6B10115 Медико-профилактикалық ісі в Қазақстан-Ресей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау/қадағалау саласындағы міндеттерді кешенді түрде шешуге қабілетті, сондай-ақ халықтың денсаулығын сақтау және санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету теориясы мен практикасына ғылыми негізделген шешімдерді енгізуге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Ресей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM089 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Көркем анатомия
«Көркем анатомия» пәнін меңгеру барысында студенттер Адам анатомиясы туралы қалыпты жағдай мен патологиядағы ағзаларды бейнелеу және көркемдік бейнелеу арқылы қосымша білім алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия
Осы пәнді оқыту барысында студенттер адам денесінің ішкі құрылымы, оның ішінде мүшелер, тіндер мен жүйелер туралы жан-жақты білім алады; адам денесі мен жеке мүшелердің даму заңдылықтарын, олардың құрылымдарын және өмірдің әртүрлі жас, жыныстық, жеке кезеңдерін зерттейді, адам ағзасының мүшелері мен құрылымдарын сәйкестендіру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Шағын ғылыми жанрларды сыни талдау
Бұл курста студенттер мақалалар, эсселер, жазбалар, кейстер сияқты шағын ғылыми мәтіндерді немесе жанрларды талдауды егжей-тегжейлі зерттейді, аталған шағын ғылыми жанрларға сыни баға беруді үйренеді, форматты, мақсат пен мазмұнды ескере отырып, мәтінді бағалау және талдау процесімен танысады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты жазбаша ғылыми коммуникация саласының құзыреттілігін, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті білім алушыларды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін мәтіндік бөлімді талдау қабілетін дамыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек
Пән ауруханаға дейінгі кезеңде халыққа медициналық көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Пәнді меңгеріп болғаннан кейін студенттер елдегі және әлемдегі халыққа алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету жүйесі туралы білімдерін қалыптастырады, халыққа алғашқы медициналық-санитарлық көмек саласындағы өзекті мәселелерді тұжырымдау және талдау дағдыларын игереді, Денсаулық сақтау жүйелеріне салыстырмалы талдау жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология және медициналық паразитология
Бұл пәнді оқу барысында студенттер молекулалық биологияның әртүрлі аспектілерімен, соның ішінде нуклеин қышқылдарының құрылымы мен функцияларымен, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптері мен механизмдерімен, сондай-ақ жасуша құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерімен, өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестерімен танысады. Пәнді оқып, бітіргеннен кейін студенттер тұқым қуалайтын және паразиттік аурулардың пайда болуы мен дамуының әртүрлі себептерін анықтау дағдыларын, оларды диагностикалау және алдын алу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әдеби шолуды жүйелеу негіздері
Осы пән барысында студенттер әдеби шолудың тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдауды үйренеді, ғылыми дереккөздерді (ғылыми мақалалар, кітаптар, жариялымдар және т. б.) іздеуді және таңдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Латын тілі
«Латын тілі» пәні - грек-латын тектес заманауи медициналық терминологияның, медицина ғылымының терминологиялық негізінің дербес аяқталған курсы. Осы пәнді игеру барысында студенттер латын терминдерімен анатомиялық, фармацевтикалық және клиникалық терминологиядағы мамандандырылған ұғымдарды белгілеуді үйренеді; осы терминоэлементтер бойынша клиникалық терминдерді тұжырымдау; оның жекелеген компоненттерінің мағынасын білу негізінде терминдердің жалпы мағынасын анықтау; Оқу рецептерін орыс тілінен латын тіліне аудару және жазу және латын тілінен орыс тіліне аударып, жазу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәнін, шығу сипатын, сақталу себебін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, оның ішінде Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілерін зерттейді. Пәнді игеру барысында студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, өздерінің кәсіби қызметінде сыбайлас жемқорлықтан бас тартудың психологиялық-мінез-құлық көзқарастарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы гигиена
Пәнді оқу барысында білім алушылар қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының адам ағзасына әсер ету заңдылықтары, сондай-ақ фармацевтикалық гигиена мәселелері, гигиеналық нормативтер, санитарлық ережелер, гигиеналық зерттеу әдістерінің объектілері, түрлері, әдістері мен міндеттері және өмір сүру, денсаулықты сақтау және нығайту үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар туралы білімдерін қалыптастырады адамдар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта және денсаулық
Пән организмдердің, соның ішінде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, адамзат қоғамының қоршаған ортаға әсер етуінің ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толығымен бейтараптандыру мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Биологиялық химия
Бұл пән бойынша студенттер әртүрлі ақуыздар мен аминқышқылдарын зерттейді: тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары мен зат алмасуды реттеу механизмдері туралы біледі. Пәнді меңгергеннен кейін студенттер биохимиялық зерттеулердің нәтижелерін нормада және патологияда талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән зерттеу қызметінің негізгі категорияларын, принциптерін, әдістерін, тұжырымдамаларын, сондай-ақ заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау негіздерін зерттейді. Білім алушыларға кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер мен жобаларды жүргізуді қалыптастыру және іске асыру рәсімдерін дербес жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Микробиология және вирусология
Осы пәнді игеру барысында студенттер микробиологияның әртүрлі аспектілері, соның ішінде бактериялар, вирустар және паразиттер туралы білім алады. Олар маңызды бактериялық және вирустық ауруларды микробиологиялық диагностикалау принциптерін, сондай-ақ эпидемиолог-дәрігер мен гигиенисттің қызметіне қажетті дезинфекция, асептика және антисептика негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Фармакология
Пәнді игеру барысында фармакология пәні мен міндеттерін, дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының жалпы заңдылылвғын, фармакоэкономика жалпы үлгілерін, дәрілік заттардың токсикокинетикасы және токсикодинамикасын,сондай-ақ химиотерапиялық агенттері, дәрілік шикізат пен препараттардың адам ағзасына уытты әсерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Бұл курста студенттер менеджмент міндеттерімен танысады, ішкі ұйымдастыру процестері мен адамдарды басқару функцияларын зерттейді, жұмыс процестерін оңтайландыруды, қызметкерлер арасында байланыс орнатуды және барлық деңгейлерде басқарудың тиімділігін арттыруды үйренеді. Пән сыни ойлау, персоналды басқару және көшбасшылық дағдыларын қалыптастыруға, өндірістік шығындарды азайтуға, еңбек өнімділігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Гистология
«Гистология» пәнін игеру барысында студенттер тіндердің әртүрлі түрлері, олардың ұйымдастырылуы, ағзадағы қызметі мен рөлі туралы терең білім алады. Студенттер гистологиялық препараттарды дайындау, бояу және тіндерді зерттеу үшін микроскопиялық әдістерді қолдану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Физиология
«Физиология» пәнін оқыту барысында студенттер органдар мен жүйелер жұмысының негізгі принциптерін, сондай-ақ олардың негізінде жатқан физиологиялық механизмдерді зерттейді. Олар дене функцияларын реттеуді, физикалық белсенділікті, стрессті, қоршаған ортаның өзгеруін қоса алғанда, әртүрлі жағдайларға бейімделуді зерттейді, белгілі бір физиологиялық процестердің анатомиялық құрылымдар мен мүшелерге әсерін анықтау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Медициналық статистика
Пәнді игерудің мақсаты медициналық статистика негіздері бойынша теориялық білімді, статистикалық өңдеу әдістерін қолдану және бағдарламалардың қолданбалы пакеттерімен жұмыс істеу дағдыларын, ғылыми талдау және оларды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Болашақ денсаулық сақтауды ұйымдастырушылардың Қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін, Денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін және медициналық көмектің әртүрлі түрлеріне қажеттіліктің негіздемесін есептеу, бағалау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби шет тілі
Осы пән аясында студенттер монологиялық және диалогтік сөйлеуді қабылдау дағдылары мен дағдыларын жетілдіреді; кәсіби салада оқу және жазу дағдыларын дамытады; кәсіби медициналық шет тілін үйренеді .
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамдық денсаулық
Қоғамдық денсаулық сақтау саласында студенттер денсаулық сақтаудың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде қауіп және қорғаныс факторларын, эпидемиологиялық әдістер мен зерттеулерді, денсаулықты жоспарлау мен басқаруды, қоршаған ортаның денсаулығын, жұмыс орнындағы денсаулықты, қоғамдық денсаулық сақтау саясатын, денсаулықты бағалауды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Патологиялық физиология
«Патофизиология» пәнін оқыту барысында студенттер әртүрлі аурулардың себептерін, даму механизмдерін және патологиялық көріністерін зерттейді. Олар жасуша деңгейіндегі бұзылулардың, сондай-ақ ағзаның мүшелері мен жүйелерінің аурулардың дамуындағы рөлі туралы біледі. Студенттер қабыну, дистрофия, иммундық жүйе реакциялары және иммундық жүйенің реактивтіліктің бұзылуы сияқты патологиялық процестерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Биостатистика және дәлелді медицина негіздері
Пән деректерді өңдеу мен ұсынуды, жүйелік қателіктердің ықтимал түрлерін, белгінің әртүрлілігін өлшеуді, стандарттау әдісін, зерттеуді жоспарлауды, компьютерлік статистикалық бағдарламаларды үйретеді. Статистика принциптерін білу білім алушыларға медициналық биология, клиника және денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажет. Пәнді игеру барысында студенттер дәлелді медицинаның негіздерімен танысады, эпидемиологиялық зерттеулердің әртүрлі түрлерінің дәлелділік дәрежесін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Иммунология
Пән адамның иммундық жүйесінің қалыпты жұмыс істеуінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, патологиясы, инфекцияға қарсы иммунитетті және аллергиялық патологияны қалыптастыру механизмдері, иммунитеттің түрлері мен механизмдері, вакцинология негіздері (қазіргі вакциналардың құрамы, қасиеттері), вакцинацияның асқынулары және вакцинациядан кейінгі салдардың алдын алу туралы білім береді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Балалар аурулары
Пән ана мен баланы қорғауды ұйымдастырудың теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстырады, балалық шақ кезеңдері, балалар аурулары, олардың жіктелуі, нәресте өлімі, балалардағы зат алмасу және ас қорыту органдарының ерекшеліктері, табиғи және аралас тамақтандыру ұғымдары мен принциптері, 1 жастан асқан балаларды тамақтандыру, балалар мекемелерінде тамақтануды ұйымдастыру туралы білім береді. Балалардың денсаулығын кешенді бағалауды, "жиі ауыратын балалар" критерийлерін, олардың себептерін анықтауға үйретеді. Балалардағы іріңді-септикалық аурулардың диагностикасы, балалардың тамақтануының бұзылуы, рахит, анемия, пневмония, олардың алдын алу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Хирургиялық аурулар
Пән хирургиялық науқастарға шұғыл медициналық көмек көрсету, хирургиялық анамнез жинау, хирургиялық науқастардағы талдауларды дұрыс түсіндіру, хирургиялық науқастардың физиологиялық жағдайын бағалау және қан кету кезінде алғашқы көмек көрсету және науқастың өміріне қауіп төндіретін басқа да хирургиялық патологияларды білу, дағдылар мен білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Тамақтану гигиенасы
Пән дені сау және науқас адамды ұтымды тамақтандыруды ұйымдастырудың негізгі принциптері, алдын алу және ағымдағы санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды, санитарлық-эпидемиологиялық тексеруді ұйымдастыру және тамақ өнеркәсібі кәсіпорындары үшін санитарлық нормалар мен ережелердің негіздері туралы білім береді. Пәнді игеру барысында студенттер диеталық, емдік-профилактикалық тамақтануды әзірлеу және ұйымдастыру қағидаттарына сәйкес тамақ өнімдерінің сапа көрсеткіштерін бағалауды үйренеді, тамақ өнімдерімен байланысты жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың пайда болу және таралу себептерін, жағдайлары мен қауіп факторларын анықтауды үйренеді, сондай-ақ олардың алдын алуды жүзеге асыруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жұқпалы және паразиттік аурулар
Осы пәнді игеру барысында студенттер этиологияны, эпидемиологияны, патогенезді, патологиялық анатомияны, клиниканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, ең көп таралған жұқпалы және паразитарлық ауруларды емдеуді және алдын алуды зерттейді. Олар инфекциялардың және паразиттердің берілу жолдары, адам ағзасына қалай енетіні, сондай-ақ қоздырғыш пен иесінің өзара әрекеттесуі туралы біледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Коммунальдық гигиена
Пәнді игеру барысында студенттер қалалық және ауылдық аумақтарға, қоғамдық орындарға, сумен жабдықтауға, кәрізге, жылытуға, жарықтандыруға және басқа да коммуналдық жүйелерге қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар туралы білім алады. Олар коммуналдық инфрақұрылымды ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ коммуналдық жүйелермен байланысты қызметтер мен ресурстардың сапасын бақылау және қамтамасыз ету әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Еңбек гигиенасы
Пән студенттердің кәсіби іс-әрекеттің ерекшелігі мен еңбек жағдайларының адам ағзасына әсер ету факторлары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қолайсыз өндірістік факторларды жою үшін еңбек жағдайларының санитарлық-гигиеналық нормалары мен сипаттамаларын анықтау дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ қызметкерлердің ауруларының алдын алады, халықтың және жұмысшылардың жекелеген ұжымдарының денсаулық деңгейіне өмір сүру және еңбек жағдайларын жақсарту үшін қажетті іс-шараларды анықтауды және жоспарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Эпидемиология негіздері
Пәнді игеру барысында студенттер халықтың аурушаңдығының себептерін, жағдайлары мен механизмдерін оның аумақ бойынша, халықтың әртүрлі топтары арасында, уақыт өте келе таралу ерекшеліктерін талдау арқылы зерттейді және осы деректерді аурулардың алдын алу жолдарын әзірлеу үшін пайдалануды үйренеді. Пән жұқпалы аурулардың таралу жолдары мен механизмдері, аурулардың таралуының алдын алу және инфекция ошақтарын жою мүмкіндіктері туралы білім береді. Пәнді оқу барысында білім алушыларда фармакоэпидемиологияның жалпы заңдылықтары туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ішкі аурулар (кәсіптік аурулар)
Пәнді игеру барысында студенттер жүрек-қантамыр жүйесі, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, эндокриндік жүйе және басқа да ағзалар мен жүйелердің аурулары сияқты әртүрлі ішкі ауруларды зерттейді. Олар кәсіптік аурулардың себептері, даму механизмдері және клиникалық көріністері, диагностика және емдеу әдістері туралы біледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы
Пән өсіп келе жатқан ағзаға оқу-тәрбие, өндірістік ортаның әртүрлі факторларының әсер ету сипаты туралы түсінік береді. Пәнді игеру барысында студенттер балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы саласындағы алдын ала және ағымдағы қадағалаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін, заңнамалық базаны игеру үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді; балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен дене дамуының жай-күйін зерделеу және бағалау әдістемелерін үйренеді, балалар мен жасөспірімдерді оқыту мен тәрбиенің қолайлы жағдайларын қамтамасыз ететін сауықтыру іс-шаралары мен санитарлық-гигиеналық ұсынымдар кешенін әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Дезинфекциялық іс негіздері
Пән емдеу-профилактикалық мекемелерде дезинфекция мен зарарсыздандыруды ұйымдастыру негіздерін, түрлері мен әдістерін, дезинсекция мен дератизация, принциптерін, әдістері мен құралдарын, инфекциялық аурулар ошақтарында эпидемияға қарсы және дезинфекциялық эпидемияға қарсы жүргізілетін іс-шаралар дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Радиациялық гигиена
Бұл пәнді оқу студенттердің иондаушы сәулеленудің адамға әсер ету жағдайларын, түрлері мен салдарын зерттейтін және оның денсаулығын қорғауға бағытталған іс-шараларды әзірлейтін тәуелсіз гигиеналық ғылым ретінде радиациялық гигиена туралы білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Осы пәнді игеру барысында студенттер иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде қорғау және алдын алу іс-шараларын әзірлеу жөніндегі мәселелер спектрін, сондай-ақ Халықтың радиациялық қауіпсіздігі проблемаларын зерделейді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Инфекциялық аурулардың эпидемиологиясы
Пәнді оқу барысында студенттер өздерінде білім мен жұқпалы аурулардың таралу принциптерін түсінуін қалыптастырады. Пән жұқпалы аурулар туындаған кезде санитарлық-профилактикалық, эпидемияға қарсы іс-шаралар туралы, оның ішінде эпидемиологиялық тергеудің нысандары мен әдістері туралы білімді қалыптастырады, сондай-ақ дәрілік тұрақтылықтың жұқпалы аурулардың эпидемиологиясына тұрақтылығына әсерінің мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Халықты медициналық-әлеуметтік қорғау
Пән медициналық-әлеуметтік жұмыстың формалары, әдістері және мақсаттары туралы білім береді. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін студенттер мақсатты топтың қажеттіліктеріне сәйкес медициналық-әлеуметтік қызметтердің келесі түрлерін жіктеуді, анықтауды және жоспарлауды үйренеді: науқастардың күтімі, медициналық-әлеуметтік патронаж, гигиеналық тәрбие бойынша түрлі іс-шаралар өткізу: дәрістер, семинарлар, консультациялар, салауатты өмір салтына көзқарасты қалыптастыру; медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуде азаматтардың құқықтарын әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Еңбек медицинасы
Оқу барысында студенттер жұмыс орындарында еңбекті қорғау мен медициналық қызмет көрсетуді реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер туралы біледі. Олар жұмыс ортасын бағалау әдістерін, кәсіптік аурулардың диагностикасы мен алдын алуды, оңалту және медициналық Бақылау негіздерін, соның ішінде жұмысшылардың денсаулық жағдайын басқару мәселелерін, оны сақтау мен нығайтудың құралдары мен әдістерін, оның ішінде өндірістік, гигиеналық, клиникалық және әлеуметтік механизмдерді ғылыми негіздеу мен практикалық енгізуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайлар кезіндегі профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар
Пән студенттердің төтенше жағдайлар кезінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды өткізу әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер төтенше жағдайлар кезінде аса қауіпті инфекциялардың таралуын болдырмау бойынша қажетті іс-шараларды анықтауды және жоспарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
"Қоғамдық денсаулық сақтау" пәні аясында студенттер ұлттық және халықаралық деңгейде денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыруға және басқаруға байланысты негізгі принциптер мен тұжырымдамаларды үйренеді. Пән студенттердің халықтың денсаулығына әсер ететін қоғамдық және экономикалық факторларды түсінуін қалыптастыруға, сондай-ақ қоғамдық денсаулықты жақсартуға бағытталған саясаттар мен бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Профилактикалық медицина
Осы пәнді оқу барысында студенттер профилактикалық медицинаның негізгі принциптері мен тәсілдерімен танысады. Студенттер аурудың алдын алу ұғымын, халықтың аурушаңдығын зерттеудің эпидемиологиялық принциптері мен әдістерін, сондай-ақ әртүрлі медициналық мекемелерде профилактикалық жұмысты ұйымдастыру принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы саласындағы гигиеналық санитарлық-эпидемиологиялық нормативтер
Пән балаларды тәрбиелеу, оқыту, ұйымдасқан демалу және сауықтыру жағдайлары мен режиміне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуын, балалар ассортименті тауарларын өндіруге және өткізуге қойылатын міндетті талаптардың, зиянды заттарды жоюға (азайтуға) бағытталған санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар кешенін жүргізуге мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерге үйретеді балалар мен жасөспірімдердің тіршілік ету ортасының факторларына әсері, жұқпалы аурулардың және жаппай жұқпалы емес аурулардың (уланудың) пайда болуы мен таралуының алдын алу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Коммуналдық гигиена саласындағы гигиеналық санитарлық-эпидемиологиялық нормативтер
Пән медициналық ұйымдарда тіршілік ету ортасы факторларының, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерінің және әлеуметтік-тұрмыстық ортаның жай-күйін мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға, халықтың денсаулығына теріс әсерді төмендетуге бағытталған профилактикалық іс-шаралар кешенін іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерге үйретеді. Осы пәннің аясында студенттер коммуналдық гигиена саласындағы гигиеналық санитарлық-эпидемиологиялық нормативтерді оқиды, сондай-ақ басқару шешімдері мен санитарлық-эпидемиологиялық сараптаманың негіздемесін әзірлеу және іске асыру мәселелерін оқиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Медициналық ұйымдарда инфекциялық бақылауды ұйымдастыру
Пән медициналық ұйымдарда жұқпалы аурулардың пайда болуы мен таралуының алдын алуға және медициналық көмектің сапасын жақсартуға бағытталған ұйымдастырушылық, профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүйесін зерттейді. Студенттер инфекциялық бақылауды ұйымдастыруды зерттей отырып, жұқпалы аурулардың таралу принциптері, аурухана ішілік жұқпалы аурулар, олардың диагностикасының әдістері, микробқа қарсы терапия принциптері, инфекциялардың алдын алу ережелері мен процедуралары туралы білім алады; медициналық ұйымдар мен емдеу мекемелерінде жұқпалы аурулардың алдын алуға бағытталған эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Еңбек гигиенасы саласындағы гигиеналық санитарлық-эпидемиологиялық нормативтер
Пән медициналық ұйымдарда тіршілік ету ортасы факторларының, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерінің және әлеуметтік - тұрмыстық ортаның жай-күйін мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға, халықтың денсаулығына теріс әсерді төмендетуге бағытталған профилактикалық іс-шаралар кешенін іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерге үйретеді. Коммуналдық гигиена саласында басқару шешімдері мен санитарлық-эпидемиологиялық сараптаманың негіздемесін әзірлеу және іске асыру мәселелері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Тамақтану гигиенасы саласындағы гигиеналық санитарлық-эпидемиологиялық нормативтер
Пән білім алушыларда тамақ өнімдерін өндіру (дайындау) және олардың айналымы процесінде сапа мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі міндетті талаптардың сақталуын мемлекеттік бақылауды (қадағалауды) жүзеге асыруға, жаппай инфекциялық (улану) және инфекциялық емес алиментарлық-тәуелді патологиялардың даму тәуекел факторларын анықтауға, қолайсыз әсердің алдын алуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыруға және олардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастырады халықтың денсаулығына қауіп факторлары. Осы пән аясында студенттер тамақтану гигиенасы саласында ГСЭН (гигиеналық санитарлық-эпидемиологиялық нормативтер) оқиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Емдеу профилактикалық мекемелер гигиенасы
Пән студенттердің аурухана гигиенасының рөлі, оның міндеттері туралы білімдерін қалыптастырады. Пәнді игеру барысында студенттер емдеу-алдын алу ұйымдарында гигиенаны ұйымдастыру мәселелерін зерделейді: қызметкерлердің еңбек жағдайлары мен өміріне қамқорлық жасау; ауру қоздырғыштарымен дәйекті күрес (микробқа қарсы режимді сақтау); ауруханада тиісті коммуналдық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету; медициналық қызмет көрсету процесінде гигиеналық шараларды ұйымдастыру; науқастар мен қызметкерлер арасында санитарлық ағарту.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
