Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесін жобалауға және іске асыруға қабілетті қазақ, ағылшын тілдері мен қазақ әдебиеті мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Әдебиеттануға кіріспе
Дінтану
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Тіл тарихы
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Қазіргі әдеби процесс
Тіл біліміне кіріспе
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Шешендіктану
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы мен лексикологиясы және оқыту негіздері
Халық ауыз әдебиеті
-
2 Оқу жылы
Ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет және оқыту жүйесі
Педагогика
Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері
Мектеп психологиясы
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Ағылшын тілі (деңгей В2)
Қазіргі қазақ тіліндегі сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері
Шет тілінің аударма практикасы
Шығыс әдебиетінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға арналған практикум
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Ағартушы-демократ ақын-жазушылар
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті (1900-1940) және оқыту негіздері
Ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері
Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 1
Инклюзивті білім берудің негіздері
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 1
Қазіргі қазақ әдебиеті (1941-1990) және оқыту жүйесі
-
4 Оқу жылы
Тілдік ақпаратты компьютерлік өңдеу
Тілді академиялық мақсатта оқыту
Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті (1991 ж. кейінгі кезең)
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Үйден оқу
Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті
Қазақ терминологиясы
Функционалдық сауаттылық және оқыту негіздері
Қазіргі қазақ сатирасы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Мәдениетаралық коммуникация негіздері
Іскери ағылшын тілі
Елтану және мәдениеттану (ағылшын тілінде сөйлейтін елдер)
Англия мен Германияның қазіргі әдeбиеті
Аналитикалық оқу және жазу
Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі
Әдебиет теориясы
Драма поэтикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы білім беру пәндері саласында базалық негіздерді, академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдану.
- Тіл білімі теориясы, тіл білімі ғылымның ережелері мен қағидаттары, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістемелері саллаларындағы қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастардың базалық негіздерін қолдану.
- Академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттар үшін қазақ, орыс, шет тілдерін пайдалану.
- Оқу процесін пәнаралық байланыстарды, оқытудың инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құру.
- Тілді оқыту процесін шынайы өмірлік тәжірибені пайдалана, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып модельдеу.
- Әлеуметтік құндылықтар жүйесіне баулу.
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
- Сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша негізгі және жоғары мектеп оқушыларының пәндік және тілдік құзыреттіліктерін бағалау критерийлерін әзірлеу.
- Білім беру ортасын зерттей отырып, білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау.
- Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау.
- Кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету.
- Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану.