6B10116 Медицина в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау мен әлеуметтік қамсыздандыруды дамыту және жетілдіру үшін ғылыми дәлелдерге негізделген дәлелді медицинаның заманауи қағидаттарына сәйкес тиімді пациент-орталықтандырылған медициналық көмекті қамтамасыз ететін, магистр дәрежесі бар дәрігердің негізгі құзыретіне ие бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 387
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Морфологиялық пәндер модулі: Медициналық терминологияның негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер медициналық халықаралық терминологияның негіздерін, ғылыми ұғымдарды және латын тіліндегі медициналық терминологияның үш негізгі ішкі жүйесін - анатомиялық, фармацевтикалық (жалпы рецептурасы бар) және клиникалық негіздерін практикалық меңгеруге ықпал ететін білім алады. Алынған білім түлектерге латын терминологиясын одан әрі практикалық немесе ғылыми қызметте саналы және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Модуль-Мамандыққа кіріспе
Дәрігердің оқыту және кәсіби қызметі процесінде Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын практикада алу және көрсету; Академиялық адалдық қағидаларын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік шегін білу. Шеберлік шеберлігін көрсету оқиға орнында кенеттен ауырып қалған (зардап шеккен) адамға жүргізілетін шұғыл медициналық іс-шаралар кешені. Халықтың денсаулығын сақтау және аурулардың алдын алу үшін медициналық экология саласындағы білімді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық физика
Жасушаның биофизикалық қасиеттері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру; заманауи медициналық аспаптардың жұмыс принциптері және медицинада қолданылатын адамға әсер етудің физикалық факторлары (ЭКГ, ЭЭГ, спирография, вискозиметрия, реография, интроскопия, UHF, электрофорез). Түлек білімді одан әрі оқыту процесінде және емдеу практикасында қолдануға қабілетті болады; зертханалық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру, топтық жұмысқа қабілеттілігін көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Химия
Заттардың өзара түрлену процестері, олардың құрылымы мен қасиеттерінің өзгеруі; тепе-теңдік пен гомеостаздың әртүрлі түрлері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру. Білім алушы организмде болып жатқан биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдануға, заттардың құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланысты түсіндіруге, медициналық практикада қажетті есептеулер мен физика-химиялық әдістерді (осмометрия, электрофорез, диализ, хроматография) пайдалануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Морфологиялық пәндер модулі: анатомия негіздері
Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің сыртқы және ішкі құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйесінің құрылымы мен күйін зерттеуге кірісе алмайды. Командалық жұмыс дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Цитология және молекулалық биология
Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдері, тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын ген құрылымы мен биомолекулалардың функциялары арасындағы байланыс, сондай-ақ өсу, бөліну, жөндеу, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестері, қалыпты өмірлік процестерді түсіну үшін қажетті ген экспрессиясын реттеу, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулардың себептері ретінде мутациялардың пайда болуына әкелетін бұзылулар туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Морфологиялық пәндер модулі: адамның гистологиясы және эмбриологиясы
Организмнің гистологиялық құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді, Жарық микроскопымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру және адам ағзасының тіндері мен мүшелерінің жасушалық және жасушалық емес құрылымдарын микроскопиялық және ультрамикроскопиялық деңгейде анықтау, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйелерінің жағдайын зерттеуге кірісе алмайды. Командалық жұмыс дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Модуль-Ағзалар жүйесі (қалыпты)
Жасуша мен ағзаның электрофизиологиялық қасиеттері туралы интеграцияланған биомедициналық білімді қалыптастыру; анатомиялық-гистологиялық құрылым және ағзалар мен мүшелер жүйелерінің физиологиялық процестері, әдетте, әртүрлі жас кезеңдерінде, бұл патологиядағы мүшелер жүйесін зерттеуге негіз болады. Әрі қарай оқу процесінде функционалдық және зертханалық зерттеу әдістері туралы білімді қолдану мүмкіндігі; топтық жұмысты көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 20
-
Медициналық генетика негіздері
Медициналық генетика негіздері саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек кәсіби қызметте тұқым қуалайтын аурулардың себептерін түсіндіру үшін алған білімдерін қолдана алады, хромосомалық және гендік аурулардың клиникалық белгілерін тани алады, асыл тұқымды құрастырады және генетикпен кеңесу қажеттілігін анықтайды, тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау және алдын алу әдістерін біледі, OMIM мәліметтер базасын пайдаланады, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Модуль-Биохимия
Модуль-биохимиялар организмнің құрамына кіретін заттардың химиялық табиғаты, олардың түрленуі, осы түрленулердің тіндердің, органдардың функцияларымен байланысы туралы білімді қалыптастыру; патологиялық жағдайларда олардың бұзылу себептерін түсінуге ықпал ететін негізгі метаболикалық процестер туралы және зерттеудің ең Ақпараттық биохимиялық әдістерін таңдау, ауруларды диагностикалау, бақылау үшін оларды сауатты түсіндіру үшін қажет емдеудің тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Модуль-Медициналық микробиология, вирусология және паразитология
Микробиология, вирусология, паразитология саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек микроорганизмдердің адамға әсер ету ерекшеліктерін, диагностиканың микробиологиялық әдістерін; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздерін білетін болады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зерттеудің зертханалық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алатын болады; микробиологияның жаңа жетістіктерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын пайдалана алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 8
-
Модуль-Жалпы патология және фармакология негіздері
Жалпы патофизиология және патоморфология, фармакокинетика және дәрілік заттардың Фармакодинамикасы негіздерін ғылыми-дәлелдемелік тәсілдерді, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды түсінуге негізделген типтік патологиялық процестерде клиникалық практикада кездесетін аурулардың ең көп таралған белгілері мен синдромдарындағы ағзалар жүйесінің патологиясын зерттеу үшін қажет интеграцияланған клиникалық білімді қалыптастыру. Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 12
-
Модуль-Органдар жүйесі (патология)
Ғылыми-дәлелді тәсілдерді, заманауи ақпараттық технологияларды түсінуге негізделген клиникада ауруларды диагностикалау, дифдиагностикалау және емдеу үшін қажетті органдар мен органдар жүйелерінің патологиясындағы ең көп таралған клиникалық симптомдар мен синдромдардың патологиялық физиологиясы мен патологиялық анатомиясы мен морфологиясы бойынша интеграцияланған клиникаға дейінгі білімді қалыптастыру. Топтық жұмыс дағдыларын, үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 11
-
Фармакология
Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; пациенттің жасын, физиологиялық және патологиялық жағдайларды ескере отырып, нақты клиникалық жағдайда препараттарды ұтымды таңдау дағдысын көрсету; бірге қолданған кезде жағымсыз реакциялар мен дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін дамыту мүмкіндіктері; фармакологиялық талдаумен және бір реттік дозаларды есептеумен рецепттер жазу; дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес ақпаратты іздеу және талдау жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Модуль-Ғылыми зерттеулерге кіріспе
Модуль магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмысын орындау үшін негіз болып табылады. Түлек ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін дәлелді медицинаның, академиялық жазудың, биостатистиканың және биоэтиканың принциптері мен әдістерін: популяциялық, экологиялық, клиникалық, аналитикалық; этикалық және құқықтық қамтамасыз етуді, сыни бағалауды және зерттеу нәтижелерінің дәлелділігін есепке алу үшін практикада қолдануға қабілетті болады. Студенттер ғылыми-зерттеу бағдарламаларына қатыса алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 8
-
Модуль-Иммунология және эпидемиология негіздері
Әртүрлі жас кезеңдерінде иммунитеттің құрылымы мен жұмыс істеуі туралы білімді қалыптастыру; иммунодиагностика, иммунопрофилактика және иммунотропты терапия әдістері (оның ішінде АИТВ-инфекциясы); эпидемиологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері, оның ішінде популяциялардағы сырқаттанушылықтың сипаттамасы: аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары, бақылау мен алдын алу шараларын әзірлеу үшін; эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны аурудың этиологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
Ішкі аурулар тәжірибесіндегі сұхбат және физикалық зерттеу әдістері
Элективті пән студентті ішкі ағзаларында жиі кездесетін аурулары бар балалар мен ересектерді тексерудің әдістеріне толық үйретуге, алдын ала диагнозды негіздей отырып және ауру тарихын жаза отырып, алынған физикалық деректерді дұрыс түсіндіруге; Калгари Кембридж моделі бойынша физикалық тексеру жүргізуге және негізгі коммуникативтік дағдыларды қолдануға: ақпарат жинау, түсініктеме беру, кері байланыс, ақпараттандыру және жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Модуль-Хирургия негіздері
Топографиялық анатомия, жалпы және операциялық хирургия бойынша интеграцияланған базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру: асептика, антисептика, десмургия әдістері, жергілікті анестезия түрлері, хирургиялық инфекция, қан кету, жаралар, сынықтар, үсік шалу және күйік кезінде алғашқы көмек; зақымдану механизмін және регенеративті процестің ерекшеліктерін, клиникалық аспектілерді ескере отырып, негізгі (ргентті) операциялық араласулардың техникасы кадавер материалындағы топографиялық-анатомиялық фактілер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 7
-
Модуль-Клиникалық медицина негіздері
Ішкі және балалар ауруларының пропедевтикасының интеграцияланған білімі мен дағдыларын, диагностикалауға, емдеуге жататын ең көп таралған аурулар мен жағдайлардың клиникалық пәндерінде әрі қарай зерделеу үшін қажетті радиология мен емдік тамақтану негіздерін және дәлелді медицинаның құқықтық, ғылыми негізделген принциптерін, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды, қазіргі заманғы технологияларды түсінуге негізделген пациентке орталықтандырылған консультация беруді қалыптастыру, жеке және кәсіби өсу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 21
-
Вакциналар және иммунопрофилактика
Элективті пән заманауи вакцинология мәселелерінде білімін арттыруға және инфекциялық процестің иммунопрофилактиканың негіздерін меңгеруге арналған; егу жұмыстарын, иммундауды және Ұлттық күнтізбедегі профилактикалық екпелердің жүргізілуінің қауіпсіздігін ұйымдастыру; халықтың әртүрлі контингенттерін вакцинациялауды ұйымдастыру мен жүргізудің этикалық мәселелерін ескере отырып, иммундау мәселелері бойынша халықпен тиімді өзара жұмыс жасау үшін ғылыми негізделген факт-чекинг дағдысын оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Адам генетикасын зерттеудің заманауи әдістерінің негіздері
Медициналық генетикадағы заманауи әдістер туралы негізгі білімді қалыптастыру: туа біткен ақаулар мен тұқым қуалайтын патологияны ерте диагностикалау үшін әрбір әдістің нәтижелерін түсіндіру, отбасын жоспарлау, отбасында аурудың қайталану қаупін ескеру, туа біткен ақауларды, хромосомалық және тұқым қуалайтын патологияның азаюын қадағалау және ауруларды анықтауға, емдеуге және алдын алуға жеке тәсілді әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Хирургиялық қол жетімділік және хирургиядағы түйіндер
Ота кезінде қолданатын түрлі жолдар мен техникалар бойынша білім алушылардың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; операция кезінде қауіптілік пен асқынуларды зерделеу, олардың алдын алу әдістерін әзірлеу; әртүрлі түйіндерді байлау техникасының базалық ережелерін білу, құралдардың көмегімен және эндоскопиялық операциялар кезінде түйіндерді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Эпидемиологиялық аспектілер және медициналық көмекке байланысты инфекциялардың алдын алу жүйесі
Эпидемиологиялық аспектілер және инфекциялардың алдын алу бойынша негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалана отырып, пациенттер мен медицина қызметкерлерінің қауіпсіздігін арттыруға және амбулаториялық және стационарлық деңгейде медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға бағытталған стандартты сақтық шараларын атқара отырып, медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың алдын алу және эпидемиологиялық бақылау бойынша білім алушылардың білімі мен іскерлігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Модуль-Ішкі аурулар негіздері
Түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика білімдерін практикада қолдануға, қолданыстағы нормативтік-құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде дәлелдемелік практика әдістері мен білімдеріне сүйене отырып, диагноз қою, дифдиагностика, ішкі ағзалардың неғұрлым кең таралған аурулары кезінде барабар пациентке бағытталған емдеу мен профилактиканы тағайындау дағдыларын көрсетуге; кәсіби өзара қарым-қатынас орнатуға қабілетті болады науқаспен бірге командада жұмыс жасаңыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 15
-
Модуль-Акушерлік және гинекология негіздері
Түлек физиологиялық/патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді жүргізу туралы білімді практикада қолдануға; сапалы диагностиканы қамтамасыз етуге, Клиникалық-зертханалық әдістердің нәтижелерін түсіндіруге; акушерлік-гинекологиялық патологияны емдеуді тағайындауға; алғашқы медициналық көмек көрсетуге; әйелдер халқының денсаулығын сақтау проблемаларымен (гинекологиялық және онкологиялық аурулар туралы алдын алу және хабардар ету) айналысуға қабілетті болады. нормативтік-құқықтық актілерді ескере отырып, дәлелдемелік практиканы білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 11
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Түлек басқарушылық ой мен озық тәжірибені дамытудың жаңа философиясын, Санаттар туралы негізгі ұғымдарды, психологияның әртүрлі бағыттарындағы тұлға ұғымдарын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды меңгереді. Білім алушылар жеке тұлғаны дамытудың жетекші тұжырымдамаларын зерделейді және психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау тәсілдері туралы пайымдаулар қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Модуль-Хирургиялық аурулардың негіздері
Түлек дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес неғұрлым кең таралған хирургиялық аурулар, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен патологиялары, урологиялық, Лор-аурулар және көру органының типтік көріністерінде пациентке диагностикалық және емдік көмек көрсете алады. Хирургиялық аурулар мен жарақаттардың алдын алу және оңалту әдістерін қолданыңыз. Командада жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 15
-
Модуль-Балалар ауруларының негіздері
Түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика туралы білімді практикада қолдануға, ең көп таралған Балалар аурулары (инфекциялық және хирургияны қоса алғанда) кезінде барабар пациент-орталықтандырылған емдеу мен профилактиканы тағайындауға; дәлелді практиканы, нормативтік-құқықтық және этикалық құжаттарды ескере отырып, алғашқы, шұғыл медициналық көмек көрсетуге; кәсіби өзара қарым-қатынас орнатуға қабілетті болады науқаспен бірге командада жұмыс жасаңыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 11
-
Модуль - Қоғамдық денсаулық сақтау, медицинадағы құқықтық қатынастар және коммуникативтік дағдылар
Түлек денсаулықты жақсарту және сақтау мақсатында халықтың денсаулығына әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтары, ғылыми деректерге негізделген нормативтік-құқықтық актілерді, коммуникативтік нормаларды, этика мен деонтологияны ескере отырып, сот-медициналық сараптама жүргізу қағидалары туралы профилактиканы және халықты хабардар етуді қоса алғанда, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуде дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 10
-
Модуль-Жұқпалы, тері және венерологиялық аурулардың негіздері
Түлек дәлелді медицина және нормативтік-құқықтық құжаттар қағидаттарына сәйкес ересектер мен балаларда жиі кездесетін жұқпалы аурулар мен туберкулездің, тері аурулары мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифдиагностикасы, лечения, эпидемияға қарсы іс-шаралары туралы білімдерін көрсете алады, пациентке бағдарланған тәсілмен консультация бере алады, пациенттерге бағытталған тәсілмен командада жұмыс істей алады. өмір бойы өзін-өзі бағалау мен оқытудың негізі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 8
-
Модуль-Клиникалық иммунология, онкология және клиникалық фармакология негіздері
Түлек иммундық зақымданудың клиникалық көріністері мен сипаты, аллергопатология, ең көп таралған онкологиялық патологиялар туралы, паллиативтік көмек және қатерлі ісіктің алдын алу бойынша білімді практикада қолдануға қабілетті болады; клиникалық фармакологияның негізгі әдістерін меңгеруге; нормативтік-құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде барабар таңдау жүргізуге және неғұрлым тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды тағайындауға; үздіксіз жеке және кәсіби өсу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 8
-
Жалпы дәрігерлік практикадағы бақылаушы клиникалық зерттеулер
Элективті пән жалпы дәрігерлік практикададағы бақылау клиникалық зерттеулерінің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, түсіндіру мәселелерін зерттейді. Пәнді бітіргеннен кейін білім алушы дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Модуль-Клиникалық неврология және психиатрия негіздері
Түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика, эксперименттік-психологиялық зерттеу туралы білімді тәжірибеде қолдануға қабілетті болады; диагноз қою дағдыларын, ең көп таралған психиатриялық және неврологиялық аурулардың дифдиагностикасын, барабар емдеуді тағайындау принциптерін ,ргентті жағдайларды тоқтатуды, алдын алуды көрсету. Этикалық, құқықтық принциптерді қолдану, ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, ғылыми-зерттеу бағдарламаларына қатысу, командада жұмыс істеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 7
-
Модуль-Отбасылық медицина негіздері
Түлек патология ағымының жас және физиологиялық ерекшеліктерін, соның ішінде аурулардың алдын алу мен халықты хабардар етуді ескере отырып, халыққа қолжетімді тиімді пациентке орталықтандырылған алғашқы медициналық-санитарлық көмек, оның ішінде ең көп таралған аурулар кезінде акушерлік-гинекологиялық және педиатриялық көмек көрсету бойынша білімді практикада қолдануға қабілетті болады; командада және пациентпен жұмыс істей білу, және заманауи ақпараттық технологияларды қолданыңыз.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Кәсіби шет тілі
Халықаралық терминологияны қолдану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін; әлемдік кеңістікте практикалық қызмет пен қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту. Оқытудың нәтижесі-медициналық басылымдар тақырыптары бойынша очерктер оқу және жазу; медициналық терминологияны тыңдау және сөйлеу дағдыларына берген сұхбатында қолдану.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 3
-
Терапиядағы бақылаушы клиникалық зерттеулер
Элективті пән терапиядағы бақылау клиникалық зерттеулерінің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, түсіндіру мәселелерін зерттейді. Пәнді бітіргеннен кейін білім алушы дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Хирургиядағы бақылаушы клиникалық зерттеулер
Элективті пән хирургиядағы бақылау клиникалық зерттеулерінің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, түсіндіру мәселелерін зерттейді. Пәнді бітіргеннен кейін білім алушы дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Педиатриядағы бақылаушы клиникалық зерттеулер
Элективті пән педиатриядағы бақылау клиникалық зерттеулерінің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, түсіндіру мәселелерін зерттейді. Пәнді бітіргеннен кейін білім алушы дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Акушерлік және гинекологиядағы бақылаушы клиникалық зерттеулер
Элективті пән акушерлік және гинекологиядағы бақылау клиникалық зерттеулерінің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, түсіндіру мәселелерін зерттейді. Пәнді бітіргеннен кейін білім алушы дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 10
-
Жалпы медициналық практика
Ересектер мен балаларда жиі кездесетін аурулар кезінде профилактикалық, диагностикалық, емдеу және оңалту іс-шараларын өз бетінше жүргізу үшін қажетті білім, білік, практикалық дағдыларды меңгерген, ғылыми-дәлелді тәсілдерді пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаттарды сақтауға бейілділігін көрсететін дәрігерді даярлау.
Оқу жылы - 6
Семестр - 11
Несиелер - 30
-
Модуль-Төтенше жағдайлар негіздері және симуляциялық курс
Түлек жоғары реалистік тренажерларды, тренажерларды және робот-пациенттерді қолдана отырып, виртуалды ортада пациенттерге көмек көрсету дағдыларын пысықтайды. Этикалық, құқықтық принциптерді қолдана отырып, пациентті басқару тактикасында диагностика мен емдеудің ұлттық стандарттарын басшылыққа ала отырып, пациентке бағытталған шұғыл медициналық көмек, қарқынды терапия және ауыр жағдайларды Реанимациялау бойынша білімді практикада қолдануға қабілетті болады; топтық жұмыс дағдыларын көрсету.
Оқу жылы - 6
Семестр - 12
Несиелер - 11
Оқыту нәтижелері
- Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді практикада қолдану
- Ақпаратпен тиімді алмасу және пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ынтымақтастық жасау үшін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды меңгеру
- Ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді, пациенттерге арналған орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету
- Кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаларды сақтауға бейілділігін көрсету
- Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету
- Денсаулық сақтау жүйесінің өзекті нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде әрекет ету және оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды практикалық қызметінде басшылыққа алу
- Пациенттердің нәтижелерін зерттеу және талдау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу