6B10119 Медициналық-профилактикалық іс в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Cанитариялық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту, санитариялық-гигиеналық қадағалауды жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттерге ие гигиена және эпидемиология саласында жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM089 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Модуль-Мамандыққа кіріспе
Дәрігердің оқыту және кәсіби қызметі процесінде Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын практикада алу және көрсету; академиялық адалдық қағидаларын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік шегін білу. Шеберлік шеберлігін көрсету оқиға орнында кенеттен ауырып қалған (зардап шеккен) адамға жүргізілетін шұғыл медициналық іс-шаралар кешені.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық биология және паразитология
Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдері, тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын ген құрылымы мен биомолекулалардың функциялары арасындағы байланыс, сондай-ақ өсу, бөліну, жөндеу, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестері, қалыпты өмірлік процестерді түсіну үшін қажетті ген экспрессиясын реттеу, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулардың себептері ретінде мутациялардың пайда болуына әкелетін бұзылулар туралы білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биохимия
Биохимия бойынша белоктардың, ферменттердің, май - және суда еритін дәрумендердің жекелеген өкілдерінің жалпы қасиеттері мен құрылымы, функциялары, олардың құрылысына микроэлементтердің қатысуы, зат алмасуы және олардың реттелуі туралы түсінік, адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің биохимиялық аспектілері және ксенобиотиктердің метаболизмі зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Анатомия негіздері
Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің сыртқы және ішкі құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйесінің құрылымы мен күйін зерттеуге кірісе алмайды; модуль медициналық терминологияның негіздерін зерттеуді қамтиды. Командалық жұмыс дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиология негіздері
Физиология негіздерін зерттеу мазмұнын, пәнін, зерттеу әдістерін игеруге мүмкіндік береді. Дене және гомеостаз ұғымын зерттеу. Дененің физиологиялық процестері мен функциялары. Физиологиялық процестерді реттеу механизмдері: қан, жүрек және қан тамырлары жүйелері, тыныс алу, ас қорыту, зат алмасу және энергия, бүйрек және тері, қозғыш тіндер. Орталық жүйке жүйесінің маңызы мен қызметі. Зат алмасу және энергия
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Жалпы гигиена
Нозологиялық гигиеналық диагностикаға дейін өмір сүру ортасы факторларының адам денсаулығына әсер ету заңдылықтары, қауіп факторлары тұжырымдамасы туралы студенттердің ғылыми білімдерін қалыптастыру; денсаулықты сақтауға және нығайтуға, адамның еңбекке қабілеттілігін арттыруға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға қажетті дағдылар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Гистология негіздері
Организмнің гистологиялық құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді, Жарық микроскопымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру және адам ағзасының тіндері мен мүшелерінің жасушалық және жасушалық емес құрылымдарын микроскопиялық және ультрамикроскопиялық деңгейде анықтау, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйелерінің жағдайын зерттеуге кірісе алмайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Иммунология
Әр түрлі жас кезеңдерінде иммунитеттің құрылымы мен қызметі туралы білімді қалыптастыру; иммунодиагностика, иммунопрофилактика және иммунотропты терапия әдістері (АИТВ-инфекциясы); эпидемиологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері, оның ішінде популяциялардағы сырқаттанушылықтың сипаттамасы: аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары, бақылау және алдын алу шараларын әзірлеу; аурудың этиологиясын зерттеу үшін эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасының негіздері
Ғылыми зерттеулер әдіснамасының негіздерін зерттеу, ғылыми танымның әртүрлі деңгейлерін қарастыру. Зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық мәселені қоюды, теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді, ғылыми жұмыстың нәтижелерін ресімдеу жөніндегі ұсынымдарды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Микробиология мен вирусология
Микробиология, вирусология, паразитология саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. микроорганизмдердің адамға әсер ету ерекшеліктерін, диагностиканың микробиологиялық әдістерін; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздерін; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зерттеудің зертханалық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алатын болады; микробиологияның жаңа жетістіктерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын пайдалана алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сапаны қамтамасыз ету негіздері
Медициналық көмектің сапасы медициналық ғылымның қазіргі деңгейіне сәйкес келетін денсаулық сақтау стандарттарын және медициналық көмектің қолжетімділігін ескере отырып, пациенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетін көрсететін медициналық көмек сипаттамаларының жиынтығы болып табылады. Осы пән аясында студенттер сапа индикаторларымен, медициналық қызметтердің сапасы жөніндегі бірлескен комиссияның қызметімен және оның кіші комитеттерінің рөлімен танысады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жаһандық экологиялық мәселелер және олардың адам денсаулығына әсері
Экологиялық мәселелер мен адам денсаулығы арасындағы байланысты жаһандық деңгейде зерттейді, негізгі экологиялық мәселелерді зерттеуге және талдауға бағытталған: ауа мен судың ластануы, климаттың өзгеруі, экожүйелердің жоғалуы және деградациясы, осы мәселелердің адам денсаулығына әсерін, соның ішінде әртүрлі аурулардың даму қаупін, тамақ қауіпсіздігіне әсерін, жағымсыз салдардың алдын алу және азайту шараларын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау
Қоршаған ортаның ластануынан халықтың денсаулық жағдайы үшін тәуекелді бағалау дағдыларын қалыптастыру (бұдан әрі-әдістеме) экологиялық бақылау мен реттеудің әртүрлі кезеңдерін жүзеге асыру процесінде қоршаған орта факторларының халықтың денсаулық жағдайына әсер ету тәртібі мен есебін айқындайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дәлелді медицина негіздерімен эпидемиологияға кіріспе
Эпидемиология практикалық денсаулық сақтау жүйесіндегі жалпы медицина ғылымы. Эпидемиялық үрдіс (ЭҮ туралы ілім, даму механизмі, қозғаушы күштер, ЭК көріністері. эпидемиологиялық диагностика. Халықтың аурушаңдығын, қауіп факторларын анықтау және бағалау үшін қолданылатын статистикалық көрсеткіштер. Эпидемияға қарсы жүйеде басқару. Эпидемиологиялық қадағалау. Дәлелді медицина. Эпидемиологиялық зерттеулердің әртүрлі түрлерінің дәлелділік дәрежесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік
Денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік негіздерін үйрету, пациенттер нарығын, медициналық қызметтер нарығын, Бизнестің сәттілігіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды зерттеу. Бизнес-жоспар. Медицинада кәсіпкерлікпен айналысатын шаруашылық ұйымдардың нысандары. қызмет көрсету арқылы пайда алуға бағытталған ұйымдар мен жеке тұлғалардың қызметі
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Санитарлық-гигиеналық зертханалық зерттеулер
Санитарлық ережелер мен нормалардың қазіргі ережелерін ескере отырып, санитарлық-гигиеналық зертханалық зерттеулердің білімі мен дағдылары. Одан әрі гигиеналық зерттеулер үшін қоршаған орта объектілерінің сынамаларын іріктеу және дайындау әдістері. Денсаулық сақтау бөлімшелерінде метрология, стандарттау, сертификаттау, еңбекті қорғауды ұйымдастыру негіздерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Білім алушыларда медициналық статистика мәселелері бойынша жеткілікті білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезінде, сондай-ақ медицина мен денсаулық сақтаудың практикалық міндеттерін шешу кезінде алған білімдерін тиімді пайдалану қабілетіне қол жеткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Алғашқы дәрігерге дейінгі жәрдем
Студенттің алғашқы медициналық көмек көрсетуге қатысуға дайындығын қалыптастыру, ересектер мен балаларда науқастың (жарақат алған) өміріне қауіп төндіретін жазатайым оқиғалардың нәтижесінде дамитын патологиялық жағдайлардың патогенезі мен клиникалық көріністерінің негізгі мәселелері, сондай-ақ осы жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету принциптері, апаттар мен төтенше жағдайлар кезіндегі әрекеттер алгоритмі
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясын зерттеу пәні, мақсаттары, міндеттері мен құрылымы. Пәнді зерделеудегі эпидемиологиялық тәсіл, халықтың әртүрлі топтары арасында жұқпалы емес аурулардың пайда болу себептері мен факторларын анықтау, өмір салтымен, табиғи-климаттық және әлеуметтік жағдайлармен, экономикалық жағдаймен және медициналық қызмет көрсету деңгейімен байланыс. Сырқаттанушылық пен өлім-жітімнің алдын алудың ұтымды тәсілдерін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтаудағы экономика
Денсаулық сақтау экономикасы бойынша қазіргі заманғы ғылыми және практикалық білімді меңгеру: шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық қызметінің тетігі, шаруашылық буындарының экономикалық қызметін, медициналық ұйымдарды қаржыландыру негіздерін айқындау үшін денсаулық сақтау экономикасы саласында алған білімдерін қолдана білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Төтенше жағдай кезіндегі гигиена
Төтенше жағдайлар (ТЖ) – анықтау, ТЖ нашарлау критерийлері, ТЖ әкелетін факторлар. Химиялық, радиациялық және бактериялық сипаттағы төтенше жағдайлардың салдарын жою кезінде халықты медициналық-санитариялық қамтамасыз ету. Зардаптарды жою кезіндегі санитариялық - эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар. Апаттар медицинасы қызметі, ТЖ алдын алу және жоюдың мемлекеттік жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Салауатты тамақтану негіздері
Бұл пәнде - қоректік заттардың тұтынылуы, зат алмасу үдерісі барысында тасымалдануы, ағзадан шығарылуы, тағамдық заттардың энергияға айналуы, сондай ақ, адамның тағам тұтынуы мен таңдауына әсер ететін факторлары қарастырылады. Салауатты тамақтану бүкіл ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етіп, жұмысқа қабілеттілігін арттырып, олардың қоршаған ортаға адекватты бейімделуіне, өмір сүру ұзақтығын арттыруға жағдай жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Ішкі аурулар (кәсіптік аурулар)
Кәсіптік аурулар клиникасына кіріспе. ҚР-да кәсіби-патологиялық қызметті ұйымдастыру. Диагностика және медициналық-әлеуметтік сараптама мәселелері. Өкпенің шаң аурулары. силикоз, силикотуберкулез. Пневмокониоз. Шаң бронхиті, кәсіби бронх демікпесі. Діріл ауруы. Хош иісті қосылыстармен, көмірсутектермен, қорғасынмен, амин және нитроқосылыстармен, фосформен, сынаппен, марганецпен, пестицидтермен улану. Шудың, электромагниттік сәулеленудің, лазердің әсерінен болатын патология.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жұқпалы аурулар және фтизиатрия
Студенттердің жұқпалы аурулар, диагностика мен алдын алудың жалпы принциптері туралы білімдерін игеру. Этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеу және профилактикасы аса кең таралған жұқпалы аурулардың Азия, Африка, Океания елдеріндегі аса маңызды аурулардың географиялық таралуы. Тропикалық елдердегі дәрігер жұмысының ерекшелігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Медицина мен денсаулық сақтаудың заманауи теориялары. ҚР Денсаулық сақтаудың ұйымдық-құқықтық базасы. Халыққа емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру негіздері. Денсаулық сақтауды жоспарлау және қаржыландыру. Медициналық сақтандыру негіздері. Денсаулық сақтауды басқару негіздері. Материалды статистикалық өңдеу. Демографиялық көрсеткіштерді бағалау, есептеу, болжау. Сауалнама жүргізу, жасау. Емдеу мекемелерінің есептілігі, көрсеткіштерді ресімдеу және бағалау. Санитарлық-эпидемиологиялық мекемелерді жоспарлау, қаржыландыру ерекшеліктері
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биологиялық қауіпсіздік негіздері
Биоқауіпсіздік жөніндегі халықаралық және Ұлттық реттеу құжаттары. Базель Конвенциясы. BSL 3-4 зертханаларында қызметкерлерге инфекциялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету талаптары. Аса қауіпті патогендер, сипаттамасы, қадағалау, инфекциялық және өндірістік бақылау жүйесі. Ел аумағын аса қауіпті инфекциялардың әкелінуінен және таралуынан санитарлық қорғау. Халықаралық медициналық-санитарлық ережелер. Эпидемиологиялық сипаттағы жаңа сын-қатерлер мен қауіптер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулық
Демографиялық үрдістерді, халықтың даму заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық факторлар мен сыртқы орта жағдайларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейді және азаматтардың денсаулығын қорғау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін, халықтың денсаулық жағдайын бағалауды негіздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Радиациялық гигиена
Осы пәнді зерделеу иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде қорғау және алдын алу іс-шараларын әзірлеу, сондай-ақ Халықтың радиациялық қауіпсіздігі мәселелері, иондаушы сәулеленудің адамға әсер ету жағдайлары, түрлері мен салдары, сондай-ақ оның денсаулығын қорғауға бағытталған іс-шараларды әзірлеу жөніндегі мәселелер спектрін қамтуға тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Коммуналды гигиена
Коммуналдық гигиена қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының елді мекендер жағдайындағы адам денсаулығына әсерін зерттейді, адамның тіршілік ету ортасын жақсарту, халықтың аурушаңдығының алдын алу және азайту, гигиеналық нормативтер мен коммуналдық гигиена саласындағы санитарлық заңнаманы әзірлеу жөніндегі іс-шараларды негіздеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 11
-
Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы
Бұл пәнді оқу балалар мен жасөспірімдердің ғылым ретіндегі гигиенасы, оның іргелі негіздері, қағидаттары, әдіснамалық тәсілдері туралы түсінік береді, балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы саласындағы алдын алу және ағымдағы қадағалаудың заңнамалық базасын, теориялық және қолданбалы аспектілерін игеру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 11
-
Әлеуметтік-гигиеналық мониторинг
пәнді зерделеу студенттерге санитариялық-эпидемиологиялық жағдайды бағалау үшін әлеуметтік-гигиеналық мониторинг жүргізу, кәсіптік салада пайдалану үшін көзделген мамандандырылған жабдықты атау, кәсіптік қызметте құқықтық білім негіздерін пайдалану, санитариялық-эпидемиологиялық жағдайды қамтамасыз ету мақсатында өз қызметін жүзеге асыратын ұйымдардың және (немесе) олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастыру және басқару білімдерін игеруге мүмкіндік береді.Халықтың эпидемиологиялық саламаттылығы
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Еңбек гигиенасы
Кәсіптік аурулардың алдын алу нормативтері мен құралдарын және жұмысшыларға еңбек жағдайларының әсерінің басқа да қолайсыз салдарын ғылыми негіздеу мақсатында адам ағзасына еңбек процесі мен өндірістік орта факторларының әсерін зерттейтін профилактикалық медицина бөлімі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 10
-
Модуль-Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын реттейтін-НҚА (Еңбек гигиенасы, Тамақтану гигиенасы, Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы, Коммуналдық гигиена, Эпидемиология)
Гигиена және эпидемиология саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттамамен танысу және зерделеу. Санитариялық-гигиеналық іс-шараларды негіздеу үшін гигиена және эпидемиология бойынша Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру кезінде заңнамалық, нормативтік және нұсқаулық-әдістемелік құжаттаманы қолдана білу, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын, өзінің кәсіби қызметінде Тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 15
-
Кәсіби тәуекелдерді басқаруды талдаудың бағалаудың заманауи тұжырымдамасы
Білім алушылар арасында еңбек медицинасы бойынша теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыру, жұмыс істейтін халықтың салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау, жұмыс ортасы мен еңбек процесі факторларының зиянды әсер ету қаупіне ұшыраған жұмысшылардың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету жөніндегі қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қалыптастырудың гигиеналық негіздері
Балалар мен жасөспірімдер популяциясының денсаулығын қалыптастыру туралы білім негіздерін, балалар қызметінің әртүрлі түрлерінің физиологиялық-гигиеналық негіздерін зерделеу, балалар заттарына қойылатын гигиеналық талаптар, сәулет-жоспарлау шешімдерінің және мекемелерді пайдаланудың гигиеналық принциптері, балалар мүддесіндегі ұлттық стратегия, гигиеналық тәрбие мен қалыптастыруды ұйымдастыру тәсілдері қамтылған салауатты өмір салтын ұстану, балалар мен жасөспірімдерді медициналық және санитарлық-эпидемиологиялық қамтамасыз ету
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Жұқпалы (паразиттік) аурулардың эпидемиологиясы
Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы-мақсаттары, міндеттері, әдістері. Жедел және ретроспективті эпиданализ, репродуктивті сан және т.б. көрсеткіштер. Адамның жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының экологиялық сипаттамасы, қоздырғыштардың биологиялық-экологиялық топтары. Нозоформалар және қоздырғыштың түрлік көршілестігіне тәуелділік. Аэрозольді, ішек, парентеральды, векторлық, зоонозды инфекциялар мен протозооздарды қадағалау. Иммунопрофилактикамен басқарылатын және басқарылмайтын инфекциялар. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар жүйесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 7
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мазмұны халықаралық терминологияны пайдалану бойынша кәсіби лингвистикалық құзыреттілікті дамыту, reading, listening, speaking and writing дағдыларын болашақта ұтымды практикалық іс-әрекетте, әлемдегі қарым-қатынас кеңістігінде пайдалану
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты нормативтік қамтамасыз ету
Қазақстан Республикасы халқының санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етудің құқықтық, экономикалық және әлеуметтік жағдайларын айқындайтын білімді қалыптастыру. Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы қатынастарды реттеудің құқықтық негізі. Қазақстан Республикасының Конституциясы қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғау жөніндегі өзге де заңнамалық актілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаның сапасын халықтың денсаулығын болжау әдістері*
Қоршаған орта факторларының денсаулыққа әсері туралы білімді қалыптастырады. Жануарларды модельдеу әдісі. Қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына әсері кезінде тәуекелді бағалаудың ғылыми әдістемелерін әзірлеу. Болжау түрлері және болжау әдістері. Қоршаған орта сапасын басқарудың негізгі қағидаттары және экологиялық саясат.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Тамақтану гигиенасы
Азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Азық-түлік мақсатындағы объектілерді санитарлық-эпидемиологиялық бақылау қазіргі заманғы талаптарды зерделейді. Азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігі, сапасы және сараптамасы, олардың ластануының алдын алу мәселелерінде, шикізат пен тамақ өнімдерін шығару жөніндегі кәсіпорында бақылау нысандары мен әдістерінде еркін бағдарлануға мүмкіндік беретін белгілі бір білім көлеміне ие болуға тиіс
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 10
-
Аурухана гигиенасы және эпидемиология
Профилактикалық санитарлық қадағалау деңгейінде медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың алдын алу, ЕПМ ішкі ортасының қолайсыз факторларын айқындау бойынша ағымдағы қадағалау деңгейінде бақылау және санитариялық-эпидемияға қарсы, дезинфекциялық тәртіпті қамтамасыз ету, инфекциялық бақылауды ұйымдастыру және адам-аурухана ортасы жүйесінің ерекше факторларының шартты кешені болып табылатын медициналық ұйымның жұмыс істеуі жағдайында тәуекел - менеджментті қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Модуль - Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау (Гигиена, Эпидемиология, санитарлық-эпидемиологиялық сараптама
Бұл пән халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалауды зерделейді, яғни ҚР заңнамасының бұзылуының алдын алуға, анықтауға, жолын кесу мен жоюға, инфекциялық, инфекциялық емес және паразиттік ауруларға санитариялық-эпидемиологиялық бақылауды жүзеге асыруға, сонымен қатар арнайы зерттеу құралдары мен зертханалық әдістердің көмегімен гигиеналық, эпидемияға қарсы, медициналық-профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және жүргізуге
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 30
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Түлек басқарушылық ой мен озық тәжірибені дамытудың жаңа философиясын, санаттар туралы негізгі ұғымдарды, психологияның әртүрлі бағыттарындағы тұлға ұғымдарын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды меңгереді. Білім алушылар жеке тұлғаны дамытудың жетекші тұжырымдамаларын зерделейді және психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау тәсілдері туралы пайымдаулар қалыптастырады
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Халықтың денсаулығын сақтау саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді анықтау және шешу үшін кәсіби қызметте іргелі, әлеуметтік-мінез-құлық, гигиеналық және эпидемиологиялық ғылымдар саласындағы білімді қолдану.
- Заманауи ақпараттық, коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, халықтың әртүрлі топтарының өкілдерімен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау үшін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды қолдану.
- Инфекциялық және инфекциялық емес сырқаттанушылықты, қоршаған ортаның, ауыз судың, өнеркәсіптік объектілердің, тамақ өнімдерінің, балалар мекемелерінің жай-күйін, аса қауіпті инфекциялардың, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде әкелінуін және таралуынан қорғау бойынша санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.
- Халықтың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, денсаулығын сақтау және нығайту жөніндегі денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылық саласындағы есепке алу-есеп беру құжаттамасын қолдану.
- Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дәлелдер мен биоэтика принциптеріне негізделген ақпаратты жинау, өңдеу және талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып түсіндіре білу.
- Денсаулық деңгейін арттыруға, тіршілік ету ортасының қауіпсіздігіне, халықты гигиеналық тәрбиелеуге бағытталған санитариялық-гигиеналық және эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу.
- Өзінің кәсіби қызметінің басымдықтарын, өмір бойы өзін-өзі бағалау және білім беру негізінде оны жетілдіру тәсілдерін анықтау және іске асыру.