дифференциалды диагностикасы

    Қазіргі таңдағы гематология ағымды түрде дамып бара жатқан пəн, өзінің практикалық міндеттерін шешу үшін биологияның жəне басқа да ғылымдардың əрбір тарауларының негізгі жетістіктерін интеграциялайды.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Балалық шақтың клиникалық патоморфологиясы

    Пән балалық шақтағы патологиялық процестер мен аурулардың құрылымдық негіздерін, патоморфологиялық көріністерді, асқынуларды, өлімнің нәтижелері мен себептерін зерттейді. Бағдарламада мынадай негізгі тақырыптар көрсетілген: емдеу мекемелерінің патологиялық-анатомиялық бөлімшесінің қызметін реттейтін нормативтік құжаттар. Клиникалық патоморфологияны зерттеу әдістері. Өлім, түрлері, олардың белгілері. Аутопсияның деонтологиялық және этикалық аспектілері. Балалар, ұрықтар және жаңа туған нәрестелер аутопсиясының ерекшеліктері, инфекциялық, хирургиялық және онкологиялық патологиядағы аутопсия ережелері. Клиникалық және патологиялық диагноздарды құрылымдау және салыстыру (ажырату) принциптері. X-қайта қаралған ауруларының халықаралық жіктелуі және номенклатурасы. Диагноздың сәйкессіздігінің категориялары мен себептері. Педиатриядағы аутопсия және биопсиялық-операциялық материалды зерттеу ерекшеліктері

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Балалар дерматологиясы

    Пән балалар дерматологиясы саласындағы заманауи мәселелер, ерте диагностика, емдеу және алдын алу әдістері туралы түсінік беру үшін кәсіби компетентті зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 4
  • Артық дене салмағы бар балалардың салмағын түзетудің заманауи тәсілдері

    Артық салмағы мен семіздігі бар 2 жастағы балаларда тыныс алу ауруының жоғары деңгейі және қозғалыс белсенділігінің төмендеуі байқалады. Семіздікке шалдыққан ерте жастағы балаларда қабыну белгілері жоғарылайды, бұл жүйелі баяу қабыну процесінің басталуын білдіреді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Модуль Емхана (Интернатура) : Жүкті және жас балаларды патронаждық бақылаудың әмбебап прогрессивті моделінің негіздері.

    Осы модульдің пәндерін оқыту балаларға медициналық көмек көрсетуді, жүкті және жас балаларды патронаждық бақылауды, эко-карта жасауды, тәуекел-менеджментті, отбасына күтім, тамақтану, даму, вакцинация, балаға бейімдеу, әкелерді тарту негізінде қауіпсіз орта мәселелері бойынша кеңес беруді игеруге мүмкіндік береді, тәуекелдерді ерте анықтауға баса назар аудару.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 5
  • Емхана жағдайында балалардың жұқпалы ауруларын емдеу.

    ЖРВИ, диарея, тонзиллит, тамшы инфекциясы, Covid-19 және басқа да жұқпалы ауруларды амбулаториялық деңгейде емдеу принциптері зерттелуде.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 5
  • Педиатриядағы клиникалық фармакология

    Пән балалар жасындағы ең көп таралған аурулардағы ұтымды фармакотерапия принциптерін, дәрілік заттардың жағымсыз жанама әсерлерін анықтау мен болжауды, дәлелді медицина тұрғысынан дәрілік терапия сапасына клиникалық-фармакологиялық сараптама жүргізуді зерттейді. Балалардағы дәрілік препараттардың фармакокинетикасының ерекшелігі талқыланады. Ағзадағы дәрілік заттардың таралу сипаттамасы, олардың тіндерге ену дәрежесі. Дозалау принциптері және балаларға арналған препараттарды таңдау.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету және практикада қолдану.
  • Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Балалар жасындағы ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету.
  • Кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаларды сақтауға бейілділігін көрсету.
  • Баланың денсаулығы мен ауруы кезіндегі, сонымен қатар баланың жеке органдары мен жүйелерінің құрылымы мен жұмысының заңдылықтарын талдау.
  • Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде денсаулық сақтау сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
  • Жаңа туған нәрестелер мен балаларды қарау, перкуссия, аускультация, пальпация және оларды бағалау, дәрілік заттарды парентеральді енгізу, әртүрлі жастағы балаларда қауіпті жағдайларда шұғыл көмек көрсету дағдыларын көрсету.
  • Бала жасындағы ауруларды интегрировті жүргізу бағдарламасы бойынша науқас баланы басқару тактикасын бағалау, жіктеу және анықтау, даму, вакцинация мақсатында тамақтану, күтім мәселелері бойынша аналарға кеңес беру дағдыларын көрсету.
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну және көрсету және балаларға оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды практикалық қызметінде басшылыққа алу
  • Пациенттердің нәтижелерін зерттеу және бағалау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету.
Top