Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01721 Шетел тілі: екі шетел тілі в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу үрдісін ұйымдастыруда заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын шет тілдерін оқытудағы тиісті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар және ішкі мен сыртқы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті оқытушыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілінің практикалық фонетикасы
Шетел тілінің базалық курсы (А2 деңгейі)
Шет тілінің практикалық грамматикасы
Тіл біліміне кіріспе
Педагогика
Жалпы тіл білімі
Мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Ғылыми зерттеу негіздері
Кәсіпкерлік және бизнес
Шетел тілі теориясының негіздері – 1
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі)
Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Сөйлеу мәдениеті
Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
Инклюзивті білім беруде АКТ
Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту
Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі)
Шетел тілінде оқу дағдысын дамыту
Педагогикалық психология
Шетел тілінде презентация жасау дағдысын дамыту
Шетел тілі теориясының негіздері – 2
-
3 Оқу жылы
Елтану
Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе
Оқылатын тілі елінің әдебиеті
Шетел тілдерін оқыту әдістемесі
Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі)
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Сандық сторителлинг
Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
Сөз сөйлеу шеберлігі
Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)
Халықаралық емтиханға дайындық курсы
Іскерлік шетел тілі
-
4 Оқу жылы
Мектеп құжаттарын жүргізу
Стилистика
Шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі онлайн технологиялар
Қазіргі шетел әдебиеті
Сыни ойлау
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Академиялық жазу
Қазіргі шетел тілінің фразеологиясы
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Медиа мәтіндерді аналитикалық оқу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- шетел тілін дамыту тенденциясы туралы білімді; фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық деңгейлерде шет тілінің құрылымын білу; ҚР және шет тілді елдердегі тіл саясатының ерекшеліктерін білу; мұғалім кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білу; білім беру саласы, оқу процестері және мұғалім кәсібі туралы білімге ие болу; ғылыми, педагогикалық және лингвистикалық зерттеу әдістерін қолдану; әр түрлі функционалды стильдерді тану; көркем мәтінге стилистикалық талдау жүргізу; ауызша және жазбаша сөйлеуде заманауи фразеологиялық қорды қолдану
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- шетел әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін және қазіргі әдеби процестердің заңдылықтарын білу; шетелдік және қазіргі заманғы туындылардың тақырыптары мен көркемдігін, өнер туындыларының тәрбиелік бағытын тану; мәдениетаралық қарым-қатынас негіздері туралы білімдерін шет тілінің өкілдерімен қарым-қатынаста қолдану; шет тілі мәдениетіндегі тілдік және мәдени тосқауылдарды жеңу; өлкетанудың негізгі ережелерін және аймақтық ақпарат көздерін пайдалану; тіларалық және мәдениаралық айырмашылықтарды бағдарлау; ғылым дамуының негізгі кезеңдерін білу; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізу
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі
- кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілін білу; ауызша және жазбаша коммуникацияны анық, дәлелді және қисынды дұрыс құру; шетел тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; шетел тіліндегі ақпаратты жинақтау, сыни талдау, қорытындылау және синтездеу; күнделікті және кәсіби қарым-қатынас аясында ауызша мәлімдемелер құру; шет тілінің нормативтік айтылуын меңгеру; шетел тілінде әртүрлі коммуникативті мақсаттарды білдіру және анықтау; шетел тіліндегі әртүрлі байланыс регистрлерін білу
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау
- арнайы (түзету) педагогикасын білу, инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін, ҚР және шетелдерде арнайы білім беруді реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу; инклюзивті педагогикалық процестің, тәрбие мен оқытудың ерекшеліктерін білу; инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар (ЕББҚБ) балаларды тәрбиелеу мен дамытудың міндеттерін білу; ЕББҚБ балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру; ЕББҚБ балалармен жұмыс істеу кезінде дидактикалық тәсілдер мен материалдарды пайдалану және жеке білім беру траекториясын құруға қатысу; ЕББҚБ балаларға шетел тілдерін оқытуда заманауи әдістеме мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу
- қазіргі қазақстандық білім беруді дамытудың негізгі педагогикалық категориялары мен динамикалық ерекшеліктерін білу; ҚР Білім беру саласының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес кәсіби қызметке дайын болу; ШТ оқытудың шетелдік және отандық әдістері мен концепцияларын пайдалану; тұлғаның дамуы мен мінез-құлығының психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру; педагогикалық міндеттерін шешу; табысты оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық механизмдері мен педагогикалық жағдайларында бағдар жасау; оқу жетістіктерін бағалаудың қолданыстағы критерийлерін қолдану және әзірлеу; мультимедиялық оқыту материалдары мен бағдарламаларын жасау және ақпараттық және интернет технологияларын пайдалану; шығармашылық потенциалын және өзін-өзі дамытуға дайын болу
- сөйлеу мәдениеті, көпшілік алдында сөйлеу, ауызша және жазбаша сөйлесу, академиялық жазу негіздерін меңгеру; ауызша және жазбаша мамандандырылған сөйлеуді сауатты және стилистикалық деңгейде ұйымдастыру; хабарламалар, баяндамалар жасау, пікірталас жүргізу; тұлғааралық және топтық коммуникацияларды жүзеге асыру; шетелдік қызмет көздерінен кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және сыни тұрғыдан бағалау; академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас жағдайындағы коммуникация мәселелерін дұрыс шешу; іскерлік және мамандандырылған терминологияны қолдану; өздігінен білім алуда және өздігінен оқуда ақпарат көздерін кәсіби түрде пайдалану