Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01151 Педагогика және психология в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Білім берудегі менеджмент" оқу траекториясы бойынша жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі үшін кадрлар даярлау» - терең іргелі және кәсіби дайындықты талап ететін, педагогикалық қызметті зерттеуші және ұйымдастырушы болуға қабілетті, толерантты тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге және дамытуға қабілетті бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру, магистрлерде білім беру мекемесін басқару бойынша қызметті жоғары деңгейде жүзеге асыра білу сияқты тұлғалық қасиеттерін дамыту., оның нәтижелерін болжау және білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай жасау. "Инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу" оқыту траекториясы бойынша - Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында тереңдетілген, іргелі және кәсіби дайындықты талап ететін қызметке магистрлерді даярлау; жалпы білім беру жүйесі, инклюзивті орта мен білім беру сапасын бағалау тәсілдері туралы қазіргі заманғы гуманистік түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың қазіргі заманғы әдістер мен білім беру технологияларын барабар қолдану дағдыларын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым және кәсіптік қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімді, негізгі нормативтік құжаттарды, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқаруды, психологияны педагогикалық ғылым ретінде оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін және оны зерттеу әдістерін түсінуді, қолданбалы технологияларды сауатты пайдалануды меңгереді. мақсаттар мен міндеттерге сәйкес әдістер мен технологиялар.
  • Психологиялық-педагогикалық білім мен тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін түсінуде, қазіргі ғылымдағы педагог-психологтың рөлін түсінуде, нәтижелік көрсеткіштерін анықтауда, өзін-өзі талдау мен өзін-өзі түзетуде және аналитикалық және болжамдық міндеттерді жүзеге асыруда білімдерін пайдаланады. әрекеттер, алынған мәліметтерді түсіндіру, өзінің іс-әрекетін бейнелеу.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлемде органикалық қоғам құруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (В1, В2, С1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларын меңгереді.
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдерге экономикалық баға береді.
  • Ғылыми-педагогикалық қызметтің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оларға жетудің барабар әдістері мен құралдарын таңдау дағдылары мен дағдыларын көрсетеді
  • Жаңа білімдер мен әртүрлі салалардағы білімді интеграциялау процедураларын әзірлеу үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізе алады
  • Стратегиялық және оперативті басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар топтық динамикалық процестер мен топ құру принциптері туралы білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру, адам ресурстарын тексеру және диагностикалау дағдыларын көрсетеді. ұйымдық мәдениет, сыртқы байланыстарды кеңейту және ұйымды дамытуға бағытталған жобаларды жүзеге асыруда тәжірибе алмасу үшін қажетті ақпаратты жинау жүйелерін пайдалану, іскер серіктестермен байланысты ұйымдастыру және қолдау дағдылары
  • Білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру процесінде тьюторлардың кәсіби функцияларды орындау қабілетін анықтайтын, инновациялық интеграциялық үдерістер туралы ғылыми кәсіптік-педагогикалық білімдерін арнайы білім беру саласында қолдана алатын интегративті тұлғалық білімге ие. білім беру; тұлғаны дамыту негіздері; оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық-психологиялық негіздері; оқушылардың анатомиялық, физиологиялық, жас, психологиялық және жеке ерекшеліктері
Top