Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01503 Химия в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби салада өз бетімен дамуға қабілетті, химия саласында теория, әдіснама және практикалық тұрғыда терең білімі бар және химия саласында зерттеу, оқыту дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Академиялық хат
ЖОО органикалық химияны оқытудың өзекті мәселелері
Білімалушылардың ғылыми жобаларында физика-химиялық зерттеулерді қолдану әдістемесі
Аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
Жалпы химияны оқытудың әдістемесі мен заманауи технологиялары/
Білім берудегі және ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметтің міндеттерін шешуде, оның ішінде цифрлық білімді пайдалана отырып, білім алушылардың жобалық қызметінде кешенді физика-химиялық зерттеулердің нәтижелерін қолданады;
- Ғылыми-педагогикалық құжаттаманы және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізуді, ғылыми-әдістемелік журналдарда, оның ішінде импакт-факторы бар журналдарда жарияланымдар үшін материалдар түріндегі әзірлемелерді рәсімдейді;
- Химия саласындағы білім беру, зерттеу және практикалық мәселелерді шешудің балама нұсқаларын ұсынады, ғылыми зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау қабілетіне ие;
- Ғылыми нәтижелерді заманауи формада көпшілікке ұсыну үшін білім беру стандарттарын, академиялық жазбаның негізгі ережелерін біледі;
- Химияның заманауи аспектілерін жобалауға, енгізуге және оқу процесіне бейімдеуге қабілетті, эксперименттік және теориялық химия және химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді жүзеге асырады;
- Ғылыми ізденістің логикасы мен әдістерін жүйелей отырып, теориялық талдау мен эмпирикалық зерттеу негізінде ғылыми мәселелер мен қалыптасқан мәселелерді шешуді диагностикалайды;
- Химия ғылымының қазіргі жағдайын, ғылыми-педагогикалық зерттеу бағыттары мен кәсіптік қызмет салаларын көрсететін мәселелерді, тәсілдер мен тенденцияларды сыни тұрғыдан бағалай алады.