"Гигиена" Интернатурасы
Пәнді оқыту гигиеналық және санитарлық-эпидемиологиялық бақылау базасында жүзеге асырылады. Пәнді игеру барысында студенттер халықтың денсаулығы мен адамның тіршілік ету ортасы туралы деректерді жинауға, өңдеуге, жүйелеуге және құжаттауға қатысады, соның ішінде медициналық ақпараттық жүйелермен жұмыс істейді. Студенттер практикада кәсіпорындар, мекемелер, ұйымдар, лауазымды адамдар мен азаматтар тарапынан адам денсаулығын қорғау бөлігінде санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды бақылауды және санитарлық ережелер мен нормалардың, гигиеналық нормативтердің, санитарлық заңдар мен Қазақстан Республикасының заңдарының сақталуын қадағалауды жүзеге асыра отырып, ауруларды жоспарлау және алдын алу жөніндегі қызметке қатысады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 19
-
"Эпидемиология" Интернатурасы
Әртүрлі бейіндегі медициналық ұйымдарда медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялық (паразиттік) және инфекциялық емес ауруларды, инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау жүйесі. Эпидемиологиялық қызметті басқару, эпидемиологтың қадағалау және бақылау функцияларын жүргізу жөніндегі нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және реттеуші құжаттар. Профилактикалық іс-шаралардың эпидемиологиялық негіздемесі және олардың тиімділігін бағалау. Жұқпалы аурулар және жұқпалы емес аурулардың алдын алу мәселелері бойынша профилактикалық бағдарламалар және халықты медициналық-гигиеналық оқыту.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
"Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама" интернатурасы
Санитариялық-эпидемиологиялық сараптаманы зерделеу шеңберінде студенттер арнайы зерттеу құралдары мен зертханалық әдістердің көмегімен тіршілік ету ортасы объектілерінің санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы мен кәсіби қызмет көрсеткіштерін бағалайды. Студенттер сонымен қатар эпидемиологиялық жағдайды талдауды, қауіп факторларын анықтау мен талдауды, инфекциялар мен басқа аурулардың таралуын болдырмау бойынша ұсыныстар мен шараларды әзірлеуді қоса алғанда, эпидемиологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 6
-
Инфекциялық емес аурулардың эпидемиологиясы
Пән студенттерді ҚР-дағы және шетелдегі жұқпалы емес аурулар бойынша эпидемиологиялық жағдай туралы ақпаратпен таныстырады; жұқпалы емес аурулардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды өткізудің заманауи әдістерін игеруге көмектеседі; халықтың белгілі бір топтары арасында аурулардың алдын алуға бағытталған профилактикалық ауруларды ұйымдастыру мен жүргізуді негіздеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Санитарлық-эпидемиологиялық қызмет саласындағы білімін көрсетеді және деректерді зерттеуге, жинауға, таратуға және пайдалануға қатысты тиісті этикалық практика принциптерін қолданады
- Тарих, мәдениет, экономика, әлеуметтану, саясаттану саласындағы академиялық білімін көрсетеді
- Эпидемиологиялық іс-шараларға зертханалық әдістер мен ресурстарды қолданады, эпидемиологиялық процесті басқаруда және тәжірибеде аурудың себептері туралы заманауи білімді қолданады
- Медициналық этика және деонтология қағидаттарына сәйкес, оның ішінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, кәсіби коммуникацияны көрсетеді
- Ұлттық, аймақтық және популяциялық деңгейлерде қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламалары мен қоғамдық денсаулық сақтауды жоспарлау процестерін әзірлеу үшін ғылыми және практикалық эпидемиологиялық зерттеулер жүргізуге қабілетті
- Кәсіби қызметтегі іс-шараларды басқару дағдыларын меңгерген
- Денсаулық сақтау саласындағы халықтың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығының маңыздылығын белсенді қолдау және ілгерілету қабілетін көрсетеді
- Оқу нәтижелерін өз жұмысына одан әрі имплементациялау үшін өзінің кәсіби үздіксіз дамуын жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті