Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02305 Қазақ филологиясы в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Гуманитарлық ғылым саласындағы қазіргі заманауи бағыттар бойынша іргелі білімге ие кәсіби құзыреттілігі қалыптасқан және алған білімдерін ғылыми-практикалық, зерттеушілік және редакциялық (аудармашылық) қызметінде қолдана алатын бакалаврлар дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі
Қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
Қазақ фольклоры
Қазақ тілінің лексика-семантикалық жүйесі
-
2 Оқу жылы
Қазақ тілінің орфографиясы мен орфоэпиясы
Әдебиеттануға кіріспе
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Ортақ түркі әдебиеті
Ежелгі дәуір әдебиеті
Терминтану
Ғылыми зерттеу негіздері
Кәсіпкерлік және бизнес
Зар заман поэзиясы
Қазақ тілінің морфологиясы
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Классикалық әлем әдебиеті
Түркі халықтарының әдебиеті
-
3 Оқу жылы
Түркі жазба ескерткіштерінің тілі
Абайтану
Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Іскери риторика
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Мәтін синтаксисі
Қазақ әдебиетін жаңаша оқыту технологиялары мен әдістемесі
ХХ ғасыр І жартысындағы қазақ әдебиеті
Қазақ тілінің жай және құрмалас сөйлем синтаксисі
Қазақ жазуының тарихы
Қазақ тілінің практикумы
Ономастика негіздері
Тіл мәдениеті
Салалық терминология
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті
Оқыту нәтижелері
- фольклордың теориялық негіздері мен ежелгі және жазба әдебиетінің алғашқы туындыларының мазмұнын сараптау арқылы, өзіндік ерекшеліктерін жүйелей білу.
- синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын білуі
- әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- кәсіби тіл мәдениетіне ие болу.
- құқықтық сауаттылықтыарттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
- кәсіби және әлеуметтік маңызды мазмұндағы мәтіндерді құруға және редакциялауға қабілетті болады.
- қазіргі заманғы әдеби жағдайды ескере отырып, кең тарихи және әдеби тұрғыда әдеби шығармаларды талдау дағдыларына ие болу
- белгілі бір тілдік стильге байланысты тілдік құралдарды өзгерту дағдыларын иеленеді
- коммуникацияның барлық салаларында қазіргі қазақ әдеби тіліне ие болу
- ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімдіқолдана білу.
- әдеби тіл нормаларын сөйлеуде іс жүзінде іске асыру,
- дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
- әдебиеттану теориясы мен әдіснамасына сүйеніп, әдебиет туындысын білікті бағалау және түсіндіру дағдыларын меңгеру
- тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған жүйелік тілдік бірліктердің қарым-қатынасын түсіне алу