Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01124 Педагогикалық өлшеулер в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама қызметкерлерді диагностикалаудың, талдаудың, проблемаларды шешудің, шешімдер қабылдау әдістерінің және практикаға енгізудің заманауи әдістерімен оқытуға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психометриялық теория және тест тапсырмаларын талдау
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Педагогикалық өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу
Педагогикалық өлшемдердің математикалық әдістері
Педагогикалық құбылыстар және оларды өлшеу
Басқару психологиясы
Бейімдік тестілеудің теориясы және тәжірибесі.
Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі: отандық және шетелдік тәжірибе.
Компьютерлік тестілеу әдістері.
Жоғары мектеп педагогикасы
Білім жүйесіндегі нормативті-құқықтық актілер.
Педагогикалық мониторинг.
Тестілеу тапысрмаларын талдау әдісі
Аттестациялық педагогикалық өлшемдер
Критериальды бағалау әдістемесі.
Педагогикалық өлшем және білім беру жүйелерінің сапасын бағалау.
Білім беру үдерісін басқару мен бақылаудың заманауи әдістері
Шетел тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы және философиясы
Білім беру саласындағы ақпараттық қауіпсіздік
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі
Әлемдік білім беру процесіндегі педагогикалық өлшемдер.
Педагогикалық өлшемдерді ақпараттандыру.
Тест тапсырмаларының композициясы.
Тестілеу жүйесінің бағдарламалық қамтамасы
Білім беруде таратылған деректерді қолдану ерекшеліктері
Цифрлық білім беру ресурстары.
Тест тапсырмаларын әзірлеудің әдіснамасы
Педагогикалық өлшемдердегі АТ
Білім берудегі бұлттық технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- IT технологиялардың заманауи тенденцияларының дамуына талдау жасай білу, заманауи ақпараттық байланыс технологияларын тәжірибелі тұрғыда пайдалану қабілеттілігі.
- Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативті дағдыны игеру
- Оқу үдерісін басқаруда тест тапсырмалары үшін жобалау мазмұнын, оқу материалын талдау және құрылымдауды меңгеру қабілеттілігі.
- Математиканың және жаратылыстану ғылымының тілін пайдалана отырып, ғылыми қызметтің проблемалары мен жағдайларын сипаттай білу; квалиметрия құрылымындағы индикаторлар жүйесіне және білім беру саласындағы сарапшылардың квалиметриялық біліктілігін арттыруға талдау жасау қабілеттілігі.
- Педагогикалық зерттеулер әдіснамасын анықтау, педагогикалық өлшемдерді зерттеу барысында қолдану бойынша қабілеттілігі; стратегиялық басқарудың негізгі әдістерін және кәсіптік білім беру үдерісінің стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру әдістемесін меңгеру
- Cараптамалық бағалау жүргізу және тесттік тапсырмалардың әртүрлі көрсеткіштері мен сапа критерийлерін сараптау бойынша есептер дайындау қабілеттілігі.
- Табысты сараптамалық қызметті қамтамасыз ететін нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттарды қолдану қабілеттілігі
- Заманауи психологиялық-педагогикалық ілімдерді білу және технологияларды меңгеру.
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады