Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс әдеби шығармалардың мәнін, шығу тегі мен дамуы туралы, оның әдеби шығарылымы, оның принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысу, әлемдік әдебиеттің заманауи даму үрдістерін түсінуге арналған материалды анықтайды, әдеби мәтінді барабар түсіндіру тетіктерін талқылайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл тарихы

    Тіл тарихы курсын үйрену басқа оқу пәндерімен қатар қатысымдық және әлеуметтік-мәдени біліктілігі бар, шетел тілдері тарихын да жан-жақты, жоғары білікті филолог мамандарды дайындауды қамтамасыз етеді. Студенттер ана тілінің туыс тілдермен генетикалық жақындығын, басқа туыс емес тілдермен типологиялық ұқсастықтарын салыстыруға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Қазіргі әдеби процесс пәнінің мақсаты - әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, көркемдік әдіс, стиль, жанр мәселелерін, көркем туындының құрылысын, сюжетін қарастыру, әдебиет туралы ғылымның көркемөнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    «Тіл біліміне кіріспе» атты теориялық курс тілдің пайда болуы мен дамуы, генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдік бірліктер, қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігінен хабардар етеді. «Тіл біліміне кіріспе» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі ұғымдарымен, терминдерімен танысып, ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренеді. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы және алатын орны туралы жүйелі білім алады. Білімді баяндау, анализ, синтез, сұрақ-жауап, интерактивті, көрнекілік, Блум таксономиясы, модульдік оқыту әдістері арқылы игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шешендіктану

    Курс кәсіби ұжымдағы коммуникация дағдыларын және коммуникативтік біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттері: сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, әртүрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларындағы тілдік мінез-құлыққа қойылатын талаптар туралы білімдерді меңгеру; практикалық сөйлеуге, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешуге үйрету; студенттердің шешендік идеалын мәдениет компоненті ретінде тану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы мен лексикологиясы және оқыту негіздері

    Бұл курс қазіргі қазақ тілінің фонетикалық жүйесін және лексикологиясын, оны оқыту әдістемесін оқытуға арналған. Студенттер қазақ фонетикасының негізгі аспектілерімен, оның ішінде дыбыстық жүйесімен, артикуляциясымен, тілдің интонациялық және просодикалық ерекшеліктерімен, семантика, идиоматика және белсенді сөздік қорымен танысады. Сонымен қатар курс студенттерге білім беру мекемелерінде осы білімді тиімді жеткізуге көмектесетін фонетиканы, лексикологияны оқытудың заманауи әдістерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер қазақ тілінің фонетикалық құрылымын, лексикалық жүйесін терең түсінеді және мектепте осы пәнді оқыту дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халық ауыз әдебиеті

    Қазақ фольклорын жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзінше сыр-сипатын танытып, жастарға тағылым беру көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет және оқыту жүйесі

    Пән түркі тілдес халықтарға ортақ ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет мазмұнын, оны зерттеген ғалымдардың еңбектерін қарастырады. Ежелгі және хандық дәуіріндегі қазақ әдебиетінің тарихы, көрнекті өкілдерінің шығармаларының мазмұны туралы толық теориялық білім алады, осы дәуір әдебиеті негіздерін түсіне отырып, білім алушылар өзіндік ізденіс жасайды. Пәнді игеру білім алушыларға аталған кезеңнің болмысын, сол уақыттағы әдебиет үлгілерін терең меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті

    Курстың мақсаты – ХҮ ғасырға дейінгі әдебиет туралы ұғым қалыптастыру, әдебиеттің қалыптасу кезеңдерін жүйелеу, осы дәуір әдебиетінің өз ерекшеліктерін аңғарту, қазақ әдебиетінің кейінгі дәуірлермен байланысын ашу және ортақ ұқсастық-бірліктерін айқындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері

    Бұл курс қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясын, оларды оқыту әдістемелерін оқытуға арналған. Студенттер сөздердің қалыптасу процестерімен, морфологиялық ерекшеліктерімен, морфемалардың түрлерімен және олардың қазақ тіліндегі функцияларымен танысады. Курс сонымен қатар студенттерге білім беру мекемелерінде осы білімді тиімді беруге мүмкіндік беретін сөзжасам және морфологияны оқытудың заманауи әдістерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер қазақ тілінің морфологиялық құрылымын терең түсінеді және мектепте осы пәнді оқыту дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    Пән ХІХ ғасырдағы әдеби мұраны әдебиет теориясы, әдеби сын аясында ала отырып, көркемдік ағым-бағыттар, әдіс-тәсілдерді қарастырады. Пәнді оқытудың басты мақсаты – көркем ойдың даму заңдылықтары тұрғысынан ХІХ ғасырдың бай әдебиеті өкілдерінің шығармашылық мұрасымен таныстыру, жанрлық сипатын айқындау. Пәнді оқу барысында студенттер ақын-жазушылардың шығармашылығының тақырыптық-идеялық ерекшеліктерін, дәуір-дәстүр сабақтастығын, оны білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)

    Мақсаты: тілдік құзыреттілікті В2 деңгейіне дейін дамыту. тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шәкілі бойынша. Міндеттері: - рецептивтік және өнімді құзыреттерді қалыптастыру; - коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу-танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал ету; - әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру. - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын үйрету; - өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз үйренуге тұрақты уәждемені қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тіліндегі сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері

    Пән студенттерге қазақ тілінің грамматикалық құрылысын – сөздердің байланысу амалдары мен формаларын, сөз тіркесі және жай сөйлем құрылысының негіздерін оқытады. Студенттер синтаксисті оқыту әдістемесін де үйренеді. Бұл курс студенттердің ауызша және жазбаша тілде грамматикалық құрылымдарды талдау және қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ қазақ тілін оқытудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ол тіл синтаксисін тиімді оқытуға және мектеп оқушыларына грамматикалық ережелерді үйренуге көмектесетін білікті оқытушыларды дайындауда маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс әдебиетінің тарихы

    Пәнде өркениеттегі лайықты орындары белгіленген шығыс халықтарының әдебиеті, қазақ әдебиетінің тарихындағы шығыс әдеби үлгілерінің алар орны оқытылады. Пән тәуелсіз Қазақстан мен шығыс халықтарының әдебиеттерін сабақтастыра оқытып-үйрету арқылы сөз өнерінің жалпы адамзатқа ортақ көркемдік тереңдіктерін игерту мақсатын көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға арналған практикум

    Пәннің мақсаты – тыңдау механизмдеріндегі өзара байланысты оқыту позициясынан студенттерді кәсіби бағдарланған тыңдауға үйрету; мұндай тетіктерді қалыптастыру кәсіби ақпаратты құлақ арқылы табысты қабылдау және түсіну үшін қажетті білім, білік және дағдыларды одан әрі дамытудың негізін қалайды. Пәннің міндеттері: - ағылшын тілінде сөйлеуді тыңдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру; - бөгде сөйлеуді құлақ арқылы қабылдау қабілетін дамыту; ағылшын тілінің негізгі аймақтық нұсқаларының ерекшеліктерімен таныстыру; - ауызша диалогтық және монологтық сөйлеу ерекшеліктерін зерттеу; - әртүрлі стильдік және жанрлық сәйкестіктегі мәтіндердің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Курс қазақ тілің оқытудың мазмұнын, оқылатын тілдік материалды, тілдік дағдыларды, материалды тандау және «таныстыру» бойынша оқытушының қызметі, оқу жұмысын және дамуын ұйымдастыру, оқушылардың білімдері мен дағдыларын анықтау бойынша ғылыми-әдістемелік ақпаратты, қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Пәнді меңгерудің мақсаты фонетика саласында жалпы құзыреттілікті қалыптастыру, сонымен қатар интонация, ритмика, тембр және сөйлеу қарқыны, сөйлеудің фонетикалық стилі сияқты құбылыстарды қалыптастыру; дыбысталатын және жазбаша мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту; сөйлеу мен интонацияны түзету, фонематикалық және интонациялық есту қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері

    Курс құрмалас сөйлемдердің ұйымдасу ережелерімен қатар олардың грамматикалық түрлерінің функционалдық бағытын да көрсетеді. Қазақ тіл біліміндегі құрмалас сөйлемдер мәселелеріне арналған жаңа зерттеулердің нәтижелерін, жалпы тіл біліміндегі құрмалас сөйлемерге қатысты теориялық тұжырымдарды, оқыту әдістемесін меңгертеді. Нәтижесінде студенттер қазақ тілінің құрмалас сөйлемдерінің синтаксистік құрылымын терең түсінеді және осы білімді оқыту мен тілдік талдау тәжірибесінде қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» - педагогикалық ғылымдардың саласына жататын ғылыми пән. Пәннің қамтитын объектісі, қарастыратын мәселелері мектепте әдебиетті оқыту сабақтары кезінде мұғалім мен оқушылардың өзара қарым-қатынасы болып табылады, ол педагогика ғылымының, оның теориясының жалпы қағида, ережелеріне сүйенеді. Бұл пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық-психологиялық құзыреттіліктерін дамытып, әдеби шығармаларды оқыту жолдары мен тиімді әдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағартушы-демократ ақын-жазушылар

    Пәнде ағартушы-демократ ақын-жазушылар шығармашылығы, көзқарасы, олардың дәуір әдебиетінің мәні мен сырын ұғынуға тигізер пайдасы жайлы арнайы дәрістер оқылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті (1900-1940) және оқыту негіздері

    Пән студенттерге ХХ ғасыр басындағы әдеби процестің, әдебиет пен тілдің тарихы әрі теориялық мәселелері, әдебиеттанудың қалыптасып дамуы бойынша мәліметтерді меңгертеді. Алғашқы қазақ романдары, әдеби ағым-бағыттар, Алаш әдебиеті, ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің өркендеуіне негіз болған қоғамдағы өзгерістер салыстырмалы талдау арқылы түсіндіріледі. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдерін, ақын-жазушылардың шығармашылығын және білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Міндеттері: дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеуді және дайын емес сөйлеуді білу дағдыларын қалыптастыру – көрнекі негізде және ақпарат көздеріне сүйене отырып, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесін, проблемалық жағдайды қалыптастыру; тыңдаған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсінуге үйрету; берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты әр түрлі жанрлардағы теңтүпнұсқалы мәтіндерден ала білуді қалыптастыру; берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жаза білу дағдыcы мен біліктігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Пәнді игерудің мақсаты әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады - қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес орта мектепте шет тілі сабағын жүргізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыруға дайын болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері

    «Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері» пәні әдебиеттану ғылымының қазіргі өзекті проблемаларын тереңдетіп меңгерту мақсатында оқытылады. Қазіргі заманға сай соны ізденістер мен тың зерттеулерді, ұлттық мүдде тұрғысына пайымдалған оң тұжырымдарды студенттерге жеткізу пәннің ауқымында қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 1

    Мақсаты: жағдаяттық жаттығулар арқылы грамматикалық дағдыларды қалыптастыру. Жағдаяттар белгілі бір грамматикалық құрылымдарды оларға назар аудармай белсендіруге, қиялды дамытуға мүмкіндік береді, белгілі бір грамматикалық құбылыстарды пайдалана отырып, шет тілінде өз ойын тұжырымдауға мәжбүрлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 1

    Бұл курстың мақсаты әр түрлі қарым-қатынас жағдаяттарында дағдыны кейіннен қалыптастыру үшін грамматикалық әрекеттің индикативтік негізін жасау болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студент келесі дағдылар мен қабілеттерді меңгеруі керек: 1) ауызша және жазбаша жұмыс түрлерінде грамматикалық құрылымның қызмет етуіне тән оқу-сөйлеу жағдаяттарын тану; 2) белгілі бір үлгінің формальды грамматикалық белгілерін нақты білу; 3) зерттелетін пән шеңберінде сөйлемдердің грамматикалық құрастырылған аудармасын дұрыс орындай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиеті (1941-1990) және оқыту жүйесі

    Пән 1941-1990 жылдар аралығындағы қазақ әдебиетіндегі әдеби ахуал, поэзия, проза, драма, әдеби сын, көркем аударма және белгілі қаламгерлердің шығармалары, оқу-ағарту, мәдениет саласының түрлі мәселелеріне арналған еңбектерді толық қарастырады. Білім алушылар қазіргі қазақ әдебиетінің көркемдік дамуын айқындап, көркем шығармаларды талдауды үйреніп, білім беру жүйесінде қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдік ақпаратты компьютерлік өңдеу

    Курстың мақсаты — лингвистикалық есептерді тәжірибеде шешу үшін компьютерлік технологияларды қолдануды үйрету. Құзыреттіліктер: электрондық тасымалдағыштарда ақпараттың қалай сақталатынын және оны өңдеудің қандай тәсілдері бар екенін түсіну; - мәтіндік деректерді сақтау үшін қолданылатын форматтар туралы түсінікке ие болу; тұрақты өрнектердің тілін білу және оны есептерді шешу үшін қолдана білу; курста қолданылатын барлық терминдер мен ұғымдардың ағылшын баламаларын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту

    Мақсаты - шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас ұғымдарын оқу; ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу; Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: тілдік этикеті, академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; тілдік қызметтің төрт түрлерінде академиялық қарым-қатынас дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті (1991 ж. кейінгі кезең)

    Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті пәні ХХ ғасырдың 90-жылдарынан бастап қазақ әдебиетін тереңдеп оқып үйренуді, осы дәуірдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгертеді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үйден оқу

    Мақсаты-көркем мәтіндерді оқу, талдау және интерпретациялау іскерлігін жетілдіру. Міндеттері: - нақты сөйлеу міндеттерін шешу үшін мәтінді түсіндіру және мәтіннен ақпарат алу білігін жетілдіру; - ауызша және жазбаша түрде мәтін мазмұнын баяндау дағдыларын дамыту; - студенттердің лексикалық қорын толықтыру; - өз ұстанымын қалыптастыру және қорғай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті

    Курстың мақсаты: студенттерді ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдебиеттерімен таныстыру, Англия мен АҚШ әдебиетінің ұлттық ерекшелігіне, сондай-ақ әдебиеттің әртүрлі тарихи кезеңдердегі даму ерекшеліктеріне назар аудару; студенттерді зерттелетін тіл пайда болған сәттен бастап бүгінгі күнге дейінгі елдер әдебиетіндегі бағыттар мен әдістердің мәселелерімен таныстыру. Курстың міндеттері: студенттерге зерттелетін тіл елдерінің көркем әдебиетінің ірі жазушылары шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке ерекшеліктері туралы қажетті ақпарат беру; оларды шығармаларды форма мен мазмұнның бірлігінде өз бетінше талдауға үйрету; көркем шығармаларды түсіндіру, олардағы жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, шығармалардың эстетикалық, адамгершілік, тәрбиелік әлеуетін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ терминологиясы

    Курстың негізгі мақсаты - қазақ терминологиясының қалыптасу және зерттелу тарихын, сонымен бірге ұлттық терминдердің пайда болу жолдарын, оны тілімізде қалыптастырудың әдіс-тәсілдерін, принциптерін ғылыми тұрғыда ашып көрсету, сол арқылы тіліміздегі терминдердің болмысын тану. «Қазақ терминологиясы» курсын оқи отырып студент қазақ терминологиясының тарихын, оның қалыптасу және даму жолдарын біледі; Ұлттық терминдерімізді қалыптастыру барысында, оны зерделеп зерттеу арқылы ғана қазақ тілін ғылым тілі ретінде қалыптастыра алатынын түсінеді; Терминдердің түрлі тәсілдер арқылы жасалуын талдап көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық сауаттылық және оқыту негіздері

    Пән әртүрлі коммуникативті жағдайларда тілді қолданудың негізгі принциптерін оқытуға бағытталған. Студенттер функционалдық сауаттылық ұғымымен тіл арқылы қоршаған әлеммен тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті ретінде танысады, қарым-қатынастың әртүрлі жанрлары мен түрлерінің мәтіндерін талдайды, тілдік өзара әрекеттесу стратегияларын әзірлейді және өз сөздерін әртүрлі қарым-қатынас жағдайларына бейімдеуге үйретеді. Пәннің мақсаты - студенттердің нақты өмірде тілді тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, коммуникативті құзыреттілікті дамыту және қарым-қатынастың мақсаттары мен контекстіне сәйкес тілдік құралдарды таңдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ сатирасы

    Пәнде қазіргі сатираның қоғамдық мәні мен кеңестік сатирадан айырмашылығы оқытылады. Студенттер сатираның мысал, эпиграмма, памфлет, фельетон, пародия, шарж, карикатура, анекдот сияқты жанрларын меңгереді, драматургиядағы сатиралық шығармаларды, көркем прозадағы сатиралық әңгіме, повесть, романдарды талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық коммуникация негіздері

    Пәннің мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынастағы коммуникативтік міндеттерді шешу үшін студенттердің жалпы мәдени құзыреттілігін қалыптастыру. Құзыреттер: өзге мәдениет тасымалдаушыларының ситуациялық негізделген мінез-құлқының ерекшеліктерін түсіндіруге сыни тұрғыдан қарау; туған мәдени ортада алынған тәжірибенің маңыздылығын, оның адамның іс-әрекеті мен іс-әрекетінің сипатына әсер ету дәрежесін түсіну; өнер туындыларының әртүрлі типтері мен жанрлары мәтіндерінің мазмұнын және өзге мәдени қоғамдастықтың медиалық ақпаратын түсіндіру; екі мәдениеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тану; шет тілдік мәдениетті түсіну үшін қажетті фондық білімді пайдалану және осындай білім; мәдениетаралық қарым-қатынас процесіне талдау жүргізу, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскери ағылшын тілі

    "Іскери ағылшын тілі" пәнін меңгерудің мақсаты іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін пайдалану дағдысын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде қалыптасатын білім алушының құзыреттілігі: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру;коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді меңгеру, оларды кәсіби міндеттерді шешу кезінде барабар пайдалана білу; ресми-іскерлік және публицистикалық стиль мәтіндерінің барлық түрлерін жасау, редакциялау, рефераттау және жүйелеу қабілеті; халықаралық форумдар мен келіссөздерді білікті синхронды немесе тізбекті сүйемелдеу дағдыларына ие болу; коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды дамытудың болжамдық сценарийлері мен модельдерін құра білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Елтану және мәдениеттану (ағылшын тілінде сөйлейтін елдер)

    Курстың негізгі мақсаты: мәдениетаралық құзыреттілікті, яғни бөтен және өзіндік мәдениеттердің ерекшеліктерін олардың әртүрлі көріністерінде түсіну және түсіндіру қабілетін қалыптастыру; білім алушылардың кешенді Көпмәдениетті және билингвалды дамуы; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті дамыту; ағылшын тілді елдер туралы білімді өзектендіру және байыту; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен дағдыларды өзектендіру; ағылшын тілді елдердің тарихи өткені, осы елдердің әлеуметтік-мәдени паспорттары және олардың халықтары, дәстүрлері мен мәдениеті, осы елдерге тән мінез-құлық стереотиптері туралы мәдени хабардарлықты қалыптастыру; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен дағдыларды өзектендіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Англия мен Германияның қазіргі әдeбиеті

    Мақсаты-студенттерге оқытылатын аймақ елдеріндегі мәдени даму мен әдеби үрдістің негізгі кезеңдерінің өзіндік ерекшеліктері, мәдениет және қазіргі әдебиет тарихындағы дәстүрлер мен жаңашылдық мәселелері туралы түсінік беру, XX ғасырдағы Ұлыбритания мен Германияның тарихы, мәдениеті мен әдебиеті туралы көпкомпонентті процесс ретінде түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық оқу және жазу

    Мақсаты: әр түрлі табиғаттағы өзіндік және бөтен мәтіндермен студенттердің сыни ойлауын қалыптастыру. Курстың міндеттері: әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді өз бетінше оқу және талдау дағдысын қалыптастыру; мәтінді сын тұрғысынан ұғыну дағдысын қалыптастыру; студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту; авторлық мәтіннің редакциясын және құрастыруын қалыптастыру; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда өз мәтіндерін жасай білуді дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі

    Курстың мақсаты: студенттердің шет тілдік ортада (академиялық мақсатта ағылшын тілі) білімін жалғастыруы, мамандықты меңгеруі және кәсіби іс-әрекетін (кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі) жүзеге асыруы үшін кәсіби салада шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиет теориясы

    Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі заманғы әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиет түрлері мен жанрларының жіктелуі, арнайы терминологиямен танысу кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Драма поэтикасы

    Драмалық поэтиканы оқытудың мақсаты: драматургиядағы көркемдік тәсілдердің жасалу тәсілдерін, мағынасын, драмалық түрлерге бөліну шарттарын оқып-үйрену. Студенттер драма жанрының дамуын әдебиет тарихымен ұштастыра талдаудың ғылыми принциптерін меңгеруге, драматургия жанрын құрайтын ұғымдар мен категориялармен танысуға, олардың сыншы шығармаларындағы қолданыс ерекшеліктерін оқып, зерделеуге үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы білім беру пәндері саласында базалық негіздерді, академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдану.
  • Тіл білімі теориясы, тіл білімі ғылымның ережелері мен қағидаттары, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістемелері саллаларындағы қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастардың базалық негіздерін қолдану.
  • Академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттар үшін қазақ, орыс, шет тілдерін пайдалану.
  • Оқу процесін пәнаралық байланыстарды, оқытудың инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құру.
  • Тілді оқыту процесін шынайы өмірлік тәжірибені пайдалана, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып модельдеу.
  • Әлеуметтік құндылықтар жүйесіне баулу.
  • Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
  • Сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша негізгі және жоғары мектеп оқушыларының пәндік және тілдік құзыреттіліктерін бағалау критерийлерін әзірлеу.
  • Білім беру ортасын зерттей отырып, білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау.
  • Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау.
  • Кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету.
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану.
Top