Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01711 –Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты – әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметін толыққанды жүзеге асыра алатын, біліктілігі жоғары Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Қазақ фольклористикасы
Марғұлантану
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы
Қазіргі қазақ просодикасы
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тілінің тәжірибелік фонетикасы
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы
Педагогика
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1
Қазақ тілінің сөздік құрамы
VII-XVIII ғасырдағы әдебиет
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1
Шет тілінің тәжірибелік фонетикасы
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
XIX ғасыр мен XX ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Экология және өмір қауіпсіздігі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ағылшын тілінің тәжірибелік грамматикасы
Шет тілінің тәжірибелік грамматикасы
XIX ғасыр мен XX ғасыр басындағы қазақ көркемсөз өнерінің дамуы
-
3 Оқу жылы
Шет тілін оқыту әдістемесі
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Қазіргі қазақ тілінің түрлену жүйесі
Кеңестік дәуір әдебиеті
Сыныпты басқару
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Жобаларды басқару
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Инклюзивті білім беру
Қазіргі қазақ тілі сөз тіркесі мен жай сөйлем синтаксисі
Қазіргі қазақ тілі сөз-сөйлем жүйесі
Білім берудегі зерттеулер
Қазіргі қазақ әдебиеті
Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Тәуелсіздік кезеңдегі қазақ әдебиеті
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Әдебиет теориясы
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Сөз өнері
-
4 Оқу жылы
Қазіргі қазақ тілі құрмалас сөйлем синтаксисі
Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем жүйесі
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2
Цифрлық білім беру әдістемесі
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2
Жалпы тіл білімі
Шет тілінің стилистикасы
Ағылшын тілі теориясы мен тарихы (фонетика, лексикология, грамматика, фразеология)
Шетел әдебиеті
Орфография және пунктуация негіздері
Тіл білімінің теориялық негіздері
Әлем әдебиеті
Деректерді көрнекілендіру
Ағылшын тілінің стилистикасы
Емле және тыныс белгілері практикумы
Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Деректерді сыни және статистикалық талдау және оларды визуализациялау негізінде алынған қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналар алдында сөйлей алуы
- Білім беру үдерісінде білім алушылардың көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара конструктивті коммуникация жасауға қабілетті бола алуы
- Қалыптасқан айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым дағдыларын, лингвистикалық және әдебиеттану бойынша ұғым-түсініктерді жоғары мамандық деңгейінде орынды қолдана алуы
- Пәнді оқытуға байланысты әлеуметтік, этикалық және ғылыми ақпараттарды медиа құралдарынан, баспадан, оқулықтардан оқып, өзіндік пайым мен сын білдіре алуы, ғылыми ізденістер мен ой-пікірлерді жинақтап, саралай алуы, сұрыптай алуы және кез келген ақпаратты интерпретациялай алуы;
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму мен денсаулық сақтау мақсаттарын таратуға, жеке даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты түрде жүзеге асыру барысында командада және сыныптық ұжымда жұмысты ұйымдастыру қабілетіне ие болуы
- Көркем мәтін, теориялық білімдік деректерді, жазба тарихи ескерткіштерді филологиялық тұрғыдан талдай алуы
- Жазбаша/ауызша шығармашылық зерттеу жұмыстарына және оқу үдерісіне қатысты жұмыстарға пікір, тұжырым шығарып, мамандық тұрғысынан бағалап, пікір бере алуы, зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ғылыми жобаға жетекшілік жасай алуы.
- Шығармашылық, коммуникативтілік, сыни, көшбасшылық және педагогикалық этиканы сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада цифрлық технологияларды қолданып тиімді жұмыс істей алуы
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің, әл-ауқат пен салауатты өмір салтының мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге қатысып, жетекші болу қабілетіне ие болуы
- Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, білім алушылардың санасы мен мінез-құлқын қалыптастыруға қабілетті болуы
- Қазақ тілі мен әдебиетін, ағылшын тілін оқытуда жаңа технология мен әдістердің тиімдісін саралай алуы; білім беру стандарты негізінде жасалатын ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды құрастырып, тақырыпқа сай сабақ түрін таңдап, жүргізе алуы
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториясы мен бейімдеу бағдарламаларын дайындай алуы
- Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, сауықтыру принциптерін, оқушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісінде стандартты емес мәселелерді шеше алуы
- Нормативтік талаптарға жауап беретін қажетті құжаттаманы жасай отырып, қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау қабілетіне ие болуы
- Пәнге қатысты тәжірибелік және шығармашылық мәселелерді шешуде қашықтықтан оқыту мен ақпараттық байланыс технологиясын (АБТ) қолдана алуы;