Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01151 Педагогика және психология в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Білім берудегі менеджмент" оқу траекториясы бойынша жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі үшін кадрлар даярлау» - терең іргелі және кәсіби дайындықты талап ететін, педагогикалық қызметті зерттеуші және ұйымдастырушы болуға қабілетті, толерантты тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және дамытуға қабілетті бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру, магистрлерде білім беру мекемесін басқару бойынша қызметті жоғары деңгейде жүзеге асыра білу сияқты тұлғалық қасиеттерін дамыту., оның нәтижелерін болжау және білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай жасау. "Инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу" оқыту траекториясы бойынша - Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында тереңдетілген, іргелі және кәсіби дайындықты талап ететін қызметке магистрлерді даярлау; жалпы білім беру жүйесі, инклюзивті орта мен білім беру сапасын бағалау тәсілдері туралы қазіргі заманғы гуманистік түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың қазіргі заманғы әдістер мен білім беру технологияларын барабар қолдану дағдыларын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Жоба-1

    «Педагогикалық жүйелерді басқарудағы заманауи тәсілдер» Курстың мақсаты-педагогикалық менеджмент саласындағы зерттеу әдістерімен, тәсілдерімен, классикалық және қазіргі заманғы теориялармен таныстыру, басқару қызметі саласында педагогтың кәсіби құзыреттілігі мен мәдениетін қалыптастыру; білім беру жүйелерін басқарудың негізгі модельдерімен; ҚР Білім беру саласындағы заңнамалармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Пәнді оқудың мақсаты – кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеу тілін дамыту. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты-индустриялық-инновациялық саясат және бәсекелестіктің жаһандануы жағдайында кәсіпорындарды басқарудың тиімді жүйесін құрудың теориялық, әдістемелік және қолданбалы аспектілерін қарастыру. Пән шеңберінде: менеджменттің қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық тұжырымдамаларын, Қазақстан Республикасындағы менеджмент пен халықаралық менеджменттің қазіргі заманғы үрдістерін; HR-менеджмент жүйесін қалыптастырудың қазіргі заманғы басымдықтарын зерделеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педагогикалық психологияның өзекті мәселелері

    Пәннің міндеттері: Магистранттар педагогикалық психологияның заманауи мәселелері, білім беру мекемелерінің әртүрлі типтеріндегі педагогиканың (мектеп, колледж, жоғары оқу орны) саласында терең білім, практикалық дағды алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері

    Пәннің мақсаты: магистранттарды психологиялық зерттеулер мен педагогикалық практикадағы мәдени, тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің теориялық негіздерімен таныстыру. Психологиялық-педагогикалық практикада заманауи ғылымды қажетсінетін технологияларды қолдануға мүмкіндік беретін магистр құзыреттілігін дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанда және шетелдегі инклюзивті білім берудің даму тенденциялары

    Пән Қазақстанда инклюзивті білім беруді енгізуді таныстыруды болжайды дәстүрлі білім беру жүйесін реформалауды және инклюзивті білім беруді дамыту үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ететін институционалдық ортаны жетілдіру сияқты стратегиялық бағыттар шеңберінде түрлі инновациялық іс-шаралар өткізуді; ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларға сапалы білім алуға қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін ғылыми-педагогикалық негіздерді, Кадрлық, оқу-әдістемелік әлеуетті қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару жүйесіндегі жобалау және зерттеу қызметі

    «Менеджмент жүйесінде жобалау және зерттеу қызметі» пәнін меңгеру мақсаты магистранттарды кәсіптік қызметке дайындауға және стандартты емес тапсырмаларды шешуге және білім беру үдерісі субъектілерімен және басқару жүйесімен бірлесіп жобаларды іске асыруда өздерінің дағдылары мен қабілеттерін дамыту болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық және психологиялық зерттеулер әдістемесі

    Пәннің мақсаты: педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктеріне байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру және олардың нәтижелерін әмбебап құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде және мұғалім тәжірибесінде кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік білім беру саясаты

    Пәннің мақсаты - білім берудің қазақстандық ұлттық моделі туралы, егеменді Қазақстандағы білім беру реформалары туралы, экономикалық және саяси өзгерістердің алғышарттарының себептері, Мемлекеттік басқарудың тиімділігі туралы түсінік беру. Қазіргі әлемдегі орта білім беруді дамытудың негізгі үрдістерімен, білім беру саласына жаһандану үрдістерінің әсерімен, ҚР Білім беру жүйесін жаңғырту бағыттарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беруде жұмыс істейтін мамандарды дайындау

    Инклюзивті іс-шараларды ұйымдастыру үшін болашақ мамандарды дайындау кәсіби сала

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі жобалық және ғылыми-зерттеу жұмыстары

    «Инклюзивтік білім берудегі жобалық және ғылыми-зерттеу қызметі» пәні қазіргі білімнің қолданылуына бағытталған жаңа жобаларды және педагогикалық технологиялардың әдісімен танысуды және студенттерді әртүрлі жобаларды құруға белсенді тартуды адам қызметінің жаңа жолдарын үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым және кәсіптік қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімді, негізгі нормативтік құжаттарды, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқаруды, психологияны педагогикалық ғылым ретінде оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін және оны зерттеу әдістерін түсінуді, қолданбалы технологияларды сауатты пайдалануды меңгереді. мақсаттар мен міндеттерге сәйкес әдістер мен технологиялар.
  • Психологиялық-педагогикалық білім мен тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін түсінуде, қазіргі ғылымдағы педагог-психологтың рөлін түсінуде, нәтижелік көрсеткіштерін анықтауда, өзін-өзі талдау мен өзін-өзі түзетуде және аналитикалық және болжамдық міндеттерді жүзеге асыруда білімдерін пайдаланады. әрекеттер, алынған мәліметтерді түсіндіру, өзінің іс-әрекетін бейнелеу.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлемде органикалық қоғам құруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (В1, В2, С1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларын меңгереді.
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдерге экономикалық баға береді.
  • Ғылыми-педагогикалық қызметтің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оларға жетудің барабар әдістері мен құралдарын таңдау дағдылары мен дағдыларын көрсетеді
  • Жаңа білімдер мен әртүрлі салалардағы білімді интеграциялау процедураларын әзірлеу үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізе алады
  • Стратегиялық және оперативті басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар топтық динамикалық процестер мен топ құру принциптері туралы білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру, адам ресурстарын тексеру және диагностикалау дағдыларын көрсетеді. ұйымдық мәдениет, сыртқы байланыстарды кеңейту және ұйымды дамытуға бағытталған жобаларды жүзеге асыруда тәжірибе алмасу үшін қажетті ақпаратты жинау жүйелерін пайдалану, іскер серіктестермен байланысты ұйымдастыру және қолдау дағдылары
  • Білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру процесінде тьюторлардың кәсіби функцияларды орындау қабілетін анықтайтын, инновациялық интеграциялық үдерістер туралы ғылыми кәсіптік-педагогикалық білімдерін арнайы білім беру саласында қолдана алатын интегративті тұлғалық білімге ие. білім беру; тұлғаны дамыту негіздері; оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық-психологиялық негіздері; оқушылардың анатомиялық, физиологиялық, жас, психологиялық және жеке ерекшеліктері
Top