Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (негізгі ағылшын тілі) в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілдерін оқыту әдістемесі, шет тілдерін оқыту бойынша кәсіби дағдылар мен дағдылар саласында іргелі және қолданбалы білім беру жүйесінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті педагогикалық ғылымдардың жоғары білікті бәсекелес шеберлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Қазіргі шетелдегі және Қазақстандағы шет тілде білім берудің тарихы.
Ғылым тарихы және философиясы
Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы
Шетел тілдері мұғалімінің кәсіби өсуін бағалау
Шетел тілдерін оқытудағы мәдениетаралық коммуникация
Көп мәдениетті тілдік тұлғаны қалыптастыру
Риторика және шешендік өнер негіздері
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 бастапқы деңгейі).
Шет тілдерін оқытудағы әдебиет
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Шетел тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Шетел тілдерін оқытудағы CLIL
Шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері
Шетел тілдерін оқытудағы аударма мәселелері
Шетел тілдерін оқытудағы STEM
Жоғары білім берудегі шет тілдерін оқытудағы бағалау критерийлері
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 жалғастыру деңгейі).
Басқару психологиясы
-
2 Оқу жылы
Шетел әдебиеттану
Контрастивті лингвистика
Шет тілдерін оқытудағы қашықтық технологиялар
Социолингвистика
Шетел тілдерін оқытудағы психолингвистика
Медиасауаттылық
Арнайы-кәсіби ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Шет тілдерін оқытудағы мультимедиялық технологиялары
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 жетік деңгейі).
Кәсіби мәселелерді шешудегі прагматика
Академиялық ағылшын тілі
Ағылшын тілінің жетік деңгейі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеулерді құрастыру және жүргізудің негізгі принциптеріне ие болу; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру; педагогикалық мониторингтің негіздерін меңгеру; кәсіби этикалық нормаларды сақтау; кәсіби педагогикалық мәселелерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жасау; ұжымды, бөлімді, ұйымды басқаруға дайын болу; оқу үдерісінде психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; педагогикалық үдерісіне негізгі басқару тәсілдерін енгізу әдістерін меңгеруу.
- жазбаша (реферативтік ғылыми мақала, эссе) және ауызша (ғылыми баяндама, көпшілік алдында сөз сөйлеу, хабарлама беру, үгіттеу) академиялық мәтінді құру дағдысына ие болуы; кәсіптік салада педагогикалық және коммуникативтік тапсырмаларды шешу үшін қажетті шет тілдік коммуникативтік құзыреттілігі болуы; C1-C2 жалпы еуропалық деңгейде оқу, сөйлеу, тыңдау және жазудың кәсіби дағдыларын жан-жақты дамытуды көрсету; шет тілдерін меңгеру үдерісінің компоненттері мен заңдылықтарын білу; шет тілдері елінің ұлттық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, бірінші және екінші шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау және қалыптастыру; шет тілдерінің прагматикалық параметрлерін, нормаларын және үлгілерін сақтауға, коммуникативтік және кәсіптік қызметте негізгі білімдерді қолдану; мәтіннің функционалдық стиліндегі нұсқаларын қабылдау, түсіну, түсіндіру; шет тілдеріндегі кәсіби орта терминологиясын меңгеру.
- ағылшын тілін оқытуда жазбаша және ауызша аударманың алуан түрлерін қолдану; аударма теориясының негіздерін және аударма үдерісінің кезеңдерін меңгеру; туған және шет тілдерін салғастыру кезінде трансформациялық әдісті қолдану; әдебиетті зерттеудегі ғылыми бағыттарды білу; теориялық және әдеби білім негізінде әдеби құбылыстарды талдау; әдеби-теориялық білім саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістерін меңгеру; ағылшын тіліндегі өнер туындыларына салыстырмалы талдау жүргізу; үйренетін тіл елінің әдебиетін білудің педагогикалық мамандықтағы рөлін түсіну; ағылшын тілін үйрену барысында көркем әдебиет мәтіндерін қолдану; білім алушыларды ағылшын тілінде көркем әдебиетті (бейімделген және түпнұсқа) оқуға ынталандыру; әлемдік әдеби шығармалардың дерекқоры бар интернет-ресурстар мен платформаларды пайдалану.
- қазақстандық білім берудің тілдік стратегиясын ұстану; ағылшын тілін оқыту үдерісінде тестілеу элементтерін енгізу әдістерін білу; ағылшын тілінде халықаралық емтихандарға дайын болу; TKT (Teaching Knowledge Test) емтиханын тапсыруға ағылшын тілінің оқытушылары мен мұғалімдерінің модульдік дайындығының компоненттерін білу; мектепте және университетте шет тілін оқыту жүйесінде ағылшын тілін бағалаудың әр түрлі бағалау құралдары мен критерийлерін қолдану; оқушылар мен студенттерді оқытудағы құзыреттілік тәсілін қолдану; білім алушылардың игеру көрсеткіштерінің дербес әзірлеу; ағылшын тілін оқытудың әр түрлі аспектілерінде студенттердің білімін және жетістіктерін бақылаудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, түрлері мен формаларын қолдану.
- қазіргі заманғы және интербелсенді технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін жобалау; оқушылардың әр түрлі ерекшеліктері мен жетістіктеріне және білім беру жағдайына сәйкес оқу материалын, оқыту әдістерін және технологияларын сұрыптау; білім беру бағдарламаларын құрастыру мен бағалаудың технологиясы мен әдістерін білу; Қазақстан және ағылшын тілінде сөйлейтін елдерде педагогикалық ғылымның тарихын және шет тілін оқыту жүйесін білу; тілдік білім берудегі ағымдық үдерістерді білу; шет тілін оқытудың дәстүрлі және заманауи ерекшеліктерін анықтау; білім алушылардың қазіргі заманғы технологиялар мен оқу құралдарына негізделген сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау бойынша дағдыларын қалыптастыру.
- педагогикалық қызметте қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолдану; білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету және олардың зерттеулерінің нәтижелерін талдау; шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша сөйлеуді көп өлшемді талдауының дағдыларына ие болу; салыстырмалы типология әдістерін қолдану; салыстырылған тілдердің барлық жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды; этносаралық қарым-қатынас мәдениетін, толеранттылықты, мұғалім мінез-құлықтың этикалық нормаларын иелену; көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті жүргізу.
- оқушылар мен студенттерді ХХІ ғасыр дағдыларына үйрету; STEM және CLIL оқытудағы тіл, мәдениет және ғылымның рөлін білу; салалық терминологияны (пән бойынша) игеру; мектептер мен университеттердегі педагогикалық және оқу үдерісіндегі АКТ технологияларын, сандық білім беру ресурстарын пайдалану; оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық қызмет пен шығармашылық қабілетке ие болу; лингвистикалық білім беруді ақпараттандыру жағдайында мультимедиялық оқу материалдары мен бағдарламаларын жасау; білім алушылардың тілдік коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдану.
- кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудағы мәдениетаралық коммуникацияның рөлін түсіну; мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастырудың ерекшеліктерін білу; шет тілін оқытудың заманауи парадигмасы аясында тіл мен мәдени кедергілерді жеңу жолдарын үйрету; ағылшын тілін оқытуда психолингвистиканың ерекшеліктерін білу; кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін зерттеу; білім беру үдерісіне қатысушылардың әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін анықтау; мәтіннің прагматикасының негізгі ұғымдарын білу; кәсіби педагогикалық тапсырмаларды шешуде ауызша және жазбаша мәтіннің прагматикалық әлеуетін ескеру; ағылшын тілін оқыту үдерісінде пайдалану үшін прагматикалық мәтіндерді сұрыптау.
- дәстүрлі және оқытудың жаңа белсенді әдістеріне ие болу; мектепте және ЖОО-да тәжірибелік-педагогикалық зерттеулерді дербес жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; зерттеудің маңыздылығын айқындау және жаңашылдықты анықтау; ғылыми журналдарда ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі нәтижелерін жариялау; ғылыми әдебиеттерге үнемі шолу жүргізу; ғылыми зерттеулерді сыни талдау және бағалау дағдыларына ие болу.
- Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде пәнаралық сипаттағы, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; магистранттарға халықаралық кәсіби ортамен ықпалдасуға мүмкіндік беретін C1-де еуропалық деңгейде жазу және сөйлеу дағдыларына ие болу; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу); шет тілінде білім беру мазмұнын иелену; шет тілдерін меңгеру барысында түпнұсқа материалдары мен заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; пәндік мазмұнды қалыптастыру.